Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164954 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1060 dnia: 05 Grudzień 2013, 00:09:25 »
Pierdu pierdu. Zakon powstał bezpośrednio z połączenia armi i bractwa świtu. A bractwo świtu miało być nie mniej, a pierwszą gildią magów żywiołów.

Dodatkowo broniąc Kharima. W gothicu 2 macie paladynów i macie ładnie pokazane. ÂŻe można przyrypać z góry mieczem, ale i wspomóc się czarem leczącym. Więc nie widzę sprzeczności.
Kapłan jako charyzmatyczna postać, która dzięki wielkim poświęceniom i walce zjednała sobie Zartata na tyle, że ten udzielił jej łaski, która pomaga towarzyszom na polach bitew.
Kapłan mógłby być zajebistym medykiem. A przy okazji dzięki swoim zdolnościom mógłby też w jakiś sposób wzmacniać rannych w walce z siłami ciemności.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1061 dnia: 05 Grudzień 2013, 07:11:50 »
Dzięki Gordianie. Paladyn powinien mieć wybór pomiędzy magia leczącą a atakującą jak sądzicie.
« Ostatnia zmiana: 05 Grudzień 2013, 08:21:31 wysłana przez Kharim Kazama aep Gorem »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1061 dnia: 05 Grudzień 2013, 07:11:50 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1062 dnia: 05 Grudzień 2013, 08:56:45 »
Ale u nas nie ma czegos takiego. Istnieje tylko witalizm. Marant ma wiele wspolnych rzeczy z innymi swiatami fantasy ale ma tez swoje unikatowe rzeczy, ktore go od nich roznia. Witalizm jest jednym z nich.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1063 dnia: 05 Grudzień 2013, 11:27:44 »
Is lubi stawiać na własne pomysły, a nie zapożyczanie z innych w całości :P To jest nieco nudnawe że nie znajdziesz żadnego fantasy gdzie paladyn to wyłącznie wojownik wsparty odrobiną wiary i perkami z niej płynącymi. Obecnie po prostu Pakt ma monopol na magię. Mi się podobała idea antymagii u naszych paladynów, bo to było coś innego.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1064 dnia: 05 Grudzień 2013, 11:40:37 »
Ale antymagia zcerpała z inkantacji  <facepalm>

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1065 dnia: 05 Grudzień 2013, 12:15:52 »
No przepraszam że wszystko magiczne musi mieć źródło w inkantacjach...Krwawe kryształy wampirów je też dawały, więc tego uniknąć się nie da po prostu

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1066 dnia: 05 Grudzień 2013, 13:17:55 »
Antymagia byłaby niezła, ale według mnie tu jest problem, że mając aurę tarczy i drenaż energii to co jeszcze można wymyślić.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1067 dnia: 05 Grudzień 2013, 14:46:25 »
Niecierpliwy jesteś. Poczekaj co Isu da i dopiero sugeruj coś.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1068 dnia: 05 Grudzień 2013, 20:13:06 »
No i właśnie dochodzimy do sedna. To właśnie kapłan powinien mieć możliwość bycia tym antymagiem. Specjalna jednostka do walki z czarodziejami renegatami. Paladyni rozpieprzaliby całą ekipę nekromanty a właśnie kapłani potrafiliby spuścić łomot samemu badassowi wydzierając z niego całą moc. I wtedy paladyn byłby klasycznym wojownikiem światłości z błogosławionym orężem i ciężkimi zbrojami, a kleryk zapierdzielałby z torbą opatrunków i relikwii, które sprawiałyby, że taki paladyn mógłby bez większego strachu stanąc do walki z osłabionym magiem renegatem, albo inną bestią czerpiącą z mocy magicznych. a jakby miał możliwość przy okazji jakiegoś lepszego leczenia, to myślę, że byłoby to bardzo przydatne.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1069 dnia: 05 Grudzień 2013, 20:15:43 »
Leczenie jest dla magów w postaci witalizmu. Paladyni mają do walki przeciwko magom umiejętności oraz zaklęcia z różnych żywiołów: śmierć, życie, umysł.

Gordian bractwo nie jest tym czym było za Twoich czasów więc nie jesteś zbytnio w temacie.


Ukończone 10 zaklęć z magii życia.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Spis_zakl%C4%99%C4%87_magicznych#.C5.BBycie
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Spis_zakl%C4%99%C4%87_magicznych#.C5.BBycie_2

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1070 dnia: 05 Grudzień 2013, 20:19:44 »
Czyli mag na przykład mojego pokroju nigdy nie będzie mógł nauczyć się prostego czary jakim jest 'ÂŚwiatło'?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1071 dnia: 05 Grudzień 2013, 20:20:45 »
Czyli mag na przykład mojego pokroju nigdy nie będzie mógł nauczyć się prostego czary jakim jest 'ÂŚwiatło'?
Jeśli chodzi o umysł to będzie on też dodany do paktu. Po prostu od rozpadu wampirów nie miałem czasu na stworzenie nauczyciela i rozpisaniu tego w dekrecie rozwoju.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1072 dnia: 05 Grudzień 2013, 20:23:24 »
Fajnie, że doszło do nas nowych zaklęć, które paladyn będzie mógł się uczyć.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1073 dnia: 05 Grudzień 2013, 20:28:53 »
Isu ja czytałem zasady uwierz i właśnie do nich się odnoszę. Te dwa linki które podesłałeś to są typowe umiejętności kleryka z większości gier mmo w które grałem. Bo w takim NW kleryk leczy poprzez kojące światło, a atakuje za pomocą właśnie karzącego światła.
Typowe dwa zaklęcia to np święty płomień, który tak jak wasz pocisk esencji jest zaklęciem ofensywnym, a te wszystkie wzmocnienia to są buffy nakładane na członków drużyny. Wiadomo, że w normalnej mmo rpg te buffy występują w czasie rzeczywistym a tutaj musimy wziąć poprawkę na to, że walka jest niejako turowa.

Stąd te dwie szkoły idealnie podpisują się pod szablon standardowego kleryka D&D, który zapierdziela sobie po świecie ze świętym symbolem i ikoną Selune i dzięki jej wstawiennictwu niszczy zło i wspomaga swoją drużynę dodając im ochronne tarcze i buffy do ataków.


Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1074 dnia: 05 Grudzień 2013, 20:38:44 »
Isu ja czytałem zasady uwierz i właśnie do nich się odnoszę. Te dwa linki które podesłałeś to są typowe umiejętności kleryka z większości gier mmo w które grałem. Bo w takim NW kleryk leczy poprzez kojące światło, a atakuje za pomocą właśnie karzącego światła.
Typowe dwa zaklęcia to np święty płomień, który tak jak wasz pocisk esencji jest zaklęciem ofensywnym, a te wszystkie wzmocnienia to są buffy nakładane na członków drużyny. Wiadomo, że w normalnej mmo rpg te buffy występują w czasie rzeczywistym a tutaj musimy wziąć poprawkę na to, że walka jest niejako turowa.

Stąd te dwie szkoły idealnie podpisują się pod szablon standardowego kleryka D&D, który zapierdziela sobie po świecie ze świętym symbolem i ikoną Selune i dzięki jej wstawiennictwu niszczy zło i wspomaga swoją drużynę dodając im ochronne tarcze i buffy do ataków.


No i właśnie od tego są paladyni, od walki ze złem.

Offline Aurius

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1028
  • Reputacja: 1053
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1075 dnia: 05 Grudzień 2013, 22:08:12 »
Te buffy też spokojnie występują u normalnego paladyna z RPG, nie ma ani jednego zaklęcia leczniczego które by się wpasowywało pod kapłana. Jest ochrona, osłabianie i wzmacnianie.
Gordziu kapłanów dałbyś w szatach żeby latali np. i z kijami? Raczej nie, a jeśli będą mieć zbroje i będą używać tarcz, czy mieczy albo młotów, to powiedz mi czym będą się różnić od właśnie takiego paladyna?

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1076 dnia: 05 Grudzień 2013, 22:34:57 »
Te buffy też spokojnie występują u normalnego paladyna z RPG, nie ma ani jednego zaklęcia leczniczego które by się wpasowywało pod kapłana. Jest ochrona, osłabianie i wzmacnianie.
Gordziu kapłanów dałbyś w szatach żeby latali np. i z kijami? Raczej nie, a jeśli będą mieć zbroje i będą używać tarcz, czy mieczy albo młotów, to powiedz mi czym będą się różnić od właśnie takiego paladyna?

U mnie w Neverwinter kapłan zapierdziela w kolczudze i zbroi bo jego zadanie to zbieranie agro z magów, którzy są papierowi.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1077 dnia: 05 Grudzień 2013, 23:42:03 »
Chyba jak grasz solo :P Bo na instancji to masz stać z tyłu i leczyć, a GF stoją i przyjmują ciosy które powinny lecieć na rogue'a, GWF czy maga :P

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1078 dnia: 05 Grudzień 2013, 23:46:11 »
Gordiu, zbyt dużo NWN. O leczenia w Marancie jest Witalizm i jak na razie Edzio :)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1079 dnia: 06 Grudzień 2013, 00:13:02 »
U mnie w Neverwinter kapłan zapierdziela w kolczudze i zbroi bo jego zadanie to zbieranie agro z magów, którzy są papierowi.
Twój Never to nie Marant. ;)

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #1079 dnia: 06 Grudzień 2013, 00:13:02 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything