Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467023 razy)

Description:

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1100 dnia: 11 Czerwiec 2012, 23:40:40 »
Wytrzymuje wysokie i niskie temperatury, nie musi pić często. A mimo, to funkcja, to tylko niesprecyzowane "nie otrzymuje kary powyżej 30 stopni C". Po co gadka o różnych temperaturach i wodzie, skoro funkcja odnosi się tylko do dodatnich temperatur? Do tego niezbyt wiadomo, co się stanie jeśli skoczy do 50'ciu np.
Nie zmieniałem opisów, dopisywałem funkcje.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1101 dnia: 12 Czerwiec 2012, 00:33:01 »
W czeladzi krawieckiej jest błąd. Zamiast można USZYÆ coś raz na 6h, to jest UCZYÆ.


A tak w ogóle napisałem ładna karę "Zatrucie pokarmowe" i post mi nie załadował się na TG i już drugi raz mi się nie chce pisać ;/

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1101 dnia: 12 Czerwiec 2012, 00:33:01 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1102 dnia: 12 Czerwiec 2012, 00:42:24 »
W czeladzi krawieckiej jest błąd. Zamiast można USZYÆ coś raz na 6h, to jest UCZYÆ.
Poprawiłem. Jakieś pytania? Ktoś jest zainteresowany zakładaniem sklepu i wyrabianiem przedmiotów?


A tak w ogóle napisałem ładna karę "Zatrucie pokarmowe" i post mi nie załadował się na TG i już drugi raz mi się nie chce pisać ;/
;[

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1103 dnia: 12 Czerwiec 2012, 03:01:35 »
Oho, Isq, widzę zbliża się 20k postów ;> Kupimy Ci Frugo :)

Czemu nikogo nie ma w nocy? ;[

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1104 dnia: 12 Czerwiec 2012, 03:05:40 »
Ja jestem! Nockę klepie!

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1105 dnia: 12 Czerwiec 2012, 03:10:15 »
A co to, egzaminy?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1106 dnia: 12 Czerwiec 2012, 03:26:01 »
Praca. Taka wiesz, prawdziwa. ;p

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1107 dnia: 12 Czerwiec 2012, 11:51:52 »
Cytuj
Teleportacja II

Jedną z najbardziej pomocnych umiejętności magicznych jest teleportacja. Umiejętność teleportacji pozwala magowi zaoszczędzić dużo czasu potrzebnego na piesze czy konne podróże sprawiając, że w jednej chwili może pojawić się w upragnionym miejscu. Nauka tej umiejętności przekazywana jest uczniowi w czasie trzech lekcji. Drugim krokiem jest przeniesienie się do miejsca, w którym mag już kiedyś był, i które zna.

    Funkcja - Możesz się przeteleportować 2 razy na post w miejsce, które widzisz lub, które widziałeś na oczy w przeszłości.
    Nauka - 1 srebrny talent [Fenor Karrates] [Mortis]
    Koszt - 500 grzywien
    Wymagania - Teleportacja I, Medytacja


Teleportacja III

Jedną z najbardziej pomocnych umiejętności magicznych jest teleportacja. Umiejętność teleportacji pozwala magowi zaoszczędzić dużo czasu potrzebnego na piesze czy konne podróże sprawiając, że w jednej chwili może pojawić się w upragnionym miejscu. Nauka tej umiejętności przekazywana jest uczniowi w czasie trzech lekcji. Ostatnim krokiem jest opanowanie teleportacji do stopnia mistrzowskiego.

    Funkcja - Możesz się przeteleportować 3 razy na post w miejsce, które widzisz lub, które widziałeś na oczy w przeszłości.
    Nauka - 1 złoty talent [Fenor Karrates] [Mortis]
    Koszt - 900 grzywien
    Wymagania - Teleportacja II



W obu jest tak samo, tak ma być czy nie ma już teleportacji do miejsc które nam opisano czy pokazano na mapie?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1108 dnia: 12 Czerwiec 2012, 12:00:16 »
W obu jest tak samo, tak ma być czy nie ma już teleportacji do miejsc które nam opisano czy pokazano na mapie?
Tak ma być. Nie ma już przenoszenia się w nieznane magowi miejsca. Bo to w sumie było bez sensu.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1109 dnia: 12 Czerwiec 2012, 12:41:52 »
Ja mam sprawę. Mój nauczyciel w wersji v.2 miał wszystko (miecz, topór, włócznie, sztylet, wardynę, szpony itp itd). Poszło na wykupienie tego (zapłaciliśmy max stawki aby było za free) sporo kasy graczy. Potem wersja v.3 skumulowała wszystko w (już płatnej!) wersji BROÑ SIECZNA [100%], a teraz jest ponowne rozbicie. Byłoby nieuczciwym, gdyby teraz nam ujęto tego czego można było nauczać dawniej. Rozumiem, że nauczyciel, który uczył walki bronią SIECZNÂĄ, teraz uczy walki wszystkimi rodzajami broni, które pod sieczne podchodziły?

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1110 dnia: 12 Czerwiec 2012, 13:28:40 »
Ktoś jest zainteresowany zakładaniem sklepu i wyrabianiem przedmiotów?

Ja myślałem nad wyrabianiem łuków i takowym sklepem, ewentualnie kowal

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1111 dnia: 12 Czerwiec 2012, 13:39:05 »
Ja bym porobił chętnie ubranka ze skór.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1112 dnia: 12 Czerwiec 2012, 13:51:00 »
Ja mam sprawę. Mój nauczyciel w wersji v.2 miał wszystko (miecz, topór, włócznie, sztylet, wardynę, szpony itp itd). Poszło na wykupienie tego (zapłaciliśmy max stawki aby było za free) sporo kasy graczy. Potem wersja v.3 skumulowała wszystko w (już płatnej!) wersji BROÑ SIECZNA [100%], a teraz jest ponowne rozbicie. Byłoby nieuczciwym, gdyby teraz nam ujęto tego czego można było nauczać dawniej. Rozumiem, że nauczyciel, który uczył walki bronią SIECZNÂĄ, teraz uczy walki wszystkimi rodzajami broni, które pod sieczne podchodziły?
Dołączam do pytania.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1113 dnia: 12 Czerwiec 2012, 15:11:49 »
Ja mam sprawę. Mój nauczyciel w wersji v.2 miał wszystko (miecz, topór, włócznie, sztylet, wardynę, szpony itp itd). Poszło na wykupienie tego (zapłaciliśmy max stawki aby było za free) sporo kasy graczy. Potem wersja v.3 skumulowała wszystko w (już płatnej!) wersji BROÑ SIECZNA [100%], a teraz jest ponowne rozbicie. Byłoby nieuczciwym, gdyby teraz nam ujęto tego czego można było nauczać dawniej. Rozumiem, że nauczyciel, który uczył walki bronią SIECZNÂĄ, teraz uczy walki wszystkimi rodzajami broni, które pod sieczne podchodziły?
Balans zostanie na nowo ustalony wraz z innymi Mistrzami Gry.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1114 dnia: 12 Czerwiec 2012, 16:20:53 »
No i wampir już nie może stać się niewidzialnym. -.-

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1115 dnia: 12 Czerwiec 2012, 16:26:36 »
Teleportacja wciąż jest przegięta, bo można w środku walki spierdolić na drugi koniec wyspy żeby sobie herbatkę wypić ;/ Nie lepiej uniemożliwić używanie teleportacji w czasie walki? Bo zazwyczaj sprowadzała się do teleportowania komuś za plecy i wbijaniu miecza w dupsko.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1116 dnia: 12 Czerwiec 2012, 16:33:17 »
W zgiełku bitwy itd. powinna być koncentracja na teleportację utrudniona, przez co jeśli nie uniemożliwić to dać element losowy. Hałas i całe zamieszanie powoduje, że nie zawsze wylądujemy tam gdzie chcemy :D

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1117 dnia: 12 Czerwiec 2012, 16:35:11 »
Wg Isa to Magia, jest wszechpotężna i nic nie mają do powiedzenia inne postaci. Isu gra magiem, wiec mag może sie teleportować gdzie chce i kiedy chce. Amen.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1118 dnia: 12 Czerwiec 2012, 16:36:22 »
W zgiełku bitwy itd. powinna być koncentracja na teleportację utrudniona, przez co jeśli nie uniemożliwić to dać element losowy. Hałas i całe zamieszanie powoduje, że nie zawsze wylądujemy tam gdzie chcemy :D

Tak "wylądować" gracza wewnątrz innego gracza *.*

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1119 dnia: 12 Czerwiec 2012, 16:37:22 »
Nigdy nie widziałem by teleportacja umozliwiała przeniknięcie przez żywa tkankę

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1119 dnia: 12 Czerwiec 2012, 16:37:22 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything