Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha  (Przeczytany 421 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2673
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« dnia: 13 Maj 2015, 12:50:45 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Kazmir aep Groth

W ten jakże paskudny dzień Kazmir przybył na poligon.
- Dobry.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13569
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Maj 2015, 13:00:14 »
//Podlicz udźwig. I popraw talenty. Masz dwa brązowe, a nie złote.

- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń? Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest wczesne popołudnie, mamy 13:00.
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Maj 2015, 13:00:14 »

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2673
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Maj 2015, 13:07:46 »
//Serio wpisałem w złote?  <huh> Lol  ;[ .

- Nie ma problemu Respev. Znaczy się Panie! Rzekł Kazio i raźno ruszył w stronę zagrody.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13569
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Maj 2015, 13:13:19 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wielce doświadczonego wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem. W końcu krasnoludy są twarde.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.[/b]
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2673
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Maj 2015, 13:18:50 »
- Taa, gotów. Odparł brodacz i dobył siekierki.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13569
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« Odpowiedź #5 dnia: 13 Maj 2015, 13:21:31 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kolczan na ramie, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojakiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2673
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Maj 2015, 13:22:43 »
Kazmir ze stoickim spokojem wszedł na arenę.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13569
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« Odpowiedź #7 dnia: 13 Maj 2015, 13:27:19 »
Respev wzruszył ramionami i jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im wiekszy wsplóczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwace jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2673
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« Odpowiedź #8 dnia: 13 Maj 2015, 14:25:35 »
Chodź do tatusia... Rzucił w myślach i z siekierką w w ręce natarł na wilka. Nie dać się przewrócić... Wilk oczywiście też natarł na krasnoluda, skoczył na niego. Brodacz w tej samej chwili uderzył toporzyskiem w bok w bestii samemu robiąc unik. Krew bryzgnęła z płytkiej rany sierściucha przyozdabiając piach i koszule Kazia. "Kaźmierz" przeturlał się na prawo i szybko wstał przyjmując postawę bojową, ranny i z całą pewnością wkurwiony wilk też się podniósł. Ruszył nie bacząc na ranę chcąc ugryźć krasnoluda, nie dał rady. Silne uderzenie topora w łeb szybko ostudziło zapał futrzaka.
Załatwione.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13569
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Maj 2015, 14:30:29 »
- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłate, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Kazmir aep Groth - 2 brązowe talenty
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Kazmira aep Grotha
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Maj 2015, 14:30:29 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18