Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467016 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #840 dnia: 23 Maj 2012, 22:06:29 »
Ale Isu i tak będziemy po dwa nosić, po prostu większy bajzel i więcej pierdolenia, a korzyści niewymierne bo wątpię by MG miał ochotę sprawdzać czy gracz być może chodzi w jednej rękawicy żeby mu palec upierdolić ;/ Poza tym wszyscy byli za połączeniem w pary poza naszym kochanym Gutkiem który musi koniecznie jedną rękawicę w grobowcu znaleźć i popierdalać z jednym naramiennikiem

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #841 dnia: 23 Maj 2012, 22:26:50 »
Bo niby dla łuczników, których tu nie ma, a już na pewno on nim nie jest. <ignorant>

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #841 dnia: 23 Maj 2012, 22:26:50 »

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #842 dnia: 23 Maj 2012, 22:29:20 »
Isu nie można rozstrzygnąć tej kwestii demokratycznie? ;/

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #843 dnia: 23 Maj 2012, 22:45:13 »
Isu nie można rozstrzygnąć tej kwestii demokratycznie? ;/
Niestety zły wybór nie jest dobrym wyborem, nawet jeśli to wybór większości.

Nie da rady zbić tego do pary bo mamy różne rasy i różne mutacje. Rozbicie ma większy sens i jest praktyczniejsze. Oczywiście, że najczęściej będzie tak jak napisałeś i dajmy na to rękawice będą do znajdowania parami. Ale łatwiej jest to rozbić niż później kombinować dla kogoś kto nie może nosić dwóch rękawic. W przypadku zbicia tego do jednej statystyki nic poza zapisem łącznym nie ulegnie zmianie. Ale właśnie o ten zapis chodzi. Dodatkowo w przypadku broni, która wymaga gołej ręki jak np. ukryte ostrze, które wbudowane jest w karwasz. Daje to możliwość dopasowania sobie przez gracza tego co chce mieć na drugiej ręce bez komplikacji.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #844 dnia: 23 Maj 2012, 22:54:04 »
A ja mam takie pytanie, skoro czarna skaza ogranicza celność magii do 50m to opłaca się iść na maga/nekromante? Czy lepiej iść w tanka?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #845 dnia: 23 Maj 2012, 22:58:31 »
A ja mam takie pytanie, skoro czarna skaza ogranicza celność magii do 50m to opłaca się iść na maga/nekromante? Czy lepiej iść w tanka?
Ogranicza celność w ogóle. Masz bonus do magii ale nie musisz iść w typową magię ofensywną. Możesz zostać przywoływaczem, uzdrowicielem lub uderzyć w magię defensywną bądź klątwy. Wszystko zależy od tego jaki styl rozgrywki preferujesz.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #846 dnia: 23 Maj 2012, 23:00:58 »
Jeśli będę mógł przywołać smoka to idę w ciemno :)

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #847 dnia: 23 Maj 2012, 23:08:34 »
Aragorn ma za duże bonusy!


Bo niby dla łuczników, których tu nie ma, a już na pewno on nim nie jest. <ignorant>
100% dystansówki i zajebisty łuk to mało?

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #848 dnia: 23 Maj 2012, 23:28:52 »
Nie da rady zbić tego do pary bo mamy różne rasy i różne mutacje. Rozbicie ma większy sens i jest praktyczniejsze. Oczywiście, że najczęściej będzie tak jak napisałeś i dajmy na to rękawice będą do znajdowania parami. Ale łatwiej jest to rozbić niż później kombinować dla kogoś kto nie może nosić dwóch rękawic. W przypadku zbicia tego do jednej statystyki nic poza zapisem łącznym nie ulegnie zmianie. Ale właśnie o ten zapis chodzi. Dodatkowo w przypadku broni, która wymaga gołej ręki jak np. ukryte ostrze, które wbudowane jest w karwasz. Daje to możliwość dopasowania sobie przez gracza tego co chce mieć na drugiej ręce bez komplikacji.

Właściwie to chyba tylko bestia nie może nosić rękawicy czy karwasza (nie wiem jak z naramiennikiem)

Ah i mógłbyś dać jakiś zarys rzeczy do zrobienia? Szczególnie chodzi mi o działy zasad, które będą przerabiane, żeby wiedzieć czy można się za grę brać ;f

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #849 dnia: 24 Maj 2012, 00:04:39 »
Specjalizacje walki, umiejętności, statystyki przedmiotów, magia. To jest teraz w głównej mierze przebudowywane. Na takiej zasadzie, że może zmienić się funkcja, zakres lub forma. Pozostałe rzeczy będą dopiero wpisywane jak np. poprawny bestiariusz, lokacje czy inne tego typu smaczki.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #850 dnia: 24 Maj 2012, 08:12:42 »
- Dodać tematy z ulicami w działach głównych.
- Przemianować wartość nominalną waluty.
- Zmienić cenę kruszcu.
- Poprawić statystyki ekwipunku.
- Poprawić i zaktualizować statystyki broni i odzienia.
- Przebudować magię.
- Przebudować umiejętności.
- Poprawić statystyki przeciwników (bestiariusz).
- Dodać cennik za tkaniny, trofea i skóry.
- Dodać zawody (czeladzie), gdzie gracz będzie mógł zarobić pieniądze.
Oficjalnie zapowiadam, że aktualizacja systemu przyniesie ze sobą:
- szkoły walki wręcz
- nową magię starożytną
- nowe umiejętności magiczne
- wilkołaki jako rasę grywalną
- nowe rodzaje broni
- aktualizacje mapy
- wampira doskonałego

Po datach patrzcie co było kiedy proponowane.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #851 dnia: 24 Maj 2012, 08:29:03 »
Mniej więcej wygląda to teraz tak:
- Dodać tematy z ulicami w działach głównych.
- Przemianować wartość nominalną waluty.
- Zmienić cenę kruszcu.
- Poprawić statystyki ekwipunku.
- Poprawić i zaktualizować statystyki broni i odzienia.
- Przebudować magię.
- Przebudować umiejętności.
- Poprawić statystyki przeciwników (bestiariusz).
- Dodać cennik za tkaniny, trofea i skóry.
- Dodać zawody (czeladzie), gdzie gracz będzie mógł zarobić pieniądze.
- szkoły walki wręcz
- nową magię starożytną
- nowe umiejętności magiczne
- wilkołaki jako rasę grywalną
- nowe rodzaje broni
- aktualizacje mapy
- wampira doskonałego

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #852 dnia: 24 Maj 2012, 08:29:21 »
Cytuj
Niestety zły wybór nie jest dobrym wyborem, nawet jeśli to wybór większości.

Komunizm wrócił :( trzeba się cieszyć, że chociaż te buty są pojedyncze bo to było komiczne. Ze zbrojami dla magów nic nie wskóram, także stwierdzam, że niech się dzieje wola Isentora z nią się zawsze godzić trzeba. Czekam na koniec zmian.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #853 dnia: 24 Maj 2012, 08:45:36 »
Pogrubione są obecnie tworzone?

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #854 dnia: 24 Maj 2012, 13:14:20 »
Mniej więcej wygląda to teraz tak:
- Dodać tematy z ulicami w działach głównych.
- Przemianować wartość nominalną waluty.
- Zmienić cenę kruszcu.
- Poprawić statystyki ekwipunku.
- Poprawić i zaktualizować statystyki broni i odzienia.
- Przebudować magię.
- Przebudować umiejętności.
- Poprawić statystyki przeciwników (bestiariusz).
- Dodać cennik za tkaniny, trofea i skóry.
- Dodać zawody (czeladzie), gdzie gracz będzie mógł zarobić pieniądze.
- szkoły walki wręcz
- nową magię starożytną
- nowe umiejętności magiczne
- wilkołaki jako rasę grywalną
- nowe rodzaje broni
- aktualizacje mapy
- wampira doskonałego

A temat z zasadami rozpoczynania rozgrywki? Nie wiadomo co się ma. :/
Cen na trofea też nie potrafię odnaleźć.
« Ostatnia zmiana: 24 Maj 2012, 13:19:07 wysłana przez Grison »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #855 dnia: 24 Maj 2012, 16:35:30 »
A temat z zasadami rozpoczynania rozgrywki? Nie wiadomo co się ma. :/
Cen na trofea też nie potrafię odnaleźć.

Podbijam! Trafne uwagi....


A tu coś z Marantu v.3 :


Kostur

Nazwa broni: Kostur wędrowca
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 9
Opis: Wykuty z 70 kawałków drewna zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (Magia śmierci) o zasięgu 2,2 metra. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
Wymagania: Walka bronią obuchową [75%]
:D

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #856 dnia: 24 Maj 2012, 16:47:37 »
Bo to drzewo Valfdeńskie!

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #857 dnia: 24 Maj 2012, 16:48:36 »
Daje się kuć w Valfdeńskich kuźniach za pomocą valfdeńskich młotów :)

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #858 dnia: 24 Maj 2012, 18:07:38 »
Tylko przez Valfdeńskich kowali!

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #859 dnia: 24 Maj 2012, 18:16:32 »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #859 dnia: 24 Maj 2012, 18:16:32 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything