Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 470647 razy)

Description:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #580 dnia: 19 Maj 2012, 16:41:03 »
Jedziesz z koksem, ale może co jakiś czas zapodaj jak prace się mają, bo znając nas to jak cały projekt powstanie będziemy mieli wiele 'ale' :P

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #581 dnia: 19 Maj 2012, 16:57:49 »
Pytanie do myśliwych. W funkcji podstaw i zaawansowanego łowiectwa wypiszę bezpośrednio, których bestii dotyczy oporządzanie. Trzeba to robić na dwa. Trzeba to robić pod względem ekonomicznym tzn. w podstawie umieścić kilka, najbardziej istotnych bestii, które łatwo zabić i których skóry będzie można sprzedawać. W zaawansowanym trafią wszystkie pozostałe. Czy ktoś z was podjąłby się przygotowania takiego podziału? Wystarczą mi same nazwy bestii z wiki.


Tak się zastanawiam nad budową myślistwa i myślę, że lepiej będzie to robić. Bo i tak jest od dupy strony rozbite.

« Ostatnia zmiana: 19 Maj 2012, 17:10:26 wysłana przez Isentor »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #581 dnia: 19 Maj 2012, 16:57:49 »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #582 dnia: 19 Maj 2012, 17:13:40 »
Dyskusja o grze rlz! xD

Zaaaraz zarzucę moje propozycje rozbicia na te dwie kategorie

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #583 dnia: 19 Maj 2012, 17:17:36 »
Cytuj
Myśliwy
Zostawiam zamysł tej umiejętności.


Cytuj
Podstawy łowiectwa
Zamieniłbym na pozyskiwanie skór, pozyskiwanie łusek, podstawy łowiectwa (usuwanie kłów i rogów).


Cytuj
Zaawansowane łowiectwo
Zamieniłbym na pozyskiwanie organów.


Cytuj
Upuszczanie krwi
Zostawiam zamysł tej umiejętności.


Cytuj
Pozyskiwanie trucizn
Zostawiam zamysł tej umiejętności.


Cytuj
Zdzieranie futer
Zostawiam zamysł tej umiejętności.


Jakie uwagi Panowie?



Coś tam rzeźbie na brudno: http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Umiej%C4%99tno%C5%9Bci_rasowe
« Ostatnia zmiana: 19 Maj 2012, 17:58:36 wysłana przez Isentor »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #584 dnia: 19 Maj 2012, 18:03:01 »
Zaaaaraz mogą być, kończę podział,zw

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #585 dnia: 19 Maj 2012, 18:22:16 »
Grupa I: Zwierzęta lub bestie które występują licznie na wyspie lub które łatwo upolować.
Alluador
Ankheg
Barghest
Guiralon
Harpie
Jeleń
Kreshar
Kwiopijca
Lew Morski
Mombak
Ogromna Sowa
Piskorzec
Rotish
Sambir
Szkielet
Topielec
Toxeus
Utopiec
Wilk
Zombie



Grupa II: Bestie lub zwierzęta, które występują rzadko lub bardzo rzadko, albo które trudno zabić.

Arachna Duża
Araneas
Behemot
Bestia Malara
Bełkoczacy płaszczowiec
Cieniostów
Czerwony Smok
Ettin
Geardez
Ghuraz
Glaros
Goristo
Hers'esis <- Na c*j nam takie dziadostwo? ;[
Hydra
Kuroliszek
Mantikora
Ognisty Demon
Ognisty Strażnik
Pożeracz <- Gówno mnie wszystko obchodzi, idziemy z ramienia Paktu zapolować na to cholerstwo! Ma fajniusie trofea ;>
Rohomoraz
Smoczy Ogra
Tarasca
Tarlesst
Troll
Upiór
Wielki wąż pustynny <-Tutaj zdałoby się jakieś oko czy język dać w trofeach
Wilkołak
Wiwerna
Wypaczony Dracon
Złoty Smok


Grupa III: Bestie czy zwierzęta bez trofeów lub z ekwipunkiem

Allpin
Altiria
Belker
Błędny Ognik
Ent
Gargulec
Gremlin
Hirodus
Jaszczur Gharith
Księżycowy Czarownik
Kyton
Ogr
Rawid
Wiewiórka
Wypaczony halabardnik
Zjawa



Jak wg mnie, brakuje Kretoszczurów, ÂŚcierwojadów, Dzików, Goblinów (zwykłych), Pełzaczy, ÂŁosi, Antylop, Małp, ÂŻółwi morskich, Zębaczy, Szczurów itp.

