Autor Wątek: Dyskusja o grze  (Przeczytany 467172 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1040 dnia: 09 Czerwiec 2012, 21:10:29 »
Czary wyglądają bardzo fajnie :) Oczywiście mogło by być ich więcej... Ale to może być pole do popisu dla magów. Pojęcie "czaroznactwo" w końcu mogło by się przydać.

A co z uzdrawianiem będzie?
Jak na razie układam wersje beta zaklęć ofensywnych i defensywnych. Na razie przebudowuje to pod system "finiszerów". Później zacznę wprowadzać ewentualne poprawki, żeby z balansować moc czarów.

Jeszcze będzie tam miejsce dla zaklęć "przyzywania" i leczenia. Odnośnie samej magii leczenia pisałem już wcześniej i będę się tego trzymał:
Cytuj
Magia lecznicza zostanie ograniczona. Zostanie przebudowany sposób leczenia, będzie mniej zaklęć i będą polegały zupełnie na czym innym. Kleryk zostanie głównie przemianowany na klasę zielarza, sanitariusza, a zaklęcia, którymi będzie dysponował skupiały się będą na leczeniu gracza swoją własną witalnością przekazywaną przez strumień energii magicznej. Dlatego klerycy poddawani będą specjalnym kuracjom wzmacniając ich odporność i samoleczenie. Bo jak można się domyślić lecząc ranę gracza, ta rana zostanie przeniesiona na ciało kleryka, ale kleryk dysponując umiejętnościami i zmodyfikowanym systemem immunologicznym będzie w stanie szybko wyleczyć się z takich obrażeń. Także urwanych rąk, i głów już nie wyleczymy. Rozgrywka klerykiem stanie się bardziej realistyczna na swój sposób.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1041 dnia: 09 Czerwiec 2012, 22:57:30 »
A co z magią ducha? Bo w spisach jak narazie widzę tylko cztery główne żywioły, a nie ukrywam że mnie jako gracza interesuje właśnie ta jedna.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1041 dnia: 09 Czerwiec 2012, 22:57:30 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1042 dnia: 09 Czerwiec 2012, 23:00:02 »
A co z magią ducha? Bo w spisach jak narazie widzę tylko cztery główne żywioły, a nie ukrywam że mnie jako gracza interesuje właśnie ta jedna.
Dlaczego akurat ta magia Cię tak interesuje?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1043 dnia: 09 Czerwiec 2012, 23:03:52 »
Z tego co pamiętam, jest nowicjuszem magii Urangol :)

Czyli magowie nie będą mieli leczenia tylko wojowie? Bo chyba nie tworzymy kolejnej organizacji...

Rozumiem całą twoją koncepcję. Ale chciałbym dodać, że ja zrobiłbym to jako odbicie lustrzane Czarnej Magii. Oczywiście tą pierwszą trochę ukrócił. I dać ją jak osobną kolejną ścieżkę do Gildii.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1044 dnia: 09 Czerwiec 2012, 23:17:34 »
Mam nadzieję, że ilość czarów we wszystkich szkołach będzie identyczna.

A co z drzewcami i zabawą w druida? ;[

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1045 dnia: 09 Czerwiec 2012, 23:20:10 »
Z tego co pamiętam, jest nowicjuszem magii Urangol :)
Pytam się bardziej, żeby wybadać co mu się w niej podoba.


Czyli magowie nie będą mieli leczenia tylko wojowie? Bo chyba nie tworzymy kolejnej organizacji...
Powiedzmy, że uzdrowiciel to będzie osoba na tyle zmutowana magicznymi miksturami, że będzie przydatna tylko do leczenia i stosowania magii defensywnej. Nadal myślę nad tym czy w związku z tym nie podarować im magii przemiany jako element szkolenia. W końcu po takim zatruciu miksturami mogliby być przystosowani do wszelakich form metamorfozy.


Rozumiem całą twoją koncepcję. Ale chciałbym dodać, że ja zrobiłbym to jako odbicie lustrzane Czarnej Magii. Oczywiście tą pierwszą trochę ukrócił. I dać ją jak osobną kolejną ścieżkę do Gildii.
Zaklęcia z magii ducha zostaną wykorzystane. Tak samo anty magia. Po prostu w nowym spisie nie ma sztywnego podziału. Dlatego np. zaklęcie drenażu magii, które odbiera magowi 1 inkantacje na następny post jest w klątwach, ale będzie uczone w Bractwie jako element treningu walki przeciwko magom. Takich przykładów jest wiele. Na dzień dzisiejszy możesz się jedynie martwić o utratę czarów przyzywania potężnych bestii i wskrzeszania zmarłych zaklęciami.


Mam nadzieję, że ilość czarów we wszystkich szkołach będzie identyczna.

A co z drzewcami i zabawą w druida? ;[
Zostanie przerobione na umiejętność podobną do stworzenia ożywieńca, tylko w tym przypadku za pomocą magii stworzymy "drzewo zombie". Staram się wyrównać ilość zaklęć przy każdym żywiole. Czasem jednak zaczyna brakować mi pomysłów na praktyczne czary. A nie chce na siłę wrzucać czegoś co tylko z nazwy jest inne lub nigdy nie zostanie użyte przez graczy.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1046 dnia: 09 Czerwiec 2012, 23:32:59 »
Pytam się bardziej, żeby wybadać co mu się w niej podoba.


Jeśli o to chodzi to zwyczajnie normalne żywioły mnie aż nie kręcą. Jakiejś innej/odmiennej gałęzi magii chciałem. Dodatkowo fajny jest astralny wymiar urangolu, o te właśnie zaklęcia mi chodziło. Duchy te sprawy. Blisko temu do demonów itd. a tą tematykę zawsze lubiłem (patrz Anv z Paktu).

Chyba że by to ogarnąć i z iluzją połączyć, to też jest ciekawe. Ale to tylko rzucony pomysł, bez konkretów.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1047 dnia: 10 Czerwiec 2012, 01:28:36 »
a jakby dać do magii ziemi np.
impuls - mag dotyka ziemi + inkantacja i powstaje dookoła pojedynczy wstrzas przewracajacy przeciwników?
powstanie golema - każdy wie o co chodzi.
i coś, żeby w zasypanych jaskiniach mogli znajdować jakieś wyjście (głazy się rozstępują)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1048 dnia: 10 Czerwiec 2012, 09:41:27 »
a jakby dać do magii ziemi np.
impuls - mag dotyka ziemi + inkantacja i powstaje dookoła pojedynczy wstrzas przewracajacy przeciwników?
Ogarnę coś na ten wzór.


powstanie golema - każdy wie o co chodzi.
Cytuj
Takich przykładów jest wiele. Na dzień dzisiejszy możesz się jedynie martwić o utratę czarów przyzywania potężnych bestii i wskrzeszania zmarłych zaklęciami.


i coś, żeby w zasypanych jaskiniach mogli znajdować jakieś wyjście (głazy się rozstępują)
To nie bardzo w ofensywie. :P

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1049 dnia: 10 Czerwiec 2012, 13:06:10 »
Zawsze może być tak, że powiedzmy:

Magia Ognia:

7 ofensywnych - 3 defensywne

Magia Ziemi:

5 ofensywnych - 5 defensywnych

Magia Wody:

6 ofensywnych - 4 defensywne

Ale żeby zawsze była ta sama liczba czarów. Jak nie wiesz, to pisz. Głowę mam pełną pomysłów.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1050 dnia: 10 Czerwiec 2012, 14:18:14 »
Powiedzmy, że uzdrowiciel to będzie osoba na tyle zmutowana magicznymi miksturami, że będzie przydatna tylko do leczenia i stosowania magii defensywnej. Nadal myślę nad tym czy w związku z tym nie podarować im magii przemiany jako element szkolenia. W końcu po takim zatruciu miksturami mogliby być przystosowani do wszelakich form metamorfozy.

Oj, nie narzucajmy nikomu gotowych wzorców klas, bo zaraz jeszcze tanka i dps'a dorobimy. Wg. mnie można zrobić magię leczącą poprzez dotyk, jeśli ktoś ma ochotę stworzyć uzdrowiciela łącząc to z innymi umiejętnościami to jego wola

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1051 dnia: 10 Czerwiec 2012, 14:23:47 »
Właśnie. Pomysł Isa wprowadza zbyt duży chaos. Nie można by po prostu zrobić kolejnej ścieżki, w której były by zaklecia lecznicze, wzmacniające i przywołujące jakieś istoty typu wilk, niedżwiedź, pantera?

Magia żywiołów: Ogień, Woda, Ziemia, Powietrze
Czarna Magia: ÂŚmierć, Krew, Klątwy
Biała Magia: ÂŻycie, Wzmocnienia, Natura

I pozwolić uczyć jej w Gildii, przy czym by ktoś mógłby uczyć się Magii żywiołów, najpierw musiałby wyuczyć się przynajmniej dwóch ścieżek Białej Magii (i na odwrót - Arcymag dwóch żywiołów pozwala naukę białej magii).

Kto jest za tym? Zróbmy wybory!
« Ostatnia zmiana: 10 Czerwiec 2012, 14:27:57 wysłana przez Elrond »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1052 dnia: 10 Czerwiec 2012, 14:24:29 »
Też mi się wydaje, że nie będzie chętnych na typową zamkniętą klasę "Uzdrowiciel". Już lepiej dać jakiś Druidzki Krąg, gdzie uczono by o ziołach, alchemii, magii przywoływań, kontroli zwierząt i właśnie leczeniu.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1053 dnia: 10 Czerwiec 2012, 14:28:49 »
Wyuczyć się będzie tego bardzo szybko i graczowi sie znudzi...

Właśnie. Pomysł Isa wprowadza zbyt duży chaos. Nie można by po prostu zrobić kolejnej ścieżki, w której były by zaklecia lecznicze, wzmacniające i przywołujące jakieś istoty typu wilk, niedżwiedź, pantera?

Magia żywiołów: Ogień, Woda, Ziemia, Powietrze
Czarna Magia: ÂŚmierć, Krew, Klątwy
Biała Magia: ÂŻycie, Wzmocnienia, Natura

I pozwolić uczyć jej w Gildii, przy czym by ktoś mógłby uczyć się Magii żywiołów, najpierw musiałby wyuczyć się przynajmniej dwóch ścieżek Białej Magii (i na odwrót - Arcymag dwóch żywiołów pozwala naukę białej magii).

Kto jest za tym? Zróbmy wybory!

To jest bardzo dobry pomysł ;)

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1054 dnia: 10 Czerwiec 2012, 14:29:53 »
A mi się wydaje, że jednak ten podział jest dobry. Mamy różne szkoły magii, a jednym z nich jest ten uzdrowiciel. To może te przemiany właśnie dodać do niego i wychodzi taki Druid. A szkoła jaką prezentuje to magia natury. Ucząc się magii wybieramy jeden z żywiołów, ducha lub naturę.


Zostawiam w takiej formie, pisałem, gdy Edziu i Gucio nie wstawili swoich.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1055 dnia: 10 Czerwiec 2012, 14:32:33 »
Albo dać pomysł Isq jako wybór specjalizacji dla maga. Wtedy byłby wolny wybór gracza, nie?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1056 dnia: 10 Czerwiec 2012, 14:46:23 »
Cytuj
Powiedzmy, że uzdrowiciel to będzie osoba na tyle zmutowana magicznymi miksturami, że będzie przydatna tylko do leczenia i stosowania magii defensywnej. Nadal myślę nad tym czy w związku z tym nie podarować im magii przemiany jako element szkolenia. W końcu po takim zatruciu miksturami mogliby być przystosowani do wszelakich form metamorfozy.

Właśnie że nie Dev. Kulą Ognia se nie jebniesz

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1057 dnia: 10 Czerwiec 2012, 14:52:14 »
Dołożyć Druidów! Gucio chce być Hierofantem!

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1058 dnia: 10 Czerwiec 2012, 14:56:49 »
Elrond to zmieńmy koncepcję :D

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1059 dnia: 10 Czerwiec 2012, 15:17:01 »
Ja chcę być magiem żywiołu, ziemi. I uczyć sie czarów leczniczych.

Ja chce być hierofantem! Nawet mam brodę i zmarszczki na dupie!

Isu, a nie dało by się dać dla każdego żywiołu odpowiedniego żywiołaka?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Dyskusja o grze
« Odpowiedź #1059 dnia: 10 Czerwiec 2012, 15:17:01 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything