Autor Wątek: Pułapka na myszy  (Przeczytany 8194 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #140 dnia: 11 Maj 2014, 18:47:42 »
Kharim zebrał jeszcze raz moc magiczną i wypowiedział inkantację pocisku esencji. - Izeshar!. Kula energii szybko zjawiła się w dłoni krasnoluda, która pchnięta siłą telekinezy poleciała w jednego z bandytów z mieczem w dłoni trafiając w brzuch i wypalając wnętrzności facet padł. Paladyn w ostatniej chwili zdążył dobyć młota i przemieścić się za plecy czwórki bandytów. Jednego solidnym uderzeniem z góry do dołu w potylice pozbawił go życia. Następnego z ludzi uderzył z prawej do lewej strony trafiając w kręgosłup. Zniszczone kręgi pozbawiły go mobilność i padł na glebę, ale rycerz nie wiedział, czy go zabił. Ostatni przeciwnicy zdolni do walki odwrócili się w stronę paladyna z zamiarem pchnięcia go w brzuch i korpus, lecz krasnolud miał na to odpowiedź jednemu bandycie wytrącił miecz, przy użyciu telekinezy. Pozostawiając go na chwilę bez broni i lekkim dziwieniu, a atak na korpus zablokował młotem, co nie było trudne i jednocześnie uszkodziło miecz bandyty. W tym czasie Kharim ukucnął i uderzeniem z góry uderzył w stopę atakującego go człowieka łamiąc mu ją ten energicznie złapał się za nią i obalił. Ostatniego ze stojących przeciwników uderzył również w stopę uszkadzając mu ją, ale nie pozwolił żeby się obalił i krasnolud szybko wstał i soczystym uderzeniem z dołu trafił bezpośrednio w szczękę bandyty łamiąc mu ją, a jednocześnie wybijając wszystkie zęby. Dopiero teraz facet się wywrócił, a Kharim dobił go trafiając w czoło i zabijając na miejscu. Następnie szybko dobył kiścienia, porzucając młot blisko swoich stóp. Doskoczył do tego ze złamaną stopą i oczywiście, że uderzeniem z góry na dół trafił go tym razem w mostek, który został złamany, a płuca uszkodzone w taki sposób zmarł trzeci bandyta, przez uduszenie.

1x Bandyta ( z urodzonym kręgosłupem)
3x Trablin (ukryci)

// Oceń, czy go zabiłem.

Canis

  • Gość
Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #141 dnia: 11 Maj 2014, 20:59:01 »
Bandyta w wyniku zerwania rdzenia kręgowego padł na ziemię, przerwany układ nerwowy (rdzeń kręgowy) odebrały zdolność do jakiegokolwiek ruchu. w wyniku doznanego bólu zemdlał. ÂŻyje, nie może się ruszyć, jest nieprzytomny.

Dwójka trablinów w tym czasie wyskoczyła z lasu rzucając się wprost na Lucjana... jeden z zaskoczenia wybiegł na Kharima.

1x Bandyta (ÂŻyje, nie może się ruszyć, jest nieprzytomny)
3x Trablin (2 atakują Lucjana, Traumaticę i Talię, są w odległości 4 metrów, 1 atakuje Kharima, jest w odległości 4 metrów za plecami.)

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #141 dnia: 11 Maj 2014, 20:59:01 »

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #142 dnia: 11 Maj 2014, 21:16:25 »
Kharim patrząc na leżącego człowieka z zniszczonym kręgosłupem nie zauważył, kiedy jeden z trablinów zaskoczył go od tyły tnąc malutkimi pazurkami, po nogach krasnoluda. Jego atak nic mu nie dał, ale dzięki temu mógł się zorientować gdzie jest jego przeciwnik. Rycerz spokojnie się odwrócił i spojrzał na poczwarę kręcąc głową, na lewo i prawo dając mu znak, że pożegna się z życiem i tak też się stało. Paladyn wywrócił bestię do tyłu, przy użyciu telekinezy i pozbawił ją życia uderzeniem w głowę stwora kiścieniem, który cały czas miał w ręku. Następnie dobył młota i przemieścił się koło Lucjana, a właściwie to po jego lewej rannej ręce dając mu czas do zabicia drugiego tarblina. Kharim w biegu ruszył na poczwarę dzierżąc swój młoteczek, a trabiln nie mógł uwierzyć, że zapuszkowany krasnolud może tak szybko biec. W końcu ich spojrzenia się spotkały, ale nie długo mogli się oglądać gdyż poczwara chciała wgryźć się w jego gardło, ale wtedy krasnolud odskoczył w lewą stronę na jeden metr, więc atak stworzenia nie wypalił. Krasnolud nie tracąc czasu zamachnął się z lewej do prawej i trafiając w bok bestii łamiąc jej żebra i uszkadzając organy wewnętrzne. W tym czasie, kiedy stwór się obalił paladyn postanowił go dobić uderzając w plecy bestii niszcząc jej kręgosłup i jeszcze bardziej organy wewnętrzne. Potwór padł.

1x Bandyta (ÂŻyje, nie może się ruszyć, jest nieprzytomny)
1x Trablin (1 atakują Lucjana, Traumaticę i Talię, są w odległości 4 metrów,)

Canis

  • Gość
Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #143 dnia: 11 Maj 2014, 21:49:05 »
Salazar sięgnął za swoją i wyjął z pochwy. Ruszył do natarcia na trablina, który zamierzał wykonać skok i wyprowadzić atak ugryzienie w gardło jaszczura. Gad oczywiście świadom swych czynów zatrzymał się i korzystając z Psioniki otoczył swe ciało psioniczną barierą na ciele. Trablin wykonał skok i wskoczył na barki Salazara próbując wgryźć się w gardło. Nie mógł przebić zębami bariery, w tym momencie Salazar uderzył rękojeścią szabli w głowę trablina, który delikatnie ogłuszony został zrzucony z ciała jaszczura, jaszczur wykonał pół obrotu na pięcie wyprowadzając idealnie cięcie z lewej na prawo wbijając szablę w gardło trablina kończąc jego żywot.

- Jedźmy bo szkoda czasu. Kharim dobij tego człowieka, niech nie cierpi... Szybko do domu bo obowiązki wzywają. - powiedział radośnie wydając rozkaz za Lucjana. Jednak wezmę tego wilka, zobaczymy jak będzie funkcjonował ze mną. Pomyślał zmieniając zdanie na temat oddania Georgowi czy zabrać samemu. Jednak zabierze.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #144 dnia: 11 Maj 2014, 21:55:08 »
Kharim nic nie powiedział, tylko przemieścił się i wyciągnął młot z pleców i szybkim uderzeniem w potylicę zakończył żywot nieprzytomnego. - Sprawdzę, co mają w kieszeniach zanim wyruszymy. Jak, powiedział tak zrobił sprawdził wszystkich ludzi, których zabił oraz parkę trablinów. Krasnolud jak, to krasnolud liczył jeszcze na odrobinę złota.

Canis

  • Gość
Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #145 dnia: 11 Maj 2014, 21:57:15 »
Każdy bandyta posiadał po 10 grzywien, trablin zaś po 5 pozyskałeś razem 85 grzywien.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #146 dnia: 11 Maj 2014, 21:59:47 »
Dobre i tyle. Pomyślał i z gotówką w ręku przemieścił się w stronę wozu spoglądając na swojego wilczka. - Teraz, możemy jechać do domu, tylko czekamy na rozkaz. Powiedział zadowolony.





// Rozumiem, że całą kasę podliczysz na sam koniec?.

Offline Talia

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 554
  • Reputacja: 721
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #147 dnia: 11 Maj 2014, 22:12:02 »
Dziewczyna mając już szczeniaczka w łapkach nie przejmowała się niczym, walające się trupy były mniej ważne od głaskania śpiącego szczeniaczka. Słuchając rozkazu Salazara ruszyła wraz z nim i wozem w kierunku Atusel.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #148 dnia: 11 Maj 2014, 22:14:50 »
Krasnolud zrobił, to samo i ruszył za towarzyszami. Ciekaw był również swej kary jaką otrzyma. Cóż chociaż ma wilczka i trochę kaski zdobył, a to mu się zdecydowanie bardziej przyda.

Canis

  • Gość
Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #149 dnia: 12 Maj 2014, 00:16:44 »
Lucjan poszedł z nami.

Podróż trwała krótko. koń ocięzale ciągnął wóz a woźnica żuł sobie tytoń. Podróż minęła bez komplikacji pozwalając na dotarcie do Komisariatu Georga Hertlinga przed zmierzchem.

- Poczekajcie chwilę. - Powiedział Salazar i wszedł na posterunek. pogadał z Hertlingiem i wyszli oboje.

- Gratuluję powodzenia w misji i dziękuję, za przywiezienie znalezisk. Pułapki i narzędzia przetopimy i spożytkujemy. Dziękuję za sprawdzenie kłusowników i rozwiązanie tej kwestii... Jednakże, Kharim Kazama aep Gorem dostaje karę w formie karencji na podejmowanie się zadań dotyczących ochotniczej straży górniczej, za nie wykonywanie rozkazów dowódców wyprawy. Pozostałym gratuluję sumiennego wypełniania obowiązków. Oto nagrody dla was. powiedział rzucając wam woreczki z grzywnami zawierającymi 150 grzywien. - Powiedział i pożegnał wszystkich.


//Pamiętajcie o swoich chowańcach, by zgłosić się jak najprędzej do kaplicy Ventepi, by zostały wychowane.

//Lucjan Vilfild, mając nastawione kości, zaleca ci się wypicie mikstur gnatozrost (0,4l.) oraz większej mikstury leczenia ran (0,5l.) by uleczyć dłoń...




Wyprawa Zakończona!

Podsumowanie: Talia, Lucjan Vilfild, Kharim Kazama aep Gorem, Salazar zgodnie z poleceniem Georga Hertlinga udali się na szlak prowadzący do kopalń, gdzie miało zostać zniszczone koło od wozu przez kłusowników. Członkowie wycieczki docierając do zagajnika w którym wszystko miało miejsce, stanęli przed obrazem pola minowego złożonego z szeregu różnych pułapek. Po rozbrojeniu pułapek w "nie fachowy" sposób, pułapki zostały założone na wóz i podróż trwała dalej. Członkowie eskapady zostali zaatakowani przez dzikie zwierzęta w formie 4 wilków. Dalsza podróż zaowocowała w zabawną scenę, gdy wiewiórki obrzucały strażników uszkodzonego konwoju z zaopatrzeniem. Członkowie wyprawy zaskoczeni widokiem udali się by pomóc w odparciu ataku, zabijając jedną wiewiórkę, pozostałe przepłaszając udało się uratować sytuację kryzysową. Po naprawieniu konwoju wóz został wysłany do kopalni. Jeden z członków wyprawy (Talia) udał się na zwiad w lesie, gdzie została odkryta obecność istot ludzkich, za śladami udali się również pozostali członkowie wyprawy. Idąc za śladami dotarli do groty, z której wybiegli bandyci oraz wojownicy zgromadzenia (kolejno 7 i 5 sztuk). Członkowie wyprawy wykorzystując element zaskoczenia zabili bandytów, lecz nie był to koniec kłopotów. Wraz z zamordowaniem bandytów, z groty zaczęły wybiegać wilki, pierw 8, później 4 atakując członków wyprawy. Po rozwiązaniu problemu i przeszukaniu zwłok członkowie wyprawy udali się do groty, gdzie ujrzeli scenę dwóch wilczyc, gdzie jedna była krótko po porodzie, druga zaś pełniła formę ochronną. Lucjan Vilfild w wyniku braku odpowiedniej ostrożności został poważnie raniony w dłoń. Po zamordowaniu wilków, członkowie wyprawy pozyskali po jednym chowańcu, szczenięciu wilka. Członkowie wyprawy zadowoleni bardziej lub mniej udali się w podróż powrotną docierając do wozu z którym przyjechali. Zamierzając udać się w podróż powrotną członkowie wyprawy zostali zaatakowani przez bandytów wraz z trablinami (7 i 3 sztuki kolejno). Dalsza podróż powrotna przebiegła bez przeszkód pozwalając dotrzeć do komisarza przed zmierzchem. Salazar zdał raport i Georg wręczył nagrody.



Nagrody:

Kharim Kazama aep Gorem:
- 150 grzywien od Georga Hertlinga
- 58 grzywien z pokonanych przeciwników
- Chowaniec: Wilk w formie szczeniaka.
- Dwa uszkodzone sztylety bandytów.

Razem: 208 grzywien + chowaniec + uszkodzone bronie

Statystyki broni:
2x Nazwa broni: uszkodzony sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzony.



Lucjan Vilfild:
- 150 grzywien od Georga Hertlinga
- 58 grzywien z pokonanych przeciwników
- Chowaniec: Wilk w formie szczeniaka

Razem: 208 grzywien + chowaniec



Talia:
- 150 grzywien od Georga Hertlinga
- 57 grzywien z pokonanych przeciwników
- Chowaniec: Wilk w formie szczeniaka

Razem: 207 grzywien + chowaniec



Salazar:
- 150 grzywien od Georga Hertlinga
- 57 grzywien z pokonanych przeciwników
- Chowaniec: Wilk w formie szczeniaka
- Pozyskane frofea:
  • 90 litrów krwi wilka
  • 288 pazury wilka
  • 36m2 skóry wilka
  • 68 kłów wilka
  • 0,2l litra krwi wiewiórki
  • 2 zęby wiewiórki
  • 16 pazurów wiewiórki
  • 0,2m2 skóry wiewiórki
  • 48 litrów krwi ludzkiej.


Razem: 207 grzywien + chowaniec + trofea



Talenty:

Kharim Kazama aep Gorem - Kharim Kazama aep Gorem
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 3 złote talenty + 3 srebrne talenty
Bonus pieniężny: 600 grzywien

Lucjan Vilfild - Lucjan Vilfild
Aktywność: 1 złoty talent (Bonus rasowy: +1 złoty talent)
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 4 złote talenty
Bonus pieniężny: 600 grzywien

Talia - Talia Anabeth
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 2 złote talenty + 2 srebrne talenty
Bonus pieniężny: 450 grzywien

Salazar - Salazar z Krwawych Menhirów
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 3 srebrne talenty
Bonus pieniężny: 350 grzywien
« Ostatnia zmiana: 12 Maj 2014, 06:51:40 wysłana przez Salazar »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #150 dnia: 12 Maj 2014, 21:48:18 »
Lucjan Vilfild zamienił 2 złote talenty na 4 srebrne i 1 złoty talent na 3 brązowe.

Salazar zamienił 2 złote talenty na 4 srebrne.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pułapka na myszy
« Odpowiedź #150 dnia: 12 Maj 2014, 21:48:18 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top