Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467298 razy)

Description:

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #560 dnia: 18 Maj 2012, 22:03:04 »
Nie Is. Nie napisałeś tego.


To:
Cytuj
Czyli w skrócie: możliwość zabicia jednego przeciwnika na post,
a to:
Cytuj
Właśnie o tym wyżej napisałem, że gracz na post może wykonać atak i obronę.


To dwie różne rzeczy. W przypadku pierwszym możemy wymienić z przeciwnikiem dowolną liczbę ciosów, a na końcu do zabić. I to mi się podoba.


W Twojej propozycji na jednego posta mogę tylko zaatakować. Więc możliwości ograniczają się do minimum. Bo to tylko jest atak. Nie można rozwinąć sie w poście i opisać walki.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #561 dnia: 18 Maj 2012, 22:20:21 »
Mój błąd. W takim razie. Gracz ma możliwość zabicia jednego przeciwnika na post lub wykonania obrony przeciwko atakowi przeciwnika. W przypadku większej ilości umiejętności taka koncepcja się spisuje, ma ręce i nogi.

W przypadku magii mamy określoną ilość czarów do rzucenia na post. Nie wszystkie czary są śmiertelne. Więc kracz musi się tego trochę narzucać na początku szkolenia na maga. Odpowiada?

Skrytobójcze umiejętności również można ograniczyć do jednej śmierci na post. Czy ktoś wyhaczył umiejętność, którą ciężko będzie do tego dopasować?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #561 dnia: 18 Maj 2012, 22:20:21 »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #562 dnia: 18 Maj 2012, 22:30:32 »
Mój błąd. W takim razie. Gracz ma możliwość zabicia jednego przeciwnika na post lub wykonania obrony przeciwko atakowi przeciwnika. W przypadku większej ilości umiejętności taka koncepcja się spisuje, ma ręce i nogi.
To samo. Albo możemy zabić na posty (atakujemy przeciwnika, on się broni, ale przecież nie stoi jak cipa tylko sam też nas atakuje, więc my się bronimy, ale widzimy odsłoniętą szyję i uderzamy!!) albo gówno :( Bo w Twoim założeniu jak na razie jest tak
Post z zabiciem wroga:
Gracz:
Atakuję, atakuję, atakuję, atakuję, atakuję, atakują (MOGÊ, CHCÊ ZABIÆ, ALE NIE MOGÊ ZASTOSOWAÆ OBRONY) atakuję, atakuję, atakuję, zabijam.


Post z obroną:

Gracz:

Bronię się przed atakiem.




Dla mnie nadal nie ma skaladu.

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #563 dnia: 18 Maj 2012, 22:45:02 »
Mój błąd. W takim razie. Gracz ma możliwość zabicia jednego przeciwnika na post lub wykonania obrony przeciwko atakowi przeciwnika. W przypadku większej ilości umiejętności taka koncepcja się spisuje, ma ręce i nogi.


Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #564 dnia: 18 Maj 2012, 22:57:48 »

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #565 dnia: 18 Maj 2012, 23:54:07 »
I zamiast lub dać.
Pomijam to, że Twoją wypowiedź czytałem trzy razy (zrozumiałem za pierwszym, ale to zdanko wydaje mi się dziwne), to o to mi chodzi. Tylko w odwrotnej kolejności, tj. W jednym poście gracz może obronić się przed atakiem i wyprowadzić własne ruchy, zabijając jednego przeciwnika.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #566 dnia: 18 Maj 2012, 23:59:59 »
Gracz może atakować i bronić się ale może wykonać  tylko jeden finiszer - wykończenie przeciwnika.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #567 dnia: 19 Maj 2012, 09:08:39 »
Gracz może atakować i bronić się ale może wykonać  tylko jeden finiszer - wykończenie przeciwnika.
I to lubię! Ale znając Ciebie Isq poprosiłbym o trochę większy opis.

Czy chodzi Ci o to, że gracz walcząc z jednym przeciwnikiem może dowolną wyprowadzić w jego stronę dowolną ilość ataków (oczywiście uwzględniając jego obronę) oraz dowolną ilość razy bronić się przed atakami przeciwnika, ale na jeden post, może wykończyć tylko jednego wroga, tak?

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #568 dnia: 19 Maj 2012, 10:29:21 »
A może by zrobić tak: mając skill na 50% można w jednym poście zabić maksymalnie 2 wrogów z tym samym skillem, lub 1 z 75% i żadnego z 100%. Mając 75% zabijemy 3 z 50% lub 3 z 75% lub 1 z 100%. Mając 100% zabijemy maks. 3 z dowolnym skillem. Dotyczy walki w zwarci.
« Ostatnia zmiana: 19 Maj 2012, 10:56:18 wysłana przez Aragorn »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #569 dnia: 19 Maj 2012, 10:58:56 »
Yyy... To jest dość dobre, bo będzie wymagało od graczy nauki skilla. Ale jak to się przekłada na np. strzelanie z łuku?
50% - mogę zabić tego który ma zbroję miękką? 75% - mogę zabić tego, który ma zbroję niepłytową? 100% - zabicie gostka, który ma zbroję płytową? <strzelamy np. w oko>

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #570 dnia: 19 Maj 2012, 11:24:12 »
I niech MG w końcu dadzą po dupie tym, którzy w walce nie uwzględniają ruchów przeciwników. Proste i skuteczne. W końcu by się wszyscy nauczyli, że jak się nie będzie ich uwzględniało, to się skończy pociętym u uzdrowiciela. I trzeba będzie bulić za leczenie, bo inaczej nie będzie można iść na wyprawę czy czegokolwiek się nauczyć.

I jedno zabójstwo na jeden post. A jak przeciwnik jest od nas lepszy, to trzeba się w tym prościej bardziej postarać. (Inaczej MG się postarają).

Proste.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #571 dnia: 19 Maj 2012, 11:32:59 »
Yyy... To jest dość dobre, bo będzie wymagało od graczy nauki skilla. Ale jak to się przekłada na np. strzelanie z łuku?
50% - mogę zabić tego który ma zbroję miękką? 75% - mogę zabić tego, który ma zbroję niepłytową? 100% - zabicie gostka, który ma zbroję płytową? <strzelamy np. w oko>
Nie wiem ;[

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #572 dnia: 19 Maj 2012, 11:45:02 »
Sądzę, że nie ma sensu bawić się w jakieś większe zmiany, tylko jak Edziu powiedział. Mg dają więcej po dupie. Mogą dawać, nawet gdy nie potrzeba. Jak już ktoś wcześniej zauważył, mikstury na razie tutaj są nie przydatne. A ostrzejszy Mg rozwiązuje oba problemy.
Niech nawet Mg w granicach rozsądku rani graczy, by chociaż tego fabularnego smaczku dać.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #573 dnia: 19 Maj 2012, 12:11:25 »
I to lubię! Ale znając Ciebie Isq poprosiłbym o trochę większy opis.

Czy chodzi Ci o to, że gracz walcząc z jednym przeciwnikiem może dowolną wyprowadzić w jego stronę dowolną ilość ataków (oczywiście uwzględniając jego obronę) oraz dowolną ilość razy bronić się przed atakami przeciwnika, ale na jeden post, może wykończyć tylko jednego wroga, tak?
No czyli to, co tutaj jest. Ale... \

Gdy GM daje po dupie, ewentualnie po plecach przeciwnika, to gracz wielce oburzony pisze mu w zadaniu:

//: Oj Guciu nie pierdol. Fakt, zapomniałem się i całkowicie rozumiem rozcharatanie na pleckach, z tego tylko ładna blizna będzie, ale ja w innej sprawie. Sam też zawsze walczyłeś z jednym wrogiem, ewentualnie dwoma, nawet przy stadzie wrogów, tak po prostu było u każdego. Także nie mów mi że nie umiem walczyć. Rozumiem fakt, że zasady się zmieniły, w sumie na dobre i trzeba się przystosować, ale bez przesady.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #574 dnia: 19 Maj 2012, 13:18:06 »
No czyli to, co tutaj jest. Ale... \

Gdy GM daje po dupie, ewentualnie po plecach przeciwnika, to gracz wielce oburzony pisze mu w zadaniu:


Ale ja tu się nie czepiam faktu, że mnie zraniłeś, bo sam popieram takie działania i jets to oznaką tego że MG wreszcie normalnie funkcjonują na wyprawach. Nawet napisałem, że to rozumiem i popieram. Chodziło mi bardziej o twoje początkowe stwierdzenie, że "Oj będziemy się uczyć walczyć". Zabolało mnie to ;d

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #575 dnia: 19 Maj 2012, 13:22:01 »
I to lubię! Ale znając Ciebie Isq poprosiłbym o trochę większy opis.

Czy chodzi Ci o to, że gracz walcząc z jednym przeciwnikiem może dowolną wyprowadzić w jego stronę dowolną ilość ataków (oczywiście uwzględniając jego obronę) oraz dowolną ilość razy bronić się przed atakami przeciwnika, ale na jeden post, może wykończyć tylko jednego wroga, tak?
Tak.


A może by zrobić tak: mając skill na 50% można w jednym poście zabić maksymalnie 2 wrogów z tym samym skillem, lub 1 z 75% i żadnego z 100%. Mając 75% zabijemy 3 z 50% lub 3 z 75% lub 1 z 100%. Mając 100% zabijemy maks. 3 z dowolnym skillem. Dotyczy walki w zwarci.
Inaczej, w przypadku walki będzie to jeden finiszer na 50%, 2 finiszery na 75% i 3 finiszery na 100%. Do tego dochodzą Twoje umiejętności specjalne, niezależne od walki jak np. jakieś super uderzenie, które możesz zastosować raz na post, a które jest liczone jako osobny finiszer poza podstawową walką. Tak gracz w miarę postępu i rozwoju postaci będzie to czuł pisząc posty, bo będzie mu wolno więcej.


Yyy... To jest dość dobre, bo będzie wymagało od graczy nauki skilla. Ale jak to się przekłada na np. strzelanie z łuku?
50% - mogę zabić tego który ma zbroję miękką? 75% - mogę zabić tego, który ma zbroję niepłytową? 100% - zabicie gostka, który ma zbroję płytową? <strzelamy np. w oko>
W specjalizacjach walki będzie wypisane dokładnie co można robić na dany procent i z ilu metrów w co można bez problemu trafić. Siłę przebicia obliczasz bardzo prosto, mianowicie ostrość vs wytrzymałość przedmiotu. Jeśli ostrość jest większa  - możesz się przebić. Jeśli obuch jest większy - możesz zmiażdżyć.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #576 dnia: 19 Maj 2012, 13:24:51 »
Tak.

Inaczej, w przypadku walki będzie to jeden finiszer na 50%, 2 finiszery na 75% i 3 finiszery na 100%. Do tego dochodzą Twoje umiejętności specjalne, niezależne od walki jak np. jakieś super uderzenie, które możesz zastosować raz na post, a które jest liczone jako osobny finiszer poza podstawową walką. Tak gracz w miarę postępu i rozwoju postaci będzie to czuł pisząc posty, bo będzie mu wolno więcej.

W specjalizacjach walki będzie wypisane dokładnie co można robić na dany procent i z ilu metrów w co można bez problemu trafić. Siłę przebicia obliczasz bardzo prosto, mianowicie ostrość vs wytrzymałość przedmiotu. Jeśli ostrość jest większa  - możesz się przebić. Jeśli obuch jest większy - możesz zmiażdżyć.
I to jest dobre.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #577 dnia: 19 Maj 2012, 13:43:08 »
Inaczej, w przypadku walki będzie to jeden finiszer na 50%, 2 finiszery na 75% i 3 finiszery na 100%.

O. Bardzo fajny pomysł.

I jak mówię. Niech MG dają nam po dupie. :) Miksturki i uzdrowiciele staną się realni :)

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #578 dnia: 19 Maj 2012, 15:02:51 »
O. Bardzo fajny pomysł.

I jak mówię. Niech MG dają nam po dupie. :) Miksturki i uzdrowiciele staną się realni :)
Dobrze dziadku, możesz być pewny, że o tym nie zapomnę :)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #579 dnia: 19 Maj 2012, 16:38:33 »
Więc tak jak się wam spodobało, zacznę spisywać zasady odnośnie umiejętności i specjalizacji.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #579 dnia: 19 Maj 2012, 16:38:33 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything