Autor Wątek: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel  (Przeczytany 12371 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lord Hejgen

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 573
  • Płeć: Mężczyzna
  • By być mądrym, nie trzeba wiele umieć.
    • Karta postaci

Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« dnia: 06 Maj 2012, 22:43:56 »
Nazwa zadania: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Karczmie "Pod Kuternogą" w Atusel
Opiekun: Gunses
Wymagania: Walka jakąkolwiek bronią minim [75%] lub [50%] + różdżka/dwie runy lub minimum dwa zaklęcia z II poziomu wtajemniczenia wybranej szkoły/jedno zaklęcie z III poziomu wtajemniczenia wybranej szkoły; głowa na karku i zdolność logicznego myślenia; max 2-3 osoby.
Spis nagród: Co znajdziecie, zdąbędziecie itp.


uczestnicy: Anims, Iddeous


Minęły 2 godz od spotkania Animsa z jego towarzyszem. Mieli oni udać się do karczmy po jakieś informacje. Anims idąc pod obieżyświata czyli miejsce spotkania, zahaczył o stajnię. Wziął z stamtąd konia. Po czym ruszył pod karczmę poczekać na towarzysza.



Portret




Statystyki ekwipunku

1:

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Cena: 50 sztuk złota

2:

brak

3:

Nazwa broni: Różdżka Ognistej Strzały
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Ognista strzała [OIIIG]
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

4:

brak



Odzienie:

Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak



Pas:

- 250 grzywien
- Runa Eshanish


Specializacja:

- podstawowe techniki walki bronią sieczną [50%]

Umiejętnościu nabywane:

+używanie zbrój miękkich

Umiejętności rasowe:
   
- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł

Magia:




« Ostatnia zmiana: 09 Maj 2012, 17:07:31 wysłana przez Altaïr Ibn-La'Ahad »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Maj 2012, 22:58:21 »
//Wywalić Dane personalne.
//Wywalić 'O mnie'.
//Masz dwa stroje, zostaw Kubrak wędrowca, Strój kruka wywal.
//Kubrak wędrowca ma złe staty. Poprawne są taki:
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: używanie zbrój miękkich

//Wywalić Garderobę.
//Wywalić Ukończone zadania/wyprawy.

//I pisze się 'stamtąd'. Już chyba 4-5 raz widzę, jak piszesz 'z tamtąd' co jest coś niesmaczne.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Maj 2012, 22:58:21 »

Offline Lord Hejgen

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 573
  • Płeć: Mężczyzna
  • By być mądrym, nie trzeba wiele umieć.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Maj 2012, 06:49:28 »
//ee ale kubrak wędrowca się ma od samego pocątku i on nie ma żadnych wymagań.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Maj 2012, 10:40:22 »
//Jeśli jest to kubrak wędrowca z początku gry to nie każ mu poprawiać statystyk.

Offline Iddeous

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 374
  • Reputacja: 380
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Maj 2012, 14:45:23 »
Iddeous przyjechał do karczmy "Obieżyświat". Było to jego pierwsze zadanie po miesięcznej przerwie. Czuł w sobie pełnię sił. Nie znał młodego Kruka, pewnie dołączył podczas jego nieobecności. Trochę był zaskoczony szybką i pewną propozycją. Po przybyciu odezwał się do towarzysza- Witaj, chyba nie wyjawniliśmy sobie naszych imion. Nazywam się Iddeous. Chyba nie potrzeba Ci więdzej wiedzieć- uśmiechnął się lekko. - No to ruszajmy do Atusel.

Portret:




Ekwipunek:

Broń 1:

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]


Broń 2:

Broń 3:

Broń 4:

Nazwa odzienia: Strój mieszczanina
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków bawełny.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas: Sakiewka z 50 grzywnami.

Nazwa runy: Heshar
Rodzaj: runa ognia
Opis: Po wypowiedzeniu nazwy runy, w wolnej dłoni powstaje niewielki ognisty pocisk, zawieszony w powietrzu nad ręką czarującego. Zasięg jest zależny jedynie od rzucającego. Pocisk, podobnie jak kamień, leci tak daleko jak zostanie rzucony. Czar może być manipulowany umiejętnościami magicznymi typu telekineza, psionika i mortokineza. Po trafieniu w cel, kulka rozpryskuje się parząc oponenta. Poparzenia jednak nie są duże, więc cel rzadko ginie w wyniku zadanych czarem obrażeń.

Nazwa runy: Eshanish
Rodzaj: runa ziemi
Opis: Po wypowiedzeniu nazwy runy, krucha część podłoża tj. piasek, żwir, kamienie zaczynają unosić się wokół Ciebie. Piasek zaczyna łączyć się ze sobą i wytwarzać dodatkowe warstwy. W ten sposób wytworzyć możesz ochronny mur lub kopułę, która chroni Cię przed 5 seriami strzał czy bełtów oraz 1 zaklęciem ofensywnym z I stopnia wtajemniczenia. Zasięg zaklęcia jest dość ograniczony, więc działa tylko na jedną osobę. Czar działa dopóki nie zostanie zneutralizowany lub zniszczony przez silniejsze zaklęcie lub uderzenie.
Statystyki Postaci:

Specjalizacje

Walka bronią sieczną:

Lekcja II - zaawansowane techniki walki [75%]

Używanie zbrój miękkich.

Umiejętności nabywane

Ciało Atlety

Umiejętności rasowe

  Potencjał magiczny

    Potencjał chemiczny

    Ciało z gliny

    Ulubieniec bogów

    Bystry umysł
« Ostatnia zmiana: 08 Maj 2012, 21:43:43 wysłana przez Iddeous »

Offline Lord Hejgen

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 573
  • Płeć: Mężczyzna
  • By być mądrym, nie trzeba wiele umieć.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Maj 2012, 15:32:43 »
- Tak ruszamy. Musimy udać się do karczmy pod nazwą "Pod Kuternogą". Tam mamy dowiedzieć co stało się z wioską hrabiego Gunsesa Cadacusa. A jeśli chodzi o tą wioskę to słuchaj. Nie tak dawno temu ruszyliśmy do wioski Wyręby. Gdy tam dojechaliśmy, dowiedzieliśmy od wójta gdzie jest zjawa. Gdy dotarliśmy na cmętarz spotkaliśmy zjawę. Potem pojechaliśmy do jej domu ponieważ duch nie mógł odejść bo nie miał swojej sukni. Gdy znaleźli suknię przyjechalismy znowu na cmentarz i ubraliśmy ciało w suknię. Potem zjawa powiedział jakąś przepowiednie. Gdy wróciliśmy do wioski to tam nie było nikogo. Ni żywego ducha. Więc teraz musimy się dowiedzieć w karczmie co się mogło zdarzyć. - powiedział. Akurat wtedy drużyna dojeżdżała do placu gdzie do niedawna trwał festyn

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Maj 2012, 16:06:07 »
//No dobrze, to nie zmieniaj statystyk.
//Wypatrzyliście Gunsesa...

Offline Lord Hejgen

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 573
  • Płeć: Mężczyzna
  • By być mądrym, nie trzeba wiele umieć.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Maj 2012, 16:16:12 »
- O Gunses tam jest. - powiedział po czym pogalopował w jego stronę. - Witaj, Gunsesie. -

Offline Iddeous

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 374
  • Reputacja: 380
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Maj 2012, 16:20:04 »
Iddeous zauważył postać hrabiego. Podjechał więc w miejsce gdzie się znajdował i skłonił się lekko. Witaj, hrabio. Zechciałbyś poinformować mnie o co tu właściwie chodzi? Mój towarzysz, którego imienia niestety nie znam, powiedział mi jakieś strzępki szczegółów dotyczących jakiejś przepowiedni wygłoszonej przez zjawę. O co tu, za przeproszeniem, chodzi?- spytał żołnierz.

Offline Lord Hejgen

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 573
  • Płeć: Mężczyzna
  • By być mądrym, nie trzeba wiele umieć.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Maj 2012, 16:30:35 »
- Iddeousie me imię brzmi Anims. - powiedział

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #10 dnia: 07 Maj 2012, 18:28:00 »
//Postarajcie się polubić. A jak się nie polubicie, to chociaż udawajcie. Czeka was bardzo interesująca przygoda, więc zacznijcie się wczuwać.
//Ktoś z was chciał runę?


- No więc sytuacja ma się tak. Ja, wraz z jeszcze kilkoma osobami pojechaliśmy do wsi Wyręby leżącej w moim hrabstwie. U tamtejszych ludzi dowiedzieliśmy się, że straszy ich na cmentarzu zjawa kobiety, którą zabito. Udaliśmy się na cmentarz, gdzie przywitały nas Zombie. Po walce porozmawialiśmy ze zjawą, której ciało pochowano bez ubrania. jej celem było, aby ktoś ubrał zwłoki. Wróciliśmy po suknię do jej domu, który wskazali nam wieśniacy a potem z powrotem na cmentarz i ubraliśmy wykopane wcześniej ciało. Zjawa ucieszyła się, że może odejść. Potem jakoby przestraszona powiedziała nam, że kroczy za nami ciemność, że w podziemiach budzi się ciemność, jakieś zło budzi się pod ziemią i że przybywamy z miejsca martwego, gdzie nikt nie żyje. Po tym odeszła. Uznaliśmy to za jakąś głupotę, jednak rychło zmieniliśmy zdanie. Po powrocie do wsi zastaliśmy... no właśnie. Zastaliśmy puste domy, zastaliśmy dobytek w stanie takim, jakoby go porzucono. Niedojedzone jedzenie, niedopite piwo, przypalane kolacja, niewyprane pranie, porzucone zabawki. Ale nie było żadnego mieszkańca. No kamień w wodę. Zniknęły również zwierzęta gospodarskie. Nie było żadnych śladów ucieczki, ani masowego wymarszu. Nagle wszyscy zapadli się pod ziemię. Jedyne co, to poprzewracane krzesła i potłuczone kufle w karczmie, co mogło świadczyć, że coś ich zaskoczyło. Rozesłałem listy do innych wsi. Dostałem od nich odpowiedzi, że nic co warte by było zapamiętania się nie wydarzyło. Ale fakt jest taki, że wieś przepadła się jak kamień w wodę, a takiemu czemuś nie można odpuścić. Dlatego rozesłałem ludzi do kilku zajazdów na moich ziemiach, aby ukradniem podpytali co zaszło. Uznałem, że warto zrobić zwiad także tutaj, w stolicy i w mieście portowym, w Arusel. Właście do Atusel macie pojechać wy.

Offline Iddeous

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 374
  • Reputacja: 380
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #11 dnia: 07 Maj 2012, 18:35:01 »
Bardzo interesujące. Wygląda mi to na jakiś podstęp. Jest ktoś taki wogóle kto mógłby przenieść w przestrzenii masę ludzi? Cóż, bardzo ciekawe. Wraz z Animsem na pewno wypytamy się o tyle informacji, ile damy rady. Może jakieś wskazówki od czego mniej więcej zacząć? Wiem, że nie wolno od razu trafiać w sedno - uśmiechnął się mimowolnie Iddeous. Zastanawiał się czy może zaprzyjaźnić się z Animsem. Wprawdzie na razie nie było żadnych przeszkód, ale wydał mu się lekko nierozważny. Cóż, to tylko mniemanie..

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #12 dnia: 07 Maj 2012, 18:51:59 »
- Elfie przysłowie mówi, że jak się wejdzie między wrony, trzeba krakać jak i ony. I tego się powinniście trzymać. Macie cel. Dowiedzieć się co się stało. Dróg do poznania prawdy jest wiele. Niektóre są długie i żmudne. Ważne, żebyście byli cierpliwi i nie dali się ponieść emocją. Musicie wiele rzeczy brać na instynkt... Nie wiem co wam powiedzieć. Na pewno dacie sobie radę. Wierzę w was.

Offline Iddeous

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 374
  • Reputacja: 380
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #13 dnia: 07 Maj 2012, 18:55:32 »
- Dziękuję, miałem dwie misje gdzie miałem wycisnąć informacje, może to marne doświadczenie, ale zawsze coś. No, chyba będziemy ruszać, Animsie.- Iddeous zwrócił się do towarzysza.- A, jeszcze Gunsesie chciałbym prosić o runę ognia i runę ziemi. Mogą być potrzebne
« Ostatnia zmiana: 07 Maj 2012, 19:03:54 wysłana przez Iddeous »

Offline Lord Hejgen

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 573
  • Płeć: Mężczyzna
  • By być mądrym, nie trzeba wiele umieć.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #14 dnia: 07 Maj 2012, 19:11:19 »
- No to możemy ruszać. A i czy ja też mógłbym runę ziemi?. Runę ognia mam więc mi niepotrzeba. - Anims także się zastanawiał czy nie mógł by zaprzyjaźnić się z Iddeousem. Wydawał się ten jegomość bardzo miły.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #15 dnia: 07 Maj 2012, 19:39:22 »
//Yyy... Jakoś nie widzę w statystykach u Ciebie Runy Ognia?


- Oczywiście - rzekł i podał mu runę ziemi - Niech Ci służy. Oddasz po powrocie. Ruszajcie.

Offline Lord Hejgen

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 573
  • Płeć: Mężczyzna
  • By być mądrym, nie trzeba wiele umieć.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #16 dnia: 07 Maj 2012, 19:47:16 »
//To musiałem się pomylić.

- No to dobra ruszamy - powiedział po czym pokazał kompanowi znak do odjazdu. Wyjechali przez bramę i ruszyli do Atusel.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #17 dnia: 07 Maj 2012, 19:54:31 »
//Dobra. Czas więc na kilka informacji.
//Marant v.3 ma na celu nauczenie graczy stylu gry podobnego do Marantu v.1. Czyli:- gracz pisze co robi, co myśli, co zamierza itp.- im większa aktywność gracza, tym szybciej toczy się akcja- gracz może dowolnie obcować z otoczeniem i używać interaktywnych przedmiotów (tzn, jeśli Opiekun doprowadzi was do domu i do niego wejdziecie to oczywistym jest, że są tam skrzynie, szafy, kredensy, stoły, krzesła itp) chyba, że Opiekun zaznaczy inaczej- gracz nie może wymyślać przedmiotów ważnych lub interakcyjnych na wyprawie (jeśli gracz otwiera skrzynie/szafę, nie może wpisać sobie tam jakiś wymyślonych rzeczy, np. miecza/zbroi itp)- gracz walczy z potworami/przeciwnikami kiedy otrzyma ich statystyki (jeśli nie dostaje statystyk musi wybrać, albo obchodzi przeciwnika/zwierze unikając go, albo próbuje się dogadać (ze zwierzakiem też można), albo atakuje (wtedy otrzymuje statystki).
- gracz musi używać narządu jakim jest mózg (Marant to nie strzelanka która polega na klikaniu PPM, Marant wymaga umiejętności ocenienia sytuacji i wyciągnięcia odpowiednich wniosków, przemyśleń itp)
- to Opiekun pisze o napotykanych po drodze lokacjach/NPC's/przeszkodach/przeciwnikach
- na moich wyprawach możecie używać '//' do zadawania pytań odnośnie kluczowych momentów rozgrywki, czy komunikacji między sobą (np. powiadomień o chwilowej nieobecności itp)
- jako, że dopiero Anims się uczy, musi czekać na moją akceptację podczas ewentualnej walki (opisujesz ruch przeciwnika, swój ruch, gdzie zadajesz cios, czym i takie ładne opisy, im lepsze tym większe prawdopodobieństwo, że trafisz przeciwnika).
- Iddeous nie wiem na jakim jest poziomie, więc na razie daje mu możliwość zadawania obrażeń bez mojego akcepta, ale jak coś będzie odwalał, to będzie musiał czekać na moje potwierdzenie :)


//Zapowiada się przepiękny dzień. Na trakcie co jakiś czas toczą się wehikuły kupców. Nie ma nawet najmniejszych zagrożeń. Zapowiada się, że dotrzecie na miejsce bardzo szybko (czyli kiedy sami uznacie za stosowne).

Offline Iddeous

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 374
  • Reputacja: 380
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #18 dnia: 07 Maj 2012, 19:58:34 »
Słońce świeciło łagodnie. Towarzysze widywali co jakiś czas karawany kupców. Gościniec wydaje się bezpieczny. Podczas drogi Iddeous chciał nawiązać przynajmniej krótką rozmowę. Była to jego pierwsza wyprawa z towarzyszem. Brał kiedyś udział w wielkiej wyprawie do Ankorvaatu, ale tam było za dużo osób i nie miał z kim nawiązać znajomości. Jedynie z członkami Szwadronu Zagłady utrzymywał jakieś kontakty. - Od dawna jesteś na Valfden? Ja gdzieś od 3 miesięcy. Wykonałem kilka misji... Niedawno miałem przerwę od służby. Z resztą niezbyt uczciwą. Opowiedz mi coś o swoich przygodach przed przeskoczeniem przez portal. Zanim dotrą do karczmy chciał jakoś także omówić plan działania.

:// Gunsesie, dość wysoko mnie cenisz. :D Postaram się rozważnie dawać akcepta, jeżeli na to zajdzie potrzeba. Ale tylko tyle?
« Ostatnia zmiana: 07 Maj 2012, 21:20:22 wysłana przez Iddeous »

Offline Lord Hejgen

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 573
  • Płeć: Mężczyzna
  • By być mądrym, nie trzeba wiele umieć.
    • Karta postaci

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #19 dnia: 07 Maj 2012, 20:16:33 »
- Hmm, moje przygody przed marantem nie były ciekawe. Ale dobra. Byłem generałem wojsk. Po 5 latach uczciwej pracy. Zostałem oskarżony o zdradę. Wtrącony do więzienia byłem tak 1 tydzień. Wydostałem się z stamtąd z innymi więźniami. Potem już znasz. Dotarłem tutaj i wstąpiłem do krwawych kruków.  Na marancie nie wiem ile jestem bo nie liczyłem czasu. A teraz ja. Jak ty trafiłeś na marant. Do jakiej gildii należysz? I masz może plan działania co zrobimy. Przecież nie wpadniemy do karczmy i nie zrobimy awantury o informacje. - powiedział Anims który coraz bardziej zaczął lubić Iddeousa człowieka którego spotkał w karczmie. Następnie dodał do przyjaciela - Masz jakieś pieniądze na wszelki wypadek. Ja mam 300 grzywien. -

Forum Tawerny Gothic

Odp: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w Atusel
« Odpowiedź #19 dnia: 07 Maj 2012, 20:16:33 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything