Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164953 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2040 dnia: 22 Kwiecień 2017, 13:45:47 »
No niby tak, ale łuk z metalu? Może w czasach dzisiejszych, ale tutaj? Po prostu dodajmy kilka rodzajów drewna, różniących się ceną i statami.

Odrzuciłbym może stal valfdeńską, bo to normalna stal, ale inne materiały myślę mogą zostać - mithril czy szkło ilusmirskie nie istnieją realnie, a w marancie równie dobrze mogą ze względu na swoje właściwości służyć do produkcji łuków.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2041 dnia: 22 Kwiecień 2017, 20:31:02 »
A które z naszych metali są na tyle plastyczne by dało się robić z nich łuki? Dla tych, które istnieją w naszym świecie można określić górną granicę sprężystości, jednak do odkształcenia metalu potrzeba znacznie więcej siły niż do takiego drewna.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2041 dnia: 22 Kwiecień 2017, 20:31:02 »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2042 dnia: 23 Kwiecień 2017, 13:11:43 »
Nie zagłębiajmy się nad tym, co jest i jak bardzo realne, bo w marancie to nie ma sensu.

Wydaje mi się, że łuki mogłyby być wykonywane z metalu, nie wiedzę w tym problemu. Ewentualnie możnaby pomyśleć nad tym, czy łuki z drewna powinny być lepsze od łuków z metalu.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Statystyki_materia%C5%82%C3%B3w#Materia.C5.82y

Skoro statystyki łuków wyrabia tylko jeden rodzaj rzemieślników, a pozostali gracze nie mają potrzeby codziennie z tego korzystać (tworzyć staty. łuków), to można by wprowadzić jakieś równanie określające ile dany łuk ma zasięgu. Weźmy 3 potencjalne materiały: mithril, żelazo, wiąz.

Mithril
Ostrość - 20
Obuch - 28
Wytrzymałość - 30

Wiąz
Ostrość - 5
Obuch - 4
Wytrzymałość - 4

ÂŻelazo
Ostrość - 15
Obuch - 23
Wytrzymałość - 25


Pomyślałem, żeby określi bazowy zasięg łuków. Powiedzmy łuk długi - bazowy zasięg 100 metrów - to 100 metrów daje sam sposób konstrukcji łuku, łączenia elementów, jego długość, profilowanie itp.

Zasięg łuk długi: 100 metrów.
Zasięg łuk refleksyjny: 60 metrów.
Zasięg łuk krótki: 30 metrów.

Teraz uzależniając zasięg od wytrzymałości materiału (bo sądzę, że to właśnie ten parametr powinien mieć kluczowe znaczenie) można brać wytrzymałość materiału, dzielić ją przez 10 i uzyskany wynik, byłby mnożnikiem dla zasięgu łuku. Tutaj należałoby uprzywilejować gatunki drzewa, jako dedykowane materiały dla łuków. U nich nie byłoby tego 'podziel przez 10'.

Mithril: wytrzymałość 30. Wzór
30/10=3 <- mnożnik
100m * 3 = 300 metrów <- zasięg łuku długiego.

Mithril: wytrzymałość 30. Wzór
30/10=3 <- mnożnik
60m * 3 = 180 metrów <- zasięg łuku refl.

Mithril: wytrzymałość 30. Wzór
30/10=3 <- mnożnik
30m * 3 = 90 metrów <- zasięg łuku krótkiego.



ÂŻelazo: wytrzymałość 25. Wzór
25/10=2,5 <- mnożnik
100m *2,5 = 250 metrów <- zasięg łuku długiego.

ÂŻelazo: wytrzymałość 25. Wzór
25/10=2,5 <- mnożnik
60m *2,5 = 150 metrów <- zasięg łuku refleksyjnego.

ÂŻelazo: wytrzymałość 25. Wzór
25/10=2,5 <- mnożnik
30m *2,5 = 75 metrów <- zasięg łuku krókiego.



Wiąz: wytrzymałość: 6. Wzór
(brak dzielenia przez 10) 6 <- mnożnik
100 * 6 = 600 metrów <- zasięg łuku długiego

Wiąz: wytrzymałość: 6. Wzór
(brak dzielenia przez 10) 6 <- mnożnik
60 * 6 = 360 metrów <- zasięg łuku refleksyjnego

Wiąz: wytrzymałość: 6. Wzór
(brak dzielenia przez 10) 6 <- mnożnik krótkiego
30 * 6 = 180 metrów <- zasięg łuku


Spokojnie dzieciaczki. Już widzę, jak bulers wykrzywia wam twarzyczki. To jest przykład. Możemy dzielić przez 2 i dopiero przez 10. Wtedy np. dla gatunków drze zostawiłbym tylko podział, przez 2, nadal bez podziału przez 10.

Mithril: wytrzymałość 30. Wzór
30/2= 15
15/10=1,5 <- mnożnik
100m * 1,5 = 150 metrów <- zasięg łuku długiego.

Mithril: wytrzymałość 30. Wzór
30/2= 15
15/10=1,5 <- mnożnik
60m * 1,5 = 90 metrów <- zasięg łuku refleksyjnego.

Mithril: wytrzymałość 30. Wzór
30/2= 15
15/10=1,5 <- mnożnik
30m * 1,5 = 45 metrów <- zasięg łuku krótkiego.



ÂŻelazo: wytrzymałość 25. Wzór
25/2=12,5
12,5/10=1,25 <- mnożnik
100m *1,25 = 125 metrów <- zasięg łuku długiego.

ÂŻelazo: wytrzymałość 25. Wzór
25/2=12,5
12,5/10=1,25 <- mnożnik
60m *1,25 = 75 metrów <- zasięg łuku refleksyjnego.

ÂŻelazo: wytrzymałość 25. Wzór
25/2=12,5
12,5/10=1,25 <- mnożnik
30m *1,25 = 37,5 metrów <- zasięg łuku krótkiego.



Wiąz: wytrzymałość: 6. Wzór
6/2 = 3
(brak dzielenia przez 10) 3 <- mnożnik
100 * 3 = 300 metrów <- zasięg łuku

Wiąz: wytrzymałość: 6. Wzór
6/2 = 3
(brak dzielenia przez 10) 3 <- mnożnik
60 * 3 = 180 metrów <- zasięg łuku

Wiąz: wytrzymałość: 6. Wzór
6/2 = 3
(brak dzielenia przez 10) 3 <- mnożnik
30 * 3 = 90 metrów <- zasięg łuku


To pomysł, proszę się do niego odnieść, ale prosiłbym o konstruktywny hejt.





Ostrość łuku.

Mamy obecnie ostrość ustaloną na stałe, a ja wam mówię, zmieńmy to!

Uznajmy, że obecne ostrości, to ostrości bazowe. Spójrzcie. Spójrzcie, a dopiero kliknijcie 'Odpowiedz'.


ÂŁuk długi: +10 do ostrości
ÂŁuk refleksyjny: +15 do ostrości
ÂŁuk krótki: +20 do ostrości

Teraz chodzi o to, by wziąć ostrość materiału, odjąć od niej obuch a otrzymaną wartość dodać do ostrości z zachowaniem znaku z poprzedniego działania. Cześć już pewnie rozumie, że dla większości naszych materiałów, ostrość łuku spadnie. Czemu? Wzór.

Mithril: ostrość 20, obuch 28.
Weź Ostrość, odejmij od niej Obuch i z zachowaniem znaku dodaj do ostrości.
20 - 28 = -8
ÂŁuk długi: 10 + (-8) = 10 - 8 = 2 <- bonus dla ostrości z łuku długiego. ZASIÊG: 300 (pierwszy wariant) / 150 (drugi wariant)
ÂŁuk refleksyjny: 15 + (-8) = 15 - 8 = 7 <- bonus dla ostrości z łuku refleksyjnego. ZASIÊG 180 (pierwszy wariant) / 90 (drugi wariant)
ÂŁuk krótki: 20 + (-8) = 20 - 8 = 12 <- bonus dla ostrości z łuku krótkiego. ZASIÊG 90 (pierwszy wariant) / 45 (drugi wariant)

ÂŻelazo: ostrość 15, obuch 23.
Weź Ostrość, odejmij od niej Obuch i z zachowaniem znaku dodaj do ostrości.
15 - 23 = -8
ÂŁuk długi: 10 + (-8) = 10 - 8 = 2 <- bonus dla ostrości z łuku długiego.  ZASIÊG: 250 (pierwszy wariant) / 125 (drugi wariant)
ÂŁuk refleksyjny: 15 + (-8) = 15 - 8 = 7 <- bonus dla ostrości z łuku refleksyjnego. ZASIÊG: 150 (pierwszy wariant) / 75 (drugi wariant)
ÂŁuk krótki: 20 + (-8) = 20 - 8 = 12 <- bonus dla ostrości z łuku refleksyjnego. ZASIÊG: 75 (pierwszy wariant) / 37 (drugi wariant)

Wiąz: ostrość 5, obuch 4.
Weź Ostrość, odejmij od niej Obuch i z zachowaniem znaku dodaj do ostrości.
5 - 4 = 1
ÂŁuk długi: 10 + (+1) = 10 + 1 = 11 <- bonus dla ostrości z łuku długiego.  ZASIÊG: 600 (pierwszy wariant) / 300 (drugi wariant)
ÂŁuk refleksyjny: 15 + (+1) = 15 + 1 = 16 <- bonus dla ostrości z łuku refleksyjnego. ZASIÊG: 360 (pierwszy wariant) / 180 (drugi wariant)
ÂŁuk krótki: 20 + (+1) = 20 + 1 = 21 <- bonus dla ostrości z łuku refleksyjnego. ZASIÊG: 180 (pierwszy wariant) / 90 (drugi wariant)



Osobiście jestem chyba za drugim wariantem, jest on mnie pro uber.

Co nam daje taki podział, a no to że np. najostrzejszy łuk - łuk ze szkła dodawałby aż +11 do ostrości (więc długi: 22, refl: 26, krótki: 31). Cierpiałby na tym zasięg, bo tutaj mnożnik byłby 1,05 (więc długi: 105m, refl: 63m, krótki: 31,5m).

Najdalej miotającym łukiem byłby łuk z cisu - (wytrzymałość 8, w drugim wariancie łuku mnożnik to 4) - a więc: długi: 400m, refl: 240m, krótki: 120m. Tutaj kwestia ostrości wyglądałaby następująco, cis dawałaby współczynnik +2 do ostrości (więc długi: 12, refl: 17, krótki: 22).

Dla materiałów takich jak np. czarna ruda: ostrość -8 (więc długi: 2, refl: 7, krótki: 12) a zasięg dla drugiego wariantu miałby mnożnik 2 (więc długi 200, refl 120, krótki 60).  Nie byłoby więc tak, że czarna ruda byłaby najlepszym z materiałów, dla łuków. Jednakże! Ma wytrzymałość  40. Można spokojnie parować łukiem atak mieczem, bo nie pęknie.

Jak widać, są plusy i minusy dla wszystkich materiałów.


Pytanie, co z materiałami, dla których sam materiał daje np. -18 do ostrości łuku (czerwona ruda). Dla łuku długiego ostrość: -8, dla łuku refleksyjnego ostrość: -3, dla łuku krótkiego ostrość +2.



Przeczytajcie ze dwa razy, bo mam świadomość, że to jest zapisane na szybko i JA rozumiem tu o co chodzi, wy niekoniecznie. Za drugim razem powinno być logiczniejsze.


Proszę o uwagi, bo to jest propozycja, jak można by uzależnić staty łuku od statystyk materiału. To raz. Dwa - dałoby to pracę łuczarzom, bo jeden chciałby łuk z cisu, innny ze szkła. Po trzecie wprowadza konkurencyjność w materiałach z jakich zrobiony jest łuk. Po czwarte: jeżeli tylko łuczarz musiałby zajmować się dodawaniem, odejmowaniem, dzieleniem, mnożeniem, to utrudnia to tylko mu rozgrywkę a nie graczom - a przecież jednak jakąś pracę musi wykonać, miast tylko klepnięcia postu "wykonałem łuk".

:)

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2043 dnia: 23 Kwiecień 2017, 14:27:42 »
Nie bardzo podoba mi się pomysł przerabiania ostrości. Przynajmniej w takiej formie. Może przez to dojść do absurdów, gdzie strzała z łuku przebija zbroje płytową z czarnej rudy. No i wspomniane przez ciebie wcześniej Odbijanie pocisków może okazać się mniej użyteczne. Już teraz przeciwko kuszom właściwie tego się nie da skutecznie użyć.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2044 dnia: 23 Kwiecień 2017, 14:38:25 »
Obecnie strzelając z DOWOLNEGO krótkiego łuku (+20 do ostrości) strzałą z czarnej rudy lub szkła (ostrość 30) mamy już przebicie płytówki z czarnej rudy (wytrzymałość 45). Nawet zahartowanie zbroi płytowej z czarnej rudy (+3 do wytrzymałości) pozwala na przebicie. Więc to już istnieje Drago.



EDIT.

Chociaż z drugiej strony, czy tu nie działa wytrzymałość? Tzn, co się dzieje, jeżeli bronią o współczynnikach Ostrość: 100, Wytrzymałość: 50 będziemy chcieli zranić gościa okutego w zbroję Wytrzymałość: 70.

Broń pęknie? Zbroja ustąpi?
« Ostatnia zmiana: 23 Kwiecień 2017, 14:41:14 wysłana przez Gunses Cadacus »

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2045 dnia: 23 Kwiecień 2017, 15:09:24 »
Obecnie strzelając z DOWOLNEGO krótkiego łuku (+20 do ostrości) strzałą z czarnej rudy lub szkła (ostrość 30) mamy już przebicie płytówki z czarnej rudy (wytrzymałość 45). Nawet zahartowanie zbroi płytowej z czarnej rudy (+3 do wytrzymałości) pozwala na przebicie. Więc to już istnieje Drago.

Jak krótkiego, to już nie dowolnego :P

Ale skoro to istnieje, to nie ma co tego pogłębiać. Jak komuś będzie zależało na dużej mocy łuku, niekoniecznie na zasięgu, to wybierze właśnie krótki. Może też potem jakoś umkami dałoby się zwiększać moc strzału?

Cytuj
Chociaż z drugiej strony, czy tu nie działa wytrzymałość? Tzn, co się dzieje, jeżeli bronią o współczynnikach Ostrość: 100, Wytrzymałość: 50 będziemy chcieli zranić gościa okutego w zbroję Wytrzymałość: 70.

Broń pęknie? Zbroja ustąpi?

Tak na logikę, to broń powinno chociaż zostać uszkodzona.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2046 dnia: 23 Kwiecień 2017, 15:17:43 »
Jak krótkiego, to już nie dowolnego :P

Ale skoro to istnieje, to nie ma co tego pogłębiać. Jak komuś będzie zależało na dużej mocy łuku, niekoniecznie na zasięgu, to wybierze właśnie krótki. Może też potem jakoś umkami dałoby się zwiększać moc strzału?
No chodziło mi o dowolny materiał wykonania. Bo w mojej propozycji gros materiałów wprowadzałby jednak -x punktów ostrości. Tylko gatunki drzewa dodają +2 i szkło +11. Poza tymi wszystkie inne wprowadzają współczynnik na minusie, co osłabia ostrość łuku, więc nie powiedziałbym, że zostaje to mocno pogłębione.

No właśnie, Drago, problem łucznictwa wyszedł mi przy robieniu umiejętności dla klanu Rakka, więc jeżeli dajesz możliwe jest zwiększenie mocy strzału umiejętnością, np. jakiś perfekcyjny strzał a miejsca łączenia zbroi (dodawałby powiedzmy + x do ostrości, ale ujmowałby zasięgu, bo przecież trzeba lepiej to dojrzeć), to czemu nie. Chociaż byłbym za tym, że jeżeli już przerabiać łuki to przerobić je raz a dobrze, wykorzystać wszystko maksymalnie, żeby nie było za rok-dwa znowu powrotu, bo ktoś jednak wpadnie na pomysł, by ostrości jakoś ruszyć. Stałe ostrości dla łuków, to dla mnie naciągane. Bo inną moc przebicia ma łuk z materiału Y, a inną z materiału X.
Tak na logikę, to broń powinno chociaż zostać uszkodzona.
No właśnie, bo ostrość ostrością, a co z wytrzymałością. Dokładamy ostrość do strzał, do łuków, a jednak wytrzymałość samego grotu strzały pozostaje niezmienna. Czy więc w konfrontacji OSTRO¦Æ vs WYTRZYMAÂŁO¦Æ, zawsze ostrość jest brana pod uwagę, czy również wytrzymałość grotu?

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2047 dnia: 23 Kwiecień 2017, 15:28:39 »
Cytuj
No chodziło mi o dowolny materiał wykonania. Bo w mojej propozycji gros materiałów wprowadzałby jednak -x punktów ostrości. Tylko gatunki drzewa dodają +2 i szkło +11. Poza tymi wszystkie inne wprowadzają współczynnik na minusie, co osłabia ostrość łuku, więc nie powiedziałbym, że zostaje to mocno pogłębione.

Teraz rozumiem. Przedtem tak nie bardzo, bo nie chciało mi się drugi raz czytać twojego posta :P

Cytuj
No właśnie, Drago, problem łucznictwa wyszedł mi przy robieniu umiejętności dla klanu Rakka, więc jeżeli dajesz możliwe jest zwiększenie mocy strzału umiejętnością, np. jakiś perfekcyjny strzał a miejsca łączenia zbroi (dodawałby powiedzmy + x do ostrości, ale ujmowałby zasięgu, bo przecież trzeba lepiej to dojrzeć), to czemu nie. Chociaż byłbym za tym, że jeżeli już przerabiać łuki to przerobić je raz a dobrze, wykorzystać wszystko maksymalnie, żeby nie było za rok-dwa znowu powrotu, bo ktoś jednak wpadnie na pomysł, by ostrości jakoś ruszyć. Stałe ostrości dla łuków, to dla mnie naciągane. Bo inną moc przebicia ma łuk z materiału Y, a inną z materiału X.

Ale też nie może być tak, że specjalizacja i łuk robi ostatecznego łucznika. Część trzeba rozłożyć na umiejętności, abyście mieli czego się uczyć.

Cytuj
No właśnie, bo ostrość ostrością, a co z wytrzymałością. Dokładamy ostrość do strzał, do łuków, a jednak wytrzymałość samego grotu strzały pozostaje niezmienna. Czy więc w konfrontacji OSTRO¦Æ vs WYTRZYMAÂŁO¦Æ, zawsze ostrość jest brana pod uwagę, czy również wytrzymałość grotu?

O ile z bronią białą to jeszcze tam mogło być jakoś brane pod uwagę (ale i tak chyba nigdy nie było), to z pociskami było to już zupełnie olewane. Może taki pocisk uszkadzałby zbroję, lecz jej nie przebijał? I oczywiście byłby już nie do odzyskania. Trzeba to ustalić.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2048 dnia: 23 Kwiecień 2017, 15:58:26 »
Teraz rozumiem. Przedtem tak nie bardzo, bo nie chciało mi się drugi raz czytać twojego posta :P
⤜(ʘ_ʘ)⤏

Ale też nie może być tak, że specjalizacja i łuk robi ostatecznego łucznika. Część trzeba rozłożyć na umiejętności, abyście mieli czego się uczyć.
Oczywiście, że będą umki. Chodzi mi więc o na tyle zbalansowany projekt łuków, abym mógł go rozwijać umiejętnościami do precyzji strzelniczej, a nie że łuki same w sobie są aż tak potężne. Bo wtedy każdy ziomek w mieście może mieć snajperkę, a tu chodzi o kokszenie umki w nowej org.

Cytuj
O ile z bronią białą to jeszcze tam mogło być jakoś brane pod uwagę (ale i tak chyba nigdy nie było), to z pociskami było to już zupełnie olewane. Może taki pocisk uszkadzałby zbroję, lecz jej nie przebijał? I oczywiście byłby już nie do odzyskania. Trzeba to ustalić.
Przydałoby się to określić, tak już na amen. Bo obecnie mamy np. dla strzały z czarnej rudy ostrość z krótkiego 50 ostrości, wytrzymałość 40. Teraz co się dzieje, gdy chce przebić pancerz z czarnej rudy wytrzymałość 45? Bo to jest zasadne. Czy w przypadku, gdy wytrzymałość zbroi jest pomiędzy wytrzymałością/ostrością strzały mamy np. 50% szans? Decyduje rzut kostką? A jeżeli wytrzymałość zbroi jest poniżej i wytrzymałości i ostrości strzały, to wchodzi jak w masło.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2049 dnia: 24 Kwiecień 2017, 22:43:08 »
Drago, zgodnie z rozmową wrzucam spis statystyk dla wszystkich łuków z materiałów, które dodawałyby dodatkową ostrość do strzał. Zrobiłem podział w spoilerach, ile obecnie potrzeba ostrości strzały, żeby przebić płytówkę ze stali valfd. Czarna ruda ma o 10 pkt więcej wytrzymałości, mogę zrobić też dla niej zestawienie, ale wolałem wziąć materiał, na który na ogół stać gracza. W sumie tylko łuk ze szkła ma pierdolnięcie "ło khuuurwa", ale cierpi na tym zasięg. W sumie jeżeli gra się będzie rozwijać, to i pewnie deff postaci będzie rósł, więc wydaje mi się, że jeden taki napierdalacz nie przeszkodzi grze.



Buk
Ostrość - 6
Obuch - 4
Wytrzymałość - 6
 
Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: długi
Ostrość: 12 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg buka o zasięgu 300 metrów.

Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: refleksyjny
Ostrość: 17 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg buka o zasięgu 180 metrów.

Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: krótki
Ostrość: 22 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg buka o zasięgu 90 metrów.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.




Cis
Ostrość - 7
Obuch - 5
Wytrzymałość - 8

Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: długi
Ostrość: 12 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg cisu o zasięgu 400 metrów.

Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: refleksyjny
Ostrość: 17 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg cisu o zasięgu 240 metrów.

Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: krótki
Ostrość: 22 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg cisu o zasięgu 120 metrów.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.




Wiąz
Ostrość - 5
Obuch - 4
Wytrzymałość - 4

Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: długi
Ostrość: 11 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg wiązu  zasięgu 200 metrów.

Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: refleksyjny
Ostrość: 16 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg wiązu o zasięgu 120 metrów.

Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: krótki
Ostrość: 21 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg wiązu o zasięgu 60 metrów.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.





Ilusmirskie szkło
Ostrość - 30
Obuch - 19
Wytrzymałość - 21

Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: długi
Ostrość: 21 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg szkła  zasięgu 105 metrów.

Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: refleksyjny
Ostrość: 26 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg szkła o zasięgu 63 metrów.

Nazwa broni: łuk
Rodzaj: łuk
Typ: krótki
Ostrość: 31 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z x kg szkła o zasięgu 31,5 metrów.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2050 dnia: 25 Kwiecień 2017, 06:58:04 »
Jak bardzo cierpi zasięg w przypadku łuków ze szkła?

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2051 dnia: 25 Kwiecień 2017, 07:53:58 »
Proponowałbym też dodać "coś" lekko utrudniające używanie łuków z metali, gdyż no chyba trudno taki metal dostatecznie napiąć.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2052 dnia: 25 Kwiecień 2017, 12:06:05 »
A jak mam Mithrilowy łuk? To co wtedy z takiego materiału już nie może być? I jak to się ma do rekompensacji wydania grzywien za niego.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2053 dnia: 25 Kwiecień 2017, 13:21:02 »
A dlaczego miałoby nie być? Gutek wyżej dał tylko przykłady.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2054 dnia: 25 Kwiecień 2017, 16:53:58 »
Jak bardzo cierpi zasięg w przypadku łuków ze szkła?
>:(
Przecież w podałem zasięg dla każdego z wyżej wymienionych łuków. Nie rozumiem.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2055 dnia: 22 Listopad 2017, 08:49:10 »
Mam propozycję, aby portal do Mor Andor był otwarty cały czas, bo obecnie nie widzę sensu na czekanie do wyznaczonej godziny co 2 dni. I tak będzie wygodniej.

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2836
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2056 dnia: 22 Listopad 2017, 20:59:21 »
Ale on jest tak zrobionyy dla bezpieczeństwa

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2057 dnia: 22 Listopad 2017, 21:02:05 »
A właśnie, miałem tutaj odpisać.

Kazio ma rację. Mor Andor to w sumie więzienie, więc i portal powinien być raczej zamknięty. Ale można zrobić taki myk, że w te określone dni będzie otwierany np. trzy razy na dzień. Albo codziennie o określonej godzinie. Tak, żeby wyczekiwanie było to mniej upierdliwe.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2058 dnia: 04 Kwiecień 2019, 12:12:06 »
Co wy na to by w statystykach wypraw dopisywać marantową datę rozpoczęcia questa? Bo chcąc zrobić czasem wpis do kronik wychodzą kwiatki i zaburzenia kontinuum czasoprzestrzennego...

np.
Nazwa wyprawy:
Prowadzący:
Wymagania:
Uczestnicy:
Data:

Offline Rikka Malkain

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 1874
  • Reputacja: 2598
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2059 dnia: 04 Kwiecień 2019, 13:21:39 »
No w sumie spoko pomysł. I też żeby można było wpisać datę trochę do przodu, albo trochę do tyłu :o

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2059 dnia: 04 Kwiecień 2019, 13:21:39 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything