Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury  (Przeczytany 540 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kenshin

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2466
  • Reputacja: 1763
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« dnia: 05 Styczeń 2014, 23:44:13 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Kenshina Himury
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Kenshin Himura


Ork czekał na rozkazy człowieka.

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31832
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Styczeń 2014, 23:46:30 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń?. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 15 metrów od Ciebie.
//Jest popołudnie, mamy 14:00.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Styczeń 2014, 23:46:30 »

Offline Kenshin

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2466
  • Reputacja: 1763
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Styczeń 2014, 23:49:09 »
- Tak jest. Rzekł krótko ork i ruszył w stronę zagrody.

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31832
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Styczeń 2014, 00:07:46 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Kenshinem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Wyposażenie masz? Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Kenshin

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2466
  • Reputacja: 1763
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Styczeń 2014, 10:55:26 »
- Jestem gotów na wszystko Respevie i oczywiście posiadam broń. Kenshin wskazał na miecz, przy pasie.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10410
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Styczeń 2014, 16:50:50 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Kenshin

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2466
  • Reputacja: 1763
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Styczeń 2014, 17:02:50 »
-Jestem gotów, dawaj tą bestie.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10410
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Styczeń 2014, 17:10:36 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 7 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Kenshin

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2466
  • Reputacja: 1763
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« Odpowiedź #8 dnia: 06 Styczeń 2014, 17:22:17 »
Ork spojrzał na wilka, piana mu się toczyła z pyska. Kenshin dobył miecza i ruszył w stronę bestii z krzykiem na ustach, wilk nie stał biernie i również rozpoczął szarszę tuż, po kilku sekundach wymienili spojrzenia bestia zębiskami chciała ugryźć orka w prawą dłoń ten umiejętnie odskoczył, w lewą stronę jednocześnie przełożył miecz do lewej ręki i odwrócił się w stronę wilka. Himura doskoczył do bestii i ciął ją po prawej łapie, przeciwnik zawył i stracił swoją mobilność, więc ork to wykorzystał i jednym silnym uderzeniem przebił jej czaszkę. Walka zakończona a wilk jeszcze podrygiwał z mieczem w mózgu, Kenhin wyciągnął miecz i zwrócił się stronę Respeva.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10410
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Styczeń 2014, 18:01:41 »
- Moje gratulacje Kenshin. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Kenshin Himura - 2 brązowe talenty
Otrzymujesz 50 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe- Kenshina Himury
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Styczeń 2014, 18:01:41 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18