Autor Wątek: Niebezpieczne góry  (Przeczytany 9996 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #200 dnia: 26 Lipiec 2014, 21:42:30 »
Rakbar spojrzał na Salazara, co on na tą propozycje. Wydaje się być uczciwa.

Canis

  • Gość
Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #201 dnia: 26 Lipiec 2014, 21:46:10 »
- Niech będzie. Poproszę zawartość w skrzyni oddzieloną w mieszkach, każdy po 100 grzywien. My idziemy coś zjeść i chwilę odpocząć, zaraz się stąd wynosimy. - Powiedział i wyszedł zostawiając głowy harsesisów na biurku Sazarowa. Podszedł do jednego z trzech szczeniąt, tego swojego. spał wygodnie na pryczy.

- Kucharzu, podaj mi 3 butelki wody. - Powiedział i czekał...

Forum Tawerny Gothic

Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #201 dnia: 26 Lipiec 2014, 21:46:10 »

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #202 dnia: 26 Lipiec 2014, 21:49:08 »
Rakbar również opuścił pomieszczenie Sazarowa, nie odezwał się już ani słowem. Znalazł sobie wolną pryczę, nieco brudną i wytartą. Byłoby mu jednak wszystko jedno. Położył się i zasnął. Nie był głodny, a nawet jeśli był, to nie miał ochoty jeść.

Canis

  • Gość
Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #203 dnia: 26 Lipiec 2014, 21:55:16 »
Jaszczur dostał butelki wody. Wziął i odkorkował dwie. Wypił powoli zwilżając swe ciało od wewnątrz. Trzecią butelkę odkorkował i wylał na dłoń. podał szczenięciu, które niechętnie ale wypiło wodę, po czym ponownie usnęło. Dał tak wszystkim trzem się napić, by nie zaschły nam w podróży.



Po kilkunastu minutach z biura wyszedł Sazarow. poszedł po dwóch strażników, którzy weszli do biura i zaczęli targać ciężką skrzynię na zewnątrz. po paru minutach było wszystko gotowe. Sazarow podszedł do nieśpiącego jaszczura i powiedział.

- Wszystko gotowe. ÂŻegnajcie.



Jaszczur podszedł do Rakbara i szturchnął go w ramię.
- Chodź, jedziemy. Weź szczeniaka swojego, ja wezmę dwa pozostałe. Elrond śpi na trawie, też musimy go pozbierać i wytransportować razem ze skrzynią grzywien. Dasz radę to przenieść z nami wszystkimi na grzbiecie czegoś przyzwanego? Czy potrzebujemy wozu i konia?


Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #204 dnia: 26 Lipiec 2014, 22:10:10 »

Rakbar zerwał się ze snu pod wpływem dotyku, a jego wyraz mówił wszystko. Wstał, oparł się głową o ściankę i spojrzał na towarzysza, zmordowany.
- Dam radę. Przyzwę ponownie Drzewca i Golema. Jeden zabierze nas, a drugi Elronda i skrzynię. Jaki ja jestem niewyspany. - po czym leniwie zerwał się z miejsca i wyszedł na zewnątrz, gdzie panował chłód powodowany niemal już nocą. Kiedy zasnął, golem utracił wieź ze źródłem i upadł. Jako, że w jego otoczeniu było miękko, a powierzchnia zasiana była trawą, nic mu się nie stało. Rakbar nie musiał więc nic poprawiać, po prostu powołał nową więź, a istota ożyła. Zaraz potem podszedł do drzewa, które kiedyś było Drzewcem na którym tutaj przybyli. Położył dłonie na konarze i wyczuł w nim energię magiczną, do której doczepił nić łączącą siebie z drzewem, wskutek czego istota ożyła.

Golem chwycił oburącz skrzynie a Drzewiec postawił na niej jeszcze śpiącego Elronda. Na koniec na Drzewca wdrapał się też Rakbar, czekając, aż dołączy do niego jaszczurzy kompan, Salazar z Krwawych Menhirów.

Canis

  • Gość
Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #205 dnia: 26 Lipiec 2014, 22:13:38 »
Jaszczur widząc, jak ponownie zapomniano o swoim szczenięciu wziął je wszystkie na ręce i wyszedł z baraku. Podał je Rakbarowi, po cym również wlazł na drzewo.

Brama była otwarta, a noc wyglądała na spokojną. Gwiazdy na bezchmurnym niebie były pięknym widokiem.

- Do paktu proszę...

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #206 dnia: 26 Lipiec 2014, 22:20:36 »

- Och, zapomniałem. - powiedział, przyjmując zwierzaka na ręce. - Jeszcze nie zaakceptowałem jego jesteswa u mojego boku. Dziękuje. Do paktu mówisz? - Drzewiec od momentu usadowienia się ostatniego kompana na gałęzi, ruszył swoim monstrualnym i zdawałoby się, powolnym marszem. Długie nogi pokonywały za jednym razem ogromną odległość, co rekompensowało ich powolny chód.

Golem również podążał tym samym rytmem, utrzymując się 15 metrów przez Drzewcem. Tak aby nie zgubić skrzyni... i Elronda. Ruszyli traktem, jak porządni obywatele.

Canis

  • Gość
Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #207 dnia: 26 Lipiec 2014, 22:23:52 »
- Tak, Sandro się pewnie niecierpliwi. Swoją drogą dziwny wampir... nienawidzi swych braci krwi. Może i nie dziwne, gdy zmieniony został siłą, większość napotkanych mi dotąd była zmienionych z własnej woli... Jak tam wrażenia z kopalni? W miarę ładna i zadbana...

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #208 dnia: 26 Lipiec 2014, 22:28:16 »
- Zapewne będziemy jedynymi, którzy będą o tym zdarzeniu wiedzieć. Szkoda, że tak to wyszło się potoczyło. My oczywiście zyskaliśmy. - wskazał głową na skrzynię. - Ale one? - uniósł małego Harsesisa na swoich rękach. - Nawet nie wiem jak się nim zająć. Ale to nie twoje zmartwienie. Patrz ile już przeszliśmy!

Canis

  • Gość
Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #209 dnia: 26 Lipiec 2014, 22:31:55 »
- Kapłanki go dla ciebie wychowają. Z pewnością pomoże ci wiele razy przy wyprawach. To bardzo dobre zwierze bojowe, zwłaszcza z wojownikami, gdy ma szansę do nich dotrzeć. Zresztą sam widziałeś ile mieliśmy z nimi kłopotu. Nie chciał bym ich spotkać więcej. Patrz, już pakt! - Powiedział wskazując wierzę paktu, a w oddali rysował się coraz bardziej siedzący na daszku przy wejściu Sandro Viperion. czekał na was.

//Droga minęła bez problemów, jak zakładał scenariusz. Pcham to do przodu, bo już dość dni w plecy...

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #210 dnia: 26 Lipiec 2014, 22:45:01 »
Nim dotarli, Rakbar rozdzielił między towarzyszy łupy. Elrondowi wsadził je w kieszeń.
- No, poszło sprawnie. Cel zrealizowany, wróg wyeliminowany. Kto był wrogiem? Harsesisy, całe mrowie. Ciężko zliczyć, ale szacunkowo około 30-40. Część uciekła, część zginęła. Naprawdę nie chce mi się tego wszystkiego teraz opowiadać. Jestem po prostu zmęczony, to było bardzo trudne zadanie.


Rakbar:
12 pazurów wilka
3m2 skóry wilka
3 kły wilka
30 pazurów kreshara
6 kły kreshara

Salazar:
10 pazurów wilka
3 kły wilka
30 pazurów kreshara
5m2 skóry kreshara
7 kły kreshara

Elrond:
10 pazurów wilka
1m2 skóry wilka
2 kły wilka
20 pazurów kreshara
3m2 skóry kreshara
7 kły kreshara

Canis

  • Gość
Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #211 dnia: 26 Lipiec 2014, 23:41:24 »
- Nie obyło się bez strat w ludziach w kopalni. Jednak były to straty niewielkie w stosunku do możliwych szkód bez naszej pomocy. Gdyby nie odpowiednia i w porę interwencja, fort mógłby nigdy nie wrócić do normalnego funkcjonowania. Znaleźliśmy nawet szczenięta... - Mówił jaszczur uzupełniając to co powiedział Rakbar.

- ÂŚwietnie. jak widzę wysępiliście dość kasy dla siebie z fortu, to dobrze, nie pracujemy za darmo. Jednak dzięki wam renoma paktu jako organizacji wzrosła, z pewnością nie w niedobrym celu. Pomoc instytucji, to dobra rzecz, z drugiej strony skrytość i własne cele, też cechują nas jako dzieci nocy. ÂŚwietnie się spisaliście. Dam wam po 100 grzywien, za wykonanie zadania. Gratuluję udanej przeprawy i ciekawych doznań... - Wręczył każdemu mieszek po 100 grzywien.

Salazar podzielił krew, Rakbar pozyskane przez siebie trofea. Po czym podzieliliśmy złoto i każdy udał się na zasłużony wypoczynek.



Wyprawa zakończona !!!

Podsumowanie: Rakbar, Elrond i Salazar udali się do Sandro Viperiona, który oddelegował ich do kopalni srebra, gdzie miało miejsce trzęsienie ziemi które zawaliło część kopalni i doprowadziło do ujawnienia się skrytego gniazda harsesisów. Gracze udali się w podróż do kopalni przez dżunglę, Po minięciu kilku kilometrów zostali zaatakowani przez dziwne stworzenie, które wabiło przyjemnym zapachem. zapach otumaniał i powodował uśpienie. Rakbar i Salazar we śnie mieli ciekawe wizje, jednak zostali wybudzeni przez Elronda zakłócając im obraz... Po chwili efekty ustały i ruszyli dalej. Podczas przeprawy przez lasy deszczowe zostali zaatakowani kolejno przez: 3x wampir, następnie przez 5 Rotishy, następnie wyszli z dżungli, która zmieniła się w las mieszany. Znaleźli polanę i rozbili tam tymczasowe obozowisko. Rozpalili ogień i zastawili pułapkę na zwierzęta. zostali zaatakowani kolejno przez: 5x niedźwiedź. z jednego ciała zrobili pieczeń, którą skonsumowali. Uroczy zapach zaprosił na obiad 3x wilk i 5x kreshar. Następnie dotarli do kopalni, gdzie zostali nieprzyjaźnie przywitani do momentu aż rozpoznano kanclerza i podskarbiego. Zostali wpuszczeni do środka i poznali całą strukturę ostatnich wydarzeń. Zobaczyli ilość zabitych przez harsesisów, poznali przeciwników. Odczekali do późnego popołudnia, kiedy przeprowadzili atak na gniazdo. Trójka magów udała się do wejścia do kopalni. A strażnicy ustawili się an murach pilnując wylotów z gniazd. Weszli do środka i dojrzeli zawalone miejsce. Rakbar zaczął rozwalać zasyp za pomocą golema z gliny, który blokował zejście do wnętrza kopalni, aby straż mogła uratować uwięzionych górników. Magowie udali się w tunel prowadzący w górę, gdzie zostali zaatakowani przez 2 harsesisów. Następnie minęli tunel i dotarli się do rozwidlenia. tam zostali zaatakowani przez 3 harsesisów. gdy wdzierali sie głębiej w kierunku leża ponownie zostali zaatakowani przez 3 harsesisów. gdy dotarli do głównego leża zostali atakowani seryjnie przez 3 i 4 potwory. Dzięki zastosowaniu widma, żywiołaka ognia i mnogości zaklęć udawało im się unikać potworów, walczyć z nimi skutecznie. Gdy temperatura otoczenia wzrosła krytycznie w wyniku płonących ciał i dym palonych zwłok zaczął dusić, harsesisy dokonały ucieczki z leża i wylecieli przez druga drogę w rozwidleniu. Rozpoczął się bezpośredni atak na fort. Gracze uciekli z zagazowanego miejsca, udało im się uratować 3 szczenięta harsesis. Odtruli je i wrócili do normy zdrowiejąc. Wychodząc z tunelu na powierzchnię dojrzeli rozgorzałą walkę i podjęli akcję pomocy straży. Walczyli tak łącznie z 30 przedstawicielami harsesisów, z czego 13 zostało zabite przez straże - kuszników. miecznicy nie byli w stanie pokonać harsesisów. Po udanych walkach i ocalaniu fortyfikacji, Gracze udali się by ustalić wysokość nagrody. za pomoc dostali 1500 grzywien z funduszy fortu. Gracze udali się w podróż go paktu, która minęła bez problemów. Przywitał graczy Sandro, który wręczył dodatkowo po 100 grzywien za zasługi dla paktu.



Nagrody:

Rakbar Nasard:

- 500 grzywien od Mikołaja Sazarowa
- 100 grzywien od Sandro Viperiona
- 15 grzywien z pokonanych wampirów
Razem: 615 grzywien

Ponadto:

Szczenię Harsesis

2x Nazwa broni: uszkodzony sztylet krwi banity
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzony.

Nazwa broni: zniszczony miecz krwi banity
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra, zniszczony.

12 pazurów wilka
3m2 skóry wilka
3 kły wilka
30 pazurów kreshara
6 kły kreshara
7,5 litra krwi niedźwiedzia



Salazar Trevant:

- 500 grzywien od Mikołaja Sazarowa
- 100 grzywien od Sandro Viperiona
- 15 grzywien z pokonanych wampirów
Razem: 615 grzywien

Ponadto:

Szczenię Harsesis

2x Nazwa broni: uszkodzony sztylet krwi banity
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzony.

Nazwa broni: zniszczony miecz krwi banity
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra, zniszczony.

10 pazurów wilka
3 kły wilka
30 pazurów kreshara
5m2 skóry kreshara
7 kły kreshara
7,5 litra krwi niedźwiedzia



Elrond Ñoldor:

- 500 grzywien od Mikołaja Sazarowa
- 100 grzywien od Sandro Viperiona
- 15 grzywien z pokonanych wampirów
Razem: 615 grzywien

Ponadto:

Szczenię Harsesis

10 pazurów wilka
1m2 skóry wilka
2 kły wilka
20 pazurów kreshara
3m2 skóry kreshara
7 kły kreshara



Talenty:

Rakbar Nasard - Rakbar Nasard
Aktywność: 1 złoty talent (+1 złoty talent jako bonus rasowy)
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 4 złote talenty + 2 srebrne talenty
Bonus pieniężny: 700 grzywien

Salazar - Salazar Trevant
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 4 złote talenty
Bonus pieniężny: 600 grzywien

Elrond - Elrond z Elanoi
Aktywność: 1 złoty talent (+1 złoty talent jako bonus rasowy)
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 3 złote talenty + 2 srebrne talenty
Bonus pieniężny: 600 grzywien

//A Mistrz gry powinien przekazać przywódcy mrocznego paktu, że ma zdolnych kandydatów na arcymagów, tylko Elrond bywa leniwy i zapomina detali przy robieniu zaklęć w opisach niekiedy... Ale to tylko moja, moze mylna opinie ;) .

Forum Tawerny Gothic

Odp: Niebezpieczne góry
« Odpowiedź #211 dnia: 26 Lipiec 2014, 23:41:24 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything