Autor Wątek: Propozycje uchwał dla Izby Lordów  (Przeczytany 11546 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lucjusz Vangraf

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 534
  • Reputation Power: 5
  • Lucjusz Vangraf nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« dnia: 06 Grudzień 2014, 22:34:57 »
Każdy gracz może dowolnie rozwijać system RPG Marant swoimi projektami, dopóki nie ingerują one w mechanikę i uniwersum gry. Projekty nowych potworów, lokacji, NPC od wypraw itp. można dodawać samodzielnie bez konieczności akceptowania wpisu na wiki przez kogokolwiek. Należy jednak pamiętać, że w przypadku wprowadzenia błędnego wpisu zostanie on wykluczony z zasad gry przez Radnych Królewskich do momentu jego poprawy przez autora.

Gotowe projekty nowych umiejętności, przedmiotów, zaklęć, odzień, broni itp. przygotowane na wiki i forum dyskusyjne w odpowiednim kodowaniu i wymaganym zapisie należy publikować Izbie Lordów w tym temacie. Po przedłożeniu projektu Lordowie Elekci mają do 30 dni na wprowadzenie lub odrzucenie nowych zasad do gry na podstawie wymogów opisanych w konstytucji. Lordowie Elekci na bieżąco opublikują stan swojej pracy, dlatego zgłoszenie kolejnego projektu może nastąpić dopiero w momencie, gdy poprzedni przedłożony Izbie Lordów projekt zostanie uchwalony.

Osoba zgłaszająca projekt otrzymuje stanowisko obserwatora w izbie, by móc uczestniczyć w obradach nad zgłoszonym przez siebie projektem na czas dyskusji nad nim.
« Ostatnia zmiana: 11 Marzec 2017, 17:17:39 wysłana przez Lucjusz Vangraf »

 

Offline IsentorAutor wtku

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31774
  • Reputation Power: 558
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #141 dnia: 01 Listopad 2019, 21:00:10 »
Na sam początek. Zmiana kostura.

Cytuj
Przepis
Kryształ - 1kg
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Kryształ 1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 3,185kg
NA:
Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg



Statystyki zaklętych broni i umiejętność dla kowala.

Cytuj
Przepis
Ostrze - 1 sztabka (100%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Półtoraręczny - 4/10 sztabki (40%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny miecz w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,95kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,2825kg

Można to zaokrąglić do 1,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a miecz waży 1,28kg, czyli 128 dekagram to za same materiały zapłacimy 64 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.
Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 9/10 sztabki (90%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczna szabla w całości wykonana ze stali.
Ostrze 0,855kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,1875kg

Można to zaokrąglić do 1,19kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a szabla waży 1,19kg, czyli 119 dekagram to za same materiały zapłacimy 59 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: szabla
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuta z 1,19kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,8 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.



Cytuj
Przepis
Ostrze - 3/10 sztabki (30%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny sztylet w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,285kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 0,6175kg

Można to zaokrąglić do 0,62kg.

Jeśli cena stali to 1 grzywna za 1 dekagram, a sztylet waży 0,62kg, czyli 62 dekagramy to za same materiały zapłacimy 62 grzywny. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.



Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg

Można to zaokrąglić do 2,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a kostur waży 2,28kg, czyli 228 dekagram to za samą stal zapłacimy 114 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze cena magicznego kryształu, robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 28
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 2,28kg stali Valfdeńskiej, w głowni można umieścić do 3 kryształów magicznych. o zasięgu 2 metrów.

Umiejętności magiczne
Zaklinanie przedmiotów
Nauka zaklinania przedmiotów umieszczając w nich magiczny kryształ przesiąknięty mocą żywiołu sięga starożytności dracońskiej. Zapomniana technika starych mistrzów wymaga od kowala wrażliwości na energie magiczną. Zaklęta w ten sposób broń może uwolnić potężną magię dzięki zogniskowaniu w krysztale energii magicznej użytkownika.

Funkcja - Możesz wytwarzać zaklęte przedmioty umieszczając w nich magiczny kryształ danego żywiołu.
Nauka - 1 złoty talent [Fenor Karrates]
Koszt - 620 grzywien
Wymagania - Koncentracja


Zmiana kryształów:
żółty kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ognia
czerwony kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem krwi
niebieski kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem wody
brązowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ziemi
szary kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem powietrza
fioletowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem śmierci.
biały kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem życia
pomarańczowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem umysłu.

Forum Tawerny Gothic - Marant

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #141 dnia: 01 Listopad 2019, 21:00:10 »

Offline Imago

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 476
  • Reputation Power: 9
  • Imago nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #142 dnia: 02 Listopad 2019, 10:54:59 »
Na sam początek. Zmiana kostura.

