Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 470830 razy)

Description:

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #780 dnia: 22 Maj 2012, 21:56:42 »
I teraz mam taką ogromną ochotę uśmiechnąć się do Gucia :) Nie złośliwie, chociaż troszeczkę. Ale tak przyjaźnie ;]
Często edity są niezauważone przez publikę! ;[

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #781 dnia: 22 Maj 2012, 22:04:00 »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #781 dnia: 22 Maj 2012, 22:04:00 »

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #782 dnia: 22 Maj 2012, 22:17:40 »
Jest i nasz młodociany komuch! Takie mam wrażenie, że zrodził się z nasienia, które Kozłow strzepał na deskę klozetową publicznego kibla, a na której potem zasiadała jedna z najmłodszych nałożnic Stalina. I tak już stara.

<lol> Rozjebałeś. Z tym, że to już potem nie ten dział panowie.

Btw. A ja wcale nie grałem zimnym mordercą bez jakichkolwiek skrupułów, odrywając głowy ofiarom. To gra o kucykach niemal.

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #783 dnia: 22 Maj 2012, 22:19:58 »
A ja razem z Animsem naku**iałem łosie. To jest jelenie. Fuk jea.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #784 dnia: 22 Maj 2012, 22:43:49 »
No i są przedni arabscy kochankowie ^^

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #785 dnia: 23 Maj 2012, 01:36:48 »
Tak pacze z ciekawości i widzę, że powoli się zasady krystalizują w coś ładnego i przejrzystego. Brawo.

Takie zapytanie:

Cytuj
Sokole oko

50% do precyzji w posługiwaniu używaną bronią dystansową.

Funkcja - brak

50% więcej... Czyli w przypadku posługiwania się łukiem o zasięgu 100m, zwiększa mi się on do 150, czy może działa to bardziej abstrakcyjnie w postaci losowej celności?

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #786 dnia: 23 Maj 2012, 07:13:29 »
Jagusia moja postać była najmilsza ze wszystkich. Był to pedał o skłonnościach samobójczych  <tuli>

Djum To jak z tym ruchaniem przygotowałeś grunt?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #787 dnia: 23 Maj 2012, 09:21:25 »
Tak pacze z ciekawości i widzę, że powoli się zasady krystalizują w coś ładnego i przejrzystego. Brawo.

Takie zapytanie:

50% więcej... Czyli w przypadku posługiwania się łukiem o zasięgu 100m, zwiększa mi się on do 150, czy może działa to bardziej abstrakcyjnie w postaci losowej celności?

To była precyzja, nie zasięg. Czyli celując w oko masz o 50% szans więcej, że trafisz właśnie tam a nie w nos. Przykład dość zły, bo i tak przeciwnik umiera. Inny... Zbójcy napadły Grisona i powiesiły. Dracon dusi się szamocząc na gałęzi. Elf ma 50% większe szanse niż inna rasa że przestrzeli sznur i Griska uratuje, niż że strzeli obok. Pytania, czy będzie ratował? :P

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #788 dnia: 23 Maj 2012, 10:10:15 »
Isssq? A powiedz mi... W tej pracy którą obecnie wstawiłeś na wiki. Czyli do tego momentu, jaki był % skład zaangażowania obecnych GMów? Czyli, ile zrobiłeś Ty, a ile każdy z nich osobno? Jako Gracz chciałbym mieć na coś takiego wgląd.
Nie każe im odbijać karteczek z godzinami pracy.


O Isku, który zignorował prawie każdy post, który napisałem w tym temacie
Czekam na krytykę a nie krytykactwo.


Nie spinajcie się tak. Najpierw przedstawiam pomysł, jeśli nikt się tym nie interesuje wstawiam na wiki i przechodzę dalej. Jakby ktoś wyłapał błędy to do tego wrócimy. W przypadku podziału zbroi na set wszystko ma swój sens poza dwoma butami. I tak nikt nie będzie nosił dwóch różnych butów. Więc zamienię to na jedne statystyki.

W przypadku włóczni nie mam pomysłu by miało to sens.


W podziale na rodzaje specjalizacji walki, istnieje taki, a nie inny podział, żeby ułatwić rozgrywkę. Gracz uczy się ogólnej walki broniami siecznymi i w wyprawie posiłkuje się swoją wiedzą i umiejętnościami pisania o danym stylu walki. W zasadach będzie miał tylko luźne ramy tego co mu wolno, a tego czego mu nie wolno zrobić z daną bronią. Chodzi o to by nikt z 50% nie odcinał głów wrogom w serii jak z karabinu. Opisy walk bardziej jak z pierwszego marantu ale określone przez zasady.


Mój pomysł: Lekkie, ciężki, długie.

Lekkie sieczne (miecze jednoręczne itp), obuchowe (jednoręczne młoty, buzdygany itp), kłujące (ostrza, sztylety, szpony)
Ciężkie sieczne (dwuręczne miecze, topory), obuchowe (dwuręczne młoty itp)
Długie obuchowe (kostury, kije), sieczne/kłujące (trójzęby, włócznie)

I odpowiednie umiejętności. I w końcu podczas jednej nauki nie nauczymy się obsługi sztyletu i topora dwuręcznego.

Ale czy ktoś to zauważy? Wątpię. Dlatego mam już lekko wyjebane i gram na tym co jest.
Właśnie problem z tym podziałem, bo w takim wypadku niektóre bronie pasują do kilku kategorii. I znów może pojawić się problem "siecznej włóczni".


http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Ekwipowanie_przedmiotów#Dla_wszystkich_ras
Isq? Dzie wampir? ;[
Rasą startową wampira jest jedna z wypisanych ras. W związku z tym wampir może być orkiem lub człowiekiem. Masz tam wypisane do tych ras ekwipunki. Wypisywanie czegoś w rodzaju wampir człowiek byłoby po prostu bez sensu.


Tak pacze z ciekawości i widzę, że powoli się zasady krystalizują w coś ładnego i przejrzystego. Brawo.

Takie zapytanie:

50% więcej... Czyli w przypadku posługiwania się łukiem o zasięgu 100m, zwiększa mi się on do 150, czy może działa to bardziej abstrakcyjnie w postaci losowej celności?
To jest złe i nie poprawione.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #789 dnia: 23 Maj 2012, 10:26:44 »
Edzio jest dobry. Kreując się na złego Nekromantę nie wytrzymał i wolał się zabić niż być złym do szpiku kości. Gwoli poprzedniej dyskusji.

Właśnie problem z tym podziałem, bo w takim wypadku niektóre bronie pasują do kilku kategorii. I znów może pojawić się problem "siecznej włóczni".

Tylko włócznia, której i tak nikt nigdy nie używał, ma ten głupi problem, aczkolwiek idąc dalej, zwykły miecz też by mógł być bronią kłjącą, a nie sieczną, ale jest w siecznych, . Resztę broni bardzo łatwo zaklasyfikować.

Dlatego wpadłem na pomysł, by wszystkie bronie długie wrzucić do jednego worka. Przecież i tak wszystkie ataki, czy to w filmach czy grach, za pomocą broni długich wyglądały identycznie.

Lekkie: sieczne, obuchowe, kłujące
Ciężkie: sieczne, obuchowe,
I Długie (kije, kostury, włócznie, widły...)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #790 dnia: 23 Maj 2012, 10:28:19 »
To nie łatwiej od drugiej strony? Sieczne - lekkie, ciężkie, etc.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #791 dnia: 23 Maj 2012, 10:37:42 »
To nie łatwiej od drugiej strony? Sieczne - lekkie, ciężkie, etc.

ÂŁatwiej wrzucić do istniejących zasad :)

Tylko wiesz. ÂŻeby to wprowadzić. Tak jak teraz podzieliłeś pancerze na sloty, by urealnić wagę i ogólnie to co na sobie mamy, tak to należało by wprowadzić, by urealnić w końcu podział broni. A nie, tak jak wyżej napisałem, podczas nauki szkolimy się jednakowo w walce sztyletem jak i mieczem dwuręcznym. Absurd.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #792 dnia: 23 Maj 2012, 10:42:22 »
No tak, wystarczy dopisać te podziały do obecnego wpisu na wiki i rozbić to w przypadku specjalizacji walki. Ogarnę dziś i pokażę.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #793 dnia: 23 Maj 2012, 11:16:59 »
W związku w tym, że po jakimś czasie gracze magazynują talenty wizja dawnego podziału an Miecz poziom I, II, III, Topór I, II, III nie wydaje się taka straszna ;f

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #794 dnia: 23 Maj 2012, 13:09:01 »
A kiedy będą jakieś przydatne umiejętności np. Nieustający zwód, Głębokie Gardło, Kamasutra?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #795 dnia: 23 Maj 2012, 13:27:18 »
Panu już podziękujemy...

Offline Jagusiaa

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 353
  • Reputacja: 547
  • Płeć: Kobieta
  • Se onr sverdar sitja hvass!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #796 dnia: 23 Maj 2012, 14:56:04 »
Jagusia moja postać była najmilsza ze wszystkich. Był to pedał o skłonnościach samobójczych  <tuli>

Djum To jak z tym ruchaniem przygotowałeś grunt?

Jak widać muszę się przyzwyczaić do tylu "miłych" ludzi :)

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #797 dnia: 23 Maj 2012, 15:00:53 »
A kiedy będą jakieś przydatne umiejętności np. Nieustający zwód, Głębokie Gardło, Kamasutra?

W następnej edycji wyborów na Radnych wystartuj z propozycją utworzenia NPC'a Sasha Grey.

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #798 dnia: 23 Maj 2012, 15:03:59 »
Jak widać muszę się przyzwyczaić do tylu "miłych" ludzi :)
Ja Cie jagusiaa bardzo lubie, jak wroce do marantu to zostaniemy przyjaciolmi.

Offline Nessa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2744
  • Reputacja: 3261
  • Płeć: Kobieta
  • Nuda :(
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #799 dnia: 23 Maj 2012, 15:18:21 »
Ja Cie jagusiaa bardzo lubie, jak wroce do marantu to zostaniemy przyjaciolmi.
Gej-przyszły wampajer ze świńską mordką się znudził?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #799 dnia: 23 Maj 2012, 15:18:21 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top