Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Quinna  (Przeczytany 342 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline QuinnAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 217
  • Reputation Power: 4
  • Quinn nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Zadanie szkoleniowe Quinna
« dnia: 08 Grudzień 2014, 19:46:59 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Quinna
Prowadzący wyprawę: Patricia de Drake
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Quinn

- Zaczynajmy zatem.

Graphic design is my passion

 

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7139
  • Reputation Power: 138
  • Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.

  • Age: 24
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Mistrzyni CechuWilczyca MorskaSzlachciankaNajlepszy tekst osobisty - zwycięzca III edycji....
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quinna
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Grudzień 2014, 20:01:35 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń? Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest wieczór, mamy 20:00.



Offline QuinnAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 217
  • Reputation Power: 4
  • Quinn nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quinna
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Grudzień 2014, 20:46:22 »
- Mam broń - odparł elf i raźno ruszył w stronę zagrody.

Graphic design is my passion

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7139
  • Reputation Power: 138
  • Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.

  • Age: 24
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Mistrzyni CechuWilczyca MorskaSzlachciankaNajlepszy tekst osobisty - zwycięzca III edycji....
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quinna
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Grudzień 2014, 20:48:54 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Quinnem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline QuinnAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 217
  • Reputation Power: 4
  • Quinn nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quinna
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Grudzień 2014, 20:58:03 »
- Gotów - odpowiedział i zacisnął mocniej dłonie na kiju, który uprzednio ściągnął z pleców. Elf nie miał pojęcia, co go czeka, ale był pewien zwycięstwa, to przekonanie zaszczepiono mu jeszcze w dzieciństwie, dziwaczna mieszanka dumy i buty, która nie pozwalała mu nawet myśleć o porażce.

Graphic design is my passion

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7139
  • Reputation Power: 138
  • Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.

  • Age: 24
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Mistrzyni CechuWilczyca MorskaSzlachciankaNajlepszy tekst osobisty - zwycięzca III edycji....
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quinna
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Grudzień 2014, 21:09:23 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline QuinnAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 217
  • Reputation Power: 4
  • Quinn nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quinna
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Grudzień 2014, 22:02:52 »
Elf jedynie uśmiechnął się i podniósł dwa palce do czoła, wykonując gest z pogranicza salutu i zamówienia w stylu "dwa piwa proszę".

Graphic design is my passion

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7139
  • Reputation Power: 138
  • Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.

  • Age: 24
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Mistrzyni CechuWilczyca MorskaSzlachciankaNajlepszy tekst osobisty - zwycięzca III edycji....
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quinna
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Grudzień 2014, 22:09:57 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline QuinnAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 217
  • Reputation Power: 4
  • Quinn nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quinna
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Grudzień 2014, 23:14:24 »
Wilk zawarczał złowrogo, obnażając zaślinione kły. W jego oczach ewidentnie czaiła się żądza mordu, Quinn nigdy wcześniej nie spotkał podobnego wilka, nie miał pojęcia, co musieli zrobić temu zwierzęciu, by doprowadzić je do tego stopnia agresji. Zacisnął mocniej dłonie na drzewcu i zaczął iść półkolem, obchodząc zwierzę po łuku. Wilk również zaczął się poruszać, odwracając się powoli w stronę elfa, a wtedy ten zaatakował gwałtownie, obracając kij w dłoniach. Huknął znad głowy, poprawił z boku, trafił jedynie za pierwszym razem, w pysk, wilk cofnął się, warcząc wściekle i rzucił się na mężczyznę, celując szczękami w krocze. Quinn płynnie przeszedł na bok, korzystając z zasięgu kija odepchnął zwierzę niby namolną owcę, po czym wyprowadził pchnięcie. Nie miał w rękach włóczni, ale wciąż tępy koniec drzewca mógł zadać nieco bólu. Trafił prosto w oko, na wpół oślepłe zwierzę rzuciło się w gwałtownym ataku na swego oprawcę, rozwierając szeroko szczęki, by móc zagryźć elfa. Wtedy tez Quinn zamachnął się i wepchnął kij prosto w gardziel bestii, wbijając go z dużą siłą ruchem podobnym do chłopki ubijającej masło. Warknął głucho, obalając zwierzaka na ziemię i wyszarpnął kij, uderzając wilka przez łeb, pozbawiając go przytomności.
- Chyba mu starczy - odezwał się po chwili.

Graphic design is my passion

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7139
  • Reputation Power: 138
  • Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.

  • Age: 24
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Mistrzyni CechuWilczyca MorskaSzlachciankaNajlepszy tekst osobisty - zwycięzca III edycji....
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quinna
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Grudzień 2014, 23:15:30 »
- Moje gratulacje Quinn. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Quinn - 3 brązowe talenty
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.