- Mów mi Fiołek... - powiedziała z uśmiechem rozciągając się jak kotka na łóżku. Byliście już po zabawie. Elfka w końcu oddała Ci wszystko co ukradli. Miecz i mieszki z trzema tysiącami grzywien. Oczywiście zabrałeś jeden dodatkowy, który miał Ci zrekompensować całonocne bieganie po mieście. Jakby seks nie miał być wystarczająca nagrodą. W końcu przed świtem opuściłeś dom. Miałeś wrażenie, że jeszcze kiedyś go odwiedziesz.
Wyprawa zakończona!Podsumowanie:Ledwo po zmierzchu do domu Wampira Nikolaja wkradło się trzech złodziei. Na ich nieszczęście właściciel był w domu. Jednego zabił, ale sam został ranny, więc gdy reszta uciekła, nie mógł ruszyć w pościg. Gdy się zregenerował, odwiedziła go straż, ale jako że nic nie mogła zrobić, ruszył sam za bandytami. Od jednego z bezdomnych dowiedział się, gdzie można najczęściej spotkać większe grupy złodziei i zabójców. Ruszył do speluny, ale po drodze został napadnięty przez grupę zbirów. Gdy ich pokonał ruszył dalej. W spelunie podsłucha rozmowę, w której dowiedział się, że jeden ze złodziei którzy go okradali znajduje się w szpitalu. Wampir dotarł do niego i po torturach dowiedział się gdzie znajduje się przywódca szajki, który zabrał wszystkie fanty. Zabił złodzieja i ruszył do Kwiaciarni, która była jednocześnie domem przywódcy. Przywódczynię odnalazł na piętrze w swoim gabinecie. Po ciężkiej walce dla jednej strony, Wampir wykorzystał seksualnie kobietę. Na koniec oddała mu skradzione rzeczy.
Wynagrodzenie:- 200 grzywien
Zdobyte przedmioty:- odzyskane skradzione fabularnie miecz i mieszki z grzywnami
Talenty:Aktywność: 1 złoty talentOpis: 1 srebrny talentWalka: 2 srebrne talenty i
1 złoty talentPremia za talenty: 350 grzywien