Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467202 razy)

Description:

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #900 dnia: 28 Maj 2012, 20:22:37 »
No wydaje mi się, żę na chwilę obecną BÂŚ ma więcej skilli niż ZC.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #901 dnia: 28 Maj 2012, 23:20:59 »
Zauważ jakie to są skille. Balans to nie licytacja.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #901 dnia: 28 Maj 2012, 23:20:59 »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #902 dnia: 29 Maj 2012, 01:51:36 »
No ale na przykład myśliwska organizacja (wampiry) a nie ma broni dystansowej do nauki :(

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #903 dnia: 29 Maj 2012, 08:56:06 »
No ale na przykład myśliwska organizacja (wampiry) a nie ma broni dystansowej do nauki :(
Trzeba więc będzie nad tym popracować. Dopieszczenie balansu to jednak ostateczne poprawki.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #904 dnia: 02 Czerwiec 2012, 15:03:16 »
http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Specjalizacje_walki

Poprawiam jak leci. Jestem w tej chwili otwarty na wszelkie sugestie ograniczeń dla danych typów specjalizacji.

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #905 dnia: 02 Czerwiec 2012, 15:23:46 »
A co ze zmianą w grupowaniu broni?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #906 dnia: 02 Czerwiec 2012, 15:25:01 »
A co ze zmianą w grupowaniu broni?
Nie jest potrzebna.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #907 dnia: 02 Czerwiec 2012, 16:05:38 »
Nie jest potrzebna.



Nic tylko się pociąć. A wystarczyło rozdzielić na dwie - lekka i ciężka (no i długa). Ale nieeeeee, my tego nie potrzebujemy! Uczmy się dalej jednocześnie walki sztyletem i mieczem dwuręcznym.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #908 dnia: 02 Czerwiec 2012, 16:23:27 »
Nic tylko się pociąć. A wystarczyło rozdzielić na dwie - lekka i ciężka (no i długa). Ale nieeeeee, my tego nie potrzebujemy! Uczmy się dalej jednocześnie walki sztyletem i mieczem dwuręcznym.
Jeśli czegoś nie rozumiesz zapytaj. Nie mając zielonego pojęcia niepotrzebnie wprowadzasz zamęt.


Idąc do nauczyciela i płacąc mu za naukę otrzymujesz pełen kurs walki broniami siecznymi. Czyli Twoje lekcje to:
walka bułatem, kataną, mieczem, toporem, włócznią, szablą, sztyletem, szponem, wardyną i ukrytym ostrzem. Dlatego nie widzę powodów by dzielić to na drobnice. Rozpiskę jak walczyć masz w specjalizacjach walki. Pozostałe rzeczy leżą już w Twoim interesie i polegają na "literackim opisie" by Marant v1.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #909 dnia: 02 Czerwiec 2012, 17:01:38 »
http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Specjalizacje_walki

Poprawiam jak leci. Jestem w tej chwili otwarty na wszelkie sugestie ograniczeń dla danych typów specjalizacji.
Jest dobrze tak jak jest napisane. Nie wiem za bardzo co można zmienić.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #910 dnia: 02 Czerwiec 2012, 17:26:12 »
Jest dobrze tak jak jest napisane. Nie wiem za bardzo co można zmienić.
Przed chwilą poprawiłem 12 poważnych błędów w spisie. ;)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #911 dnia: 02 Czerwiec 2012, 17:50:04 »
Wstępnie specjalizacje zrobione. Zauważyłem, że do hejtowania byli wszyscy. Do pomocy mam dwie osoby. Dziękuję. :-\


Zabieram się za: http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Umiej%C4%99tno%C5%9Bci_rasowe
Jeśli funkcja jest pogrubiona to znaczy, że wstępnie wpisałem tam to co będzie w aktualizacji. Pozostałe rzeczy nie są poprawione.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #912 dnia: 02 Czerwiec 2012, 18:09:25 »
http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Specjalizacje_walki

Poprawiam jak leci. Jestem w tej chwili otwarty na wszelkie sugestie ograniczeń dla danych typów specjalizacji.
Taka uwaga - zamiast "można strzelać tylko pod kątem prostym", nie lepiej napisać coś w stylu "można strzelać tylko na wprost"?

Inna sugestia:

Cytuj
Jesteś na tyle celny by z odległości do 80 lub 400 metrów trafić przeciwnika w oko. (podczas jazdy konnej w kłusie lub galopie do 40 lub 200 metrów)
Ja wiem, że w fantasy roi się od zajebistych kuszników i łuczników, ale żeby z tak niecelnej broni trafić z dwustu metrów (w galopie!) w oko, to trzeba być chyba bogiem. Sorry, ale mi to w ogóle nie leży. Kusza to nie karabin wyborowy, łuk zresztą podobnie, strzela się raczej w obramowany cel niż w konkretny punkt.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #913 dnia: 02 Czerwiec 2012, 18:25:15 »
Wstępnie specjalizacje zrobione. Zauważyłem, że do hejtowania byli wszyscy. Do pomocy mam dwie osoby. Dziękuję. :-\


Jak będziesz zabierał się za wprowadzanie rasy wilkołaka, to daj znać. Nie ukrywam, że z myślą o tej rasie tworzyłem nową postać, więc chętnie pomogę, a i fajnie by było móc mieć jakiś wpływ na kształt tego tworu.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #914 dnia: 02 Czerwiec 2012, 19:25:07 »
Coś mi nie pasuje. Imo jest to troszkę dziwne.
Cytuj
Krasnolud

Niziołek

Dzięki niskiemu wzrostowi potrafisz pokonywać wąskie korytarze i szczeliny. Trudniej również trafić w Ciebie z broni dystansowej.

    Funkcja - Minus 50 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności z broni dystansowej i broni palnej przeciwnika.

Strzelec wyborowy

Krasnoludzi ble...

    Funkcja - Plus 50 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności z muszkietów. Plus 20 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności z pistoletów skałkowych.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #915 dnia: 02 Czerwiec 2012, 21:33:08 »
Taka uwaga - zamiast "można strzelać tylko pod kątem prostym", nie lepiej napisać coś w stylu "można strzelać tylko na wprost"?
Na jedno wychodzi.


Ja wiem, że w fantasy roi się od zajebistych kuszników i łuczników, ale żeby z tak niecelnej broni trafić z dwustu metrów (w galopie!) w oko, to trzeba być chyba bogiem. Sorry, ale mi to w ogóle nie leży. Kusza to nie karabin wyborowy, łuk zresztą podobnie, strzela się raczej w obramowany cel niż w konkretny punkt.
Karabin wyborowy ma 5x taki zasięg. Bełt wystrzelony z kuszy praktycznie nie zmienia kursu, porusza się bardzo szybko i to w dodatku pod kątem z jakiego został wystrzelony. Niestety nie wiem jak to jest w przypadku strzelania z konia. Oko proponuje wywalić dla jazdy konnej.


Jak będziesz zabierał się za wprowadzanie rasy wilkołaka, to daj znać. Nie ukrywam, że z myślą o tej rasie tworzyłem nową postać, więc chętnie pomogę, a i fajnie by było móc mieć jakiś wpływ na kształt tego tworu.
Kiedy to będzie.


Coś mi nie pasuje. Imo jest to troszkę dziwne.
Co konkretnie? Bo trudno mi się domyślić.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #916 dnia: 02 Czerwiec 2012, 21:42:19 »
Karabin wyborowy ma 5x taki zasięg.
Nie mówię o donośności pocisku, a celności strzału.

Bełt wystrzelony z kuszy praktycznie nie zmienia kursu, porusza się bardzo szybko i to w dodatku pod kątem z jakiego został wystrzelony.
Otóż nie, energii kinetycznej, by zapewnić strzale ten sam tor lotu, starczy na jakieś sto metrów, potem bełt zaczyna opadać. Dlatego trzeba brać przymiarkę, to nie kałasz. Ale w sumie nie wiem nawet, po co ja to mówię.

Oko proponuje wywalić dla jazdy konnej.
+

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #917 dnia: 02 Czerwiec 2012, 21:54:49 »
Otóż nie, energii kinetycznej, by zapewnić strzale ten sam tor lotu, starczy na jakieś sto metrów, potem bełt zaczyna opadać. Dlatego trzeba brać przymiarkę, to nie kałasz. Ale w sumie nie wiem nawet, po co ja to mówię.
Zależy od modelu kuszy. Na podstawie tego co wiem z historii i tego co przeczytałem na temat kusz wybrałem coś pośrodku. Nie mogę robić tego zbyt szczegółowo, to w końcu gra.


Poprawiłem:
http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Specjalizacje_walki
« Ostatnia zmiana: 02 Czerwiec 2012, 21:57:00 wysłana przez Isentor »

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #918 dnia: 02 Czerwiec 2012, 22:12:29 »
No raz dostaję -50 metrów, a potem +50 i wychodzi na zero, moim zdaniem tylko zawadzając

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #919 dnia: 02 Czerwiec 2012, 22:15:59 »
No raz dostaję -50 metrów, a potem +50 i wychodzi na zero, moim zdaniem tylko zawadzając
Minus 50 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności z broni dystansowej i broni palnej przeciwnika.
Plus 50 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności z muszkietów. Plus 20 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności z pistoletów skałkowych.

Być może było to niezrozumiałe. Zmieniłem na:
Przeciwnik otrzymuje minus 50 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności broni dystansowej i broni palnej, kiedy do Ciebie mierzy.


Czy teraz jest bardziej zrozumiałe?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #919 dnia: 02 Czerwiec 2012, 22:15:59 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything