Autor Wątek: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda  (Przeczytany 1325 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lucjan Vilfild

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 299
    • Karta postaci

Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« dnia: 23 Marzec 2014, 13:28:30 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Lucjana Vilfilda
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Lucjan Vilfild



Lucjan przybył na poligon wcześniej, by zaczekać na instruktora.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Marzec 2014, 14:24:43 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń?. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 20 metrów od Ciebie.
//Jest ranek, mamy 8:00.
« Ostatnia zmiana: 23 Marzec 2014, 14:30:13 wysłana przez Devristus »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Marzec 2014, 14:24:43 »

Offline Lucjan Vilfild

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 299
    • Karta postaci

Odp: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Marzec 2014, 14:30:18 »
Na pytanie o broń, Lucjan potrząsnął mieczem przyczepionym do pasa. Później zarzucony potokiem słów wysłuchał ze spokojem, skinął głową i ruszył marszowym krokiem w stronę zagrody. Zatrzymał się przed nią i odwróćił w stronę Respeva czekając na dalsze polecenia.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Marzec 2014, 14:30:51 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Lucasem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Lucjan Vilfild

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 299
    • Karta postaci

Odp: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Marzec 2014, 14:33:58 »
-Gotowym. Możemy zaczynać.-Mówiąc to zerknął na rycerza. Wyglądało na to, że będą trenować razem. Respev wyglądał na doświadczonego wojownika, podczas gdy on sam miał ostatnio przerwę w ćwiczeniach. ÂŁatwo nie będzie, ale to przecież tylko szkolenie.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Marzec 2014, 14:35:16 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Lucjan Vilfild

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 299
    • Karta postaci

Odp: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Marzec 2014, 14:38:35 »
Oho, czyli jednak będzie walczyć z tym czymś za kratą. Lucjan wszedł na teren zagrody, do złudzenia przypominającej arenę. Ustawił się mniej więcej na środku i obnażył miecz. Wykonał kilka rozgrzewającyh mięśnie ruchów barkami i krzyknął do rycerza na wieży.-Zaczynajmy!

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Marzec 2014, 19:57:39 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Lucjan Vilfild

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 299
    • Karta postaci

Odp: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« Odpowiedź #8 dnia: 23 Marzec 2014, 20:23:45 »
Czego jak czego, ale walki twarzą w twarz z dzikim zwierzęciem Lucjan po prostu nie znosił. Inaczej sprawa się miała w przypadku ludzi. Ich zachowanie łatwo było przewidzieć, w walce z bestią przychodziło to natomiast dużo ciężej. Zagrożone zwierzę Vilfild postrzegał jako całkowicie nieprzewidywalne. Ustawił się do wilka niemal bokiem, wyciągając przed siebię prawą ręke, w której dzierżył miecz. Proste, tanie ostrze, ale on już często musiał bronić życia podobnym. Wilk zaczął się powoli zbliżać, szedł półkolem, czekając na okazję do ataku. Lucjan, ciągle w tej samej pozycji, obracał się wślad za nim. W pewnej chwili, gdy zniecierpliwiona bestia była już prawie na wyciągnięcie miecza, nastąpił atak. Wilk skoczył w przód imponująco wysko, ale mężczyzna był na to przygotowany. Z robiącą nie mniej wrażenia szybkością usunął się z drogi przeciwnika odchylając się w tył. Przeciwnik znalazł się teraz za jego plecami, ale również był do niego odwrócony tyłem. Oboje obrócili się przodem do siebie najszybciej jak mogli. Lucjan powoli zgiął rękę trzymającą miecz w łokciu, wystawiając na atak lewą część ciała. Wilk kłapnął paszczą i rzucił się do przodu wyczuwająć swoją upragnioną szanse. Wtedy Lucjan także ruszył na niego robiąc nieznaczny, szybki krok w bok. Pchnał wilka z całą mocą wbijając miecz w jego szyję, tuż za łbem. To wystarczyło by zakończyć walkę. Wyciągnął ostrze z przeciwnika. Nagle zorientował się, że zaczął ciężo dyszeć. Właściwie bardziej z powodu emocji, niż ze zmęczenia.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Marzec 2014, 22:35:38 »
- Moje gratulacje Lucjanie. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Lucjan Vilfild - 3 brązowe talenty
Otrzymujesz 50 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie Szkoleniowe Lucjana Vilfilda
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Marzec 2014, 22:35:38 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top