Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164886 razy)

Description:

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1220 dnia: 24 Styczeń 2014, 13:34:53 »
Proponuje dodać nowe umiejętności związane z specjalizacjami walki.
Np.?

Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1221 dnia: 24 Styczeń 2014, 13:52:30 »
Np:jeśli ktoś ma specjalizację walki miecza[lub innych]75% to mógłby zabić 2 lub 3 przeciwników w jednym poście.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1221 dnia: 24 Styczeń 2014, 13:52:30 »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1222 dnia: 24 Styczeń 2014, 13:56:30 »
 <facepalm> Przecie tak jest.

Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1223 dnia: 24 Styczeń 2014, 13:57:15 »
Wybacz.Pomyłka

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1224 dnia: 10 Luty 2014, 17:09:13 »
chciałbym zaproponować zwiększenie ilości potworków z których można zdobyć trofea posiadajac podstawy łowiectwa. Głównie jedno stworzenie Trablin... jest I kategorii to wypadałoby jako podstawowy stwór też się tam znalazł tak ten...  <ignorant>

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Umiej%C4%99tno%C5%9Bci_nabywane#Podstawy_.C5.82owiectwa

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1225 dnia: 10 Luty 2014, 17:20:07 »
chciałbym zaproponować zwiększenie ilości potworków z których można zdobyć trofea posiadajac podstawy łowiectwa. Głównie jedno stworzenie Trablin... jest I kategorii to wypadałoby jako podstawowy stwór też się tam znalazł tak ten...  <ignorant>

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Umiej%C4%99tno%C5%9Bci_nabywane#Podstawy_.C5.82owiectwa
Dodany.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1226 dnia: 14 Marzec 2014, 12:41:42 »
Ostatnimi czasy nie da się nie zauważyć pewnego niedoboru poniektórych MG na TG. Nie, żeby to była ich wina, każdy ma własne sprawy. Ale z Devem uznaliśmy, że skoro zdarzają się takie sytuacje, to czy nie byłoby lepiej aby on właśnie miał dostęp do działów z organizacjami. Tak aby mógł akceptować nauki, w przypadku, gdy właściwych MG nie ma. On wszak jest na TG dość często. 

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1227 dnia: 16 Marzec 2014, 13:24:23 »
Dawno nie wrzucałem żadnej propozycji do Bestiariusza.

Sfinks



[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz_sfinks.jpg}}
=Opis=
Sfinks jest dużym zwierzęciem, z wyglądu przypominającym lwa. Jego łapy są umięśnione, oraz zaopatrzone w ostre szpony. Kły wypełniające paszczę są zdolne do rozrywania ciał ofiar. Ponad to ciało sfinksa jest smukłe i silne, przystosowane do szybkich i zwinnych ataków. Dzięki temu sfinks potrafi wykonywać uniki przed pociskami. Głowa sfinksa z wyglądu przypomina nieco głowy innych kotowatych, lecz jego uszy są nieco dłuższe i spiczaste. Ponad to w oczach można dostrzec niezaprzeczalny błysk inteligencji. I nie jest to tylko wrażenie. Sfinksy są bowiem istotami inteligentnymi. Potrafią porozumiewać się za pomocą mowy, zazwyczaj w kilku językach. Lubią uczone rozmowy, lecz ponad wszystko uwielbiają wyzwania dla umysłu, za jakie uznają zagadki. Niesprowokowany sfinks nie zaatakuje, lecz zada napotkanej istocie zagadkę. Jeśli ta odpowie prawidłowo puszcza ją wolno. Jednak w przypadku odpowiedzi błędnej, atakuje bez wahania. Sfinksy uwielbiają obierać sobie za leże miejsca, skąd mogą strzec różnych przejść, wąwozów i tym podobnych. Dzięki temu mogą zadawać zagadki próbujący przez nie przejść istotom. Sfinksy żyją zazwyczaj w ciepłych i suchych klimatach, lecz można je spotkać także w innych rejonach.

==Statystyki==
'''Broń:''' zęby<br>
'''Ostrość:''' 16<br>
'''Wytrzymałość:''' 28<br>
<br>
'''Broń:''' pazury<br>
'''Ostrość:''' 11<br>
'''Wytrzymałość:''' 16<br>
<br>
'''Bestia:''' sfinks<br>
'''Kategoria:''' II<br>
'''Wytrzymałość:''' 3



=Technika walki=
Sfinks nigdy nie atakuje niesprowokowany istot inteligentnych. Zazwyczaj stworzenia te pilnują różnych przejść. W chwili zaś gdy ktoś chce je przekroczyć, sfinks zagradza mu drogę i zadaje zagadkę. Atakuje tylko w przypadku błędnej odpowiedzi (lub w celu własnej obrony). Stara się wtedy zazwyczaj powalić przeciwnika i wbić mu zęby w gardło, albo też rozerwać go pazurami.

==Ataki==
*'''Ugryzienie''' - Ostre zęby i mocne szczęki są śmiercionośną bronią sfinksa. Stara się on gryźć w miejsca strategiczne: kończyny, żeby spowolnić ofiarę lub gardło, żeby uśmiercić ofiarę.

*'''Atak pazurami''' - Sfinksa potrafi zaatakować pazurami górnych łap, które mogą wbić się w ciało przeciwnika i zadać mu poważne obrażenia. Cios może także powalić przeciwnika. Przed atakiem nie można wykonać bloku.



=Umiejętności=
*'''Mistrz zagadek''' – Sfinks zawsze przed walką zadaje zagadkę. W przypadku prawidłowej odpowiedzi puszcza ofiarę wolno, atakuje zaś jeżeli odpowie ona błędnie.

*'''Zwierzęcy instynkt''' - Posiada wyczulone zmysły wzroku, słuchu i węchu. W związku z tym aby podejść do bestii niewykrytym trzeba użyć umiejętności [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Umiej%C4%99tno%C5%9Bci_nabywane#Cichy_zab.C3.B3jca cichy zabójca].

*'''Dzika zwinność'''  – Przeciwnik otrzymuje minus 30 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności broni dystansowej i broni palnej, kiedy mierzy do sfinksa.




=Słabe punkty=
*'''Podatność na ogień''' - Przeciwnik jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.



=Trofea=
*4 kły sfinksa
*16 pazurów sfinksa
*5m2 skóry sfinksa
*15 litrów krwi sfinksa

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1228 dnia: 18 Marzec 2014, 08:03:28 »
Dawno nie wrzucałem żadnej propozycji do Bestiariusza.

Sfinks



[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{BoczneZdjęcie|Bestiariusz_sfinks.jpg}}
=Opis=
Sfinks jest dużym zwierzęciem, z wyglądu przypominającym lwa. Jego łapy są umięśnione, oraz zaopatrzone w ostre szpony. Kły wypełniające paszczę są zdolne do rozrywania ciał ofiar. Ponad to ciało sfinksa jest smukłe i silne, przystosowane do szybkich i zwinnych ataków. Dzięki temu sfinks potrafi wykonywać uniki przed pociskami. Głowa sfinksa z wyglądu przypomina nieco głowy innych kotowatych, lecz jego uszy są nieco dłuższe i spiczaste. Ponad to w oczach można dostrzec niezaprzeczalny błysk inteligencji. I nie jest to tylko wrażenie. Sfinksy są bowiem istotami inteligentnymi. Potrafią porozumiewać się za pomocą mowy, zazwyczaj w kilku językach. Lubią uczone rozmowy, lecz ponad wszystko uwielbiają wyzwania dla umysłu, za jakie uznają zagadki. Niesprowokowany sfinks nie zaatakuje, lecz zada napotkanej istocie zagadkę. Jeśli ta odpowie prawidłowo puszcza ją wolno. Jednak w przypadku odpowiedzi błędnej, atakuje bez wahania. Sfinksy uwielbiają obierać sobie za leże miejsca, skąd mogą strzec różnych przejść, wąwozów i tym podobnych. Dzięki temu mogą zadawać zagadki próbujący przez nie przejść istotom. Sfinksy żyją zazwyczaj w ciepłych i suchych klimatach, lecz można je spotkać także w innych rejonach.

==Statystyki==
'''Broń:''' zęby<br>
'''Ostrość:''' 16<br>
'''Wytrzymałość:''' 28<br>
<br>
'''Broń:''' pazury<br>
'''Ostrość:''' 11<br>
'''Wytrzymałość:''' 16<br>
<br>
'''Bestia:''' sfinks<br>
'''Kategoria:''' II<br>
'''Wytrzymałość:''' 3



=Technika walki=
Sfinks nigdy nie atakuje niesprowokowany istot inteligentnych. Zazwyczaj stworzenia te pilnują różnych przejść. W chwili zaś gdy ktoś chce je przekroczyć, sfinks zagradza mu drogę i zadaje zagadkę. Atakuje tylko w przypadku błędnej odpowiedzi (lub w celu własnej obrony). Stara się wtedy zazwyczaj powalić przeciwnika i wbić mu zęby w gardło, albo też rozerwać go pazurami.

==Ataki==
*'''Ugryzienie''' - Ostre zęby i mocne szczęki są śmiercionośną bronią sfinksa. Stara się on gryźć w miejsca strategiczne: kończyny, żeby spowolnić ofiarę lub gardło, żeby uśmiercić ofiarę.

*'''Atak pazurami''' - Sfinksa potrafi zaatakować pazurami górnych łap, które mogą wbić się w ciało przeciwnika i zadać mu poważne obrażenia. Cios może także powalić przeciwnika. Przed atakiem nie można wykonać bloku.



=Umiejętności=
*'''Mistrz zagadek''' – Sfinks zawsze przed walką zadaje zagadkę. W przypadku prawidłowej odpowiedzi puszcza ofiarę wolno, atakuje zaś jeżeli odpowie ona błędnie.

*'''Zwierzęcy instynkt''' - Posiada wyczulone zmysły wzroku, słuchu i węchu. W związku z tym aby podejść do bestii niewykrytym trzeba użyć umiejętności [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Umiej%C4%99tno%C5%9Bci_nabywane#Cichy_zab.C3.B3jca cichy zabójca].

*'''Dzika zwinność'''  – Przeciwnik otrzymuje minus 30 metrów do zasięgu perfekcyjnej celności broni dystansowej i broni palnej, kiedy mierzy do sfinksa.




=Słabe punkty=
*'''Podatność na ogień''' - Przeciwnik jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.



=Trofea=
*4 kły sfinksa
*16 pazurów sfinksa
*5m2 skóry sfinksa
*15 litrów krwi sfinksa
Drago zostałeś nowym królem dodawania potworów. Bezbłędnie. Możesz wrzucić na wiki. Ile to obiecałem płacić za potwora?

Offline Malavon

  • Krwawe Kruki
  • ***
  • Wiadomości: 1229
  • Reputacja: 1342
  • Płeć: Mężczyzna
  • Prawda broni się sama
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1229 dnia: 18 Marzec 2014, 08:23:26 »
1k. Za błędy obcinało się po 100g bodajże

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1230 dnia: 18 Marzec 2014, 08:52:09 »
Jak wrócę, to postaram się wrzucić. No i 1000 g chętnie przyjmę.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1231 dnia: 18 Marzec 2014, 08:54:03 »
Dobrze, sfinalizujemy transakcje jak wrzucisz na wiki.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1232 dnia: 18 Marzec 2014, 13:59:22 »
Mnie zastanawia jedno, skoro są limity produkcji np. 1 miecz na 6h to czemu nie można zrobić np. 2 na raz i przyjść znowu za 12h? Tak samo w przypadku mikstur czy innych rzeczy.

Offline Malavon

  • Krwawe Kruki
  • ***
  • Wiadomości: 1229
  • Reputacja: 1342
  • Płeć: Mężczyzna
  • Prawda broni się sama
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1233 dnia: 18 Marzec 2014, 14:19:29 »
Skoro tak już wrzuciłeś to ja spróbowałem poprawić nieco drzewca i niemal od nowa enta. Co powiecie na to?

Drzewiec

=Opis=
Drzewce łączą w sobie cechy drzew oraz ludzi. Z natury są to istoty spokojne, lecz rozgniewane stają się śmiertelnie niebezpieczne. Nienawidzą zła oraz nieprzemyślanego używania ognia, uważają się bowiem za strażników drzew. Tych istot niemal nie sposób odróżnić od drzew. Mają grubą, brunatną skórę o teksturze kory oraz ramiona będące powykrzywianymi konarami. Ich nogi łączą się w taki sposób, że wyglądają na pień drzewa. Ponad oczami i na głowie drzewców rosną dziesiątki gałązek pełnych liści, które zimą zmieniają barwę, lecz rzadko opadają. Drzewce posługują się własną mową oraz wspólnym i leśnym. Większość pobieżnie poznała również praktycznie wszystkie języki humanoidów - przynajmniej na tyle, by być w stanie powiedzieć: „Odczep się od moich drzew!".

==Statystyki==
'''Broń:''' pięść<br>
'''Obuch:''' 12<br>
'''Wytrzymałość:''' 10<br>
<br>
'''Broń:''' drewniana pika<br>
'''Ostrość:''' 14<br>
'''Wytrzymałość:''' 8<br>
<br>
'''Bestia:''' drzewiec<br>
'''Kategoria:''' I<br>
'''Wytrzymałość:''' 8
<br>
'''Broń:''' korona<br>
'''Ostrość:''' 10<br>
'''Wytrzymałość:''' 8<br>



=Technika walki=
Drzewce starają się zawsze wpierw bacznie obserwować potencjalnych przeciwników, a potem atakować. Często szarżują nagle, wyskakując z ukrycia, pragnąc stratować niszczycieli lasu. 

==Ataki==
*'''Walka wręcz''' - Drzewiec posiada długie kończyny górne o zasięgu 160 centymetrów, którymi potrafi bardzo dobrze walczyć na pięści. Bez problemu sparuje cios, osłoni się przedmiotem lub użyje go do zaatakowania przeciwnika.

*'''Rzut''' - Drzewiec potrafi unieść osoby lub przedmioty do 600 kilogramów i rzucić nimi nawet na odległość 20 metrów, co wywołuje obrażenia od obuchu o wartości 21.

*'''Szarża''' - Drzewiec potrafi zaszarżować nisko opuszczając koronę. Uderza on w ten sposób w korpus przeciwnika, powalając go na ziemię, jeśli ten nie zdoła wykonać uniku. Atak można zastosować raz na dwa posty. Przed atakiem nie można zastosować bloku.



=Umiejętności=
*'''Drewniana skóra''' – Drzewiec jest niemal odporny na obrażenia kute. Broń sieczna, którą atakuje się glinianego golema otrzymuje współczynnik minus 10 punktów. 

*'''Roślina''' - Drzewiec jest niepodatny na efekty z żywiołu umysłu, odporny na uduszenie, zatrucia wszystkimi rodzajami trucizn, zastraszenie, otumanienie i wszelkie choroby. Nie wpływają na niego rany krytyczne i stłuczenia.

*'''Akrobatyka drzewca'''  – Maksymalna wysokość skoku w wzwyż wynosi 0,6 metra. Maksymalna wysokość skoku w dal wynosi 1,2 metra. Optymalna wysokość do zeskoku i nie zrobieniu sobie przy tym krzywdy wynosi 150 metrów.




=Słabe punkty=
*'''Podatność na ogień''' - Przeciwnik jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.

*'''Podatność na obuch''' - Przeciwnik jest podatny na obuch w związku z czym takowe bronie otrzymują wartość plus 10 punktów obuchu.



=Trofea=
* brak


Ent

=Opis=
Ciało entów do złudzenia przypomina drzewa, którymi się opiekują i wśród których żyją. Zamiast skóry, czy łusek chroni ich twór do złudzenia przypominający korę, jest on jednak o wiele bardziej wytrzymały oraz zdecydowanie grubszy od pierwowzoru. Ich wielkość to około 10 do 15 metrów i jest zależna od wieku stworzenia. Stopy przypominają konary starego drzewa, pozostawiające w ziemi dosyć dziwne odciski świadczące o tym, iż w trakcie swojego przemieszczania się Entowie jakoby wrastają w podłoże, po którym stąpają. Dłonie ich zakończone są długimi szponami, stanowiącymi poza ogromną siłą oraz rozmiarami, główną broń tego stworzenia. Ich głowa zwieńczona jest konarami oraz gałęziami, które często pokryte są również liśćmi. Entowie zamieszkują tylko i wyłącznie lasy, którymi się opiekują, przepędzając nieproszonych gości, którzy niszczą, czy wycinają zdrowe drzewa. Pilnują porządku wśród drzewostanu i w razie potrzeby sadzą nowe drzewa, powodując rozrastanie się lasu. Swoją energię życiową czerpią wprost z matki ziemi, co sprawia, iż nie muszą przyjmować innego pokarmu, czy polować. Nie rozmnażają się one w żaden sposób, jaki do tej pory znała nauka. Drzewokształtny wygląd sprawił, iż niejednokrotnie zamieszkują je licznie leśne stworzenia takie, jak ptaki czy gryzonie. Pierwsi elfowie nauczyli te stworzenia mowy, którą posługują się do dzisiejszych czasów.

==Statystyki==
'''Broń:''' drewniany szpon<br>
'''Ostrość:''' 20<br>
'''Wytrzymałość:''' 16<br>
<br>
'''Broń:''' korona<br>
'''Ostrość:''' 18<br>
'''Wytrzymałość:''' 14<br>
<br>
'''Broń:''' konar<br>
'''Obuch:''' 22<br>
'''Wytrzymałość:''' 18<br>
<br>
'''Bestia:''' drzewiec<br>
'''Kategoria:''' II<br>
'''Wytrzymałość:''' 18


=Technika walki=
Entowie nie są stworzeniami agresywnymi i nigdy nie atakują bez powodu. Najpierw obserwują potencjalnego przeciwnika, a następnie atakują stosując szarżę. Gdy jednak spotykają się z silnym oporem, przywołują do życia drzewce, które służą im pomocą w walce. W walce bezpośredniej polegają na swej wielkiej sile i długich szponach.

==Ataki==
*'''Walka wręcz''' - Ent posiada długie kończyny górne o zasięgu 1,8m, którymi potrafi bardzo dobrze walczyć na pięści. Bez problemu sparuje cios, osłoni się przedmiotem lub użyje go do zaatakowania przeciwnika.

*'''Rozszarpanie''' - Ent może wykonać rozszarpanie zaraz po szarży lub rzucie przeciwnikiem, jeśli ten nie wykona uniku. Rozszarpanie polega na szaleńczym rozdzieraniu całego ciała przeciwnika, doprowadzając go do wykrwawienia.

*'''Rzut''' - Ent potrafi unieść osoby lub przedmioty do 1 tony i rzucić nimi nawet na odległość 25 metrów, co wywołuje obrażenia od obuchu o wartości 26.

*'''Szarża''' - Ent potrafi zaszarżować nisko opuszczając koronę. Uderza on w ten sposób w korpus przeciwnika, powalając go na ziemię, jeśli ten nie zdoła wykonać uniku. Atak można zastosować raz na dwa posty. Przed atakiem nie można zastosować bloku.

*'''Miażdżenie''' – Ent podnosi swoją nogę przypominającą konar i z wielką siłą, miażdży nią przeciwnika. Przed atakiem nie można zastosować bloku.



=Umiejętności=
*'''Drewniana skóra''' – Ent jest niemal odporny na obrażenia kute. Broń sieczna, którą atakuje się enta otrzymuje współczynnik minus 10 punktów.

*'''Roślina''' - Ent jest niepodatny na efekty z żywiołu umysłu, odporny na uduszenie, zatrucia wszystkimi rodzajami trucizn, zastraszenie, otumanienie i wszelkie choroby. Nie wpływają na niego rany krytyczne i stłuczenia.

*'''Akrobatyka enta'''  – Maksymalna wysokość skoku w wzwyż wynosi 1 metr. Maksymalna wysokość skoku w dal wynosi 2 metry. Optymalna wysokość do zeskoku i nie zrobieniu sobie przy tym krzywdy wynosi 180 metrów.

*'''Zew enta''' – Jeśli ent znajduje się w pobliżu lasu lub drzew, jest w stanie przywołać na pomoc drzewca.

*'''Mowa lasu''' – Ent jest w stanie porozumieć się z wszystkimi mieszkańcami lasu. Potrafi rozmawiać zarówno z innymi entami oraz drzewcami, jak i zwierzętami.

*'''Leśna regeneracja''' - Ent może zakorzenić się w ziemi i wpaść w letarg, który zregeneruje jego obrażenia. Złamane konary, rany po pchnięciu mieczem lub strzale, leczą się w ciągu 1 godziny lub w trzecim poście z walką. Odcięte konary nie regenerują się, rana jest w stanie jedynie się zasklepić.



=Słabe punkty=
*'''Podatność na ogień''' - Przeciwnik jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.
*'''Podatność na obuch''' - Przeciwnik jest podatny na obuch w związku z czym takowe bronie otrzymują wartość plus 10 punktów obuchu.



=Trofea=
* brak
« Ostatnia zmiana: 18 Marzec 2014, 14:59:58 wysłana przez Malavon »

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1234 dnia: 18 Marzec 2014, 14:52:17 »
Mnie zastanawia jedno, skoro są limity produkcji np. 1 miecz na 6h to czemu nie można zrobić np. 2 na raz i przyjść znowu za 12h? Tak samo w przypadku mikstur czy innych rzeczy.

Ja rozumiem to nieco inaczej. Przez 6h tworzysz miecz/ 5 minut miksturę. Wydaje mi się, że powinna być możliwość napisania w jednym poście tego co chce sie zrobić. W zależności od czasu produkcji, gracz powinien być "uziemiony" przez x czasu w cechu. To tak jak ze zbieraniem roślinek.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1235 dnia: 18 Marzec 2014, 15:01:22 »
Ja rozumiem to nieco inaczej. Przez 6h tworzysz miecz/ 5 minut miksturę. Wydaje mi się, że powinna być możliwość napisania w jednym poście tego co chce sie zrobić. W zależności od czasu produkcji, gracz powinien być "uziemiony" przez x czasu w cechu. To tak jak ze zbieraniem roślinek.
To miałem na myśli

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1236 dnia: 18 Marzec 2014, 15:17:49 »
Mnie zastanawia jedno, skoro są limity produkcji np. 1 miecz na 6h to czemu nie można zrobić np. 2 na raz i przyjść znowu za 12h? Tak samo w przypadku mikstur czy innych rzeczy.
Z dwóch powodów, by dosłownie zmusić do aktywności i uniknąć sytuacji, w której piszesz post z wyrobem 10 broni i przychodzisz ponownie do cechu za tydzień.


Ja rozumiem to nieco inaczej. Przez 6h tworzysz miecz/ 5 minut miksturę. Wydaje mi się, że powinna być możliwość napisania w jednym poście tego co chce sie zrobić. W zależności od czasu produkcji, gracz powinien być "uziemiony" przez x czasu w cechu. To tak jak ze zbieraniem roślinek.
Myślałem, że jest to w pewien sposób uzasadnione opisem wykuwania broni przez X czasu.

Offline Malavon

  • Krwawe Kruki
  • ***
  • Wiadomości: 1229
  • Reputacja: 1342
  • Płeć: Mężczyzna
  • Prawda broni się sama
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1237 dnia: 18 Marzec 2014, 15:40:31 »
Isu, zerknąłeś na te stwory?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1238 dnia: 18 Marzec 2014, 15:50:24 »
Isu, zerknąłeś na te stwory?
Wstępnie ok. Drobne zmiany w punktach pozmieniam jak już będzie to na wiki.
Cytuj
*'''Podatność na ogień''' - Przeciwnik jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.
*'''Podatność na obuch''' - Przeciwnik jest podatny na obuch w związku z czym takowe bronie otrzymują wartość plus 10 punktów obuchu.
Tutaj miały być bronie sieczne, no bo młotem drzewa nie ścinasz. :P Po prostu skopiowałem sobie wzór z innego potwora.


Poza tym jedyna zmiana jaka zajdzie w opisie będzie taka, że drzewiec jest wytworem sztucznym powołanym do życia np. przez maga. Ent to naturalna istota powołana do życia przez Ventepi.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1239 dnia: 18 Marzec 2014, 15:54:27 »
Dobrze, sfinalizujemy transakcje jak wrzucisz na wiki.

Wrzuciłem. Więc jak będzie z grzywnami?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1239 dnia: 18 Marzec 2014, 15:54:27 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything