Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467082 razy)

Description:

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #500 dnia: 16 Maj 2012, 17:33:13 »
Teraz jest zbroja miękka. Problem?
Niee.. Właśnie mówię, że zawsze tak było i fajnie, że tak zostaje.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #501 dnia: 16 Maj 2012, 17:39:47 »
Trzeba było brać udział w dyskusji podczas tworzenia tego wpisu. To nie jest temat do tego przeznaczony.

Mnie nie obchodzi co było kiedyś i kto to bez wyobraźni to tworzył <facepalm> Mnie interesuje to, że ktoś skopał klasyfikacje broni i nadal się tego skopanego systemu trzymamy. ÂŻe na jego fundamentach próbujesz coś budować, tylko że okazuje się że dupna budowla nam powstaje i grozi zawaleniem.

Twierdzisz że kostur bez kryształu przypomina Ci kij. A że przypomina Ci kij, to powinien nagle niespodziewanie znaleźć się w broni drzewcowej. Ktoś umieścił kostury w broni obuchowej. Ale nie zdawał sobie sprawy, że początkujący magowie nie mogą używać kryształów i są skazani na sam drzewiec. Tak było nawet w Pakcie. Jeśli komuś wydaje się, że ktoś będzie się uczył dwóch specjalizacji broni bo system jest skopany, jest w dużym błędzie.

Nie my to skopaliśmy, więc nie my powinniśmy za to teraz obrywać. Ci którzy tworzą tą grę teraz, powinni zrobić tak, by to działało i byśmy my, gracze, nie byli w ogóle stratni. Do tej pory to działało.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #501 dnia: 16 Maj 2012, 17:39:47 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #502 dnia: 16 Maj 2012, 17:44:06 »
Mnie nie obchodzi co było kiedyś i kto to bez wyobraźni to tworzył <facepalm> Mnie interesuje to, że ktoś skopał klasyfikacje broni i nadal się tego skopanego systemu trzymamy. ÂŻe na jego fundamentach próbujesz coś budować, tylko że okazuje się że dupna budowla nam powstaje i grozi zawaleniem.
Od tygodnia, niezmiennie w tym temacie miałeś ku temu szansę. Nie wykorzystałeś jej. Nie martw się jednak. Do aktualizacji jeszcze nie doszło i wszystko można poprawić.


Twierdzisz że kostur bez kryształu przypomina Ci kij. A że przypomina Ci kij, to powinien nagle niespodziewanie znaleźć się w broni drzewcowej. Ktoś umieścił kostury w broni obuchowej. Ale nie zdawał sobie sprawy, że początkujący magowie nie mogą używać kryształów i są skazani na sam drzewiec. Tak było nawet w Pakcie. Jeśli komuś wydaje się, że ktoś będzie się uczył dwóch specjalizacji broni bo system jest skopany, jest w dużym błędzie.

Nie my to skopaliśmy, więc nie my powinniśmy za to teraz obrywać. Ci którzy tworzą tą grę teraz, powinni zrobić tak, by to działało i byśmy my, gracze, nie byli w ogóle stratni. Do tej pory to działało.
Wszystko jest z tym w porządku. Myślałem, że ktoś Anvowi wykonał kostur bez statystyk kryształu.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #503 dnia: 16 Maj 2012, 17:49:10 »
Od tygodnia, niezmiennie w tym temacie miałeś ku temu szansę. Nie wykorzystałeś jej. Nie martw się jednak. Do aktualizacji jeszcze nie doszło i wszystko można poprawić.

Wszystko jest z tym w porządku. Myślałem, że ktoś Anvowi wykonał kostur bez statystyk kryształu.

Cieszę się.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #504 dnia: 16 Maj 2012, 19:31:57 »
Cytuj
Proponuje:
- szaty zamieniać na długie szaty
- zbroje miękkie zamieniać na buty, spodnie i napierśnik
- zbroje niepłytowe zamieniać na buty, nagolenniki, napierśnik
- zbroje płytowe zamieniać na cały set

Cieszy mnie to. BTW, jak tera będzie z budową stat np. bandytów bo sie bać zaczynam. A i co do ekwipowania, karwasze lub rękawice, a czemu nie to i to?
« Ostatnia zmiana: 16 Maj 2012, 19:36:33 wysłana przez Aragorn »

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #505 dnia: 16 Maj 2012, 19:39:57 »
A i co do ekwipowania, karwasze lub rękawice, a czemu nie to i to?
Nie da się założyć jednego na drugie.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #506 dnia: 16 Maj 2012, 19:47:01 »
To ja sie nie znam ;[

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #507 dnia: 16 Maj 2012, 19:50:42 »
Rękawice płytowe:


Karwasz:


Nie ma takiej możliwości, założyć jedno na drugie. Rękawice zakrywają też przedramiona, podchodząc pod łokcie - to samo robią karwasze. Nie ma sensu zakładać obu, bo raz, to niemożliwe, dwa, bez sensu.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #508 dnia: 16 Maj 2012, 19:50:54 »
Cieszy mnie to. BTW, jak tera będzie z budową stat np. bandytów bo sie bać zaczynam. A i co do ekwipowania, karwasze lub rękawice, a czemu nie to i to?
Myślę, że najwygodniej będzie przygotować wyekwipowanego bandytę w bestiariuszu. Można kilka wersji. Wtedy nie będzie problemów dla nowych graczy, a starzy mistrzowie gry sobie poradzą z tworzeniem statystyk.


Nie da się założyć jednego na drugie.
Rękawica sięga od palców do łokcia. Karwasz sięga od nadgarstka do łokcia.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #509 dnia: 16 Maj 2012, 19:57:34 »
Myślę, że najwygodniej będzie przygotować wyekwipowanego bandytę w bestiariuszu. Można kilka wersji. Wtedy nie będzie problemów dla nowych graczy, a starzy mistrzowie gry sobie poradzą z tworzeniem statystyk.
No niby ok, ale już przy lepszych "ludziach" to będzie koszmar ;[ w poście to będzie masakra ;/

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #510 dnia: 16 Maj 2012, 20:00:10 »
Myślę, że to się przyda potomnym. Bo dodasz takiego delikwenta do bestiariusza jako przeciwnika o danej nazwie, a tam przygotuje czytelny wzór dla ekwipunku.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #511 dnia: 16 Maj 2012, 21:06:11 »
Myślę, że to się przyda potomnym. Bo dodasz takiego delikwenta do bestiariusza jako przeciwnika o danej nazwie, a tam przygotuje czytelny wzór dla ekwipunku.
Jasne, to dobry pomysł. Kilku bandytów, od zwykłego oprycha z karczmy, przez bandytę i jego kompanów średnich, po koksa barbarzyńcę.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #512 dnia: 17 Maj 2012, 18:56:22 »
Galeria urosła o kolejne 25 grafik. Dużo portretów dla magów i kobiet.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #513 dnia: 17 Maj 2012, 19:02:00 »
Połowy obrazków nigdy nie użyjemy bo nie ma gdzie ;[

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #514 dnia: 17 Maj 2012, 19:34:00 »
- Huta jest zamknięta.
Czemu? ;[

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #515 dnia: 17 Maj 2012, 19:35:28 »
Czemu? ;[
W związku z przebudową statystyk. Bardziej opłaca wam się przetopić przedmioty z nowymi statystykami. Więcej na tym zarobicie.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #516 dnia: 17 Maj 2012, 19:39:36 »
Na połowę obrazków motoryka gry nam nie pozwala użyć. Ograniczeni do naszej wyspy nie damy jakiś wyjebanych potworów czy czegoś.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #517 dnia: 17 Maj 2012, 19:40:27 »
Na połowę obrazków motoryka gry nam nie pozwala użyć. Ograniczeni do naszej wyspy nie damy jakiś wyjebanych potworów czy czegoś.
ÂŁaj not?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #518 dnia: 17 Maj 2012, 19:44:12 »
Nazwa odzienia: napierśnik wampira
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 10
Opis: Wyrobiony z 0,9kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne.

napierśnik ze skóry, czyli taki grubszy kaftan/kubrak na klatę, tak? Bez rękawów?


https://lh4.googleusercontent.com/-rk4mPz4-kws/T5Wd35kpFxI/AAAAAAAAAOE/mBWCrzmXmgo/s880/Fantasy-Cities-2998.jpg


https://lh4.googleusercontent.com/-WshH13d6lHU/T5WfJ3hR32I/AAAAAAAAATc/rpSujzX4rQc/s758/683501.jpg


https://lh5.googleusercontent.com/-3aLCS8KpIfk/T5WiSue7YeI/AAAAAAAAAa4/qJ30EULacuc/s956/o750321.jpg


i wielu wielu wielu innych nie ma na naszej wyspie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #519 dnia: 17 Maj 2012, 19:47:50 »
Taki napierśnik jak na grafice. Tylko na klatę.
Wyspa jest bardzo duża. Można wszystko, trzeba tylko to rozplanować z głową.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #519 dnia: 17 Maj 2012, 19:47:50 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top