Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Nikolaja  (Przeczytany 390 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline NikolajAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1291
  • Reputation Power: 0
  • Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.

  • Age: 28
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Czeladnik łuczarstwaTarcza lojalności - za rok na forum.Amulet życia - za napisanie 500 postów.
    • Zobacz profil
Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« dnia: 11 Kwiecień 2013, 23:26:13 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Nikolaj

Niko czekał na instrukcje od Respeva.
Drugie konto Elronda...

 

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31802
  • Reputation Power: 559
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Kwiecień 2013, 13:41:19 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Widzę, że masz broń. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 20 metrów od Ciebie.
//Jest dzień, mamy 15:00.


Forum Tawerny Gothic - Marant

Odp: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Kwiecień 2013, 13:41:19 »

Offline NikolajAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1291
  • Reputation Power: 0
  • Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.

  • Age: 28
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Czeladnik łuczarstwaTarcza lojalności - za rok na forum.Amulet życia - za napisanie 500 postów.
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Kwiecień 2013, 13:54:38 »
- Tajest! - odparł z wymuszonym entuzjazmem. Jako że był Hemis, wszystko było skąpane w lekkim mroku i tylko rozstawione wszędzie pochodnie lekko ułatwiały sprawę. Wszedł do zagrody, wyciągnął miecz, zamachnął się nim parę razy.
- Dawać tego wilka!
Drugie konto Elronda...

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31802
  • Reputation Power: 559
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Kwiecień 2013, 14:02:37 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Nikolajem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Wyposażenie masz? Gotów żeś?



Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.
[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline NikolajAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1291
  • Reputation Power: 0
  • Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.

  • Age: 28
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Czeladnik łuczarstwaTarcza lojalności - za rok na forum.Amulet życia - za napisanie 500 postów.
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Kwiecień 2013, 14:08:50 »
- Zawsze...
Drugie konto Elronda...

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31802
  • Reputation Power: 559
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Kwiecień 2013, 14:09:43 »
Respev wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk oraz kołczan stalowych strzał. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline NikolajAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1291
  • Reputation Power: 0
  • Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.

  • Age: 28
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Czeladnik łuczarstwaTarcza lojalności - za rok na forum.Amulet życia - za napisanie 500 postów.
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« Odpowiedź #6 dnia: 12 Kwiecień 2013, 14:31:24 »
- Więcej wiary żołnierzu, więcej wiary. Wypuszczaj poczwarę - powiedział i przybrał postawę bojową.
Drugie konto Elronda...

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31802
  • Reputation Power: 559
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Kwiecień 2013, 21:11:22 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline NikolajAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1291
  • Reputation Power: 0
  • Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.Nikolaj nie ma zbyt dobrej opinii.

  • Age: 28
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Czeladnik łuczarstwaTarcza lojalności - za rok na forum.Amulet życia - za napisanie 500 postów.
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« Odpowiedź #8 dnia: 13 Kwiecień 2013, 00:07:58 »
- Dajesz kurwa! - krzyknął w kierunku wilka, zamachał się mieczem, bruzda piachu poleciała w jego stronę. Efekt był taki jaki oczekiwał, bestia już na początku była wściekła, ale teraz po prostu pałała rządzą mordu. Piach spod jej pazurów wystrzelił do tyłu, gdy zerwała się do ataku na Nikolaja. Ale on na to tylko czekał. Gdy wilk ostatecznie skoczył w kierunku jego gardła, Niko niepodziewanie zrobił unik stawiając krok w lewy bok, siłę pędu swojego ciała wykorzystał do wykonania piruetu zgodnego ze swoim unikiem i mając oczywiście cały czas broń w swoich rękach, w tym samym przejechał nim po boku bestii rozcinając skórę od przedniej łapy po tylną. Wilk zanim wylądował na ziemi zdążył zaskomleć. Ale Niko nie tracił czasu, w dwóch susach był przy przeciwniku i zanim ten się okręcił, kopnął go w zad. Wilk zamajtał tylnymi nogami i prawie by upadł, ale opanował ciało. Był już prawie odwrócony w kierunku wojownika, toteż kłapnął pyskiem mając nadzieję go trafić, ale ten mając broń w dłoniach wyprowadził kontratak na paszczę wilka. Nie trzeba być zbytnio inteligentnym co z takiego połączenia mogło wyjść, pysk i miecz zabarwiły się krwią.
Niespodziewanie szybkie pchnięcie zaskoczyło Respeva. Bestia z wbitym w pysk mieczem osuwała się na ziemię. Było Hemis, był już mrok. A w zagrodzie stał Wampir spragniony krwi...
Drugie konto Elronda...

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31802
  • Reputation Power: 559
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Kwiecień 2013, 10:20:39 »
- Moje gratulacje Nikolaju. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.

Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Nikolaj - 3 brązowe talenty
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic - Marant

Odp: Zadanie szkoleniowe Nikolaja
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Kwiecień 2013, 10:20:39 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.