Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467299 razy)

Description:

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #380 dnia: 14 Maj 2012, 22:16:39 »
Tak jest od kilku lat. Jeśli masz hejtować, tam są drzwi. Interesuje mnie tylko konstruktywna krytyka.
I ja tylko taką reprezentuję. Mylisz hejtowanie z trollowaniem.

Zagadka dla Griska. Co jest cięższe. 1cm3 stali, czy 10cm3 drewna?
Oh, ah. Isq manipulator. Przyjmijmy, że miecz składa się z podanego przez ciebie 1cm3 stali. Dobrze. Tak więc lekko ponad dwa razy dłuższy drewniany kij, ma miecz 10 razy większą powierzchnię? Lolz.... Nice, try, go practise.

Pomyślał ktoś niski o 90 centymetrowym mieczu u pasa. <ignorant>
U człowieka jak podałeś 180 cm - 90 cm miecz zajmuje 1/2 ciała.
U 220 cm Drakona, 150 cm muszkiet zajmuje 2/3 ciała.
Widzisz różnicę?
 

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #381 dnia: 14 Maj 2012, 22:24:58 »
Oh, ah. Isq manipulator. Przyjmijmy, że miecz składa się z podanego przez ciebie 1cm3 stali. Dobrze. Tak więc lekko ponad dwa razy dłuższy drewniany kij, ma miecz 10 razy większą powierzchnię? Lolz.... Nice, try, go practise.
Zauważ, że miecz jest krótszy i dość płaski. Kij jest dłuższy i grubszy. Poza tym wszystko zależy od gatunku drewna. Nasze waży akurat tyle. Deal with it.


U człowieka jak podałeś 180 cm - 90 cm miecz zajmuje 1/2 ciała.
U 220 cm Drakona, 150 cm muszkiet zajmuje 2/3 ciała.
Widzisz różnicę?
90 centymetrów to zasięg ostrza. Nie walczysz przecież koniuszkiem rękojeści. W związku z tym 90cm przeważnie zwisa u boku takiemu wojowi. Ty zaś podałeś 150 centymetrów jako przykład konkretnego muszkietu, którego długość pewnie wygooglowałeś. Otóż miśku długość muszkietu jest taka jak sobie zapragnął inżynier. Zazwyczaj wytwarzano takie od 1,2 do 1,5 metra. Zauważ, że podaje długość całej broni. Długość lufy to tak orientacyjnie coś około metra. A więc mamy sytuacje prawie identyczną jak w przypadku miesza. Tylko, na miejscu ostrza znajduje się dłuższa o kilka centymetrów lufa. Tak już u nas na Valfden budują.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #381 dnia: 14 Maj 2012, 22:24:58 »

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #382 dnia: 14 Maj 2012, 22:44:07 »
Zauważ, że miecz jest krótszy i dość płaski. Kij jest dłuższy i grubszy. Poza tym wszystko zależy od gatunku drewna. Nasze waży akurat tyle. Deal with it.
Aaaahaaa... Rozumiem. "Podam mu, że stosunek objętości miecza, do kija to 10 razy. LOL. Na pewno uwierzy. xD"
Narysuj sobie proszę sześcian 1cm3 i 10cm3. Zrozumiesz moją prześmiewczą reakcję. ÂŻadne tłumaczenie, że miecz jest krótki i płaski, a kij dłuższy i grubszy nie zadziała.
Następnie... "Kurwa, nie zadziałało. E tam, zawsze mogę mu powiedzieć, że nasze drewno waży akurat tyle i chuj."


90 centymetrów to zasięg ostrza. Nie walczysz przecież koniuszkiem rękojeści. W związku z tym 90cm przeważnie zwisa u boku takiemu wojowi. Ty zaś podałeś 150 centymetrów jako przykład konkretnego muszkietu, którego długość pewnie wygooglowałeś. Otóż miśku długość muszkietu jest taka jak sobie zapragnął inżynier. Zazwyczaj wytwarzano takie od 1,2 do 1,5 metra. Zauważ, że podaje długość całej broni. Długość lufy to tak orientacyjnie coś około metra. A więc mamy sytuacje prawie identyczną jak w przypadku miesza. Tylko, na miejscu ostrza znajduje się dłuższa o kilka centymetrów lufa. Tak już u nas na Valfden budują.
Tutaj taka sama sprawa jak w poprzednio. "Bo u nas się tak buduje."

Po co ta dyskusja i próbowanie udowadniania, że masz rację, skoro można było od początku napisać: "U nas się tak robi i my mamy takie materiały!" Trolo lololo lololo lolol.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #383 dnia: 14 Maj 2012, 22:50:55 »
Grisonie podałem Ci przykłady z życia wzięte. U nas akurat produkuje się krótsze wersje muszkietów. Wiem, że zrozumiałeś co miałem na myśli więc nie troluj. 2 metrowy kij waży 1,4 kilo. Myślę, że lepiej byłoby 0,9kg. Niemniej jednak przelicznik drewna sprawdza się idealnie w przypadku innych przedmiotów.

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #384 dnia: 14 Maj 2012, 22:53:51 »
A tak poza tym, to skąd wziąłeś te wagi 0,000 miejsc po przecinku? Niby przejrzyste i czytelne, ale nie lepiej to zrównać jakoś? ;/ Aaa... Z podziału %'towego sztabek?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #385 dnia: 14 Maj 2012, 22:57:22 »
A tak poza tym, to skąd wziąłeś te wagi 0,000 miejsc po przecinku? Niby przejrzyste i czytelne, ale nie lepiej to zrównać jakoś? ;/ Aaa... Z podziału %'towego sztabek?
Tak z podziału procentowego.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #386 dnia: 14 Maj 2012, 22:57:38 »
O! I teraz to się mi podoba. Jest partia rządząca (Is), jest opozycja (Gris) ;> I jest debata :P To niech się partia rządząca broni :)

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #387 dnia: 14 Maj 2012, 23:01:15 »
Ja jestem tylko skromnym głosem rozsądku, Guciu. :/

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #388 dnia: 14 Maj 2012, 23:41:04 »
Nie wiem czy jest sens kłócić się o wagę kija (który mimo wszystko jest o 1/3 za ciężki) podczas gdy cały system leży i kwiczy w oparach absurdu. Magia zawsze w tej grze była "ope" i jakoś nikt nie kwapi się by coś z tym zrobić. Póki co niemożliwe jest stworzenie postaci walczącej za pomocą broni potężniejszej od maga - każda umiejętność śmiesznie wypada w porównaniu do 3 poziomowego zaklęcia, to samo zresztą z atrybutami magicznymi - taka teleportacja co sekundę i w każde miejsce na globie jest tak idiotycznie przekoksana, że chyba niemożliwe jest jej racjonalne używanie w obecnym stanie. To samo z motorokinezą - co powstrzyma gracza posiadającego ten skill przed rozerwaniem na strzępy dowolnego przeciwnika? Zmęczy się? Proszę cię, skoro potrafi rzucać katapultami to byle wypierdek przecież nie jest dla niego przeszkodą. Mogę wymieniać dalej ale nie widzę na razie potrzeby. ÂŁatwo zatem dojść do wniosku, że jeśli chce się stworzyć potężną postać to prędzej czy później należy wylądować w gildii magów. I zamiast znaleźć sposób na wyrównanie szans lub wprowadzenia elementów magii to walki bronią poprzez np. zaklinanie to się pierdolicie z wagą kija ;/

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #389 dnia: 14 Maj 2012, 23:44:26 »
Zignoruje Twój post, tak jak Ty zignorowałeś moje posty i informacje o aktualizacji systemu. <ignorant>

Zaktualizowałem galerie o nowe 39 grafik.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #390 dnia: 14 Maj 2012, 23:46:19 »
Iseq ja cię ładnie proszę, przestań wykręcać się sianem i daj chociaż zarys twojego genialnego planu jak zamierzasz zmienić ten stan rzeczy ;/

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #391 dnia: 14 Maj 2012, 23:49:17 »
Ale spierasz się Mentos o coś bezsensownie, gdy własnie prace nad tym trwają. Odbyła się konferencja z osobami używającymi magii odnośnie nerfiena tych postaci i przebudowy całkowitej magii. W rozmowie uczestniczyli także gracze innych klas, bo to im często zależało, żeby te szanse wyrównać. Także, jest w toku. Sam fakt, że Isu wziął się już za umiejętności jest obiecujący. Magią powinien zając się na dniach.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #392 dnia: 14 Maj 2012, 23:53:27 »
W dużym skrócie. Słaby mag może użyć tylko 1 czaru na post z akcją. Umiejętności takie jak koncentracja i medytacja zwiększają ilość i moc czarów jakie może rzucić mag. Telekineza aż po mortokineze odpowiada za zasięg czarów, odległość pchnięcia  i podciągnięcia przedmiotu do danej wagi. Także nie jest tak jak opisałeś. System jest wpisywany na nowo na wiki i od razu ustalany z gaczami. Zarys został stworzony już wcześniej. Także dopieszczamy tylko szczegóły.

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #393 dnia: 14 Maj 2012, 23:58:48 »
Aż się łezka w oku kręci.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #394 dnia: 15 Maj 2012, 00:04:21 »
To skoro Isu chce tym razem dla odmiany coś naprawić zamiast zjebać to niech pracuje - ostatnia wielka aktualizacja skończyła się katastrofą z tego co pamiętam ;/ No cóż tym razem zanosi się na to że może być lepiej

W dużym skrócie. Słaby mag może użyć tylko 1 czaru na post z akcją. Umiejętności takie jak koncentracja i medytacja zwiększają ilość i moc czarów jakie może rzucić mag. Telekineza aż po mortokineze odpowiada za zasięg czarów, odległość pchnięcia  i podciągnięcia przedmiotu do danej wagi. Także nie jest tak jak opisałeś. System jest wpisywany na nowo na wiki i od razu ustalany z gaczami. Zarys został stworzony już wcześniej. Także dopieszczamy tylko szczegóły.

Co do telekinezy i pochodnych to dobrze wiesz ze za czasów kiedy jeszcze grałem sprawa wyglądała trochę inaczej, a rzucenie ogromnym głazem wciąż nie daje zbyt wielkich szans przeciwnikowi, ale nvm zobaczymy co będzie.

Jeśli chodzi o czary to tu problem nie leży w słabych magach bo oni i tak mieli przejebane, tylko w samych zaklęciach które z samego opisu są instant killem, nie wspominając już o przyzwaniach potworów mogących niszczyć całe oddziały. Więc widocznie trzeba się zagłębić w same zaklęcia, a nie tylko ogólne zasady czarowania. Nie jestem oczywiście zwolennikiem wyrzucenia każdego zbyt potężnego zaklęcia, ale można by je udostępnić w innej formie niż krótka inkantacja ;f

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #395 dnia: 15 Maj 2012, 00:17:16 »
A pamiętacie, jak Canis przyzywał sobie 3 smoki na raz i niszczył armię? :D

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #396 dnia: 15 Maj 2012, 00:31:06 »
Tego imienia się nie wypowiada :P

Ale powiem wam, że zmiany idą w dużej mierze. Będzie inaczej, czy lepiej czy gorzej, się zobaczy, ale jeśli Is się zepnie i dociągnie wszystkie projekty do końca, to marant zmieni się całkowicie.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #397 dnia: 15 Maj 2012, 00:36:08 »
Co do Umiejętności. Wszystko ładnie piękne. Dziwi mnie że umiejętności bojowych jest tak mało.

Co do skasowania. Czarne serce do wywalenia. A reszta do chyba w geście Bractwa... Czy oni się tego nie uczą?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #398 dnia: 15 Maj 2012, 00:39:52 »
Też sądzę, że wachlarz skilli powinien być większy i rozbudowany na drzewo. Tzn, wybierając jedną gałąź, blokujemy sobie inną, przez co mielibyśmy całkiem fajną różnorodność.

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #399 dnia: 15 Maj 2012, 00:40:52 »
Tego imienia się nie wypowiada :P
Dobrze, od teraz będę używał kryptonimu "Zakamuflowana Opcja Niemiecka".
A najzabawniejszym tragi-komizmem w tym jest, to że on naprawdę ma niemieckie obywatelstwo.  <;

A teraz zapytam jak prawdziwy polak: "Kjedy to bedzie wszysko gotowe, e?"


Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #399 dnia: 15 Maj 2012, 00:40:52 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top