Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Szoguna  (Przeczytany 1357 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szogun

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chędożyć to
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Szoguna
« dnia: 10 Luty 2014, 20:52:02 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Szogun
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Szogun
« Ostatnia zmiana: 10 Luty 2014, 21:00:59 wysłana przez Szogun »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Luty 2014, 20:59:40 »
//Popraw nazwę tematu na zadanie szkoleniowe Szoguna.
//Odbyłeś nauki i zakupiłeś przedmioty, więc odejmij sobie talenty i grzywny na karcie postaci, dopisz wyuczoną specjalizacje walki i statystyki zakupionej broni.


- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń?. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 15 metrów od Ciebie.
//Jest poranek, mamy 8:00.
//Umieść link do karty postaci w profilu na forum.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Luty 2014, 20:59:40 »

Offline Szogun

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chędożyć to
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Szoguna
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Luty 2014, 21:35:43 »
-Tak jest powiedziałem do pana  Respevna. Następnie odwróciłem się w stronę zagrody i zacząłem iść . Już po niecałej minucie byłem na miejscu.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Szoguna
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Luty 2014, 22:15:18 »
//Stawiaj kod <br> po każdej linijce którą chcesz opuścić np.
==<span style="color:teal;">PRZY PASIE [1]</span>==
Nazwa broni: miecz obywatela<br>
Rodzaj: miecz<br>
Typ: jednoręczny<br>
Ostrość: 13<br>
Wytrzymałość: 15<br>
Opis: Wykuty z 0,94kg mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.<br>
//Wtedy zapis statystyk broni wygląda o wiele czytelniej.


Respev spokojnym krokiem poszedł za Szogunem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Szogun

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chędożyć to
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Szoguna
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Luty 2014, 07:18:04 »
Respev zapytał się mnie, czy jestem gotów do walki.Cholera, a jak nie dam rady, to będzie myślał, że jestem jakimś słabeuszem. No cóż, ale zadania trzeba się podjąć.
- Jestem gotowy do walki panie Respev.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Szoguna
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Luty 2014, 11:00:53 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Szogun

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chędożyć to
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Szoguna
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Luty 2014, 13:19:35 »
Gdy Respev otworzył bramę zacząłem bać się jeszcze bardziej. W pewnej chwili wszedł na wieżyczkę obok i wyciągnął łuk. Na wypadek, gdybym nie dał sobie rady. Respev zapytał się jeszcze raz. Czy jestem gotowy.
- Miejmy, to już za sobą- odpowiedziałem na pytanie Respevna.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Szoguna
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Luty 2014, 15:16:32 »
//Opisujesz wszystko, swoje ruchy jak i ruchy przeciwnika. Sytuacja, o której piszesz występuje sporadycznie, gdy MG o to poprosi.


Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Szogun

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chędożyć to
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Szoguna
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Luty 2014, 14:38:51 »
Respev pociągnął za dźwignie. Za chwilę za bramy, która była na przeciwko mnie wyszedł wściekły wilk. To tylko wilk, ale lepiej nie lekceważyć wroga. W tej chwili wyciągnąłem miecz.
- No chodź tu chędożony wilku. Wilk rzucił się na mnie jak opętany próbując mnie przewrócić. Nie udało mu się to. Sprawnie uniknąłem odskakując w prawo. W tej samej chwili uderzyłem go z kopniaka w nogę, aby nie mógł się szybko poruszać. Wilk zaczął jęczeć i kuleć, ale się nie poddawał. Chciał ugryźć mnie w udo, lecz, gdy chciał, to zrobić przywaliłem mu moją bronią w dół pyska. Wilk jęknął, ale w tym momencie wbiłem mu miecz prosto w czaszkę. Bestia upadła na ziemie martwa, a ja odsapnąłem.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Szoguna
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Luty 2014, 18:52:13 »
- Moje gratulacje Szogunie. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Szogun - 3 brązowe talenty
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Szoguna
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Luty 2014, 18:52:13 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything