Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Yarrin  (Przeczytany 338 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YarrinAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 60
  • Reputation Power: 0
  • Yarrin chowa się w cieniu.

  • Age: 23
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Zadanie szkoleniowe Yarrin
« dnia: 04 Sierpień 2015, 16:42:18 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Yarrin
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Yarrin


Yarrin podążył za rycerzem zastanawiając się już na czym polega zadanie szkoleniowe. Gdy się zatrzymali nie spytał jednak o szczegóły zadania. Podejrzewał, że zaraz i tak się wszystkiego dowie, dlatego czekał posłusznie na polecenia.

 

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13058
  • Reputation Power: 227
  • Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.

  • Age: 30
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Dragosani I AntaresCzeladnik płatnerstwaBrązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.Hełm odwagi - za rozpoczęcie 100 wątków....
    • Zobacz profil
    • Super tajne akta Pentagonu
Odp: Zadanie szkoleniowe Yarrin
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Sierpień 2015, 16:47:10 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev i nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest popołudnie, mamy 16:00.

(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline YarrinAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 60
  • Reputation Power: 0
  • Yarrin chowa się w cieniu.

  • Age: 23
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Yarrin
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Sierpień 2015, 16:55:28 »
Młodzieniec dotarł do zagrody truchtem. Nie widział powodu do nadwyrężania się dla przebycia zaledwie 10 metrów. Tym bardziej, że ze strony Respeva nie było mowy o jak najszybszym dotarciu do celu.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13058
  • Reputation Power: 227
  • Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.

  • Age: 30
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Dragosani I AntaresCzeladnik płatnerstwaBrązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.Hełm odwagi - za rozpoczęcie 100 wątków....
    • Zobacz profil
    • Super tajne akta Pentagonu
Odp: Zadanie szkoleniowe Yarrin
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Sierpień 2015, 16:57:09 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.[/b]
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline YarrinAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 60
  • Reputation Power: 0
  • Yarrin chowa się w cieniu.

  • Age: 23
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Yarrin
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Sierpień 2015, 17:04:49 »
Nie było łatwo być gotowym nie znając jeszcze przeciwnika, dlatego Yarrinowi nieco podskoczyło ciśnienie. Spokojnie, to tylko szkolenie dla obywateli, nie dla zahartowanych wojowników. Uspokajał się w myślach.
- Gotowy - odparł już nie tak pewnie jak wcześniej.
Wyciągnął miecz i próbując zachować spokój wyczekiwał przeciwnika.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13058
  • Reputation Power: 227
  • Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.

  • Age: 30
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Dragosani I AntaresCzeladnik płatnerstwaBrązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.Hełm odwagi - za rozpoczęcie 100 wątków....
    • Zobacz profil
    • Super tajne akta Pentagonu
Odp: Zadanie szkoleniowe Yarrin
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Sierpień 2015, 17:11:42 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kolczan na ramie, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojakiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline YarrinAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 60
  • Reputation Power: 0
  • Yarrin chowa się w cieniu.

  • Age: 23
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Yarrin
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Sierpień 2015, 17:27:42 »
Asekuracja ze strony doświadczonego rycerza dodała pewności początkującemu wojownikowi. Teraz już ze spokojem czekał na otworzenie się kraty i wyjście dzikiego zwierza.
- Gotów do walki - oznajmił.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13058
  • Reputation Power: 227
  • Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.

  • Age: 30
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Dragosani I AntaresCzeladnik płatnerstwaBrązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.Hełm odwagi - za rozpoczęcie 100 wątków....
    • Zobacz profil
    • Super tajne akta Pentagonu
Odp: Zadanie szkoleniowe Yarrin
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Sierpień 2015, 17:30:53 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.


(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline YarrinAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 60
  • Reputation Power: 0
  • Yarrin chowa się w cieniu.

  • Age: 23
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Yarrin
« Odpowiedź #8 dnia: 04 Sierpień 2015, 18:42:29 »
Zacisnął mocniej rękojeść miecza i obserwował jak bestia wychodzi ze swej "nory". Wściekłe i żądne krwi ślepia wpatrywały się w przeciwnika z każdą sekundą zbliżając się do swojej ofiary. Kiedy wilk znalazł się metr przed swoją kryjówką, Yarrin również wolnym krokiem ruszył na środek pola walki. Nie mógł pozwolić, żeby bestia traktowała go jak ofiarę czekającą na rozszarpanie. Ciśnienie z każdym krokiem rosło, ale mimo to determinacja pozostawała bez zmian. W grę wchodziła tylko wygrana, nie mógł ponieść klęskę już w pierwszej walce.
Dzieliły ich już tylko 3 metry, gdy nagle zwierzę obniżyło zadek i oderwało się z ziemi w celu obalenia człowieka. Moment później Yarrin energicznie cofnął się. Agresor po nieudanym skoku wcale się tym nie przejął, bowiem natychmiast ruszył do szarży. Zaraz jednak zatrzymał się, gdyż wymierzony w niego miecz mógłby go śmiertelnie zranić. Zaczął więc okrążać przeciwnika groźnie powarkując. Przez chwilę nikt nie miał odwagi przejąć inicjatywy. Wilk krążył trzymając dystans około 1,5 metra, a ostry miecz ruszał się razem z nim. Wyczekiwali momentu, kiedy ktoś straci na chwilę koncentrację, odsłoni się. W końcu początkujący wojownik zamarkował pchnięcie, na co wilk zareagował ucieczką na bok i szybkim atakiem w celu ugryzienia w nogę. Yarrin po próbie ataku przez chwilę wyglądał jakby zapomniał o obronie, bowiem był odsłonięty. Mogłoby się wydawać, że czteronożny zabójca zdołał go zaskoczyć szybką reakcją, ale jak się okazało było to celowe działanie, aby zmylić przeciwnika. Szybko poprawił swoje ustawienie względem rywala i wykonał cięcie, które przecięło szyję wilka. ÂŻądza w oczach minęła, pojawiły się za to piski tłumione przez krew. Zwierzę ostatkiem sił cofało się, swoimi piskami błagając o przeżycie. Jedyne, co teraz mogło mu pomóc w uśmierzeniu bólu była śmierć, dlatego miecz w rękach Yarrina wtopił się w kark czworonoga, który padł bez życia na piach "areny".
Zwycięzca walki przycisnął butem zwłoki i bez przeszkód wyjął swój miecz, by następnie wytrzeć krew w futro wilka. Wyprostował się dumnie, schował miecz za pas i poszedł w kierunku Respeva.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13058
  • Reputation Power: 227
  • Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.

  • Age: 30
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Dragosani I AntaresCzeladnik płatnerstwaBrązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.Hełm odwagi - za rozpoczęcie 100 wątków....
    • Zobacz profil
    • Super tajne akta Pentagonu
Odp: Zadanie szkoleniowe Yarrin
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Sierpień 2015, 19:57:26 »
- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. I to w naprawdę niezłym stylu. Mam tu też Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Yarrin - 3 brązowe talenty
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.