Autor Wątek: Drzewo rozwoju  (Przeczytany 994 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DrasulAutor wątku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 311
  • Reputacja: 2
  • Drasul nie ma żadnego wpływu.

  • Wiek: 25
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Drzewo rozwoju
« dnia: 22 Czerwiec 2014, 19:47:49 »
W konkordacie puszczy i kniei występuje hierarchiczny podział dzieci Ventepi. Rangi wprowadzają podział wiążący się przede wszystkim ze specyfiką wykonywanych zadań, umiejętnościami oraz doświadczeniem dziecka lasu. Awans możliwy jest tylko poprzez spełnienie wymagań związanych z daną rangą.





Dziecię lasu
Po przyłączeniu się do konkordatu puszczy i kniei nowy członek otrzymuje rangę dziecięcia lasu. Starszyzna przygotowuje rekruta do obcowania z naturą, uczy niezbędnych do przeżycia w puszczy rzeczy i szkoli w biegłości posługiwania się bronią myśliwych. Najtrudniejszą i zarazem główną lekcją podczas tego szkolenia jest przekazanie wiedzy traktującej o tym, że dobry myśliwy zabija tylko wtedy, gdy jest to koniecznie i okazuje swojej ofierze należyty szacunek, ponieważ każde żywe stworzenie jest dzieckiem bogini natury Ventepi.

Specjalizacje do opanowania przez dziecię lasu:
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki bronią sieczną - szpon
          LUB
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki bronią sieczną - wardyna
          ORAZ
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki bronią dystansową - długi łuk
  • Lekcja II [75%] - zaawansowane techniki walki bronią dystansową - długi łuk
          LUB
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki bronią dystansową - krótki łuk
  • Lekcja II [75%] - zaawansowane techniki walki bronią dystansową - krótki łuk
          LUB
  • Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki bronią dystansową - łuk refleksyjny
  • Lekcja II [75%] - zaawansowane techniki walki bronią dystansową - łuk refleksyjny
          ORAZ
  • Używanie zbrój miękkich

Umiejętności do opanowania przez dziecię lasu w następującej kolejności:
« Ostatnia zmiana: 01 Czerwiec 2015, 12:04:45 wysłana przez Archont II Progan »

 

Offline DrasulAutor wątku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 311
  • Reputacja: 2
  • Drasul nie ma żadnego wpływu.

  • Wiek: 25
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Dekret rozwoju
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Czerwiec 2014, 19:55:25 »
Szept Ventepi
Żyjąc w zgodzie z naturą i według doktryny Ventepi dziecię lasu staje się szeptem samej bogini. Wraz z awansem rekrutowi zastają powierzone nowe obowiązki, które dotyczą ochrony terenów puszczy przed agresorami. Szept Ventepi pojawia się zawsze tam, gdzie las potrzebuje pomocy swojej bogini, jest przedłużeniem jej woli. Trening szeptu zostaje udoskonalony o techniki walki z humanoidalnymi istotami i wstęp do druidzkiej magii.

Specjalizacje do opanowania przez szept Ventepi:
  • Lekcja II [75%] - zaawansowane techniki walki bronią sieczną - szpon
          LUB
  • Lekcja II [75%] - zaawansowane techniki walki bronią sieczną - wardyna
          ORAZ
  • Lekcja III [100%] - mistrzowskie techniki walki bronią dystansową - długi łuk
          LUB
  • Lekcja III [100%] - mistrzowskie techniki walki bronią dystansową - krótki łuk
          LUB
  • Lekcja III [100%] - mistrzowskie techniki walki bronią dystansową - łuk refleksyjny
          ORAZ
  • Używanie zbrój niepłytowych

Umiejętności do opanowania przez szept Ventepi w następującej kolejności:
« Ostatnia zmiana: 08 Lipiec 2014, 21:20:07 wysłana przez Isentor »

Offline DrasulAutor wątku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 311
  • Reputacja: 2
  • Drasul nie ma żadnego wpływu.

  • Wiek: 25
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Dekret rozwoju
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Czerwiec 2014, 19:57:01 »
Alfa
Alfa zostaje pobłogosławiony przez Ventepi darem porozumiewania się ze zwierzętami. Dzięki swym nowym umiejętnościom potrafi kontrolować chowańca wnikając duchem w jego ciało.

Specjalizacje do opanowania przez alfę:
  • Lekcja III [100%] - mistrzowskie techniki walki bronią sieczną - szpon
          LUB
  • Lekcja III [100%] - mistrzowskie techniki walki bronią sieczną - wardyna

Umiejętności do opanowania przez alfę w następującej kolejności:

« Ostatnia zmiana: 03 Lipiec 2014, 22:33:44 wysłana przez Isentor »

Offline DrasulAutor wątku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 311
  • Reputacja: 2
  • Drasul nie ma żadnego wpływu.

  • Wiek: 25
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Dekret rozwoju
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Czerwiec 2014, 19:58:18 »
Obrońca puszczy
Obrońcy puszczy przekładają szkolenie bojowe nad posługiwanie się magią i kontakt ze zwierzętami. Dzięki ekstremalnemu treningowi w głuszy stają się cichymi i niemal niewidzialnymi dla oka zabójcami. Potrafią wezwać manifestacje mocy bogini natury wzmacniając swoje ataki w walce.

Umiejętności do opanowania przez obrońcę puszczy w następującej kolejności:





Lykantrop
Lykantrop jednoczy się z puszczą przyjmując od matki natury dar metamorfozy w zwierzęce awatary. Potrafi przeobrazić się w potężnego niedźwiedziołaka, walecznego wilkołaka, zręcznego kotołaka i niestrudzonego rybołaka.

Umiejętności do opanowania przez anioła w następującej kolejności:

Zaklęcia do opanowania przez anioła w następującej kolejności:
« Ostatnia zmiana: 06 Lipiec 2014, 13:55:04 wysłana przez Isentor »

Offline DrasulAutor wątku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 311
  • Reputacja: 2
  • Drasul nie ma żadnego wpływu.

  • Wiek: 25
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Dekret rozwoju
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Czerwiec 2014, 19:59:03 »
Druid Ventepi
Druidzi szkolą się w magii natury oraz witaliźmie. Dzięki osiągnięciu konsensusu z naturą potrafią kontrolować i wnikać w umysły większej ilości zwierząt.

Umiejętności do opanowania przez świętego mściciela w następującej kolejności:

Zaklęcia do opanowania przez świętego mściciela w następującej kolejności:





Leszy kniei
Wybrani przez Ventepi druidzi otrzymują dar przemiany w leszego. Stają się ojcami, opiekunami lasu. Potrafią władać przyrodą i umysłami zwierząt. Mają pod swoją kontrolą całe stado chowańców.

Umiejętności do opanowania przez świętego mściciela w następującej kolejności:

Zaklęcia do opanowania przez świętego mściciela w następującej kolejności:
« Ostatnia zmiana: 30 Czerwiec 2014, 17:45:07 wysłana przez Isentor »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
SMF 2.0.15 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.