Autor Wątek: Z pierwszymi promieniami Veris  (Przeczytany 9002 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Progan

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3000
  • Reputacja: 3785
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Z pierwszymi promieniami Veris
« Odpowiedź #20 dnia: 02 Wrzesień 2014, 21:52:40 »
Progan uścisnął dłoń Melkiorowi
- Witaj, mości elfie. Elethea... Nie opanowałem jeszcze dobrze bethen Saenth Ela - dodał mając nadzieję na to, że miłym będzie dla elfa usłyszeć kilka słów w tym starym dialekcie, nawet dla elfa który nie utożsamiał się z leśną bracią. Progan podszedł również do Thorana, nie znał go, ale pamiętał jego twarz z festynu.
- Witaj Thoranie, miło mi Ciebie poznać. Jestem Progan, medyk i stolarz na ÂŁowcy Burz. Tak, musieliśmy widzieć się na festynie, siedziałem niedaleko pana hrabiego - rzekł. Wtedy też wyszedł Gordian i wydał rozkazy. Progan zbladł. Przed nim bardzo ważne zadanie, nie zamierzał jednak się poddać. Stanął za sterami po skinięciu głową i odkrzyknięciu kapitanowi.
- Rzucać cumy! - wołał Progan ze swojego stanowiska - Stawiać żagle! Wychodzimy w morze, panowie!

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Z pierwszymi promieniami Veris
« Odpowiedź #21 dnia: 02 Wrzesień 2014, 22:04:37 »