Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164934 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #940 dnia: 20 Wrzesień 2013, 13:47:48 »
Mi starczy :)

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #941 dnia: 20 Wrzesień 2013, 14:17:33 »
No to ja wrzucam kolejnego zwierzaka.



Niedźwiedź



[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{BoczneZdjęcie|niedźwiedź.jpg}}
=Opis=

Jest to duży drapieżny ssak, występujący głównie w górach, oraz na terenie wielkich puszcz Valfden. Mimo swojej drapieżnej natury, jest wszystkożerny, może żywić się zarówno ciałem nieostrożnego myśliwego, jak i grzybami, czy nasionami. Ludowe podania twierdzą, iż niedźwiedzie upodobały sobie miód, jednak nie znalazło to potwierdzenia w badaniach nad tymi zwierzętami. Sierść niedźwiedzia jest barwy ciemnobrązowej. Zwierzę to jest potężnie umięśnione i bardzo silne. Jego rozmiary dochodzą w pozycji wyprostowanej nawet do 3 metrów. Waga ciała niedźwiedzi waha się pomiędzy 200 kg a 800 kg, w zależności od wieku i płci. Niedźwiedzie w czasie Hemis zapadają w stan podobny do hibernacji, gromadząc wcześniej duże zapasy tłuszczu. Zwierzęta te są z reguły samotnikami, łączą się w pary jedynie podczas okresu godowego. Samice z reguły rodzą od 2 do 3 młodych i opiekują się nimi, aż do wydania na świat kolejnego miotu. Opiekujące się młodymi samice są szczególnie niebezpieczne, dlatego nie zaleca się polowania na takowe.   

==Statystyki==

'''Broń:''' zęby<br>
'''Ostrość:''' 15<br>
'''Wytrzymałość:''' 20<br>

<br>

'''Broń:''' pazury<br>
'''Ostrość:''' 10<br>
'''Wytrzymałość:''' 15<br>

<br>

'''Bestia:''' niedźwiedź<br>
'''Kategoria:''' II<br>
'''Wytrzymałość:''' 2

=Technika walki=

Niedźwiedź w walce stara się powalić przeciwnika, uderzając weń silnymi ciosami łap. Następnie używa ostrych zębów, którymi jest w stanie poważnie ranić i wyrywać duże kawałki mięsa. Może także używać ostrych pazurów w celu rozszarpania ofiary. W walce wykorzystuje głównie swoją masę, oraz siłę.

==Ataki==

*''' Ugryzienie''' – Ostre zęby i mocne szczęki są śmiercionośną bronią niedźwiedzia. Stara się on gryźć w miejsca strategiczne: kończyny, żeby spowolnić ofiarę lub gardło, żeby uśmiercić ofiarę. Atak można zastosować raz na jeden post.

*''' Atak pazurami''' – Niedźwiedź potrafi zaatakować pazurami górnych łap, które mogą wbić się w ciało przeciwnika i zadać mu poważne obrażenia. Cios może także powalić przeciwnika. Atak można zastosować raz na dwa post. Przed atakiem nie można wykonać bloku.

=Umiejętności=

*'''Leśne zwierze''' - Dobrze zna las. Walcząc w nim otrzymuje bonus do pierwszego ruchu w walce.

*'''Zwierzęcy instynkt''' - Posiada wyczulone zmysły wzroku, słuchu i węchu. W związku z tym aby podejść do bestii niewykrytym trzeba użyć umiejętności [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Umiej%C4%99tno%C5%9Bci_nabywane#Cichy_zab.C3.B3jca cichy zabójca].


=Słabe punkty=

*'''Podatność na ogień''' - Przeciwnik jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.


=Trofea=
*16 pazurów niedźwiedzia
*5m2 skóry niedźwiedzia
*15 litrów krwi niedźwiedzia
*4 kły niedźwiedzia

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #941 dnia: 20 Wrzesień 2013, 14:17:33 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #942 dnia: 20 Wrzesień 2013, 14:33:12 »
No to ja wrzucam kolejnego zwierzaka.



Niedźwiedź



[[Kategoria:Bestiariusz]]
{{BoczneZdjęcie|niedźwiedź.jpg}}
=Opis=

Jest to duży drapieżny ssak, występujący głównie w górach, oraz na terenie wielkich puszcz Valfden. Mimo swojej drapieżnej natury, jest wszystkożerny, może żywić się zarówno ciałem nieostrożnego myśliwego, jak i grzybami, czy nasionami. Ludowe podania twierdzą, iż niedźwiedzie upodobały sobie miód, jednak nie znalazło to potwierdzenia w badaniach nad tymi zwierzętami. Sierść niedźwiedzia jest barwy ciemnobrązowej. Zwierzę to jest potężnie umięśnione i bardzo silne. Jego rozmiary dochodzą w pozycji wyprostowanej nawet do 3 metrów. Waga ciała niedźwiedzi waha się pomiędzy 200 kg a 800 kg, w zależności od wieku i płci. Niedźwiedzie w czasie Hemis zapadają w stan podobny do hibernacji, gromadząc wcześniej duże zapasy tłuszczu. Zwierzęta te są z reguły samotnikami, łączą się w pary jedynie podczas okresu godowego. Samice z reguły rodzą od 2 do 3 młodych i opiekują się nimi, aż do wydania na świat kolejnego miotu. Opiekujące się młodymi samice są szczególnie niebezpieczne, dlatego nie zaleca się polowania na takowe.   

==Statystyki==

'''Broń:''' zęby<br>
'''Ostrość:''' 15<br>
'''Wytrzymałość:''' 20<br>

<br>

'''Broń:''' pazury<br>
'''Ostrość:''' 10<br>
'''Wytrzymałość:''' 15<br>

<br>

'''Bestia:''' niedźwiedź<br>
'''Kategoria:''' II<br>
'''Wytrzymałość:''' 2

=Technika walki=

Niedźwiedź w walce stara się powalić przeciwnika, uderzając weń silnymi ciosami łap. Następnie używa ostrych zębów, którymi jest w stanie poważnie ranić i wyrywać duże kawałki mięsa. Może także używać ostrych pazurów w celu rozszarpania ofiary. W walce wykorzystuje głównie swoją masę, oraz siłę.

==Ataki==

*''' Ugryzienie''' – Ostre zęby i mocne szczęki są śmiercionośną bronią niedźwiedzia. Stara się on gryźć w miejsca strategiczne: kończyny, żeby spowolnić ofiarę lub gardło, żeby uśmiercić ofiarę. Atak można zastosować raz na jeden post.

*''' Atak pazurami''' – Niedźwiedź potrafi zaatakować pazurami górnych łap, które mogą wbić się w ciało przeciwnika i zadać mu poważne obrażenia. Cios może także powalić przeciwnika. Atak można zastosować raz na dwa post. Przed atakiem nie można wykonać bloku.

=Umiejętności=

*'''Leśne zwierze''' - Dobrze zna las. Walcząc w nim otrzymuje bonus do pierwszego ruchu w walce.

*'''Zwierzęcy instynkt''' - Posiada wyczulone zmysły wzroku, słuchu i węchu. W związku z tym aby podejść do bestii niewykrytym trzeba użyć umiejętności [http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Umiej%C4%99tno%C5%9Bci_nabywane#Cichy_zab.C3.B3jca cichy zabójca].


=Słabe punkty=

*'''Podatność na ogień''' - Przeciwnik jest podatny na ogień w związku z czym zaklęcia z żywiołu ognia otrzymują +5 punktów do siły czaru.


=Trofea=
*16 pazurów niedźwiedzia
*5m2 skóry niedźwiedzia
*15 litrów krwi niedźwiedzia
*4 kły niedźwiedzia
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Nied%C5%BAwied%C5%BA

900 grzywien, bo kodowanie na wiki złe w kilkunastu miejscach i poprawiłem statystyki.

Offline Mohamed Khaled

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4089
  • Reputacja: 3650
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg napisał tak wstęp, szanuj ludzi, kurwy tęp.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #943 dnia: 20 Wrzesień 2013, 20:18:45 »
Isq: Wrzuć to do nauczyciela od zbroi.

 Nazwa odzienia:  buty
 Rodzaj: buty
 Typ: zbroja płytowa
 Wytrzymałość: 45
 Opis: Wykute z 2,25 kg czarnej rudy.
 
Nazwa odzienia: hełm
 Rodzaj: hełm
 Typ: zbroja płytowa
 Wytrzymałość: 45
 Opis: Wykuty z 1,5kg czarnej rudy.
 
Nazwa odzienia: lewy karwasz
 Rodzaj: karwasz
 Typ: zbroja płytowa
 Wytrzymałość: 45
 Opis: Wykuty z 0,38kg czarnej rudy.
 
Nazwa odzienia: prawy karwasz
 Rodzaj: karwasz
 Typ: zbroja płytowa
 Wytrzymałość: 45
 Opis: Wykuty z 0,38kg czarnej rudy.
 
Nazwa odzienia:  nagolenniki
 Rodzaj: nagolennik
 Typ: zbroja płytowa
 Wytrzymałość: 45
 Opis: Wykuta z 4,5kg czarnej rudy.
 
Nazwa odzienia: lewy naramiennik
 Rodzaj: naramiennik
 Typ: zbroja płytowa
 Wytrzymałość: 45
 Opis: Wykuty z 0,75kg czarnej rudy.
 
Nazwa odzienia: prawy naramiennik
 Rodzaj: naramiennik
 Typ: zbroja płytowa
 Wytrzymałość: 45
 Opis: Wykuty z 0,75kg czarnej rudy.
 
Nazwa odzienia: napierśnik
 Rodzaj: napierśnik
 Typ: zbroja płytowa
 Wytrzymałość: 45
 Opis: Wykuty z 9kg czarnej rudy.
 
Nazwa odzienia: lewa rękawica
 Rodzaj: rękawica
 Typ: zbroja płytowa
 Wytrzymałość: 45
 Opis: Wykuta z 0,53kg czarnej rudy.
 
Nazwa odzienia: prawa rękawica
 Rodzaj: rękawica
 Typ: zbroja płytowa
 Wytrzymałość: 45
 Opis: Wykuta z 0,53kg czarnej rudy.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #944 dnia: 21 Wrzesień 2013, 10:39:39 »
Ogłasza się konkurs na najlepszą nazwę dla kolonii karnej na Valfden! Zwycięzca otrzyma 1000 grzywien!

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #945 dnia: 21 Wrzesień 2013, 10:45:01 »
Górnicza Dolina - Jest w górach i obejmuje również dolinę. Co wiecej, magiczna bariera powstała tam dlatego, że ktoś do niecnych celów wykorzystywał zasoby magicznej rudy tam się znajdujące, a więc tym bardziej górnicza. Skazańców których tam będziemy zamykać można przymusić do pracy w temacie kopalni, w celu szybszego odpokutowania swych win, więc tym bardziej górnicza.

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #946 dnia: 21 Wrzesień 2013, 10:45:10 »
Ogłasza się konkurs na najlepszą nazwę dla kolonii karnej na Valfden! Zwycięzca otrzyma 1000 grzywien!
Do kogo wysyłać nazwy? I do kiedy?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #947 dnia: 21 Wrzesień 2013, 10:58:16 »
Chodzilo mi o stworzenie tematu z konkursem wiec czekamy az ktorys MG to zrobi ;)

KacperGraczPL

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #948 dnia: 21 Wrzesień 2013, 10:59:19 »
Ogłasza się konkurs na najlepszą nazwę dla kolonii karnej na Valfden! Zwycięzca otrzyma 1000 grzywien!
Dolina Skazańców ?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #949 dnia: 21 Wrzesień 2013, 11:01:18 »
Proszę zgłaszac swoje propozycję w tym temacie:


http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php?topic=24800.0

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #950 dnia: 21 Wrzesień 2013, 11:03:19 »
Do kiedy mamy czas?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #951 dnia: 21 Wrzesień 2013, 11:08:45 »

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #952 dnia: 24 Wrzesień 2013, 19:20:07 »
Patrzę na bronie dystansowe...
Czegoś mi brakuje...
Myślę...
Myślę...
Mount&Blade...
A może by tak dzidy?
Kwestia jednej umiejętności i przedmiotu u handlarza na początek. ;)

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #953 dnia: 24 Wrzesień 2013, 19:22:11 »
Dobry pomysł. Takie pilliim mieć. (Włócznia rzymskiego legionisty)

KacperGraczPL

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #954 dnia: 24 Wrzesień 2013, 19:57:51 »
Patrzę na bronie dystansowe...
Czegoś mi brakuje...
Myślę...
Myślę...
Mount&Blade...
A może by tak dzidy?
Kwestia jednej umiejętności i przedmiotu u handlarza na początek. ;)
Nauczyciel włóczni zamknięty  ;(

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #955 dnia: 24 Wrzesień 2013, 20:01:15 »
Będą jednoręczne włócznie i w ich specjalizacji będzie możliwość rzucania na pewną odległość

Offline Xvier aep Deler

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2089
  • Reputacja: 2469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #956 dnia: 24 Wrzesień 2013, 20:06:54 »
Czyli analogicznie do reszty broni dystansowych...
ÂŻadna filozofia :p

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #957 dnia: 25 Wrzesień 2013, 18:05:23 »
Wiele graczy nie będących MG robi sobie zadania. Fajnie. Tylko, że nigdzie nie ma info jak rozdaje się talenty i jaki jest bonus pieniężny za co. Czy nie powinna ukazać się odpowiednia notka w Zasadach gry?

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Zasady_uczestnictwa_w_wyprawie

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #958 dnia: 25 Wrzesień 2013, 18:23:30 »
Powinna  <ignorant>

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #959 dnia: 25 Wrzesień 2013, 20:40:10 »
Dodałem, by gracze nie musieli za każdym razem pytać o to Mistrzów Gry, którzy oczywiście mają to opanowane w małym paluszku. <ignorant>

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #959 dnia: 25 Wrzesień 2013, 20:40:10 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything