Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467225 razy)

Description:

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8300 dnia: 08 Sierpień 2016, 19:52:01 »
I ma włosy na żel.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8301 dnia: 08 Sierpień 2016, 19:55:35 »
Taka metafora trochę. Wydaje się taki "wymuskany"
I ma włosy na żel.
Bo to jeszcze z sesji portretowej dla Tygodnika Valfdeńskiego.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8301 dnia: 08 Sierpień 2016, 19:55:35 »

Offline Malavon

  • Krwawe Kruki
  • ***
  • Wiadomości: 1229
  • Reputacja: 1342
  • Płeć: Mężczyzna
  • Prawda broni się sama
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8302 dnia: 08 Sierpień 2016, 19:59:10 »
Szkoda że gazeta już nie funkcjonuje :(

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8303 dnia: 08 Sierpień 2016, 20:04:23 »
Szkoda że gazeta już nie funkcjonuje :(
<tuli>

Założyłbym jakiegoś brukowca i szkalował ludzi, ale coś mi się wydaje, że nie byłoby to dobrze odebrane *puszcza porozumiewawcze oko*

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8304 dnia: 08 Sierpień 2016, 20:09:03 »
<tuli>

Założyłbym jakiegoś brukowca i szkalował ludzi, ale coś mi się wydaje, że nie byłoby to dobrze odebrane *puszcza porozumiewawcze oko*

Gordzio jakoś robil i nikt nie miał nic przeciw.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Goniec_Valfde%C5%84ski_I

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8305 dnia: 08 Sierpień 2016, 20:10:20 »
To było za czasów wolnych mediów :P

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8306 dnia: 09 Sierpień 2016, 01:03:19 »
http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,22087.msg462742.html#msg462742

Ja bym powiedział że tutaj chyba trzeba by było znać zamysł Salazara bo te stworki to są z legendy o Erosie i Thanatosie.

[member=642]Elrond Ñoldor[/member]

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8307 dnia: 09 Sierpień 2016, 02:18:30 »
Do Karena zawitała elfka.
- Witaj, potrzebuję łuku. Długiego. No i kołczanu ze strzałami - rzekła, zapłaciła, zabrała co jej i pospiesznie wyszła.

ÂŁuk długi - 35 grzywien
Nazwa broni: łuk długi
Rodzaj: łuk
Typ: długi
Ostrość: 10 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,55kg wiązu o zasięgu do 200 metrów.

Kołczan z 30-oma bełtami żelaznymi - 50 grzywien
Nazwa amunicji: żelazny bełt
Rodzaj: bełt
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonany z 0,01kg żelaza i 0,03kg drewna.

135-(35+50)=50 grzywien
Brawo ja, łuk i bełty. Oczywiście to moja pomyłka, ale mogę to może bezboleśnie odkręcić, podmieniając te bełty na adekwatne strzały? Mogę też ponieść dodatkowe koszty po wyprawie, byle nie zostać na lodzie w jej trakcie...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8308 dnia: 09 Sierpień 2016, 05:14:29 »
Brawo ja, łuk i bełty. Oczywiście to moja pomyłka, ale mogę to może bezboleśnie odkręcić, podmieniając te bełty na adekwatne strzały? Mogę też ponieść dodatkowe koszty po wyprawie, byle nie zostać na lodzie w jej trakcie...
<facepalm> elf...

 <lol> <lol> <lol>

Zgłaszam skargę.

Skóra Cozara

Właściwości - wyjątkowo elastyczna, naturalnie biała, chroni przed wzrostem temperatury do 40 stopni, materiał odporny na obrażenia zaklęć żywiołu życia do wartości 20 punktów wytrzymałości
Wytrzymałość - 2
Waga 1m2 - 0,05kg (5 dekagram)
Cena 1m2 - 75 grzywien
Cena za dekagram skóry Cozara - 15 grzywien

Skóra Elthizara

Właściwości - wyjątkowo elastyczna, naturalnie czarna, materiał odporny na obrażenia zaklęć żywiołu śmierci do wartości 20 punktów wytrzymałości
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,05kg (5 dekagram)
Cena 1m2 - 50 grzywien
Cena za dekagram skóry Elthizara - 10 grzywien

Biała skóra dla "dobrych", chroni przed "dobrymi".

Czarna skóra dla "złych", chroni przed złymi.

Powinno być na odwrót.
Kto to w ogóle wstawił? Idea jest zupełnie do dupy. Nie powinniśmy wyszukiwać obrony przed wszystkim. Poza tym, jeżeli nie ma podziałów na czarną i białą magię, to po co komu ochrona przez magią życia?

I teraz co, wymyślę sobie skórę, która chroni przed magią umysłu. A do ochrony przed bloodmagic będę nosił skórę specjalnego, legendarnego pieseła?

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8309 dnia: 09 Sierpień 2016, 07:25:04 »
Skóra Cozara

Właściwości - wyjątkowo elastyczna, naturalnie biała, chroni przed wzrostem temperatury do 40 stopni, materiał odporny na obrażenia zaklęć żywiołu życia do wartości 20 punktów wytrzymałości
Wytrzymałość - 2
Waga 1m2 - 0,05kg (5 dekagram)
Cena 1m2 - 75 grzywien
Cena za dekagram skóry Cozara - 15 grzywien

Skóra Elthizara

Właściwości - wyjątkowo elastyczna, naturalnie czarna, materiał odporny na obrażenia zaklęć żywiołu śmierci do wartości 20 punktów wytrzymałości
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,05kg (5 dekagram)
Cena 1m2 - 50 grzywien
Cena za dekagram skóry Elthizara - 10 grzywien

Edziu, wedle historii tych stwórków to jest dobre.
Cozary są stworzeniami Erosa, bóstwa życia, same są uosobieniem życia tak więc ich skóra przed nimi "broni"
Podobnie jest z Elthizarami, stworzenia Thanatosa, bóstwa śmierci z Chatal, uosobienie śmierci, tak więc przed śmiercią się chroni.

Dla mnie to jednak jest w jakimś stopniu logiczne <aniol>

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Cozar

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Elthizar

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8310 dnia: 09 Sierpień 2016, 07:42:35 »
Mi to tam się nie podoba. Zaraz zrobię skórę z padalca (wąż), który jest uosobieniem bóstwa śmierci i będzie chronił przed czarami z tej szkoły. :s

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8311 dnia: 09 Sierpień 2016, 09:51:38 »
Wsadziłem kij w mrowisko  <fajka>

Skóra Cozara

Właściwości - wyjątkowo elastyczna, naturalnie biała, chroni przed wzrostem temperatury do 40 stopni, materiał odporny na obrażenia zaklęć żywiołu życia do wartości 20 punktów wytrzymałości
Wytrzymałość - 2
Waga 1m2 - 0,05kg (5 dekagram)
Cena 1m2 - 75 grzywien
Cena za dekagram skóry Cozara - 15 grzywien

Skóra Elthizara

Właściwości - wyjątkowo elastyczna, naturalnie czarna, materiał odporny na obrażenia zaklęć żywiołu śmierci do wartości 20 punktów wytrzymałości
Wytrzymałość - 1
Waga 1m2 - 0,05kg (5 dekagram)
Cena 1m2 - 50 grzywien
Cena za dekagram skóry Elthizara - 10 grzywien

Edziu, wedle historii tych stwórków to jest dobre.
Cozary są stworzeniami Erosa, bóstwa życia, same są uosobieniem życia tak więc ich skóra przed nimi "broni"
Podobnie jest z Elthizarami, stworzenia Thanatosa, bóstwa śmierci z Chatal, uosobienie śmierci, tak więc przed śmiercią się chroni.

Dla mnie to jednak jest w jakimś stopniu logiczne <aniol>

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Cozar

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Elthizar

Bóstwami czego? Szukałem ich w Zasadach i nie było wzmianki. :P

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8312 dnia: 09 Sierpień 2016, 10:06:22 »
Wsadziłem kij w mrowisko  <fajka>

Bóstwami czego? Szukałem ich w Zasadach i nie było wzmianki. :P
Bo więcej bóstw nie ma niż te zapisane w mitologii. Tak to jest jak się dodaje coś do uniwersum jednocześnie przecząc temu co w nim jest. <lol>

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8313 dnia: 09 Sierpień 2016, 10:58:24 »


Brawo ja, łuk i bełty. Oczywiście to moja pomyłka, ale mogę to może bezboleśnie odkręcić, podmieniając te bełty na adekwatne strzały? Mogę też ponieść dodatkowe koszty po wyprawie, byle nie zostać na lodzie w jej trakcie...

Jeżeli tylko wyjaśnisz to fabularnie. Spotkaj może na trakcie wędrownego handlarza i kup strzały może o dwie grzywny drożej za sztukę niż w sklepie. Potem to wszystko podsumuj na końcu, z talentami itd.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8314 dnia: 10 Sierpień 2016, 15:51:42 »
Hm, jest jakiś ktoś wolny, kto poprowadziłby dobrze wyprawę? Zależy na fachowym podejściu.
« Ostatnia zmiana: 10 Sierpień 2016, 16:50:22 wysłana przez Gunses Cadacus »

Offline Rikka Malkain

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 1874
  • Reputacja: 2598
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8315 dnia: 10 Sierpień 2016, 17:44:49 »
Ja mogę. Jak chcem to potrafiem, dlatego w razie czego możesz do mnie pisać.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8316 dnia: 11 Sierpień 2016, 18:34:35 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wielebny_z_Omara

A tak serio. Ile tych Wielebnych z Omara jest? To cały gatunek, żeby był w wiki? ;p

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8317 dnia: 11 Sierpień 2016, 18:40:01 »
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wielebny_z_Omara

A tak serio. Ile tych Wielebnych z Omara jest? To cały gatunek, żeby był w wiki? ;p

Był jednorazowo a chciałem gdzieś mieć jego staty...
Guciu, nie poruszaj tego tematu, mam z tą wyprawą przykre wspomnienia. :/

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8318 dnia: 11 Sierpień 2016, 18:41:24 »
Zapisać na kompie, a wpis do kosza. Nie ma sensu, żeby jednorazowy wpis wisiał w Bestiariusz...

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8319 dnia: 11 Sierpień 2016, 18:46:42 »
Wywalcie to z bestiariusza i spokój. Ja nie umiem/nie mogę usuwać z wiki... :/

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #8319 dnia: 11 Sierpień 2016, 18:46:42 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top