Anv wszedł z mężczyznami do pomieszczenia, pertraktacje jednak trochę im się przedłużyły, gdy wampir udał się spać został oszukany. Zamknięty w piwnicy przez miesiąc kompletnie odrętwiał zamieniając się w mumie. Mężczyźni powrócili wtedy do pomieszczenia okradli nieszczęśnika z 200 grzywien oraz całego ekwipunku.
Anv traci 200 grzywien oraz:
Nazwa broni: Tinirletańska katana
Rodzaj: katana
Typ: oburęczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuta z 1,71kg stali Tinirletańskiej o zasięgu 0,8 metra.
Nazwa broni: Kostur z drewna
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 4
Wytrzymałość: 11
Opis: Wystrugany z 1,15kg drewna o zasięgu 1,8 metra.
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,45kg mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Nazwa odzienia: odłamek krwawego kryształu
Wytrzymałość: 100
Opis: Odłupany z 1kg krwawego kryształu. Lewituje wokół postaci. Kryształ niweluje karę nieużywania magii. Dzięki niemu możesz rzucić o 2 formy inkantacji więcej na post.
Nazwa odzienia: napierśnik wampira
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,9kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne.
Nazwa odzienia: spodnie wampira
Rodzaj: spodnie
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonane z 1,05kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne.
Nazwa odzienia: buty wampira
Rodzaj: buty
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,6kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne.
Wyprawa zakończona