Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Sajida  (Przeczytany 1231 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sajid ibn Ahmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chorobą wiedzy jest zapomnienie.
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Sajida
« dnia: 22 Październik 2014, 19:01:27 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Sajida
Prowadzący wyprawę: Patricia de Drake
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Sajid

Mauren pojawił się w miejscu wskazanym przez Respeva. Czuł respekt przed rycerzem i oczekiwał na dalsze polecenia. Pogładził miecz znajdujący się w pochwie, na wszelki wypadek, jakby był potrzebny.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Sajida
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Październik 2014, 19:15:49 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń? Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest wczesny wieczór, mamy 19:00.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Sajida
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Październik 2014, 19:15:49 »

Offline Sajid ibn Ahmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chorobą wiedzy jest zapomnienie.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Sajida
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Październik 2014, 12:41:48 »
Władczy ton, typowe dla żołnierza, z jakiegoś powodu jednak Sajid czuł respekt dla Respeva. Widać było, że człowiek niejedno przeszedł i ma w sobie ogrom doświadczenia. Nie pozostało mu więc nic innego jak tylko wykonać polecenie, dobrze i skrupulatnie. Być może czeka go za to jakaś nagroda?
- Tak, Panie, oto mój miecz. - rzekł pokazując na zwisającą u pasa pochwę z bronią w środku. Następnie skierował swoje kroki w kierunku zagrody znajdującej się około 10 metrów od Sajida. Dojście nie zajęło mu wiele czasu dlatego stanął w jej obrębie i spojrzał pytająco na Respeva.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Sajida
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Październik 2014, 12:48:49 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Sajidem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Sajid ibn Ahmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chorobą wiedzy jest zapomnienie.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Sajida
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Październik 2014, 12:59:39 »
Walka? No tak, w końcu to szkolenie bojowe. Saijd nie czuł strachu. Piaski pustyni kryją mnóstwo niebezpieczeństw, z którymi musiał się zmagać codziennie, więc zwykły pojedynek nie powinien stanowić problemu. Siegnął po miecz, odetchnął parę razy i skinął Respevovi na znak, że jest gotów. Bo w głębi serca był gotów.
« Ostatnia zmiana: 23 Październik 2014, 13:01:55 wysłana przez Sajid »

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Sajida
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Październik 2014, 13:00:55 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Sajid ibn Ahmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chorobą wiedzy jest zapomnienie.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Sajida
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Październik 2014, 13:03:46 »
Sajid wszedł do środka. Odgłosy warczenia.. Jakieś zwierzę. Pewnie niebezpieczne. Mauren jednak nie przejmował się zbytnio zagrożeniem. Chciał zaskoczyć Respeva i wiedział, że mu się uda.
- Ten łuk nie będzie Ci potrzebny. - dodał pewny siebie. Poprawił koszulę, zważył broń w dłoni, wykonał kilka cięć w powietrze, by sprawdzić swoją formę. Była w sam raz.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Sajida
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Październik 2014, 13:05:27 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Sajid ibn Ahmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chorobą wiedzy jest zapomnienie.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Sajida
« Odpowiedź #8 dnia: 23 Październik 2014, 13:30:17 »
Wilk. Sajid mógł się tego w sumie spodziewać. Zatańczmy, maszkaro, powiedział tylko w myślach. Walkę należało rozegrać mądrze, tak, aby nie dać się nawet bestii tknąć. Wilk znajdował się 10 metrów od Sajida, także na bezpiecznej dla Maurena odległości. Podszedł na 5 metrów, aby skrócić dystans, cały czas pilnując się przed szarżą stwora. Kiedy wilk ruszył w jego kierunku Sajid uczynił to samo. Zwierzę skoczyło w powietrze, aby przewrócić Maurena, ten jednak wykonał sprawny obrót i natychmiast zaatakował korpus z dwóch dłoni. Ostrze przeszyło skórę wilka, nie doprowadziło do jego śmierci, a tylko jeszcze bardziej rozjuszyło. Sajid nadal był w swym bojowym tańcu i zamierzał wykorzystać okazję. Zaatakował sztychem, a bezmyślny wilk, próbował wgryźć się w ostrze Maurena. Miecz wszedł w gardło zwierzaka, co natychmiast zakończyło nierówny pojedynek.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Sajida
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Październik 2014, 15:43:28 »
- Moje gratulacje Sajid. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Sajid - 3 brązowe talenty
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Sajida
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Październik 2014, 15:43:28 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top