Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Eddar  (Przeczytany 1418 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Eddar aeb Shar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: 325
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Eddar
« dnia: 04 Grudzień 2014, 13:32:14 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Eddar
Prowadzący wyprawę: Patricia de Drake
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Eddar aeb Shar

- Zaczynajmy!

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Eddar
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Grudzień 2014, 13:37:48 »
//:Dodaj do profilu link do karty postaci.



- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń? Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest południe, mamy 13:30.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Eddar
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Grudzień 2014, 13:37:48 »

Offline Eddar aeb Shar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: 325
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Eddar
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Grudzień 2014, 16:00:35 »
- Broni jeszcze się nie dorobiłem, ale mam silne pięści. Ruszył szybkim krokiem w stronę zagrody.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Eddar
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Grudzień 2014, 17:56:41 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Eddarem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Na czas szkolenia otrzymasz ekwipunek - Respev podał krasnoludowi kuszę i kołczan z 5 bełtami - Czeka cię walka. Gotów?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]


//: Na czas szkolenia otrzymujesz:

Cytuj
Nazwa broni: Kusza treningowa
Rodzaj: kusza
Typ: oburęczna
Ostrość: 50 + ostrość materiału bełta
Opis: Wykonana z 0,6kg drewna o zasięgu do 500 metrów.

5x
Nazwa amunicji: ÂŻelazny bełt
Rodzaj: bełt
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonany z 0,01kg żelaza i 0,03kg drewna.

Offline Eddar aeb Shar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: 325
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Eddar
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Grudzień 2014, 18:08:10 »
- Zaczynajmy! - zważył kuszę w dłoni i założył bełt.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Eddar
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Grudzień 2014, 18:14:09 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.


Offline Eddar aeb Shar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: 325
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Eddar
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Grudzień 2014, 18:20:27 »
Krasnolud przyklęknął i wymierzył kuszą w metalową kratę.
Jestem gotów!

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Eddar
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Grudzień 2014, 18:23:47 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Eddar aeb Shar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: 325
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Eddar
« Odpowiedź #8 dnia: 04 Grudzień 2014, 18:58:56 »
Spojrzenia bestii i krasnoluda spotkały się. Wilk napiął mięśnie, szykując się do ataku.
No chodź, piesku.
Zwierz skoczył, a Eddar nacisnął spust kuszy. Bełt wbił się w oko wilka, a jego cielsko zwaliło się na krasnala.
Trzeba było strzelać, zanim bydlak skoczył - pomyślał, wyczołgując się spod zwłok.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Eddar
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Grudzień 2014, 19:33:31 »
- Moje gratulacje Eddar. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Eddar aeb Shar - 2 brązowe talenty
Otrzymujesz 50 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Eddar
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Grudzień 2014, 19:33:31 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top