Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467166 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #640 dnia: 20 Maj 2012, 17:02:36 »
Podczas walki wręcz jedna część sensownego pancerze też jest bezużyteczna bo to oczywiste, że przeciwnik zaatakuje nieosłonięte części ciała przez co taki napierśnik staje się tylko balastem ograniczającym ruchy.
No tak, dwa tysiące lat historii idzie się gonić, bo Mantos wie lepiej...

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #641 dnia: 20 Maj 2012, 17:03:57 »
Cuś mnie gryzie. Isu Guciowi chciał zmienić cały strój na kirys, bo cena się nie zgadzała. Tj. Gucio miałby droższy item niż miał. Ale z obcięciem nam wartości i przydatności szat to ktoś nie miał oporów :/

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #641 dnia: 20 Maj 2012, 17:03:57 »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #642 dnia: 20 Maj 2012, 17:19:59 »
Sorry Isu, ale przejrzałem cały temat z konwersja ekwipunku i jakoś nie znalazłem, by któryś z członków Gildii magów dostał szatę z jakimiś ficzerami jak miał. Jedynie były bawełniane sukienki do kostek. Bez niczego magicznego.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #643 dnia: 20 Maj 2012, 17:49:29 »
No tak, dwa tysiące lat historii idzie się gonić, bo Mantos wie lepiej...

Eh, jak widzę to ty jesteś głosem historii czyż tak?

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #644 dnia: 20 Maj 2012, 18:06:07 »
Tak się zastanawiam co za idiota w ogóle by założył kubrak do płytowych nogawic czy rękawic? Skoro ktoś chce mieć pełną mobilność to założy same skóry, jak ktoś chce mieć pełną ochronę to założy coś cięższego, to chyba oczywiste

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #645 dnia: 20 Maj 2012, 18:34:58 »
I o to właśnie chodzi ;/ I tak ludzie będą nosić do kompletu a tylko więcej zabawy ze statystykami, ale widzę że iska to chuj obchodzi

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #646 dnia: 20 Maj 2012, 19:06:27 »
A mnie ciekawi jeszcze coś. Nie można byłoby zrobić już czegoś takiego jak "Buty"? Musi być osobno lewy i prawy? Podobnież rękawice, naramienniki, nagolenniki. Odpowiedź: "bo jakiś gracz może mieć ochotę założyć dwa różne buty" mnie nie satysfakcjonuje

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #647 dnia: 20 Maj 2012, 19:30:01 »
Eh, jak widzę to ty jesteś głosem historii czyż tak?
Stwierdzam fakt, że gówno się znasz, a odzywasz.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #648 dnia: 20 Maj 2012, 20:09:24 »
I o to właśnie chodzi ;/ I tak ludzie będą nosić do kompletu a tylko więcej zabawy ze statystykami, ale widzę że iska to chuj obchodzi
Ale za to daje to możliwość urozmaicenia w zadaniach i wyprawach. Np. na dość cięźkiej misji gracze mogą znaleść w sarkofagu jakieś rękwice, lub naramiennik czy jakiś kirys (rzeczy dość zniszczone przez czas), które (można by wprowadzić kowala NPCta) można by przekuć na coś co da się nosić. To byłoby gothicowe. Znaleźć kawałek zbroi, bo obecne będą dość drogie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #649 dnia: 20 Maj 2012, 21:29:42 »
Sorry Isu, ale przejrzałem cały temat z konwersja ekwipunku i jakoś nie znalazłem, by któryś z członków Gildii magów dostał szatę z jakimiś ficzerami jak miał. Jedynie były bawełniane sukienki do kostek. Bez niczego magicznego.
Bo ubrania szyje się tylko z bawełny lub jedwabiu.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #650 dnia: 20 Maj 2012, 21:36:11 »
Stwierdzam fakt, że gówno się znasz, a odzywasz.

Na jakiej podstawie mój wszechwiedzący guru tak stwierdza?

A mnie ciekawi jeszcze coś. Nie można byłoby zrobić już czegoś takiego jak "Buty"? Musi być osobno lewy i prawy? Podobnież rękawice, naramienniki, nagolenniki. Odpowiedź: "bo jakiś gracz może mieć ochotę założyć dwa różne buty" mnie nie satysfakcjonuje

Ah, dopiero teraz zauważyłem - to akurat czysty debilizm, ale czuję że Iseq i tak zignoruje ten post jak poprzednie

Ale za to daje to możliwość urozmaicenia w zadaniach i wyprawach. Np. na dość cięźkiej misji gracze mogą znaleść w sarkofagu jakieś rękwice, lub naramiennik czy jakiś kirys (rzeczy dość zniszczone przez czas), które (można by wprowadzić kowala NPCta) można by przekuć na coś co da się nosić. To byłoby gothicowe. Znaleźć kawałek zbroi, bo obecne będą dość drogie.

No brzmi ciekawie, ale mi chodzi o sytuacje gdzie nowy gracz uzbiera dość piniondza i postanowi zakupić część pancerza, wątpię by ktokolwiek czekał na uzbieranie pełnej zbroi ;/ Jeśli już nie ma odwrotu od zmiany statystyk to zawsze można wprowadzić bonusy za posiadanie pełnego zestawu (tj. np pancerz płytowy) lub odpowiednio kary za mieszanie

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #651 dnia: 20 Maj 2012, 21:57:06 »
Bo ubrania szyje się tylko z bawełny lub jedwabiu.

A magiczne szaty czarodziejów?

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #652 dnia: 20 Maj 2012, 22:15:57 »
Na jakiej podstawie mój wszechwiedzący guru tak stwierdza?
Patrz.
Podczas walki wręcz jedna część sensownego pancerze też jest bezużyteczna bo to oczywiste, że przeciwnik zaatakuje nieosłonięte części ciała przez co taki napierśnik staje się tylko balastem ograniczającym ruchy.
Od początku wojowania ludzie dążyli przede wszystkim do osłony tułowia jako miejsca najbardziej narażonego na ciosy. Patrz choćby po grekach czy rzymianach - na pierwszym miejscu napiersnik z naplecznikiem, potem hełm, ewentualnie dodatki w stylu karwaszy czy nagolennic.
Zatem palnąłeś po prostu głupotę z tym "zbędnym balastem", bo akurat noszenie napierśnika ma bardzo duży sens. Robią to nawet współcześni żołnierze, ubierając kamizelki kuloodporne.
Korpus jest pierwszym miejscem uderzenia - najprościej trafić. Ciut inaczej sprawa wygląda z rycerzem walczącym z konia, ale to zupełnie nie ima się marantu.

Tyle w temacie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #653 dnia: 20 Maj 2012, 22:55:51 »
A magiczne szaty czarodziejów?
Tamten opis był bez sensu. Zaklęcia nie mają żadnych odprysków. A od ochrony od danego żywiołu są odpowiednie skóry.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #654 dnia: 20 Maj 2012, 23:13:28 »
A ja chciałbym zapytać o właściwości specjalne szarej rudy. Ma jakieś? Każda inna ma coś swojego. Czerwona tłumi magię, czarna to chaotyczne niewiadomo co, ale potężne, niebieska przewodzi i wzmacnia magię.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #655 dnia: 21 Maj 2012, 10:07:09 »
Tamten opis był bez sensu. Zaklęcia nie mają żadnych odprysków. A od ochrony od danego żywiołu są odpowiednie skóry.

Czyli nie pozostaje nam nic innego jak chodzić w zwykłych ubraniach? :/

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #656 dnia: 21 Maj 2012, 10:08:30 »
Ale chujnia wyszła Czarodziejom jak nie będą mogli latać w swoich pro szatach tylko będą musieli zakładać jakieś stroje, żeby się ochronić przez niektórymi zaklęciami :P

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #657 dnia: 21 Maj 2012, 10:14:21 »
Czyli nie pozostaje nam nic innego jak chodzić w zwykłych ubraniach? :/
Lub w miękkich zbrojach. Na pewno później dodamy więcej skór z ochroną na dane żywioły.


Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #658 dnia: 21 Maj 2012, 10:15:13 »
A i tutaj czepiał się Mantos czemu niektóre karczmy są opisane w lokacjach, a czemu inne (które są w miejscowościach/miasteczkach) nie są opisane. No więc już wyjaśniam.
Opisane karczmy stoją w odosobnieniu, w lasach, na rozstajach, przy traktach. Coś a la gospoda Pod Martwą Harpią z G2. Jako że działają samodzielnie a istnieją to mają własne opisy, są lokacjami.

Karczmy w miejscowościach/miastach nie są opisane bo miejscowości/miasta pełnią ważniejszą funkcję, są całymi lokacjami i dlatego mają swoje opisy. Wystarczy tam wpis o tym że jest sołtys, jest stajnia, jest karczma, są jakieś warsztaty, jakiś druid czy elfi magik. Wszystko. Gdybym zaczął rozpisywać się o każdej karmie w mieście, to musiałbym potem opisać każdy warsztat, każdą stajnie itp. Liczy się, że jest opis miasta i zaznaczone istnienie karczmy. Tyle wystarczy, dalej rolę bierze GM.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #659 dnia: 21 Maj 2012, 10:17:34 »
Jakie pro Guciu? To były zwykłe ciuchy nie dające żadnej ochrony przed obrażeniami. ÂŻadnej. Jedynie jakieś odpryski własnych czarów i przed tym w czym się dany czarodziej szkolił.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #659 dnia: 21 Maj 2012, 10:17:34 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything