Autor Wątek: Ścieżka najemnika (rangi i rozwój)  (Przeczytany 1204 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Melkior TacticusAutor wątku

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 5492
  • Reputacja: 0
  • Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Czeladnik kowalstwa
    • Zobacz profil
Ścieżka najemnika (rangi i rozwój)
« dnia: 16 Grudzień 2014, 13:23:26 »
Poniższy spis zawiera rangi i specjalizacje określające stopień zaawansowania szkolenia w bękartach rashera. Rangi wprowadzają podział wiążący się przede wszystkim ze specyfiką wykonywanych zadań, umiejętnościami oraz doświadczeniem. Awans możliwy jest tylko poprzez spełnienie wymagań.


Żółtodziób
Żółtodziób jest to ranga przysługująca nowym członkom ugrupowania. Każdy z nich ma pod nosem przysłowiowe mleko. Dysponuje ubogim ekwipunkiem i nie jesat jeszcze gotowy do podjęcia poważniejszych wyzwań. Jednak zawsze może liczyć na wsparcie oraz radę w podjętych zleceniach udzielaną przez starszych rangą członków Bękartów Rashera. Żółtodziób powinien przede wszystkim zatroszczyć się o pozyskanie podstawowego ekwipunku oferowanego przez organizację oraz podjąć się pierwszych zleceń w celu zdobycia gotówki, która jest niezbędna do dalszego rozwoju.

Specjalizacje do opanowania przez żółtodzioba:

  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki - miecz
          LUB
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki - topór
          LUB
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki - kusza
          ORAZ
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki tarczą - puklerz
          LUB
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki tarczą - tarcza
          LUB
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki tarczą - pawęż
          ORAZ
  • Używanie zbrój miękkich


Umiejętności do opanowania:


Najemnik
Po przyswojeniu elementarnych umiejętności oraz zdobyciu pierwszych szlifów w walce, żółtodziób dołącza do grona pełnoprawnych najemników. Od tej chwili okres ochronny związany z jego poczynaniami dobiegnie końca. Zadania przed nim stawiane będą charakteryzowały się wyższą skalą trudności, zarówno pod względem umiejętności jak i podejmowanych decyzji. Najemnik podczas swojego nieustannego szkolenia poświęci czas w znacznej mierze na zwiększeniu zdolności bojowych oraz zdobycie niezbędnych umiejętności pozwalających organizować różnego rodzaju zasadzki oraz udzielanie  pierwszej pomocy swym towarzyszom.

Specjalizacje do opanowania przez najemnika:

  • Lekcja II [75%] zaawansowane techniki walki - miecz
          LUB
  • Lekcja II [75%] zaawansowane techniki walki - topór
          LUB
  • Lekcja II [75%] zaawansowane techniki walki - kusza
          ORAZ
  • Lekcja II [75%] zaawansowane techniki walki tarczą - puklerz
          LUB
  • Lekcja II [75%] zaawansowane techniki walki tarczą - tarcza
          LUB
  • Lekcja II [75%] zaawansowane techniki walki tarczą - pawęż
          ORAZ
  • Używanie zbrój niepłytowych

Umiejętności do opanowanie:


Weteran
Weteran jest jednym z najbardziej doświadczonych członków organizacji. Należy on do jednych z najlepiej wyszkolonych wojowników w całym Valfden. Charakteryzuje się potężnymi zdolnościami bojowymi oraz wiedzą. Wiedzą na temat strategii prowadzenia walk zarówno grupowych jak i indywidualnych. W razie potrzeby wspomoże radą oraz swoim doświadczeniem nowych członków ugrupowania. Pomimo zahartowania w boju oraz wzmocnieniu swego ciała, weteran w dalszym ciągu dąży do doskonalenia swych umiejętności bojowych oraz fizycznych.

Specjalizacje do opanowania przez weterana:

  • Lekcja III [100%] mistrzowskie techniki walki - miecz
          LUB
  • Lekcja III [100%] mistrzowskie techniki walki - topór
          LUB
  • Lekcja III [100%] mistrzowskie techniki walki - kusza
          ORAZ
  • Lekcja III [100%] mistrzowskie techniki walki tarczą - puklerz
          LUB
  • Lekcja III [100%] mistrzowskie techniki walki tarczą - tarcza
          LUB
  • Lekcja III [100%] mistrzowskie techniki walki tarczą - pawęż
          ORAZ
  • Używanie zbrój płytowych

Umiejętności do opanowanie:

 
« Ostatnia zmiana: 28 Luty 2018, 18:29:24 wysłana przez TheMo »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
SMF 2.0.15 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.