Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467146 razy)

Description:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1080 dnia: 11 Czerwiec 2012, 15:26:54 »
Czy ty uważasz że zamierzam wydawać swoją kasę i talenty, by móc leczyć jakiś idiotów? <lol>
Dlatego masz inne dziedziny magii. By być w czymś dobrym musisz skupić się na jednej ścieżce rozwoju. Ucząc się po trochu z każdej nigdy nie osiągniesz perfekcji i, że tak powiem nie będziesz miał "pierdolnięcia" w walce. To, że Ty tego nie lubisz, nie znaczy, że ktoś inni również.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1081 dnia: 11 Czerwiec 2012, 15:40:19 »
Ja skupiam się na samej magii.

Ale nic. Pożyjemy, zobaczymy.

Ale fajnie by było, gdyby do każdego żywiołu, był odpowiedni żywiołak (wymagający powiedzmy 2 słów). A na samym szczycie, Golem żywiołu (wymagający 5-6 słów) :)
« Ostatnia zmiana: 11 Czerwiec 2012, 15:43:20 wysłana przez Elrond »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1081 dnia: 11 Czerwiec 2012, 15:40:19 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1082 dnia: 11 Czerwiec 2012, 15:44:59 »
Ale fajnie by było, gdyby do każdego żywiołu, był odpowiedni żywiołak (wymagający powiedzmy 2 słów). A na samym szczycie, Golem żywiołu (wymagający 5-6 słów) :)
Pomyślę o tym przy zaklęciach defensywnych.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1083 dnia: 11 Czerwiec 2012, 16:06:44 »
Nawet by do defa idealnie pasowały. Jak nie masz pomysłów na zaklęcia to pisz.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1084 dnia: 11 Czerwiec 2012, 16:21:54 »
Cytuj
Czy ty uważasz że zamierzam wydawać swoją kasę i talenty, by móc leczyć jakiś idiotów?
Na logikę, Edziu, marant to nieco MMO. W każdym mmo są healerzy (vide WoW), których w zasadzie jedynym zajęciem jest leczenie lub wspomaganie postaci. Dać takiemu klerykowi też jakieś buffy, wzmocnienia czy podobne aury i dla mnie gitara.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1085 dnia: 11 Czerwiec 2012, 16:32:09 »
Może nie MMO, bo sama nazwa wskazuje na "Massive" Multiplayer Online. A u nas Massiv raczej nie jest :D Ale zamysł rozumiem oczywiście. Pomyślmy jednak czy w naszych realiach tak healer ma rację bytu. Na zadaniach solo niepośmiga, bo nie bedzie w stanie walczyć. Zawsze z drużyną. Przy zwykłych nawet potyczkach w typowej karczmie, jest śrendio użyteczny.

Choć jeśli spojrzeć na to z drugiej strony.. mechanika ma się trochę zmienić. Magowie nie będą napierdalać zaklęciami, potrzebują czasu, więc potrzebny im ktoś, kto ich osłoni. A żeby ten mógł osłaniać, musi mieć pewność że go ktoś uleczy. W takiej drużynie powinno to całkiem sprawnie funkcjonować.

A ja jeszcze raz, bo mnie ta kwestia nurtuje. Jest jakiś zamysł na to? Bo chcę wiedziecz my mam przeorganizowywać postać.
Ja dalej chciałbym, podrążyć temat Urangolu. Gdzie znajdą się zaklęcia związane ze sferą astralną, duchową, umysłową?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1086 dnia: 11 Czerwiec 2012, 16:45:49 »
Ileż można leczyć? Mój ogólny zamysł jest taki, że skoro nie mamy super zbroi, super wytrzymałości, to siekamy na siebie aurę i już, a jak nas coś jednak zrani, to siebie potrafimy uleczyć...

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1087 dnia: 11 Czerwiec 2012, 16:49:33 »
Tylko nie wiem czy Isu nie wspominał, że Aury odpadają w nowej magyi.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1088 dnia: 11 Czerwiec 2012, 16:59:09 »
Inaczej. Siekamy sobie jakieś czary defensywne, co by nas na strzała nie zatłukli, a później, gdy mamy jakieś skaleczenia czy otarcia, sobie je leczymy. ;p

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1089 dnia: 11 Czerwiec 2012, 17:01:54 »
Skaleczenia i otarcia to powinni sobie ludzie kurować zwykła pierwszą pomocą. Taki właśnie healer mógłby znać coś więcej prócz obecnej pierwszej pomocy, żeby miał jakąś większą wiedzę i możliwości. Pamiętam, że jak zaczynałem na Marancie to chciałem grać kimś w rodzaju kapłana, co by leczył innych i wspierał walce, ale nie było to zbytnio możliwe. Byli sami magowie defensywni, a też Pakt miał monopol na samą magię

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1090 dnia: 11 Czerwiec 2012, 18:39:09 »
Skaleczenia i otarcia to powinni sobie ludzie kurować zwykła pierwszą pomocą. Taki właśnie healer mógłby znać coś więcej prócz obecnej pierwszej pomocy, żeby miał jakąś większą wiedzę i możliwości. Pamiętam, że jak zaczynałem na Marancie to chciałem grać kimś w rodzaju kapłana, co by leczył innych i wspierał walce, ale nie było to zbytnio możliwe. Byli sami magowie defensywni, a też Pakt miał monopol na samą magię
Masz to zapisane w funkcji pierwszej pomocy. Magia będzie czymś lepszym, ale początkowe zaklęcia będą czymś na równi z pierwszą pomocą.


A ja jeszcze raz, bo mnie ta kwestia nurtuje. Jest jakiś zamysł na to? Bo chcę wiedziecz my mam przeorganizowywać postać.
Tak jak już wcześniej napisałem. Magia pozostanie. Nie jestem Ci teraz w stanie powiedzieć jak to dokładnie przebuduje, bo jestem zajęty nauką.


Inaczej. Siekamy sobie jakieś czary defensywne, co by nas na strzała nie zatłukli, a później, gdy mamy jakieś skaleczenia czy otarcia, sobie je leczymy. ;p
Nie będzie takich czarów defensywnych. Od tego masz umiejętność psioniki i wyżej.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1091 dnia: 11 Czerwiec 2012, 19:43:49 »
Ale nie robić Kleryka, tylko Kapłana/Wyrocznie. To lepsze nazwy. I dać im typowego deffa + leczenie. Czyli czary obronne, będzie potrzebny drużynie, aby przyblokować wrogów, zapobiec salwie strzał czy coś. A w dodatku będzie umiał leczyć. Dla niego dewizą będzie "Najlepszym atakiem jest obrona".

Ale wizja przejmowania ran na siebie wg mnie jest niefajna. Lepiej, żeby opierało się na zaklęciach leczniczych. Nikt nie będzie chciał opisywać co post jak to robi u siebie przepiękne rany.



A i ten. Nie podoba mi się, że religijność w Marancie tak leży. Nawet jak nie ma 'wiernych' wśród graczy, to jakieś święta i pochody npctów? Co o tym myślicie?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1092 dnia: 11 Czerwiec 2012, 19:53:06 »
Można by w końcu coś zrobić z tymi śmiesznymi bogami. Bo jak na razie, to można je o kant tyłka rozbić.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1093 dnia: 11 Czerwiec 2012, 20:04:25 »
Ja bym dał właśnie takich kapłanów do bogów. Wybierał by sobie jakiegoś patrona i prócz zaklęć leczniczych miałby jedno specjalne na każdym poziomie w zależności od wybranego bóstwa. Musiałby też jakoś oddawać mu cześć itp.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1094 dnia: 11 Czerwiec 2012, 20:18:47 »
Wypadałoby aby oni mieli Jasnowidzenie np. No i leczenie.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1095 dnia: 11 Czerwiec 2012, 20:27:44 »
Można by ich dać z Urangolu.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1096 dnia: 11 Czerwiec 2012, 22:04:20 »
Ale wizja przejmowania ran na siebie wg mnie jest niefajna. Lepiej, żeby opierało się na zaklęciach leczniczych. Nikt nie będzie chciał opisywać co post jak to robi u siebie przepiękne rany.
Nasz świat to nie cukierkowy świat z wowa, w którym klerycy zsyłając białe światło z niebios leczą pokiereszowanych wojów. Tu jest smród, brud i ubóstwo. Bogowie nie są ani dobrzy, ani źli. Nie są tym bardziej bezinteresowni. Ludzie z reguły gówno ich obchodzą. Fanatycy z klasztorów wierzą w swoich bogów a Ci mądrze ich wykorzystują jako swoje pionki. Tym bardziej nie będą oni skorzy do obdarowywania "ludzkości" takim darem.

Magia życia jest równie potężna co magia śmierci. Co nie znaczy, że będąc z nazwy magią życia wygląda jak światło opatrzności z niebios. Ona również niesie ze sobą negatywne efekty. W przyrodzie nic nie ginie. A wytworzona energia magiczna nie jest niewyczerpalnym źródłem. Oczywiście, że kapłan mógłby użyć czystej energii magicznej do regeneracji uszkodzonych tkanek. Ale uszkodzone tkanki będą zregenerowane dopóki dopóty będzie w nich obecna energia magiczna. Niestety energia magiczna z czasem ulega rozproszeniu. W związku z tym takie leczenie polegałoby tylko na chwilowym uratowaniu komuś życia. Kapłan musiałby by nim ślęczeć i utrzymywać go przy życiu. Do pełnej regeneracji potrzeba i magii i mutagenów. Tak by kleryk mógł za pomocą energii magicznej dokonać transferu tkanki regenerując przy tym swoje ciało. Tak działa magia w Marancie nieprzerwanie od 7 lat.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1097 dnia: 11 Czerwiec 2012, 22:41:16 »
Isq, jak chcesz wprowadzić silniejsze dark fantasy w marant, a niektórym osobom nie pasuje nowa wizja magii leczenia, po prostu wyjeb ją całkowicie :) Nie ma zapalnego punktu w zmianach, a mrok aż bije.

Pomyśl o tym.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1098 dnia: 11 Czerwiec 2012, 22:47:43 »
Isq, jak chcesz wprowadzić silniejsze dark fantasy w marant, a niektórym osobom nie pasuje nowa wizja magii leczenia, po prostu wyjeb ją całkowicie :) Nie ma zapalnego punktu w zmianach, a mrok aż bije.

Pomyśl o tym.
Na razie nie będzie ona moim priorytetem.

Dopisałem kilka zaklęć. Nie mam zbytnio czasu do środy więc ogarnąłem co mogłem. Niech ktoś po mnie sprawdzi, czy piszę jeszcze po polsku.


Zauważył ktoś przygotowania do wprowadzenia zawodów w Marancie?
« Ostatnia zmiana: 11 Czerwiec 2012, 23:02:18 wysłana przez Isentor »

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1099 dnia: 11 Czerwiec 2012, 23:24:42 »
Cytuj
Syn pustyni

Jesteś przyzwyczajony do wysokich temperatur panujących w dzień i chłodnych nocy na pustyni. Nie otrzymujesz ujemnego współczynnika do siły i szybkości przy skrajnie wysokich i niskich temperaturach otoczenia. Potrafisz wytrzymać wiele dni bez wody nie tracąc przy tym sił.

    Funkcja - Nie otrzymujesz kary jeśli temperatura wzrośnie powyżej 30 stopni Celsjusza.

Wytrzymuje wysokie i niskie temperatury, nie musi pić często. A mimo, to funkcja, to tylko niesprecyzowane "nie otrzymuje kary powyżej 30 stopni C". Po co gadka o różnych temperaturach i wodzie, skoro funkcja odnosi się tylko do dodatnich temperatur? Do tego niezbyt wiadomo, co się stanie jeśli skoczy do 50'ciu np.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1099 dnia: 11 Czerwiec 2012, 23:24:42 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything