Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 470277 razy)

Description:

0 użytkowników i 25 Gości przegląda ten wątek.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1060 dnia: 10 Czerwiec 2012, 15:48:50 »
bardzo dobra myśl z żywiołakami Edziu

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1061 dnia: 10 Czerwiec 2012, 15:54:11 »
Ale twoja ze specjalizacją i ogólna Isowa koncepcja jest do kitu. Tego nikt nie będzie się uczył. Bezsensowna rzecz. Dać kolejną szkołę Białej magii i już. Proste, łatwe i przyjemne. A nie sobie życie utrudniać.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1061 dnia: 10 Czerwiec 2012, 15:54:11 »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1062 dnia: 10 Czerwiec 2012, 15:56:00 »
ÂŻywiołak jako mutacja dla maga byłoby dobrym pomysłem. Zyskując odporność na dany żywioł, ale z drugiej strony jesteś bardzo podatny na ataki z przeciwstawnego żywiołu.

Z drugiej strony Edziu można ograniczyć nauke maga do jednego żywiołu i wtedy specjalizacje miałyby sens.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1063 dnia: 10 Czerwiec 2012, 16:02:27 »
Ja chcę być magiem żywiołu, ziemi. I uczyć sie czarów leczniczych.

Ja chce być hierofantem! Nawet mam brodę i zmarszczki na dupie!

Isu, a nie dało by się dać dla każdego żywiołu odpowiedniego żywiołaka?
Jeśli uzdrawiania można nauczyć się bez problemu bo zostanie potraktowane pobieżnie jako zwykły czar, będziemy mieli samych uzdrowicieli. Wtedy idea uzdrowiciela straci sens.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1064 dnia: 10 Czerwiec 2012, 16:06:49 »
To mówię, żeby pozwolić uzdrowicielowi wybrać sobie magię żywiołu, a uzdrowiciela dać jako specjalizację. Jako specjalizację można także dać Przywoływacza, który skupiałby się na przyzwaniach istot.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1065 dnia: 10 Czerwiec 2012, 16:23:10 »
Chyba że tak... I kolejną specjalizacją mogła by być metamorfoza. W jakies bestie. Alchemia itp.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1066 dnia: 10 Czerwiec 2012, 19:57:03 »
Mówię dać druida. Magia lecząca + nasyłanie np. roju pszczół, os, mrówek itp + alchemia i zielarstwo. Z druidów byliby tacy Mędrcy, co się znają na samej istocie magii i magicznych pierdółkach, ale najważniejsze, ze leczą.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1067 dnia: 10 Czerwiec 2012, 20:06:44 »
Nie przejdzie. Musiała by być osobna organizacja. Bo jak to wrzucimy do Gildii to zrobi się niepotrzebny burdel. Dać jako specjalizacje, kilka atrybutów, kilka dodatkowych zaklęć i już.
« Ostatnia zmiana: 10 Czerwiec 2012, 20:39:46 wysłana przez Elrond »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1068 dnia: 10 Czerwiec 2012, 20:14:09 »
Dać Druidzki Krąg <3

Elrond. Ty serio napisałeś Mósiała ?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1069 dnia: 10 Czerwiec 2012, 20:40:46 »
Nie chciało mi się edytować. Pisząc pod presją w pracy nei mam czasu na mysleniem o każdym pisanym słowie.

Poza tym Guciu! Masz swoje wąpierze!

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1070 dnia: 10 Czerwiec 2012, 20:52:11 »
Ale Gucio widzi, że Magia teraz będzie taka słiiit! <3

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1071 dnia: 10 Czerwiec 2012, 21:09:07 »
Ale Gucio widzi, że Magia teraz będzie taka słiiit! <3

Wampiro - łuczniko- szermierzo - druid

Mi tam się podobał Edziowy podział, jeśli ktoś chce zostać druidem to niech dobierze odpowiednie umiejętności, ew. rozwinie wątek w serii zadań i wszystko będzie pięknie ;f

Jeśli uzdrawiania można nauczyć się bez problemu bo zostanie potraktowane pobieżnie jako zwykły czar, będziemy mieli samych uzdrowicieli. Wtedy idea uzdrowiciela straci sens.

Wątpię by gracz znający czar lecznia wymagający dotyku i inkantacji był tak skutecznym uzdrowicielem jak ten którego ty opisałeś. Nie mieliśmy uzdrowiciela i nie będziemy mieli jeśli nie znajdzie się nikt chętny do tej roli, ale jakoś nie widzę w tym problemu.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1072 dnia: 11 Czerwiec 2012, 11:30:57 »
Ograniczenie postaci do roli "kapłana" jest złe. Blokuje to graczowi zabawę. Jak ktoś się dobrze zastanowi nad tym, to go nie wybierze, a jak już to zrobi, to po dwóch miesiącach rzuci się na miecz.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1073 dnia: 11 Czerwiec 2012, 12:02:27 »
Ograniczenie postaci do roli "kapłana" jest złe. Blokuje to graczowi zabawę. Jak ktoś się dobrze zastanowi nad tym, to go nie wybierze, a jak już to zrobi, to po dwóch miesiącach rzuci się na miecz.
Gdyby tak było obecny podział organizacji, nie sprawdziłby się.


Btw. co według was powinien zawierać wpis na wiki opisujący uniwersum?
« Ostatnia zmiana: 11 Czerwiec 2012, 12:10:38 wysłana przez Isentor »

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1074 dnia: 11 Czerwiec 2012, 12:14:54 »
Btw. co według was powinien zawierać wpis na wiki opisujący uniwersum?

Nazwę, ogólny opis geograficzny (ilość kontynentów itd.), nieco historii, może też porównanie rozwoju technologicznego z rzeczywistością (któremu okresowy mniej więcej odpowiada), dałbym też krótko o wierzeniach (i odnośnik do wpisu o tym), też coś o podziale politycznym i sytuacji na świecie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1075 dnia: 11 Czerwiec 2012, 13:57:52 »
Hmm wpisy o tym są, więc wystarczy to spisać i często zapodawać podlinkowania.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1076 dnia: 11 Czerwiec 2012, 14:23:26 »
Ale Isu, czemu upierasz się przy stworzeniu kapłana, który w trakcie leczenia przejmuje rany poszkodowanego, by przy pomocy swojego podrasowanego systemu immunologicznego, je szybko wyleczyć?

Nie można dać po prostu specjalizacji w Gildii Magów, że uczymy się tam atrybutu leczenia i ze dwa lecznicze czary? Słaby i mocny? 

Ja dalej jestem przy tym, by zrobić nową szkołę "Białą Magię" (Zdrowie (zaklęcia leczące rany, trucizny), Wzmocnienia (wzmocnienia siły, szybkości itp) i Natura (przyzywanie wilków, niedźwiedzi). Dostępną tylko dla tych, którzy wykształcą się w dwóch ścieżkach magii. (Np. w Magii Ziemi i Wody, czy ÂŚmierci i Klątw - więc mógłbyś tego uczyć też w pakcie). Skoro jest Magia ÂŚmierci, Białą Magia miała by swoje logiczne miejsce. Cała nasza Magia miałaby ręce i nogi. Trzeba patrzeć na to wszystko szerzej, a nie tu mamy czary takie, tu takie, tutaj znowu czarujemy inaczej. Skoro magia to czysta moc i ujarzmili ją draconi. Mamy rozbicie na żywioły. Magów na Czarną magię. Miejmy też i Białą. A nie wyrwanych nie wiadomo skąd kapłanów.

Twierdzisz że jak tak będzie, to wszyscy magowie zapragną być uzdrowicielami. Jak wprowadzisz swój pomysł, to wątpię by ktokolwiek chciał nim zostać...

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1077 dnia: 11 Czerwiec 2012, 14:45:24 »
Ja dalej chciałbym, podrążyć temat Urangolu. Gdzie znajdą się zaklęcia związane ze sferą astralną, duchową, umysłową?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1078 dnia: 11 Czerwiec 2012, 15:12:50 »
Ale Isu, czemu upierasz się przy stworzeniu kapłana, który w trakcie leczenia przejmuje rany poszkodowanego, by przy pomocy swojego podrasowanego systemu immunologicznego, je szybko wyleczyć?

Nie można dać po prostu specjalizacji w Gildii Magów, że uczymy się tam atrybutu leczenia i ze dwa lecznicze czary? Słaby i mocny? 

Ja dalej jestem przy tym, by zrobić nową szkołę "Białą Magię" (Zdrowie (zaklęcia leczące rany, trucizny), Wzmocnienia (wzmocnienia siły, szybkości itp) i Natura (przyzywanie wilków, niedźwiedzi). Dostępną tylko dla tych, którzy wykształcą się w dwóch ścieżkach magii. (Np. w Magii Ziemi i Wody, czy ÂŚmierci i Klątw - więc mógłbyś tego uczyć też w pakcie). Skoro jest Magia ÂŚmierci, Białą Magia miała by swoje logiczne miejsce. Cała nasza Magia miałaby ręce i nogi. Trzeba patrzeć na to wszystko szerzej, a nie tu mamy czary takie, tu takie, tutaj znowu czarujemy inaczej. Skoro magia to czysta moc i ujarzmili ją draconi. Mamy rozbicie na żywioły. Magów na Czarną magię. Miejmy też i Białą. A nie wyrwanych nie wiadomo skąd kapłanów.

Twierdzisz że jak tak będzie, to wszyscy magowie zapragną być uzdrowicielami. Jak wprowadzisz swój pomysł, to wątpię by ktokolwiek chciał nim zostać...
Magia leczenia to nie ma być dodatek do każdej szkoły magii tylko osobny dział magii tak jak teraz masz żywioły. Zaklęcia leczenia nie zostaną stworzone "na Twój patent", bo gracze przestaną ponosić jakiekolwiek rany. Skoro obok stojący, pierwszy lepszy mag będzie mógł go wyleczyć z ciężkich ran, które odniósł w wyniku swojej głupoty. Tyle z mojej strony na ten temat.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1079 dnia: 11 Czerwiec 2012, 15:20:56 »
Magia leczenia to nie ma być dodatek do każdej szkoły magii tylko osobny dział magii tak jak teraz masz żywioły.

No tak, chodzi mi o osobny dział magii. W tym się zgadzamy, ale nie w tym jak go zrobić.

Zaklęcia leczenia nie zostaną stworzone "na Twój patent", bo gracze przestaną ponosić jakiekolwiek rany. Skoro obok stojący, pierwszy lepszy mag będzie mógł go wyleczyć z ciężkich ran, które odniósł w wyniku swojej głupoty. Tyle z mojej strony na ten temat.

Czy ty uważasz że zamierzam wydawać swoją kasę i talenty, by móc leczyć jakiś idiotów? <lol>

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1079 dnia: 11 Czerwiec 2012, 15:20:56 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top