Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467330 razy)

Description:

0 użytkowników i 16 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1160 dnia: 23 Czerwiec 2012, 10:05:46 »
Z tego co mi wiadome to jednak przemiana w bestię i jej formy jest okupiona tym, że trzeba zabijać zwierzynę itd. w coraz krótszych odstępach czasu wraz z wzrostem formy bestii
Inaczej. Na początku, co noc musisz się przemienić by zaspokoić głód krwi. Możesz to zrobić na zwierzęciu lub na człowieku. Podczas pełni zawsze przemienisz się w sposób niekontrolowany w formę bestii. Dopiero wraz z rozwojem postaci i stażem bycia wilkołakiem otrzymujesz ulgi w postaci kontrolowania przemiany podczas pełni, zaspokajanie żądzy krwi co kilka dni etc.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1161 dnia: 23 Czerwiec 2012, 10:07:04 »
Co do pełni to u nas jest tak samo jak w realnym świecie? Tzn. co kwartał?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1161 dnia: 23 Czerwiec 2012, 10:07:04 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1162 dnia: 23 Czerwiec 2012, 10:09:46 »
Co do pełni to u nas jest tak samo jak w realnym świecie? Tzn. co kwartał?
Pełnia wypada mniej więcej co miesiąc. Następna jest 3 lipca. Możesz to sobie sprawdzić w każdej prognozie pogody.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1163 dnia: 23 Czerwiec 2012, 13:14:19 »
To nie są klątwy tylko pułapki. Klątwy proste, pierwszego poziomu może usunąć nawet nie mag. Trzeba tylko wiedzieć jak. Jeśli nie wiesz to dobrze, wszak nie jesteś magiem i widać, że tajemnice z organizacji nie wyciekają albo nikt z paktu już nie żyje. <lol>
Póki nie pojawi się odnośnie tego wpis na wiki, to nie mamy o czym gadać. Ale niech wpis się pojawi, takie coś doda klimatu.


Cytuj
Magia leczenia i przemiany pasuje do druida. Duch nie. W gildii magów jest podział na specjalizacje więc nie trzeba tworzyć nowych organizacji.
Duch pasuje. Na upartego. Kontemplujący w magicznych miejsach druidzi mogliby pozyskać poprzez oczyszczenie umysłu i takie pierdoły możliwość widzenia astralnego czy walki z duchami. Ale to już nie moja brocha.


Co do organizacji. Mi by bardzo pasował Druidzki Krąg. Tak fabularnie jak i dość logicznie by to wyglądało. Ale zawsze można powiedzieć, że Druidzi chcąc nawrócić ludzi na drogę życia z naturą zaczęli nauczać w ich szkołach (Gildii Magów).

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1164 dnia: 23 Czerwiec 2012, 13:15:46 »
ÂŻal... Aragorn znowu się zabił? ;/

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1165 dnia: 23 Czerwiec 2012, 13:17:43 »
Co do organizacji. Mi by bardzo pasował Druidzki Krąg. Tak fabularnie jak i dość logicznie by to wyglądało. Ale zawsze można powiedzieć, że Druidzi chcąc nawrócić ludzi na drogę życia z naturą zaczęli nauczać w ich szkołach (Gildii Magów).
Mnie też, ale już wystarczy, że mamy jedną organizację z 2 członkami na krzyż.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1166 dnia: 23 Czerwiec 2012, 13:31:06 »
Jest nas pięciu. A o drodze "ÂŻycia" (Zdrowie, Wzmocnienia, Natura) już dawno wspominałem, ale stwierdzono że nie będzie. Co jest trochę dziwne, bo jak Isu chciał sobie hasać jako Nekromanta, to bez problemu sobie pstryknął palcami, i stworzył Czarną Magię. :/

Wiem! Jestem genialny...

Dać nową szkołę "Magia ÂŻycia":

ÂŚcieżki:

Zdrowie - czary leczące wzmacniające itp
Duch - wiadomo, to co było w magii żywiołów
Natura - zaklęcia przyzywające i kontrolujące naturę
« Ostatnia zmiana: 23 Czerwiec 2012, 13:33:16 wysłana przez Elrond »

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1167 dnia: 23 Czerwiec 2012, 13:34:31 »
Ok, ale czemu duch w magii życia? Bardziej jakieś obronne, lecznicze i wzmacniające. Naturę rozumiem jeszcze troszkę, ale duch?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1168 dnia: 23 Czerwiec 2012, 13:36:02 »
Jest nas pięciu. A o drodze "ÂŻycia" (Zdrowie, Wzmocnienia, Natura) już dawno wspominałem, ale stwierdzono że nie będzie. Co jest trochę dziwne, bo jak Isu chciał sobie hasać jako Nekromanta, to bez problemu sobie pstryknął palcami, i stworzył Czarną Magię. :/

Wiem! Jestem genialny...

Dać nową szkołę "Magia ÂŻycia":

ÂŚcieżki:

Zdrowie - czary leczące wzmacniające itp
Duch - wiadomo, to co było w magii żywiołów
Natura - zaklęcia przyzywające i kontrolujące naturę
Tylko, że nekromanci uczą się tylko nekromancji. A Twoja koncepcja zakładała uczynienie z magii leczniczej dodatku dla każdego maga. Ot tak żeby stał się jeszcze większym koksem i w dupie miał wszelkie odnoszenie ran. Nie tędy droga.

Duch trafi do zwyczajnego zestawu obecnej magii żywiołów. Nie próbujcie go wpakować na siłę w jakieś dziwaczne koncepcje.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1169 dnia: 23 Czerwiec 2012, 13:43:00 »
ÂŻal... Aragorn znowu się zabił? ;/
Mam go po 5 latach dość.

Offline Lord Hejgen

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 437
  • Reputacja: 573
  • Płeć: Mężczyzna
  • By być mądrym, nie trzeba wiele umieć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1170 dnia: 23 Czerwiec 2012, 13:54:08 »
A w sprawach wilkołaków, to jak można się będzie w niego zmienić skoro na wiki, w dziale z wilkołakami nie piszę nigdzie "sposób przemiany" czyli jak się stać wilkołakiem. Może trochę głupie pytanie ale to mnie zastanawia.

Cytuj
ÂŻal... Aragorn znowu się zabił? ;/

No właśnie ale o mnie nie wspomniał. ;( A byliśmy takimi dobrymi przyjaciółmi ;p. Jak bracia normalnie :D

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1171 dnia: 23 Czerwiec 2012, 13:58:31 »
A w sprawach wilkołaków, to jak można się będzie w niego zmienić skoro na wiki, w dziale z wilkołakami nie piszę nigdzie "sposób przemiany" czyli jak się stać wilkołakiem. Może trochę głupie pytanie ale to mnie zastanawia.

No właśnie ale o mnie nie wspomniał. ;( A byliśmy takimi dobrymi przyjaciółmi ;p. Jak bracia normalnie :D




Co k*rwa?

Przecież wilkołak jeszcze nie jest wprowadzony, więc jak ma się znajdować sposób przemiany?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1172 dnia: 23 Czerwiec 2012, 15:48:16 »
NIE! Otóż wielkie "nie". Mag nie będzie mógł douczyć się magii życia, by być przekoksem. A czemu? Oto plan:

Tworzymy:

(W Gildii Magów) Krąg Druidzki - nauczyciel, miejsce do ćwiczeń praktycznych, miejsce do gadania teoretycznego.

Magię ÂŻycia - składającą się z trzech ścieżek: Zdrowie, Duch, Natura.

Atrybuty:

 "Druid" (dwa brązowe talenty) - dostęp do Magii ÂŻycia, koszt nauki wszystkiego co związane z magią podwaja się, możliwosć nauki rytualizmu i spirytualizmu, pierwszeństwo ataku w środowisku naturalnym. 20% szansy na to że przeciwnik czysto zwierzęcy ucieknie z pola walki, 10% szansy że się przyłączy.

"Hierofant": koszt nauki wszystkiego co związane z magią potraja się, możliwosć nauki rytualizmu i spirytualizmu, pierwszeństwo ataku w środowisku naturalnym. 50% szansy na to że przeciwnik czysto zwierzęcy ucieknie z pola walki, 25% szansy że się przyłączy.


Bycie druidem jest bardzo trudne. Nie ma możliwości by uczyć się innej szkoły magii (dopiero po zgłębieniu wszystkiego, ale czy jakiś nakromanta poznał magię żywiołów?), wszystko co związane z magią kosztuje nas dwa razy więcej doświadczenia. Gracz musi odbyć zadanie sprawdzające, czy się do tego nadaje. Gdy zda test pomyślnie, faszeruje się go eliksirami i odprawia nad nim rytuał. Płaci dwa brązowe talenty i ma atrubut "Druid". Na koniec, gdy pozna już wszystko z Magii ÂŻycia, otrzymuje atrybut "Hierofant". Dopiero teraz może poznać inne szkoły.

Druid / Hierofant

+ Magia życia
+ pierwszeństwo ataku w lesie
+ rytualizm, spirytualizm
+ 20% szansy na to że przeciwnik czysto zwierzęcy ucieknie z pola walki, 10% szansy że się przyłączy / 50% szansy na to że przeciwnik czysto zwierzęcy ucieknie z pola walki, 25% szansy że się przyłączy.

- x2 koszt umiejętności magicznch (atrybutów i czarów) gdy jesteśmy druidem
- x3 koszt umiejętności magicznch (atrybutów i czarów) gdy jesteśmy hierofantem
- blokoada innch szkół (zdjęcie po staniu się Hierofantem)


Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1173 dnia: 23 Czerwiec 2012, 16:55:00 »
z tymi %% to przesadziłeś... Ani to jakoś wylosować ani nic i mało przydatne. Czar, który mógłby odegnać albo zachęcić do pomocy zwierzę jest lepszy. Czemu wilk ucieknie? Bo zobaczy dziada z kosturem i wielką brodą? Czy dlatego, że przeczyta, że ma w umiejętnościach nabywanych Druida?

I powiedz mi... Jakie środowisko jest NIENATURALNE?

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1174 dnia: 23 Czerwiec 2012, 16:59:26 »
Wysypisko śmieci z plastikiem xD

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1175 dnia: 23 Czerwiec 2012, 17:05:34 »
ÂŚrodowisko miejskiej zabudowy ;p

MG robi losowanie rzucając kośćmi.


Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1176 dnia: 23 Czerwiec 2012, 17:29:13 »
Nie będę po świecie z kotką chodził, bo może edziu dorobi się druida ;/ Chociaż sam system % opartych na kostce jest fajny ;]

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1177 dnia: 23 Czerwiec 2012, 18:24:04 »
Ale przecież to już jest :/ Np. czy zabije gracza po podaniu eliksiru na dracona czy zdjęcie wampiryzmu. Gracz ma 50% szans na przeżycie. Isu chyba wtedy monetą rzuca. :)

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1178 dnia: 23 Czerwiec 2012, 18:32:43 »
Tak też jest z bestią, czego nie powiem, boję się z deka, jeśli będę miał szansę na bycie nią.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1179 dnia: 23 Czerwiec 2012, 18:51:25 »
Ale co innego rzut monetą, losowania 50/50. Co innego wymyślanie 10%.... ;/

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1179 dnia: 23 Czerwiec 2012, 18:51:25 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything