Autor Wątek: Obejście łowczego  (Przeczytany 2123 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DrasulAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 310
  • Reputation Power: 2
  • Drasul nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 27
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Obejście łowczego
« dnia: 22 Czerwiec 2014, 19:47:49 »
W Gildii występuje hierarchiczny podział łowców. Rangi wprowadzają podział wiążący się przede wszystkim ze specyfiką wykonywanych zadań, umiejętnościami oraz doświadczeniem łowcy. Awans możliwy jest tylko poprzez spełnienie wymagań związanych z daną rangą.





Myśliwy
Na pierwszym stopniu rozwoju znajdują się myśliwi. Ci prości ludzie wiedzą jak sobie sprawnie poradzić w lesie i dziczy. Szkolą się w swej ulubionej broni jaką są niewątpliwie łuki oraz ostrza, te mniejsze i większe. Dobre oko i szybka ręka to cechy, które odróżniają myśliwego od zwykłego człowieka. Większą część swego czasu spędzają na doszkalaniu się i poznawaniu otoczenia.

Specjalizacje do opanowania przez myśliwego:
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki bronią sieczną - szpon
          LUB
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki bronią sieczną - wardyna
          ORAZ
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki bronią dystansową - długi łuk
  • Lekcja II [75%] - zaawansowane techniki walki bronią dystansową - długi łuk
          LUB
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki bronią dystansową - krótki łuk
  • Lekcja II [75%] - zaawansowane techniki walki bronią dystansową - krótki łuk
          LUB
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki bronią dystansową - łuk refleksyjny
  • Lekcja II [75%] - zaawansowane techniki walki bronią dystansową - łuk refleksyjny
          ORAZ
  • Używanie zbrój miękkich

Umiejętności do opanowania przez myśliwego w następującej kolejności:
« Ostatnia zmiana: 12 Lipiec 2019, 00:08:54 wysłana przez Shandris »

 

Offline DrasulAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 310
  • Reputation Power: 2
  • Drasul nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 27
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Dekret rozwoju
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Czerwiec 2014, 19:55:25 »
Tropiciel
Tropiciele to prawdopodobnie najliczniejsza grupa wewnątrz gildii. Osoby te poznały już bardzo dobrze prawidła rządzące światem natury jak i ludzi. Posiadają znaczne umiejętności bojowe, a także myśliwskie, które pozwalają bez najmniejszego problemu poruszać się czy walczyć w głuszy. Ich zdolności zapewniają im także możliwość przyzwoitego życia w miastach, do nich właśnie zjeżdżają z przeróżnymi skórami, trofeami i wszelkim innym dziwactwem, które upolują pośród drzew.

Specjalizacje do opanowania przez tropicieli:
  • Lekcja II [75%] - zaawansowane techniki walki bronią sieczną - szpon
          LUB
  • Lekcja II [75%] - zaawansowane techniki walki bronią sieczną - wardyna
          ORAZ
  • Lekcja III [100%] - mistrzowskie techniki walki bronią dystansową - długi łuk
          LUB
  • Lekcja III [100%] - mistrzowskie techniki walki bronią dystansową - krótki łuk
          LUB
  • Lekcja III [100%] - mistrzowskie techniki walki bronią dystansową - łuk refleksyjny
          ORAZ
  • Używanie zbrój niepłytowych

Umiejętności do opanowania przez tropicieli w następującej kolejności:
« Ostatnia zmiana: 29 Czerwiec 2019, 16:32:56 wysłana przez Shandris »

Offline DrasulAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 310
  • Reputation Power: 2
  • Drasul nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 27
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Dekret rozwoju
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Czerwiec 2014, 19:57:01 »
Łowca
Łowcy stoją na dość wysokim szczeblu hierarchii gildii. Umiejętności strzeleckie czy myśliwskie, którymi dysponują nie mają sobie równych. Uznanie i posłuch w tej dziedzinie daje im także stosowny zarobek. Z usług świadczonych przez łowców korzystają nie tylko prywatne osoby, lecz także organizacje i instytucje potrzebujące pomocy i doświadczenia w terenie, na którym ci czują się jak w domu. Wydawałoby się, że łowcy głównie polują na zwierzynę, lecz zdarza im się także tropić ludzi w postaci zbiegów lub zaginionych. Stają się nieocenioną pomocą, zwłaszcza gdy towarzyszą im wierne zwierzęta.

Specjalizacje do opanowania przez łowcę:
  • Lekcja III [100%] - mistrzowskie techniki walki bronią sieczną - szpon
          LUB
  • Lekcja III [100%] - mistrzowskie techniki walki bronią sieczną - wardyna

Umiejętności do opanowania przez łowcę w następującej kolejności:

« Ostatnia zmiana: 02 Sierpień 2019, 11:18:49 wysłana przez Quinn »

Offline DrasulAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 310
  • Reputation Power: 2
  • Drasul nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 27
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Dekret rozwoju
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Czerwiec 2014, 19:58:18 »
Łowczy królewski
Łowczy królewski to wyjątkowa ranga, którą otrzymują ci spośród łowców wykazujący się ponadprzeciętnymi zdolnościami. Wkraczają oni na ścieżkę rozwoju, która dla wielu jest niedostępna i nieznana. Będąc w ciągłym otoczeniu sił natury, potrafią dostrzegać je i korzystać z ich siły jak z własnej. Nie są to jednak modlitwy wznoszone do bogów ani zaklęcia rzucone dzięki sile magii, lecz czysta więź łącząca duszę z żywym światem. Gdy łowczy królewski wzywa, istnieje nieliczne stworzenie, które nie odpowiedziałoby na jego wezwanie.



Umiejętności do opanowania przez łowczego królewskiego w następującej kolejności:





Lykantrop
Lykantropi to najlepsi spośród najlepszy. Zwracając na siebie uwagę bogini Łowu, dostąpili możliwości próby w której udowadniają, że to oni są wiecznym łowcą, drapieżnikiem doskonałym. Każdy z nich posiada niewidzialną więź łączącą go z jego zwierzęcym patronem. Właśnie dzięki niej potrafią przyjmować kształty nieznane temu światu. Potężne i dumne niedźwiedziołaki, szybkie i zabójcze wilkołaki, majestatyczni i sprytni awianie, a także bezlitosne i wytrzymałe żarłacze..

Umiejętności do opanowania przez lykantropa w następującej kolejności:

Zaklęcia do opanowania przez lykantropa w następującej kolejności:
« Ostatnia zmiana: 12 Lipiec 2019, 00:11:32 wysłana przez Shandris »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.