Autor Wątek: Zaginiony kundel  (Przeczytany 4730 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Thoran

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 801
  • Reputacja: 1034
    • Karta postaci

Odp: Zaginiony kundel
« Odpowiedź #80 dnia: 16 Sierpień 2014, 21:29:17 »
- Proszę się uspokoić. Wiem, że strasznie to wygląda i musi Pan się czuć się okropnie w związku ze stratą Funfla, ale zobowiązałem się przyprowadzić taru i przyprowadziłem. Czy zechce mnie Pan wysłuchać ? Bo za tym wszystkim kroi się grubsza afera. ÂŚmierć zwierzaka jest powiązana z jakaś inną sprawą.

Canis

  • Gość
Odp: Zaginiony kundel
« Odpowiedź #81 dnia: 16 Sierpień 2014, 21:40:11 »
- Proszę się uspokoić. Wiem, że strasznie to wygląda i musi Pan się czuć się okropnie w związku ze stratą Funfla, ale zobowiązałem się przyprowadzić taru i przyprowadziłem. Czy zechce mnie Pan wysłuchać ? Bo za tym wszystkim kroi się grubsza afera. ÂŚmierć zwierzaka jest powiązana z jakaś inną sprawą.

- No mów! Zdaj raport! Ja pie*dole!

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zaginiony kundel
« Odpowiedź #81 dnia: 16 Sierpień 2014, 21:40:11 »

Offline Thoran

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 801
  • Reputacja: 1034
    • Karta postaci

Odp: Zaginiony kundel
« Odpowiedź #82 dnia: 16 Sierpień 2014, 22:22:21 »
Ech władza widze każdemu uderza do łba, zdaj raport, zdaj raport jakbym był kurna jego strażnikiem...
- W takim razie już mówie. Po odbytej rozmowie z Panem udałem się do Pana domu, aby porozmawiać z gosposią i obejrzeć dokładnie teren. Podczas rozmowy nie dowiedziałem się niczego ciekawego. Natomiast, gdy okrążyłem dom zauważyłem skrawek materiału na płocie. Płocie który też był podrapany od dolnej strony. Ewidentnie taru kogoś ugryzł i oderwał kawałek materiału. Dlatego też skierowałem swe kroki w stronę domostwa sąsiadującego w którym mieszka ponoć Włodzimierz. Były tam jabłonki i inne drzewa owocowe. Poszedłem tam, zajrzałem przez okno i zobaczyłem okropnie zrujnowane domostwo, tak jakby ktoś się tam włamał i czegoś szukał. Podczas tych oględzin podszedł do mnie "strażnik" i zaczął wypytywać co ja tutaj robie itd. Zdołałem go jednak przekonać to tego, aby wszedł do domu. Kiedy to zrobił skierował się na piętro zaś ja rozejrzałem się po parterze. Dostrzegłem strasznie zakrwawioną łazienkę, jednak w tym czasie strażnik rozpoczął walkę na piętrze. Wtedy udałem się na górę i wraz ze strażnikiem pokonaliśmy dwóch bandytów przy których znalazłem notkę - pokazuje notatkę znalezioną przy bandytach.
"Swingujcie morderstwo lub samobójstwo. Potrzebujemy go martwego.
~SzT"
- Wtedy też zachowanie strażnika wzbudziło moje podejrzenia. Mianowicie zaczął opowiadać coś o zgłoszeniu tego straży. Na dodatek banycie mieli całe ubrania, żadne nie było obszarpane. Kiedy go zdemaskowałem salwował się ucieczką wprost do kanałow miejskich. Co pewnie czuć w związku z moją osobą. Tam goniłem go przez chwilę. Jednak w pewnym momencie drogę zagrodził mi ochroniarz pilnujący klatki z taru. Po ciężkiej walce pokonałem go i uwolniłem taru z klatki. Jednak niestety zwierzak miał rozcięty brzuch...Zabrałem go i postanowiłem oddać. Zwierzak bo zwierzak, ale wiernym towarzyszom należy się odpowiedni pochówek.

Canis

  • Gość
Odp: Zaginiony kundel
« Odpowiedź #83 dnia: 17 Sierpień 2014, 00:12:25 »
//Biorąc zadanie od Gorga Hertlinga, na czas uczestnictwa w nim otrzymujesz miano ochotniczego strażnika górniczego i twoim przełożonym, który wydaje ci rozkazy jest Georg Hertling. Na następny raz radzę ci przeczytać opis NPC.

- Masz tutaj 100 grzywien. - Powiedział i zabrał zwłoki Funfla.



Wyprawa zakończona!!!

Podsumowanie: Gracz otrzymał zlecenie by odnaleźć zaginionego chowańca, Taru imieniem Funfel. Udał sie na miejsce by zbadać sprawę. Dokonując śledztwa i szukając śladów natrafił do domu sąsiada, gdzie dokonano morderstwa. wraz z nim wkroczył bandyta podający się za strażnika. Spotkali dwóch bandytów w wyniku walki kolejnych rozmów bandyta udający strażnika uciekł. idąc po śladach gracz wszedł do kanałów, gdzie znalazł zabite zwierze. niestety uciekający bandyta zbiegł, a gracz musiał walczyć z jednym ochroniarzem. Wydobył ciało zwierzęcia, martwego taru imieniem Funfel. Powrócił wraz z nim do komisarza...



Nagrody:

Thoran:
- 100 grzywien od Georga Hertlinga

2x
Nazwa broni: uszkodzony sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzony.

1x
Nazwa broni: zniszczony miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,08kg mithrilu o zasięgu 0,9 metra, zniszczony.



Talenty:

Thoran - Thoran
Aktywność: 1 srebrny talent (+1 srebrny talent jako bonus rasowy)
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 2 brązowe talenty
Bonus pieniężny: 150 grzywien

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zaginiony kundel
« Odpowiedź #83 dnia: 17 Sierpień 2014, 00:12:25 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top