Cytuj
Przepis
Kryształ - 1kg
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Kryształ 1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 3,185kg

NA:

Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg



Statystyki zaklętych broni i umiejętność dla kowala.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 1 sztabka (100%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Półtoraręczny - 4/10 sztabki (40%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny miecz w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,95kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,2825kg

Można to zaokrąglić do 1,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a miecz waży 1,28kg, czyli 128 dekagram to za same materiały zapłacimy 64 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.
Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 9/10 sztabki (90%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczna szabla w całości wykonana ze stali.
Ostrze 0,855kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,1875kg

Można to zaokrąglić do 1,19kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a szabla waży 1,19kg, czyli 119 dekagram to za same materiały zapłacimy 59 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: szabla
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuta z 1,19kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,8 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 3/10 sztabki (30%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny sztylet w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,285kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 0,6175kg

Można to zaokrąglić do 0,62kg.

Jeśli cena stali to 1 grzywna za 1 dekagram, a sztylet waży 0,62kg, czyli 62 dekagramy to za same materiały zapłacimy 62 grzywny. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg

Można to zaokrąglić do 2,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a kostur waży 2,28kg, czyli 228 dekagram to za samą stal zapłacimy 114 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze cena magicznego kryształu, robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 28
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 2,28kg stali Valfdeńskiej, w głowni można umieścić do 3 kryształów magicznych. o zasięgu 2 metrów.



Umiejętności magiczne
Zaklinanie przedmiotów
Nauka zaklinania przedmiotów umieszczając w nich magiczny kryształ przesiąknięty mocą żywiołu sięga starożytności dracońskiej. Zapomniana technika starych mistrzów wymaga od kowala wrażliwości na energie magiczną. Zaklęta w ten sposób broń może uwolnić potężną magię dzięki zogniskowaniu w krysztale energii magicznej użytkownika.

Funkcja - Możesz wytwarzać zaklęte przedmioty umieszczając w nich magiczny kryształ danego żywiołu.
Nauka - 1 złoty talent [Fenor Karrates]
Koszt - 620 grzywien
Wymagania - Koncentracja


Zmiana kryształów:
żółty kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ognia
czerwony kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem krwi
niebieski kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem wody
brązowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ziemi
szary kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem powietrza
fioletowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem śmierci.
biały kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem życia
pomarańczowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem umysłu.

Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 30 dni.

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2568
  • Reputation Power: 36
  • Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #143 dnia: 29 Listopad 2019, 14:04:02 »
Projekt rozpatrzono pozytywnie, można dawać następe

Offline Watu

  • Krwawe Kruki
  • ***
  • Wiadomości: 694
  • Reputation Power: 0
  • Watu chowa się w cieniu.

  • Age: 23
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #144 dnia: 29 Listopad 2019, 14:33:31 »
Witam szanowną radę.
Przychodzę do Was z propozycją pewnej nie dużej zmiany dotyczącej wypraw medycznych i rzemieślniczych.
Aktualnie o ile się nie myle rozdane talenty na wyprawie mogą wyglądać tak:
Cytuj
Walka: 0-5 talentów
Opisy: 1 talent
Aktywność: 1 talent

Chciałbym zaproponować radzie by od teraz w wyprawach rzemieślniczych oraz medycznych rozdane talenty mogły wyglądać tak:

Cytuj
Walka: 0 talentów
Opisy: 1-5 talent
Aktywność: 1 talent

Ilość talentów jak i ich " stopień" zależały by od oceniającego oraz zatwierdzającego.
« Ostatnia zmiana: 30 Listopad 2019, 17:01:37 wysłana przez Watu »

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2568
  • Reputation Power: 36
  • Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #145 dnia: 30 Listopad 2019, 17:26:05 »
Witam szanowną radę.
Przychodzę do Was z propozycją pewnej nie dużej zmiany dotyczącej wypraw medycznych i rzemieślniczych.
Aktualnie o ile się nie myle rozdane talenty na wyprawie mogą wyglądać tak:
Chciałbym zaproponować radzie by od teraz w wyprawach rzemieślniczych oraz medycznych rozdane talenty mogły wyglądać tak:

Ilość talentów jak i ich " stopień" zależały by od oceniającego oraz zatwierdzającego.

Projekt xostał przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 30 dni.

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2568
  • Reputation Power: 36
  • Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...Kazmir MacBrewmann mógłby pewnego dnia być kimś...

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #146 dnia: 10 Grudzień 2019, 21:53:03 »
Projekt zaakceptowano, można dawać następne

Forum Tawerny Gothic - Marant

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #146 dnia: 10 Grudzień 2019, 21:53:03 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.