Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 471979 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #400 dnia: 15 Maj 2012, 00:42:13 »
Dobrze, od teraz będę używał kryptonimu "Zakamuflowana Opcja Niemiecka".
A najzabawniejszym tragi-komizmem w tym jest, to że on naprawdę ma niemieckie obywatelstwo.  <;
Ano <lol>


Is, czy bronie będą miały Wymaganie: używanie broni dystansowych (np. dla łuku)? Bo na razie nie ma, a chciałbym się upewnić.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #401 dnia: 15 Maj 2012, 00:45:27 »
Można utworzyć coś w stylu atrybutów pseudo-magicznych, tylko to już zależy od koncepcji magii, czy jest uważana za całkowicie oddzielną dziedzinę czy raczej nieodłączną część świata gry

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #401 dnia: 15 Maj 2012, 00:45:27 »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #402 dnia: 15 Maj 2012, 00:47:21 »
A może najpierw zaczęlibyście grać.


Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #403 dnia: 15 Maj 2012, 00:49:03 »
Nie, my będziemy tylko komentować i psioczyć, że jest chujowo zrobione i mało graczy.  ;[

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #404 dnia: 15 Maj 2012, 00:52:15 »
Ktoś musi mieć taką funkcję :P Chociaż miałem dla was kuszącą propozycję pojawienia się w fabule :P

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #405 dnia: 15 Maj 2012, 00:54:17 »
Ktoś musi mieć taką funkcję :P Chociaż miałem dla was kuszącą propozycję pojawienia się w fabule :P

Ty flirciarzu <3

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #406 dnia: 15 Maj 2012, 00:54:39 »
My mamy swoją fabułę i nie różni się ona od tej w pornosach.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #407 dnia: 15 Maj 2012, 00:59:36 »
Nadal się grzmocicie w dupsko? ÂŻe też wam się to nie znudziło jeszcze :P

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #408 dnia: 15 Maj 2012, 01:04:46 »
Teraz to tylko walka na miecze

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #409 dnia: 15 Maj 2012, 01:05:45 »
Bardziej miałem na myśli Gucia i kozę (nie mylić z userem), zaś pomagałby mu Elrond, ale niech będzie. o.O

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #410 dnia: 15 Maj 2012, 01:18:33 »
Piszę się tylko na załatwienie takowej. Niech z nią robi co chce, byle nie na moich oczach <ignorant>

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #411 dnia: 15 Maj 2012, 01:22:12 »
Grajcie!!  \m/
« Ostatnia zmiana: 15 Maj 2012, 01:38:15 wysłana przez Gunses »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #412 dnia: 15 Maj 2012, 01:31:44 »
:o

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #413 dnia: 15 Maj 2012, 08:57:00 »
Jeśli chodzi o czary to tu problem nie leży w słabych magach bo oni i tak mieli przejebane, tylko w samych zaklęciach które z samego opisu są instant killem, nie wspominając już o przyzwaniach potworów mogących niszczyć całe oddziały. Więc widocznie trzeba się zagłębić w same zaklęcia, a nie tylko ogólne zasady czarowania. Nie jestem oczywiście zwolennikiem wyrzucenia każdego zbyt potężnego zaklęcia, ale można by je udostępnić w innej formie niż krótka inkantacja ;f
Zaklęcie to podstawowa inkantacja np. pierwotna forma kuli ognia - zwykłego czaru ofensywnego. Jego zasięg etc. jest zależne od posiadanej umiejętności czyli np. telekinezy. To zaklęcie można rozwijać. Ma ono swoje drzewko rozwoju. Podobnie jak miałeś drzewka rozwoju broni w Dead Space. Wydanie talentu nie zawsze wiąże się z dostaniem nowej funkcji ale są również nowe funkcje dodające albo bajery do siły zaklęcia albo nowe jego formy np. z kuli ognia robi się ognisty granat.

Wtedy inkantacja zaklęcia ulega zmianie wypowiada się podstawową inkantacje plus każdą kolejną formę z drzewka. Czyli dajmy na to coś tam, coś tam i coś tam coś tam. Mamy podstawową inkantacje i tą z rozszerzenia, więc mag potrzebuje 2 postów aby to zrobić. Nie będzie mógł użyć potężniejszego zaklęcia jeśli nie będzie miał przez sobą tanka, lub nie zabezpieczy się przez atakiem przeciwnika w "poście pomiędzy" jakimś zaklęciem defensywnym.


Co do Umiejętności. Wszystko ładnie piękne. Dziwi mnie że umiejętności bojowych jest tak mało.

Co do skasowania. Czarne serce do wywalenia. A reszta do chyba w geście Bractwa... Czy oni się tego nie uczą?
Te umiejętności nawet nie zacząłem poprawiać, po prostu je uporządkowałem. Większość z bractwa odpadnie bo to nie umiejętności tylko wiedza. Z magii też sporo się pożegna z istnieniem. Czarne serce to umiejętność adepta nekromancji - do ogarnięcia to mam przy okazji robienia umiejętności.


Is, czy bronie będą miały Wymaganie: używanie broni dystansowych (np. dla łuku)? Bo na razie nie ma, a chciałbym się upewnić.
Nie będą miały. Co jest wymagane podane jest w opisach broni w samouczku.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #414 dnia: 15 Maj 2012, 09:00:47 »
I to jest dobre. Czarowanie wymaga czasu. Magowie w końcu muszą o tym wiedzieć.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #415 dnia: 15 Maj 2012, 10:16:41 »
Rano wpadłem na pomysł by inkantacje miały dłuższą formę, a tu proszę, taka niespodzianka :)

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #416 dnia: 15 Maj 2012, 12:17:10 »
Tylko żeby teraz na drugą modłę nie wyszło, że magowie będą bezużyteczni, a wojownicy i łucznicy wszelakiego rodzaju staną się koksami...

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #417 dnia: 15 Maj 2012, 13:24:32 »
Taa... skoro wojownicy tłuką na wyprawach manekiny, które praktycznie się nie poruszają, to jaki problem dla maga napisać że cel stoi kilkanaście metrów dalej? A wypowiedzieć nawet pięć złów można bardzo szybko. Energie magiczną można kumulować w sobie już przed walką.

Powinna zrobić się równowaga.

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #418 dnia: 15 Maj 2012, 13:52:18 »
To wszystko są jakieś chory pomysły powinny być 4 profesje Knajt, Paladyn, Druid, i mag. I powinno być tak, że knajt jest w chuj wykoksany i walki z aksa,  ale traci kasę cały czas nie ma w ogóle zaklęć i każdy go bije, powinien tracić dużo pieniędzy podczas wypraw. Paladyni powinni walić na dystans z luków i kusz i powinni być bardzo słabi w bezpośrednim starciu powinni dostawać łomot od byle wilka. Druidzi powinni walić z różdżki, i ich zaklęcia ofensywne powinny być w chuj słabsze od magów za to powinni lepiej leczyć od nich, głownie brało by się ich na wyprawę do leczenia bo do walki się nie nadają. No i magowi powinni być najbardziej wyjebani najlepsze pancerze najlepsze obrażenia i najlepiej zarabiają. W dodatku wprowadził bym nowy kontynent tylko dla graczy premium( by isu zrobił płatne konta za 50 zl na 3 miesiące) i oni powinni mieć lepsze itemy i lepsze wyprawy tylko dla graczy premium i oni powinni tez mieć lepsze skille i więcej kasy dostawać no i to by była gra.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #419 dnia: 15 Maj 2012, 13:56:26 »
To wszystko są jakieś chory pomysły powinny być 4 profesje Knajt, Paladyn, Druid, i mag. I powinno być tak, że knajt jest w chuj wykoksany i walki z aksa,  ale traci kasę cały czas nie ma w ogóle zaklęć i każdy go bije, powinien tracić dużo pieniędzy podczas wypraw. Paladyni powinni walić na dystans z luków i kusz i powinni być bardzo słabi w bezpośrednim starciu powinni dostawać łomot od byle wilka. Druidzi powinni walić z różdżki, i ich zaklęcia ofensywne powinny być w chuj słabsze od magów za to powinni lepiej leczyć od nich, głownie brało by się ich na wyprawę do leczenia bo do walki się nie nadają. No i magowi powinni być najbardziej wyjebani najlepsze pancerze najlepsze obrażenia i najlepiej zarabiają. W dodatku wprowadził bym nowy kontynent tylko dla graczy premium( by isu zrobił płatne konta za 50 zl na 3 miesiące) i oni powinni mieć lepsze itemy i lepsze wyprawy tylko dla graczy premium i oni powinni tez mieć lepsze skille i więcej kasy dostawać no i to by była gra.
<lubi to>

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #419 dnia: 15 Maj 2012, 13:56:26 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top