Co więcej, uważam, że bardzo ważne jest to, aby trofeom nadać nowe znaczenia, to znaczy dać im jakieś bonusy, tak jak mają np. trofea Pożeracza. To by zwiększyło ilość wypraw po same trofea i co więcej, nie byłoby to zadanie które byłoby nudne, tylko przez sens trofeów, jako czegoś porządnego, niespotykanego i dającego ciekawe bonusy byłaby załatwiona sprawa fabularna.
[/url]

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #586 dnia: 19 Maj 2012, 18:43:59 »
W miarę się z Tobą zgadzam. Ten pożeracz ma wrzucony zarys nowych opisów trofeów. Co myślisz o podziale umiejętności myślistwa?


Btw. rzeźbie też tutaj: http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Specjalizacje_walki
Jeśli ktoś ma uwagi do tego co na razie poprawiłem jako czytelny wpis to zapodawajcie propozycje. Na pewno jak prowadziliście wyprawy to pojawiały się dylematy, czy gracz mógł zrobić daną rzecz, daną bronią na danym stopniu zaawansowania walki.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #587 dnia: 19 Maj 2012, 19:05:47 »
Podział myślistwa może być. W tym temacie dużo do powiedzenia nie zostało. Bardziej w temacie, co zrobić, żeby myślistwo było wartościowe. Myślę tu o wyrabianiu smarów na miecze, mikstur które będą dawały duże zapotrzebowanie na organy, jakiś używek, czy samych surowców na broń czy zbroi/szat.
Patrzcie na mnie. Lubie robić wyprawy i dawać zajęcie graczom. Lubie to bardziej niż własne chodzenie na wyprawy. To mnie po prostu jara. Ale wyprawy w celu zdobycia trofeów nie napiszę za żadne skarby, bo nie umiem. A dla czego? Bo jak na razie to nie ma żadnej fabuły. A powinno mieć. Ale nie ma. Jest cel i konie. Idziesz. Zabijasz. Wracasz. Bez fabuły, bez jakiegoś celu (przydatności trofeów w życiu) po prostu ten temat dla mnie leży. I jest mało przydatny jak na razie.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #588 dnia: 19 Maj 2012, 19:09:12 »
Jeśli opracować właściwości tych organów i wszystkiego, to alchemia natychmiastowo nabiera nowego znaczenia. Ja sam mam tryliony pomysłów na mikstury, a wtedy tworzyć takie byłoby łatwiej. Można coś zmieszać, tworząc ciekawy efekt.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci


Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #590 dnia: 19 Maj 2012, 19:17:03 »
Cytuj
Czarna ruda płynąca w Twoich żyłach to najbardziej znany nam niestabilny minerał zwany potocznie czystym złem. Wpływa na Ciebie, czyni nadpobudliwym i bardzo agresywnym osobnikiem. Ma też swoje plusy. Zwiększa moc używanych przez Ciebie zaklęć magicznych.

    Funkcja - Dodaje bonus +1 do ilości rzucanych na post zaklęć. Ogranicza celność czarów i broni dystansowych do 50 metrów.
Czemu tak? Protestuje.  ;[

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #591 dnia: 19 Maj 2012, 19:21:38 »
Bo Ci się ręce telepią z nadmiaru agresji.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #592 dnia: 19 Maj 2012, 19:23:03 »
Czemu tak? Protestuje.  ;[
Bo osłabia to Twoje współczynniki? Tak to już jest ze skazą. Nadpobudliwość i agresywność wiąże się z gorszym skupieniem , co przekłada się na słabą celność, która wszak wymaga cierpliwości i skupienia.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #593 dnia: 19 Maj 2012, 19:26:22 »
Ja się boję, że jak Is dojdzie do Wampira, to już mi nic więcej nie zostanie jak kopać sobie grób :(

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #594 dnia: 19 Maj 2012, 19:27:30 »
Ale coś wam powiem. Umiejętności nabywane, jak dostaną swoje Funkcje, to będą zajebiste. W końcu jakieś realne uwidocznienie tego co się umie!

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #595 dnia: 19 Maj 2012, 19:32:53 »
Cytuj
Walka bronią drzewcową
Lekcja I [50%] - podstawowe techniki walki bronią drzewcową [40 grzywien]

Kij
Możesz wykonać 1 finiszer na post.
Kij nie zabija tylko obezwładnia.
Lekcja II [75%] - zaawansowane techniki walki bronią drzewcową [250 grzywien]

Kij
Możesz wykonać 2 finiszery na post.
Kij nie zabija tylko obezwładnia.
Lekcja III [100%] - mistrzowskie techniki walki bronią drzewcową [800 grzywien]

Kij
Możesz wykonać 3 finiszery na post.
Kij nie zabija tylko obezwładnia.

Tak myślę. Jakby na III poziomie dać już możliwość zabicia kijem? Bo jakby uderzyć w grdykę, albo napieprzać po łbie, to da się zabić nawet i kijem.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #596 dnia: 19 Maj 2012, 19:40:04 »
Cytuj
DO KASACJI?
Intuicja – Zdolność przekazywana w rytualne (odbywa się na początku, nowy przychodzi składa ofiarę w postaci kilku kropel własnej krwi i zmówieniu modlitwy przed posągiem Zarata), która pozwala na wyczucie istoty lub przedmiotu o właściwościach magicznych ze sporych odległości (do 50 metrów).
[Wymagania: brązowy talent] Koszt: 0 - sztuk złota

Ezoteryka – Wiedza o cechach, charakterze i zdolnościach stworzeń magicznych i niemagicznych, o złym charakterze.
[Wymagania: Intuicja, brązowy talent] Koszt: 200 - sztuk złota

Przemieszczenie– Umiejętność ta pozwala na teleportowanie się, jednak tylko w miejsce będące w obszarze widzenia. Składa się z jednej lekcji.
[Wymagania: Intuicja, złoty talent] Koszt: 500 - sztuk złota

Czarne serce - Po przebiciu Twojego serca sztyletem


Intuicja owszem, bo dałoby to się zastąpić medalionem.
Ezoteryka - Zostawiłbym, bo zdolność dawałaby pierwszeństwo w ataku w przypadku, gdy gracz znalazłby się w środowisku danego przeciwnika. Z resztą to duży + dla gracza, wiedzieć jak się zachowuje bestia czy istota z którą się walczy.
Przemieszczeni - Zostawiłbym jako sam smaczek dla Bractwa. W dodatku mogłby dodawać +1 akcje obrony i +1 akcję ataku, chodzi o możliwość szybkiej ucieczki lub szybkiego znalezienia sie przy przeciwniki i ataku.
Czarne serce - do kasacji. W ogóle to WTF?

Offline Nessa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2744
  • Reputacja: 3261
  • Płeć: Kobieta
  • Nuda :(
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #597 dnia: 19 Maj 2012, 19:41:22 »
Cytuj
[Wymagania: brązowy talent] Koszt: 350 - sztuk złota
Cena akrobatyki leci tak mocno do góry?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #598 dnia: 19 Maj 2012, 19:44:14 »
No kurde! To pro skill i furtka do robienia niezłego piekła w szeregach wroga.

Ale widzę, ze na wiki nadal mamy sztuki złota.




A i KONCENTRACIA trochę się zje*ała na wiki. Tzn, jej uwidocznienie.




Materiały: Dodałbym do ÂŁusek ÂŁuski Ognistego Ogaran, na którego zapoluję! Kabum!
« Ostatnia zmiana: 19 Maj 2012, 19:48:00 wysłana przez Gunses »

Offline Nessa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2744
  • Reputacja: 3261
  • Płeć: Kobieta
  • Nuda :(
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #599 dnia: 19 Maj 2012, 19:47:54 »
No kurde! To pro skill i furtka do robienia niezłego piekła w szeregach wroga.

Ale widzę, ze na wiki nadal mamy sztuki złota.
Niby tak, ale my uczyliśmy się jej za grosze.

I wychodzi na to na razie (do dokończenia wiki), że opłaca się jedynie grać ludziem ;[ Chcę jakiś kul bonus! "+ 50 do fajności za uszy" lub coś ;[

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #599 dnia: 19 Maj 2012, 19:47:54 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top