Autor Wątek: Propozycje uchwał dla Izby Lordów  (Przeczytany 33565 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #40 dnia: 08 Kwiecień 2015, 17:54:23 »
Odpowiedź miała być do 4 kwietnia. Proszę o podanie terminu złożenia odpowiedzi na poprzedni projekt.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #41 dnia: 08 Kwiecień 2015, 17:56:44 »
Ekhem. Co się dzieje u lordów?

Projekt przedstawiony do Izby Lordów przez gracza Anette Du'Monteau jest projektem skomplikowanym ze względu na jego złożoność. Nie tylko trzeba poprawić niektóre aspekty w umiejętnościach pod mechanikę gry bez większego zmieniania jej właściwości, ale także poprawić trzeba wszystkie mikstury, bomby czy trutki, które gracz chce używać. Proszę o cierpliwość i nie przypominanie co chwilę, że termin się zbliża, bo jak wiemy nie wszyscy są idealni i nie wszyscy poświęcają swój cały czas wolny na wejście na TG.

Pana Archonta uprasza się o niewypominanie terminu, ale skupienie się na swojej pracy, bo przecież krucjaty i rozwój religii na Valfden sam się nie zrobi. Ponadto widzieliśmy, że wprowadził Pan święta religijne w Naszym państwie, ale oczywiście zaniechał Pan poinformowania o tym ludu przez wysłanie heroldów do miast. Również pustkami wieje prowadzone przez Pana muzeum. Jeśli pragnie Pan usłyszeć termin to mogę Pana zapewnić, że do końca kadencji projekt na pewno zostanie wydany. Proszę podziękować za opóźnienia Lordom Elektom: Gordian Morii, Ukah, Drasul, Aragon Tacticus, Regash/Mogul.
« Ostatnia zmiana: 08 Kwiecień 2015, 18:00:47 wysłana przez Devristus Morii »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #41 dnia: 08 Kwiecień 2015, 17:56:44 »

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #42 dnia: 08 Kwiecień 2015, 18:11:49 »
Archont pragnie przypomnieć, iż instytucja Lorda została utworzona w sprawie z napływem nowych pomysłów i jest nieodzowną częścią naszego świata, zapewniająca stały rozwój. W przypadku niepoprawnej pracy tego organu, zostaje zastopowany rozwój całej gry.
Od stanowiska Archonta nie zależy aż tyle, a na pewno, nie zależy od niego płynność rozgrywki. Jednak wszelkie uwagi przyjmuje i rozważa w swoim sercu, ażeby być dla ludu Valfden uniżonym sługą. 
Archont pragnie zapewnić o swoich modlitwach jakie niesie za oświecenie umysłów i napomnienie serc Lordów poczuciem konieczność wytężonej pracy.

Z wyrazami wielkiego uznania dla pracujących Lordów, Archont II Progan.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #43 dnia: 20 Kwiecień 2015, 20:18:23 »

Projekt Anette Du'Monteau został odrzucony ze względu na liczne błędy. Poprzez działanie izby lordów w przedstawionym projekcie zostały wprowadzone poprawki w zakresie opisów umiejętności, zasad działania, ich kosztów nauki oraz cen. Gracz musi poprawić kodowanie oraz uściślić skład chemiczny podlinkowanych substancji. Można nadsyłać kolejne projekty*.

*To tyle jeśli chodzi o oficjalną stronę. Na boku mogę tylko powiedzieć, że już na początku bardzo zraziłem się do tego projektu (co potem poskutkowało moją małą aktywnością w jego poprawie) ze względu na wysoką niechlujność wykonania. Mam na myśli kodowanie, czyli wydawałoby się - najprostszą do wykonania rzecz. Brak pustych linii, brak kolorów gdzie powinny być, brak pogrubień itp. Szanujmy się, my też mamy swoje życie, swoje projekty do zrealizowania w Izbie i jeśli ktoś nam rzuci na twarz wymiąchaną kartkę zabazgraną i pokreśloną, to nasze podejście jak i efektywność drastycznie spada. W tym samym czasie realizowaliśmy i nadal realizujemy (jesteśmy na finiszu) jeden z największych projektów, jakie weszły jednorazowo do Marantu - jest to medycyna, która sięga wielu tematów i brakuje chwili wytchnienia, by skupić sie na wcale nie takim małym projekcie umiejętności kruków. Proszę się nie zniechęcać tylko poprawić co trzeba i dopieścić projekt a w następnej kadencji najpewniej przejdzie. Mam też prośbę, aby w kwietniu już nam nic nie dosyłać, bo zostało nam już raptem 1,5 tygodnia i ostatnie dni chcemy poświęcić medycynie. Oczywiście nikomu nie zabraniam bo nie mogę, ale tylko wspominam, aby liczyć sie z tym, że wasz projekt może nie zostać zrealizowany.


Wielki Lord Elekt, Rakbar Nasard

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #44 dnia: 21 Kwiecień 2015, 09:21:01 »
Niech będą pozdrowieni Lordowie, dzięki którym nasze królestwo rozwija się i cieszy oko!


Przedstawiał propozycję umiejętności konkordatu. Głównie dla Opiekunów Lasu i Lykantropów, ale też znalazło się coś dla Szeptu Ventepi i Druida.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Gunses

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #45 dnia: 21 Kwiecień 2015, 11:42:07 »
Niech będą pozdrowieni Lordowie, dzięki którym nasze królestwo rozwija się i cieszy oko!


Przedstawiał propozycję umiejętności konkordatu. Głównie dla Opiekunów Lasu i Lykantropów, ale też znalazło się coś dla Szeptu Ventepi i Druida.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Gunses

Wielki Lord Elekt ma zaszczyt zakomunikować, że projekt został przyjęty do rozpatrzenia. Decyzji w sprawie niniejszego projektu należy oczekiwać w terminie do 30 dni.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #46 dnia: 26 Kwiecień 2015, 15:42:06 »
Projekt odesłany do poprawy

Projekt Archonta II Progana został odesłany do poprawek. Uwagi lordów elektów zostały zapisane poniżej. Prosimy również o dołączenie skąpego opisu rytuałów.

Moje prywatne zdanie jest bardzo pozytywne o tym ukach, opisy są napisane z polotem. Bez wysiłku przeczytałem za jednym zamachem wszystko. W niektórych projektach bywa ciężko, by sie do tego zmusić. Trzeba nieco przyszlifować projekt i raczej powinien przejść. Powodzenia. ;)




Cytat: 'Niedźwiedzia siła'
Pozwala na zastosowanie bloku i próbę sparowania każdego ataku.

To trochę naciągane, bo równie dobrze taki obrońca puszczy obroni się przy ataku łapą smoka tudzież wyrwanego drzewa w rękach ettina.

Cytat: 'Ryk'
Rykiem potrafisz wystraszyć każde zwierzę I i II kategorii oraz przeciwnika w promieniu 10 metrów. Na ryk odporni są przeciwnicy posiadający umiejętność czarna skaza, żądza krwi, krwiopijca a także koncentracja i jej wyższe formy. Sparaliżowany strachem przeciwnik jest niezdolny do wykonania żaden akcji w kolejnym poście z walką lub przez 10 minut w pozostałych sytuacjach. Na istoty posiadające uległość ryk działa dwa razy dłużej. W promieniu 30 metrów ryk powoduje, że przeciwnik nie może wykonać akcji ataku w kolejnym poście. Umiejętność możliwa do użycia jeden raz na post.

Nie za bardzo podoba mi się ta umka. Czy to znaczy, że taki gracz jest w stranie przestraszyć np. demona?

Cytat: 'Skrzydła'
Wykorzystując uderzenie skrzydłami możesz ogłuszyć jednego przeciwnika na czas następnego postu walki lub 10 minut w pozostałych sytuacjach

Czy smoka, trola górskiego i enta też jest w stanie ogłuszyć skrzydłem? Hm.

Jeżozwierz
A co jeśli nosimy zbroję? Kolce ją przebiją? A może będą nosić specjalne zbroje z dziurami na kolce? Dla mnie do przemyślenia

Gekon
Jak wyżej. Co z rękawicami i butami?

Koci wzrok
A co z całkowitym mrokiem, np. w jaskiniach? Tam nie ma żadnego źródła światła, jeśli nie mamy pochodni lub pochodnej pochodni. Dopisałbym, że działa dopóki w pobliżu znajduje się jakieś źródło światła.

Zew Obrońcy
Brakuje mi ograniczenia czasowego, by uniknąć trąbienia i wzywania leśnej armii co drugi post.

Offline DarkModders

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #47 dnia: 03 Maj 2015, 14:43:48 »
Witam Izbę lordów. Chciałbym przedstawić wam mój projekt miękkiego pancerza ze skóry zębacza. Wszystko znajdziecie tu.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Szeklana_-_Sk%C3%B3ry

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #48 dnia: 03 Maj 2015, 18:54:47 »
Witam Izbę lordów. Chciałbym przedstawić wam mój projekt miękkiego pancerza ze skóry zębacza. Wszystko znajdziecie tu.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Szeklana_-_Sk%C3%B3ry

Wielki Lord Elekt ma zaszczyt zakomunikować, że projekt został przyjęty do rozpatrzenia. Decyzji w sprawie niniejszego projektu należy oczekiwać w terminie do 30 dni.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #49 dnia: 30 Maj 2015, 19:48:11 »
Witam Izbę lordów. Chciałbym przedstawić wam mój projekt miękkiego pancerza ze skóry zębacza. Wszystko znajdziecie tu.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Szeklana_-_Sk%C3%B3ry

Projekt skóry zębacza jako materiał rzemieślniczy został rozpatrzony pozytywnie, choć nie obyło się bez poprawek.
Następny proszę.

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #50 dnia: 30 Maj 2015, 19:49:12 »
Projekt sądownictwa w wykonaniu i wizji Sędziego Salazara Trevant. Projekt składa się z kilku elementów, pierwszy to ustawa, kolejny stworzenie działu Sąd Najwyższy, przenosiny kilku tematów, wymienionych poniżej do działu sądu najwyższego. dodanie zapisu do ratusza, dodanie jednego, kolejnego obowiązku marszałkowi koronnemu.

1. Ustawa: Sądownictwo

2. Stworzenie działu:
Nazwa działu: Sąd Najwyższy
Opis działu: Wielki gmach budynku wykonany z białej cegły. Jest to ogromny budynek mający manifestować siłę, sprawiedliwość i nieuchronność działania wymiaru sprawiedliwości. Jest też siedzibą najwyższego sędziego, wszystkich adwokatów oraz prokuratorów. W Sądzie najwyższym podejmowane są wszystkie sprawy, na które rozciąga się władza sądownicza pod młotem sprawiedliwości najwyższego sędziego.
Grafika: http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/70/Lokacje_sad_najwyzszy.jpg
Moderator działu: Salazar Trevant (lub inny, funkcjonujący Najwyższy sędzia, w razie wygasnięcia mandatu Salazara)

3. Przenieść następujące tematy do działu Sądu Najwyższego:
- Kancelaria Sędziego Salazara Trevant
- Sąd najwyższy: I rozprawa Malavona - Z nazwy proszę usunąć początek "Sąd najwyższy:", zarazem nazwa powinna być określona z datą zamiast numeracją która...

4. Należy dodać do ratusza następującą kwestię:

Wykupienie uprawnień do zawodu adwokata:
Możesz wykupić za 500 grzywien prawo do wykonywania zawodu Adwokata, tym samym zobowiązany jesteś do założenia własnej kancelarii adwokackiej w budynku Sądu najwyższego, zgodnie z ustawą o sądownictwie.

[b]Wykupienie uprawnień do zawodu adwokata:[/b]
Możesz wykupić za 500 grzywien prawo do wykonywania zawodu Adwokata, tym samym zobowiązany jesteś do założenia własnej kancelarii adwokackiej w budynku Sądu najwyższego, zgodnie z ustawą o [url=http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C4%85downictwo]sądownictwie[/url].

5. Do podstawowych obowiązków marszałka koronnego należy dopisać:

  • obowiązek wyznaczenia i nadzorowania efektywności pracy prokuratora w sądzie najwyższym
  • przyznawanie graczom grupy adwokata
  • przyznawanie graczom grupy prokuratora

treść do dodania do wiki:

* obowiązek wyznaczenia i nadzorowania efektywności pracy [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/S%C4%85downictwo#Prokurator prokuratora] w sądzie najwyższym
* przyznawanie graczom grupy adwokata
* przyznawanie graczom grupy prokuratora

prosze o rozpatrzenie projektu i nie zarzucanie go mimo błędów i konieczności poprawy literówek podlinkowań itd., w takim zarysie jest on konieczny do funkcjonowania władzy sądowniczej.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #51 dnia: 30 Maj 2015, 19:53:01 »
Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Wielki Lord Elekt ma zaszczyt zakomunikować, że projekt został przyjęty do rozpatrzenia. Decyzji w sprawie niniejszego projektu należy oczekiwać w terminie do 30 dni.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #52 dnia: 14 Czerwiec 2015, 21:18:21 »
Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.



Projekt rozpatrzony pozytywnie

Projekt sądownictwa został wprowadzony, jednak trzeba trochę poczekać aż Rada Królewska umieści go w mechanice gry.
Następny proszę.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #53 dnia: 14 Czerwiec 2015, 21:45:23 »
Projekt znerfienia kusz które są OP jak wszyscy wiemy.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Aragorn

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #54 dnia: 14 Czerwiec 2015, 21:49:11 »
Projekt znerfienia kusz które są OP jak wszyscy wiemy.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Aragorn

Wielki Lord Elekt ma zaszczyt zakomunikować, że projekt został przyjęty do rozpatrzenia. Decyzji w sprawie niniejszego projektu należy oczekiwać w terminie do 30 dni.

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #55 dnia: 04 Sierpień 2015, 21:55:07 »
Wielki Lord Elekt pragnie zakomunikować, że projekt nie został rozpatrzony pozytywnie i zostaje odesłany graczowi do poprawy z zastrzeżeniami jak w PW, które otrzymał gracz składający projekt.

Wielki Lord Elekt pragnie również solennie przeprosić za wszelkie opóźnienia wynikające z pracy Izby Lordów. Pragnęliśmy zająć się projektem porządnie i mimo wszystko rozwiązać złożony problem, jakim jest wyważenie kusz i łuków. Mamy nadzieję, że odesłane propozycje i wskazówki okażą się warte całego tego czekania.

Pragnę również poprosić graczy, by przez najbliższe kilka dni nie wysyłali nowych propozycji z racji tego, że Izba potrzebuje chwili czasu na swego rodzaju reorganizację. Za wszelkie niedogodności z góry przepraszam.

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #56 dnia: 08 Sierpień 2015, 13:44:43 »
Zgodnie z zaleceniami, zgłaszam projekt do izby lordów.

Projekt ten zawiera się we wpisie:
Dyskusja:Brudnopis salazara -> docelową nazwą projektu jest: Prowincje i własności ziemskie oraz zysk płynący z ich posiadania

Kilka słów wyjaśnienia:
Obecnie istnieją dwa wpisy traktujące o tym samym, istnieją osobno a dotyczą tej samej kwestii, podziału ziem Valfden. Mam na myśli zapis: Prowincje oraz: Własności ziemskie oraz zysk płynący z ich posiadania. Ten pierwszy zawiera rzetelny podział z numeracją i wyjaśnieniem sąsiedztwa, zaś drugi opisuje czyja jest ziemia i w jakim hrabstwie leży. Połączenie zapisów ma na celu ułatwienie sprawy, by nie musieć latać po 2 stronach wiki i szukać: Aha, moja ziemia jest tu sąsiednia tam" i biegać stale szukając gdzie ja właściwie miałem nanieść tą karczmę, którędy jechać do tej i tej gminy do tej i tej lokacji.

