Autor Wątek: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]  (Przeczytany 2404 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lucjusz Vangraf

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 527
  • Reputation Power: 5
  • Lucjusz Vangraf nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« dnia: 02 Grudzień 2014, 19:53:00 »

Rada niedźwiedzia jest to organ składający się z mistrzów górnictwa i rzemieślnictwa, oraz najbogatszych kupców. Obecnie rada niedźwiedzia liczy sobie 7 osób. Jak każdy organ kolegialny - kłócą się bez przerwy. Jest to organ doradczy, będący w praktyce uszanowaniem tradycji i kultury krasnoludów z Ekkerund. Stanowią oni wsparcie w pracy burmistrza miasta. Po II Wielkiej Wojnie i masakrze w mieście popełnionej przez siły demonów i ich sojuszników, Ekkerund na mocy ustaleń z koroną Valfden, przestało być Wolnym Miastem i stało się częścią Królestwa Valfden, wraz ze wszystkimi przysługującymi z tego względu prawami i obowiązkami.


Masz fabularną potrzebę rozmowy z władzą miasta? Czy też musisz załatwić jakąś sprawę to świetnie trafiłeś.
« Ostatnia zmiana: 10 Listopad 2016, 12:51:43 wysłana przez Dragosani »

Offline Adirael

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 31
  • Reputation Power: 0
  • Adirael nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Sierpień 2015, 15:31:56 »
Na audiencję z radą niedźwiedzia umówiony był tajemniczy hrabia skrywający swą twarz pod kapturem.
- Witam waść Panów!

Offline Tyrr aep Nargoth

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 294
  • Reputation Power: 5
  • Tyrr aep Nargoth nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Sierpień 2015, 20:32:05 »
Swój dyżur przy przyjmowaniu petentów pełnił dzisiaj Tyrr. Robił to nader często. Tym razem petenta przyjęła cała Rada. Pierwszy odezwał się właśnie on.
- Witamy pana w Wolnym Mieście Ekkerund. W czym możemy pomóc?

Offline Adirael

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 31
  • Reputation Power: 0
  • Adirael nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Sierpień 2015, 21:34:12 »
- Przyszedłem porozmawiać z Królem.

Offline Aggromor

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 23
  • Reputation Power: 0
  • Aggromor nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Sierpień 2015, 21:54:47 »
- Mów więc, Tyrr wyjdź. Poradzę sobie.
- Ale przecież jest wciąż...
- Wiem kurwa! Ale sprawę sukcesji mamy załatwioną. Więc wypad. - rozkaz króla spełniono bez szemrania. W sali został Aggromor i tajemniczy petent oraz dwóch cięzkozbrojnych gwardzistów.
- Słucham więc.

Offline Adirael

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 31
  • Reputation Power: 0
  • Adirael nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Sierpień 2015, 22:50:29 »
- Dziękuję. Król? Wyglądasz mi bardziej na marionetkę Korony Valfden. Chciałbyś zmienić ten stan rzeczy?

Offline Aggromor

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 23
  • Reputation Power: 0
  • Aggromor nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Sierpień 2015, 23:25:04 »
- Raczysz sobie kpić? - odparł lekko oburzony, fakt faktem obecny układ był niejasny ale dobry...
- Marionetką powiadasz. Czemu niby? Valfden nie wpieprza się w nasze prawa my w ich, owszem zdażają sie frakcje separatystyczne ale szybko je likwidujemy. Ale... widzę że masz jakąś ofertę. Tylko jedna rzecz... Powiedz do mnie jeszcze raz per "Ty" to tamci dwaj - wskazał na straż - - wyniosą Was w kawałkach. A teraz słucham oferty, bo powiedzmy że jestem zainteresowany.

Offline Adirael

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 31
  • Reputation Power: 0
  • Adirael nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Sierpień 2015, 12:34:45 »
- Jesteś zbyt dumny Aggromorze i zbyt zaślepiony. Nie dostrzegłeś tego jak Korona Valfden umniejszyła waszą rolę do miana miasta i władcy, który musiał pochylić czoło stając się lennikiem. Może jednak nie jesteś tak dumny, jak próbujesz być? Nie przyszedłem tutaj wysłuchiwać twych gróźb. Nie zdążyłbyś mrugnąć, a tamci dwaj - byliby w kawałkach. Oferuje jednorazową propozycję opowiedzenia się za Ardenosem. Wygramy tę wojnę. Otrzymujesz ofertę opowiedzenia się za wygranymi. Możesz być przyszłym namiestnikiem wyspy. Decyzja należy do ciebie, królu.

Offline Aggromor

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 23
  • Reputation Power: 0
  • Aggromor nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Sierpień 2015, 13:47:55 »
O kurwa... - Pozwól pomiocie Otchłani że powiem Ci czemu nie wygracie. Wasza armia walczy już wiele lat próbując - wciąż bez powodzenia - przebić się do Torgonu. Demony - takie nie do zajebania i potężne - a nie mogą sobie poradzić z umocnieniami zwykłych śmiertelników z brodami. Co jeszcze... skoro ten wasz Meaneb jest tak "potężny" - tu zrobił palcami powietrzny cudzysłów - to czemu sam nie rozpierdoli murów Torgonu? Wasz pan nie jest nawet w stanie walczyć na dwóch frontach, a uchodzi za nie pokonanego. Podbił kontynent? Po takim kataklizmie jaki spadł na świat zrobiłby to i mój gwardzista... więc mi tu nie pierdol o wygranej skoro ledwo trzymacie to co macie. Kiedy opadła mgła każdy myślał że czeka tam wasza flota, a tu co? Gówno. Zapewne zaraz mnie zabijesz, trudno. Zgine przynajmniej siedząc na tronie a nie w kiblu. Moja odpowiedź brzmi: Nie. Nie przyjmę tej oferty.

Offline Adirael

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 31
  • Reputation Power: 0
  • Adirael nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Sierpień 2015, 13:57:01 »
Adirael pokręcił głową dając wyraz dezaprobaty na słowa krasnoluda. Powoli uniósł dłonie, kiedy były już na wysokości oczu Aggromora zacisnął pięści. Gwardziści odziani w płytowe zbroje zostali zmiażdżeni przez demona jak metalowe puszki, z których zamiast sosu pomidorowego uleciała krew. Zbliżył się do Króla, ten próbował się wycofać lecz został pochwycony w telekinetyczny uścisk. Adirael przyłożył kciuk do czoła władcy.

Offline Aggromor

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 23
  • Reputation Power: 0
  • Aggromor nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Sierpień 2015, 13:57:31 »
Aggromor uklęknął na jedno kolano.
- Do twych usług Panie!

Offline Adirael

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 31
  • Reputation Power: 0
  • Adirael nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Sierpień 2015, 14:00:34 »
- Zadomów się w tym ciele, poznaj zwyczaje tego ludu. Czym się zajmują, jak rządzą miastem, czego pragną, czego się boją i co jest ich słabą stroną. Zinfiltruj wroga.

Offline Aggromor

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 23
  • Reputation Power: 0
  • Aggromor nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #12 dnia: 03 Sierpień 2015, 14:01:02 »
- Na twe rozkazy Panie!

Offline Adirael

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 31
  • Reputation Power: 0
  • Adirael nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #13 dnia: 03 Sierpień 2015, 14:01:28 »
Adirael zaciągnął kaptur na głowę i opuścił pomieszczenie.

Offline Aggromor

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 23
  • Reputation Power: 0
  • Aggromor nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #14 dnia: 03 Sierpień 2015, 14:39:26 »
Oszołomiony(?) Aggromor ocknął się na posadzce, widok dwóch zmiażdżonych gwardzistów wywołał u niego napływ paniki. Król był świadom tego co lub też kto go nawiedził. Pamiętał z tej rozmowy tylko jego odmowę i... nic. Wstał.
- Straż do mnie! Tyrr! Ryknął wołając chyba najważniejszą osobę w Radzie.

Offline Tyrr aep Nargoth

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 294
  • Reputation Power: 5
  • Tyrr aep Nargoth nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #15 dnia: 03 Sierpień 2015, 14:49:44 »
Wpadli do komnaty we trzech.
- O kurwa... czy to był? Czy to robota tego o czym myśle?

Offline Aggromor

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 23
  • Reputation Power: 0
  • Aggromor nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #16 dnia: 03 Sierpień 2015, 14:59:55 »
- Nie wiem kurwa! Powiedział że jest z Ardenosu i ma ofertę, odmówiłem mu i... Złapał się za głowę - Chyba mnie czymś oszołomił, bogowie łeb mi napierdala. Niech to posprzątają... - wskazał dwie skompresowane kupki stali będące przed chwilą krasnoludami.
- Ani słowa o tym co tu zaszło jasne? Wyślij depeszę do Isentora, chce się spotkać. I do Trevanta, musimy mieć pozwolenie na akcję na ich terenie.

Offline Tyrr aep Nargoth

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 294
  • Reputation Power: 5
  • Tyrr aep Nargoth nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #17 dnia: 03 Sierpień 2015, 15:04:00 »
- Do Trevanta i tak miałem pisać, ale do Isentora? Co mam mu przekazać, że co chcesz się z nim napić?

Offline Aggromor

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 23
  • Reputation Power: 0
  • Aggromor nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #18 dnia: 03 Sierpień 2015, 15:07:58 »
- To też, do Isentora nie pisz. To zbyt niebezpieczne, ktoś może przechwycić list. Dlatego albo dostarczysz wiadomość sam, albo ktoś z twej listy zaufanych... Chodź, zerkne na na nią i zdecyduje. Obaj opuścili komnatę którą zaraz uprzątnięto.

Canis

  • Gość
Odp: Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« Odpowiedź #19 dnia: 25 Sierpień 2015, 19:58:34 »
Na starówkę, w obręb budynków rady niedźwiedzia, przybył... niegdyś sędzia... dzisiaj tylko Valfdeński hrabia, Saluś.
- Witam. Ja do Tyrra, albo i króla Aggromora chciałem sie spotkać. Byłem wołany z powodów mi nieznanych na pilną wizytę. Jednak zatrzymała mnie podróż i rezygnacja z funkcji sędziego. Gdzie zatem znajdę króla? - Zapytał z głupim uśmiechem baranka idącego na rzeź, licząc, ze osoba z recepcji zechce wskazać mu drogę.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.