Autor Wątek: Propozycje uchwał dla Izby Lordów  (Przeczytany 14351 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lucjusz Vangraf

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 551
  • Reputation Power: 6
  • Lucjusz Vangraf nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« dnia: 06 Grudzień 2014, 22:34:57 »
Każdy gracz może dowolnie rozwijać system RPG Marant swoimi projektami, dopóki nie ingerują one w mechanikę i uniwersum gry. Projekty nowych potworów, lokacji, NPC od wypraw itp. można dodawać samodzielnie bez konieczności akceptowania wpisu na wiki przez kogokolwiek. Należy jednak pamiętać, że w przypadku wprowadzenia błędnego wpisu zostanie on wykluczony z zasad gry przez Radnych Królewskich do momentu jego poprawy przez autora.

Gotowe projekty nowych umiejętności, przedmiotów, zaklęć, odzień, broni itp. przygotowane na wiki i forum dyskusyjne w odpowiednim kodowaniu i wymaganym zapisie należy publikować Izbie Lordów w tym temacie. Po przedłożeniu projektu Lordowie Elekci mają do 30 dni na wprowadzenie lub odrzucenie nowych zasad do gry na podstawie wymogów opisanych w konstytucji. Lordowie Elekci na bieżąco opublikują stan swojej pracy, dlatego zgłoszenie kolejnego projektu może nastąpić dopiero w momencie, gdy poprzedni przedłożony Izbie Lordów projekt zostanie uchwalony.

Osoba zgłaszająca projekt otrzymuje stanowisko obserwatora w izbie, by móc uczestniczyć w obradach nad zgłoszonym przez siebie projektem na czas dyskusji nad nim.
« Ostatnia zmiana: 11 Marzec 2017, 17:17:39 wysłana przez Lucjusz Vangraf »

 

Offline IsentorAutor wtku

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31802
  • Reputation Power: 559
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #141 dnia: 01 Listopad 2019, 21:00:10 »
Na sam początek. Zmiana kostura.

Cytuj
Przepis
Kryształ - 1kg
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Kryształ 1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 3,185kg
NA:
Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg



Statystyki zaklętych broni i umiejętność dla kowala.

Cytuj
Przepis
Ostrze - 1 sztabka (100%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Półtoraręczny - 4/10 sztabki (40%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny miecz w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,95kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,2825kg

Można to zaokrąglić do 1,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a miecz waży 1,28kg, czyli 128 dekagram to za same materiały zapłacimy 64 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.
Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 9/10 sztabki (90%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczna szabla w całości wykonana ze stali.
Ostrze 0,855kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,1875kg

Można to zaokrąglić do 1,19kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a szabla waży 1,19kg, czyli 119 dekagram to za same materiały zapłacimy 59 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: szabla
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuta z 1,19kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,8 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.



Cytuj
Przepis
Ostrze - 3/10 sztabki (30%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny sztylet w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,285kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 0,6175kg

Można to zaokrąglić do 0,62kg.

Jeśli cena stali to 1 grzywna za 1 dekagram, a sztylet waży 0,62kg, czyli 62 dekagramy to za same materiały zapłacimy 62 grzywny. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.



Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg

Można to zaokrąglić do 2,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a kostur waży 2,28kg, czyli 228 dekagram to za samą stal zapłacimy 114 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze cena magicznego kryształu, robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 28
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 2,28kg stali Valfdeńskiej, w głowni można umieścić do 3 kryształów magicznych. o zasięgu 2 metrów.

Umiejętności magiczne
Zaklinanie przedmiotów
Nauka zaklinania przedmiotów umieszczając w nich magiczny kryształ przesiąknięty mocą żywiołu sięga starożytności dracońskiej. Zapomniana technika starych mistrzów wymaga od kowala wrażliwości na energie magiczną. Zaklęta w ten sposób broń może uwolnić potężną magię dzięki zogniskowaniu w krysztale energii magicznej użytkownika.

Funkcja - Możesz wytwarzać zaklęte przedmioty umieszczając w nich magiczny kryształ danego żywiołu.
Nauka - 1 złoty talent [Fenor Karrates]
Koszt - 620 grzywien
Wymagania - Koncentracja


Zmiana kryształów:
żółty kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ognia
czerwony kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem krwi
niebieski kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem wody
brązowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ziemi
szary kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem powietrza
fioletowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem śmierci.
biały kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem życia
pomarańczowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem umysłu.

Forum Tawerny Gothic - Marant

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #141 dnia: 01 Listopad 2019, 21:00:10 »

Offline Imago

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 645
  • Reputation Power: 13
  • Imago nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #142 dnia: 02 Listopad 2019, 10:54:59 »
Na sam początek. Zmiana kostura.

Cytuj
Przepis
Kryształ - 1kg
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Kryształ 1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 3,185kg

NA:

Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg



Statystyki zaklętych broni i umiejętność dla kowala.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 1 sztabka (100%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Półtoraręczny - 4/10 sztabki (40%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny miecz w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,95kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,2825kg

Można to zaokrąglić do 1,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a miecz waży 1,28kg, czyli 128 dekagram to za same materiały zapłacimy 64 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.
Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 9/10 sztabki (90%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczna szabla w całości wykonana ze stali.
Ostrze 0,855kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,1875kg

Można to zaokrąglić do 1,19kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a szabla waży 1,19kg, czyli 119 dekagram to za same materiały zapłacimy 59 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: szabla
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuta z 1,19kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,8 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 3/10 sztabki (30%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny sztylet w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,285kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 0,6175kg

Można to zaokrąglić do 0,62kg.

Jeśli cena stali to 1 grzywna za 1 dekagram, a sztylet waży 0,62kg, czyli 62 dekagramy to za same materiały zapłacimy 62 grzywny. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg

Można to zaokrąglić do 2,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a kostur waży 2,28kg, czyli 228 dekagram to za samą stal zapłacimy 114 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze cena magicznego kryształu, robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 28
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 2,28kg stali Valfdeńskiej, w głowni można umieścić do 3 kryształów magicznych. o zasięgu 2 metrów.



Umiejętności magiczne
Zaklinanie przedmiotów
Nauka zaklinania przedmiotów umieszczając w nich magiczny kryształ przesiąknięty mocą żywiołu sięga starożytności dracońskiej. Zapomniana technika starych mistrzów wymaga od kowala wrażliwości na energie magiczną. Zaklęta w ten sposób broń może uwolnić potężną magię dzięki zogniskowaniu w krysztale energii magicznej użytkownika.

Funkcja - Możesz wytwarzać zaklęte przedmioty umieszczając w nich magiczny kryształ danego żywiołu.
Nauka - 1 złoty talent [Fenor Karrates]
Koszt - 620 grzywien
Wymagania - Koncentracja


Zmiana kryształów:
żółty kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ognia
czerwony kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem krwi
niebieski kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem wody
brązowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ziemi
szary kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem powietrza
fioletowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem śmierci.
biały kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem życia
pomarańczowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem umysłu.

Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 30 dni.
I am vengeance. I am the night.

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2673
  • Reputation Power: 38
  • Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #143 dnia: 29 Listopad 2019, 14:04:02 »
Projekt rozpatrzono pozytywnie, można dawać następe

Offline Watu

  • Krwawe Kruki
  • ***
  • Wiadomości: 707
  • Reputation Power: 0
  • Watu chowa się w cieniu.

  • Age: 23
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #144 dnia: 29 Listopad 2019, 14:33:31 »
Witam szanowną radę.
Przychodzę do Was z propozycją pewnej nie dużej zmiany dotyczącej wypraw medycznych i rzemieślniczych.
Aktualnie o ile się nie myle rozdane talenty na wyprawie mogą wyglądać tak:
Cytuj
Walka: 0-5 talentów
Opisy: 1 talent
Aktywność: 1 talent

Chciałbym zaproponować radzie by od teraz w wyprawach rzemieślniczych oraz medycznych rozdane talenty mogły wyglądać tak:

Cytuj
Walka: 0 talentów
Opisy: 1-5 talent
Aktywność: 1 talent

Ilość talentów jak i ich " stopień" zależały by od oceniającego oraz zatwierdzającego.
« Ostatnia zmiana: 30 Listopad 2019, 17:01:37 wysłana przez Watu »

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2673
  • Reputation Power: 38
  • Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #145 dnia: 30 Listopad 2019, 17:26:05 »
Witam szanowną radę.
Przychodzę do Was z propozycją pewnej nie dużej zmiany dotyczącej wypraw medycznych i rzemieślniczych.
Aktualnie o ile się nie myle rozdane talenty na wyprawie mogą wyglądać tak:
Chciałbym zaproponować radzie by od teraz w wyprawach rzemieślniczych oraz medycznych rozdane talenty mogły wyglądać tak:

Ilość talentów jak i ich " stopień" zależały by od oceniającego oraz zatwierdzającego.

Projekt xostał przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 30 dni.

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2673
  • Reputation Power: 38
  • Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #146 dnia: 10 Grudzień 2019, 21:53:03 »
Projekt zaakceptowano, można dawać następne

Online Melkior Tacticus

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 6626
  • Reputation Power: 0
  • Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Baron PeranSzlachcic Javemir i KallarCzeladnik kowalstwa
    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #147 dnia: 11 Luty 2020, 15:51:08 »

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2673
  • Reputation Power: 38
  • Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #148 dnia: 11 Luty 2020, 15:53:26 »

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2673
  • Reputation Power: 38
  • Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #149 dnia: 15 Luty 2020, 18:32:40 »
Projekt zaakceptowano. Można dawać następne

Forum Tawerny Gothic - Marant

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #149 dnia: 15 Luty 2020, 18:32:40 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.