Drugim powodem takiej zmiany nie dość skrócenie poszukiwań i zrobienie tego w sposób moim zdaniem bardziej przystępny, ułatwia on możliwość dodania nowych ziem w obręb podziału, gdyż iż ponieważ zmniejsza się ilość mapek (odchodzą te zabarwione okręgi hrabstwa, które poza zaznaczeniem lokalizacji tego hrabstwa (która teraz pozostaje jako numeryczna na mapie) nic nie wnosiła do zapisu, nie obrazowała tej ziemi ani rozlokowania gmin.

Dalej, projekt zawiera NOWE ZIEMIE, czyli Archipelag chatal w formie marchii i podziału na dystrykty i gminy. Rozlokowane tam wartości są efektem pracy izby lordów (które moim zdaniem są niepoprawnie przydzielone i nie uwzględniają tzw. potencjału ziemskiego, który jest uwzględniany w innych ziemiach).

Moja praca na marantwiki skupiona ostatnio w obrębie lokacji przyniosła efekty po konsultacjach z MG Isentorem, i wszystkie lokacje zostały przydzielone do gmin. proponuję by izba podjęła się przeliczenia i waloryzacji niektórych dochodów z gmin, gdyż obecnie dokładnie widać wchodząc w konkretne hrabstwa, konkretne dystrykty i konkretne gminy ile i jakich jest w nich lokacji, dzięki czemu można łatwiej przeprowadzić takie rozliczenia i łatwiej znaleźć chciane przez nas lokacje (własnie dzięki tez proponowanej zmianie zapisu prowincji i własności ziemskich.

Obecny zapis widział Isentor mówił, że "nie jest gorszy od poprzedniego rozwiązania", ale przekazuję... przekazujemy może nawet to izbie, gdyż może znajdzie i jeszcze bardziej usprawni ten zapis na wiki.

Teraz w tym momencie pisząc ten post sądzę, że dobrym usprawnieniem było by podlinkowanie zapisów z gminami do konkretnych kategorii z Lokacji, co jeszcze bardziej pomogło by graczowi w odnalezieniu lokacji, które chce odwiedzić i znaleźć lokacje pośrednie do nich.

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #57 dnia: 08 Sierpień 2015, 14:11:02 »
Wielki Lord Elekt ma zaszczyt zakomunikować, że projekt został przyjęty do rozpatrzenia. Decyzji w sprawie niniejszego projektu należy oczekiwać w terminie do 30 dni.

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8062
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #58 dnia: 07 Wrzesień 2015, 14:33:53 »
Wielki Lord Elekt pragnie zakomunikować, że projekt nie został uchwalony i nie wszedł do obowiązujących Zasad Gry. Powodem tego jest głównie fakt, że posiada niewłaściwe kodowanie na wiki Marantu, z którym mimo usilnych prób, Izba nie potrafiła sobie poradzić i nie sprostała wymaganiom króla Isentora I Aquila. Dodatkowo Izba nie podjęła się waloryzacji przychodów z gmin królestwa Valfden, o co również prosił gracz. W związku na zawirowania w składzie Izby, jej uszczuplony zasób ludzki i inne czynniki nie udało nam się dojść do konsensusu.

Z poważaniem, Wielki Lord Elekt Funeris Venatio.





Można zgłaszać następne projekty.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #59 dnia: 07 Wrzesień 2015, 16:32:34 »
Dzień dobry :D Nie jest to mój projekt i nie ja go tworzyłem, ale zostałem zobowiązany do przedstawienia go w tym temacie już dawno:


http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rzemie%C5%9Blnictwo_1

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Rzemie%C5%9Blnictwo_2

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #59 dnia: 07 Wrzesień 2015, 16:32:34 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything