Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467401 razy)

Description:

0 użytkowników i 25 Gości przegląda ten wątek.

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1200 dnia: 24 Czerwiec 2012, 23:20:56 »
Z głównych - Człowiek, Ork, Elf, Krasnal. Reszta jest zbędna.
Ekhem?!

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1201 dnia: 25 Czerwiec 2012, 09:30:11 »
O gustach się nie dyskutuje.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1201 dnia: 25 Czerwiec 2012, 09:30:11 »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1202 dnia: 25 Czerwiec 2012, 15:51:45 »
No i Afroamerykanin. :)

E tam. Mamy zbyt mało graczy, bo Marant był jakąś ogromną przekoksowaną grą, z dziesiątkami ras, setkami klas itp.

Marzy mi się Górnicza Dolina:

1. Realia gry jak w Gothicu. Historia zaczyna się kilka miesięcy po odbiciu koloni, utworzeniu się obozów i relacji między nimi. ÂŚwiat byłby jednak trochę większy 100km x 100km. Ale zachowujący stare ukształtowanie.
2. Trzy obozy: SO - ciężkozbrojni wojowie, kowale i hutnicy trzymający władzę; NO - lekkozbrojni, złodzieje, myśliwi w opozycji; neutralni magowie na bagnach z drzewkiem jak w Arcanii, parający się alchemią.
3. Mechanika gry prosta i logiczna.

Kto jest "za", łapka w górę!

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1203 dnia: 25 Czerwiec 2012, 16:24:22 »
Ogólnie jestem przeciwny zmniejszaniu ilości ras. Sam, jeżeli uśmierciłbym Darlenita, zagrałbym niziołkiem. Szeroki wybór jest dobry. Co z tego że nikt nie korzysta? W czym to przyszkadza?

Co do drugiej propozycji. Jestem na TAK, ale... to już nie Marant. Musiałby to być osobny system, choćby działający równolegle. Ale czy Isu by się zgodził?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1204 dnia: 25 Czerwiec 2012, 17:45:57 »
- Ale tak grało się w Marancie v.1. Teraz nie fajne jest to, że każdy chce się z innymi układać. W v.1 każdy szef robił co chciał, interesy organizacji kłóciły się, ale wtedy było jak w gothicu.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1205 dnia: 25 Czerwiec 2012, 18:09:55 »
Ale sam isu chyba nie zmienił tego jak funkcjonował Marant itd. więc to część na pewno pomysłu graczy jak jest obecnie

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1206 dnia: 25 Czerwiec 2012, 18:11:15 »
Może zrobimy grę jak jesteśmy alfonsami dziwki koks firefox.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1207 dnia: 25 Czerwiec 2012, 18:16:19 »
Chodzi tutaj tylko o fabułę. O klimat, jaki tworzą GM, szefowie organizacji. Tutaj nie trzeba zmieniać motoryki gry, jej mechaniki ani reguł. Wystarczy odpowiednio robić fabułę. :)

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1208 dnia: 25 Czerwiec 2012, 18:17:36 »
Każda organizacja zajmuje się czymś innym, więc dlatego nie ma konfliktów ani nic. Przecież ja nie zacznę nagle z krukami polować na zwierzynę, a Szwadron nie zacznie zwalczać nekromantów/nieumarłych itd. itp.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1209 dnia: 25 Czerwiec 2012, 18:24:45 »
Nieee.... Nie o to chodzi. Ale to na czym wam zależy wystarczy robić odpowiednim prowadzeniem gildii, organizacji. Wszak to MY kreujemy świat. Wymyślamy nowe rzeczy, jako GM. To od nas zależy jak wyspa będzie wyglądać :]

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1210 dnia: 25 Czerwiec 2012, 18:36:21 »
Znając was to wprowadzicie limit tlenu.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1211 dnia: 25 Czerwiec 2012, 19:10:54 »
;| co Ty ćpiesz?

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1212 dnia: 25 Czerwiec 2012, 19:54:44 »
Jestę GeMę :D

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1213 dnia: 25 Czerwiec 2012, 20:28:22 »
Zrobiliśmy taką małą komunę w której każdy przyjaźni się z każdym. Czemu? Bo jest nas mało. Gdy kiedyś przypadało na jedną organizację tyle ludzi ile jest obecnie w Marancie, walki obozów były "naturalne". Nie trzeba było do nich robić fabuły.

A mój pomysł raczej nie ujrzy nigdy światła dziennego. I ja osobiście ubolewam nad tym, że nie gramy tutaj w świecie Gothica.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1214 dnia: 25 Czerwiec 2012, 23:15:42 »
Troszkę wychodzimy panowie na hipokrytów. Z jednej strony psioczymy, że jest zbyt słodko, a z drugiej gdy Guciu robił swój klimat nielubianych, wampirów, to go wszyscy opierdalali, co on robi, że po co takie spiny między graczami, wróżyli że wampiry będą samotne itd.
Ja już od jakiegoś czasu planuję z pewnymi osóbkami wątek postaci, które uwagę zwaracają tylko na swój cel, a nie przyjaźń z każdym wokół. Teraz jet trochę zamieszania i aktualizacja, ale trzeba będzie się za to zabrać... Dla urozmaicenia rozgrywki.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1215 dnia: 26 Czerwiec 2012, 11:40:36 »
Chodzi tutaj tylko o fabułę. O klimat, jaki tworzą GM, szefowie organizacji. Tutaj nie trzeba zmieniać motoryki gry, jej mechaniki ani reguł. Wystarczy odpowiednio robić fabułę. :)
Nieee.... Nie o to chodzi. Ale to na czym wam zależy wystarczy robić odpowiednim prowadzeniem gildii, organizacji. Wszak to MY kreujemy świat. Wymyślamy nowe rzeczy, jako GM. To od nas zależy jak wyspa będzie wyglądać :]
Dokładnie. Guciu ma racje.


A mój pomysł raczej nie ujrzy nigdy światła dziennego. I ja osobiście ubolewam nad tym, że nie gramy tutaj w świecie Gothica.
ÂŚwiat gry Gothic jest mroczny, okrutny i prawdziwy. Osobiście cały czas się tego trzymam. Kilku MG również. Nie mogę jednak odpowiadać za wszystkich i tych graczy, którzy wolą wersje light z superbohaterstwem.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1216 dnia: 26 Czerwiec 2012, 15:24:11 »
Nieee... Mi chodzi o Khorinis, Innosa, Beliara, itp. ;[

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1217 dnia: 26 Czerwiec 2012, 16:46:14 »
Cieżko byłoby grać w Khorinis. Bo każdy by tam wszystko wiedział. Co do religii. To tutaj jest jest wielki minus. Bo my jej już nie mamy. Gothic pełny był wyznań. Rycerze pozdrawiali się wołając o chwale Innosa, magowie poświęcali się modlitwie i kontemplacji.
Wiadome jest, że jak bogowie odeszli to zabrali swoja magie. Ale powstali nowi. I oni nie mają żadnego zastosowania. A to źle. Powinni byli coś mieć do roboty. Może to dobre by było, żeby oni znwou opiekowali się magia? ;/ Zróbmy coś, bo każdy system rpg bazuje na wyznaniach. Bohater nie musiałby w nich wierzyć ani czcić, ale niektóre kasty powinny mieć właśnie takie coś. Ubolewam, że tak daleko pod tym względem odeszliśmy od gothica.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1218 dnia: 26 Czerwiec 2012, 17:18:27 »
Bogów już mamy. Bractwo odwołuje się w swych modlitwach do Zartata. Pozostałe organizacje również mogły coś pomyśleć o sobie. Mamy boga wojny - mamy wojowników ze szwadronu. Przywódcy i zarazem Mistrzowie Gry nie są spętani. Więc zbudowanie systemu wierzeń dla danej organizacji stoi otworem.

Wampiry również próbują się wkupić w łaski jednego z bogów. Masz już dobrą koncepcje na klimat. Obraz wampira hedonisty, który uważa siebie za istotę lepsza, wręcz boską i obraz wampira pokornego, który uważa swój dar za przekleństwo i prosi Nalasa o przebaczenie itp. Można wtedy zrobić ścieżkę wyboru. Ten pierwszy otrzyma formę super wampira, a ten drugi zaklęcia magii od Nalasa.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1219 dnia: 26 Czerwiec 2012, 17:25:06 »
Bogów już mamy. Bractwo odwołuje się w swych modlitwach do Zartata. Pozostałe organizacje również mogły coś pomyśleć o sobie. Mamy boga wojny - mamy wojowników ze szwadronu. Przywódcy i zarazem Mistrzowie Gry nie są spętani. Więc zbudowanie systemu wierzeń dla danej organizacji stoi otworem.

Wampiry również próbują się wkupić w łaski jednego z bogów. Masz już dobrą koncepcje na klimat. Obraz wampira hedonisty, który uważa siebie za istotę lepsza, wręcz boską i obraz wampira pokornego, który uważa swój dar za przekleństwo i prosi Nalasa o przebaczenie itp. Można wtedy zrobić ścieżkę wyboru. Ten pierwszy otrzyma formę super wampira, a ten drugi zaklęcia magii od Nalasa.

Gildia będzie aktywowała kryształu u bóstw.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1219 dnia: 26 Czerwiec 2012, 17:25:06 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything