Autor Wątek: Korag- zadanie szkoleniowe  (Przeczytany 1273 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Korag

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 322
  • Reputacja: 332
    • Karta postaci

Korag- zadanie szkoleniowe
« dnia: 30 Styczeń 2013, 18:58:06 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe- Korag
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Korag


Krasnolud stawił się na poligonie w oczekiwaniu na szkolenie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Korag- zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Styczeń 2013, 19:35:09 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Widzę, że masz broń. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 20 metrów od Ciebie.
//Jest dzień, mamy 15:00.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Korag- zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Styczeń 2013, 19:35:09 »

Offline Korag

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 322
  • Reputacja: 332
    • Karta postaci

Odp: Korag- zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Styczeń 2013, 19:56:58 »
-Tak jest!- Krasnolud podciągnął spodnie i podszedł do zagrody.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Korag- zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Styczeń 2013, 20:12:47 »
Respev spokojnym krokiem poszedł za Koragiem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Wyposażenie masz? Gotów żeś?



Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.
[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Korag

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 322
  • Reputacja: 332
    • Karta postaci

Odp: Korag- zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Styczeń 2013, 20:20:10 »
-Ha! Ja jestem zawsze gotów!- powiedział i wyciągnął świeżo zakupiony toporek. -Możemy zaczynać.-

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Korag- zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Styczeń 2013, 20:38:02 »
Respev wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk oraz kołczan stalowych strzał. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Korag

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 322
  • Reputacja: 332
    • Karta postaci

Odp: Korag- zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Styczeń 2013, 21:05:31 »
Korag pewniej złapał za broń. -Zaczynamy! Dawać ich tu!- krzyknął w górę, do Respeva. Dawno nie walczył, więc w rzeczywistości był trochę zestresowany. Do jego uszu dochodziło warczenie. Cóż to mogło być? Krasnolud zbliżył się do wejścia.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Korag- zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Styczeń 2013, 17:29:54 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Korag

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 322
  • Reputacja: 332
    • Karta postaci

Odp: Korag- zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Styczeń 2013, 18:32:01 »
Krasnolud ugiął lekko nogi, uniósł prawą dłoń, tę w której trzymał topór na wysokość swojej głowy, a lewą wyciągnął nieco przed siebie. -No dawaj tu, nieszczęsny stworze!- powiedział i zaczął powoli iść w kierunku ofiary. Wilk również kroczył do przodu, gdy dystans pomiędzy obydwoma przeciwnikami zmalał do jednego metra wilk zaatakował. Pokazał kły i skoczył na wyciągniętą dłoń krasnoluda. Korag błyskawicznie cofnął rękę, zrobił szybki krok w prawo i spuścił na bestie topór, a wszystko to zrobił jednocześnie. Trafił wilka w ucho. Szybkie uderzenie nie było najmocniejsze, ale wystarczyło by rozciąć skórę, z rany pociekła krew. Ranne i oszołomione zwierzę wydało z siebie pisk i spuściło nisko głowę, po czym zaczęło się cofać. Nie czekając, krasnolud ruszył do ataku. Zamachnął się toporem, tym razem z lewej. Jednak stwór, który mimo wszystko nie spuszczał go z oczu zdołał cofnąć łeb, odwrócił się bokiem i chyba szykował się zmiany pozycji, lecz krasnolud postanowił mu to uniemożliwić i wściekle zaszarżował, wbił mu topór w bok. Jednocześnie naparł mocno i przewrócił zwierzę. Wyrwał z ciała wilka topór i walnął go jeszcze dwa razy. W głowę i w bok. -No!- pomasował bark -Trzeba zrobić coś jeszcze?-
« Ostatnia zmiana: 31 Styczeń 2013, 18:34:46 wysłana przez Korag »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Korag- zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Styczeń 2013, 19:30:01 »
- Moje gratulacje Koragu. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.

Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Korag - 3 brązowe talenty
Otrzymujesz 75 grzywien premii.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Korag- zadanie szkoleniowe
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Styczeń 2013, 19:30:01 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top