Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164913 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #900 dnia: 06 Wrzesień 2013, 02:39:09 »
Smok ma łuski. Trololololololololololoo...

Za moich czasów to się z Domenicem, przez 2 dni zdzierało ze smoka skórę, a pieczeń z nogi dawało się głodnemu Isowi ;/

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #901 dnia: 06 Wrzesień 2013, 09:34:28 »
A i takie pytanie, od zbrój i ubiorów skórzanych, nie powinien być jakiś kaletnik? Ciężko chyba wykuć coś ze skóry;p

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #901 dnia: 06 Wrzesień 2013, 09:34:28 »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #902 dnia: 18 Wrzesień 2013, 21:30:52 »
Co wy na to by za dodawanie nowych lokacji na wiki dostawało się kase? A każda nowa lokacja zwiększałaby dochody z ziem?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #903 dnia: 18 Wrzesień 2013, 22:07:01 »
Co wy na to by za dodawanie nowych lokacji na wiki dostawało się kase? A każda nowa lokacja zwiększałaby dochody z ziem?
W zasadzie to tak jest.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #904 dnia: 18 Wrzesień 2013, 22:48:55 »
I za bestiariusz!

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #905 dnia: 19 Wrzesień 2013, 07:03:27 »
I za bestiariusz!
Trzeba będzie zacząć płacić, bo w tym kraju nawet bestii nikt nie chce dodawać za darmo pomimo tego, że służy to dobru wszystkich graczy.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #906 dnia: 19 Wrzesień 2013, 10:38:10 »
Jakbyś wysupłał 1000g za jednego to w miesiąc gracze by się uwinęli.

A pamiętasz, że to ja zrobiłem Sambira? ;)

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #907 dnia: 19 Wrzesień 2013, 10:47:04 »
W zasadzie to tak jest.

 :o Całe życie w kłamstwie  ;[ Isu, czemu w Marantowej galerii jest od groma paskudnych demonów a tak mało wiosek i miasteczek?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #908 dnia: 19 Wrzesień 2013, 13:34:16 »
Dawno nie aktualizowalem galerii. Ok w takim razie za porzadnie przygotowanego potwora place 1000 grzywien. Za kazda uwage, ze jest cos niepoprawione i napisanie graczowi jak ma byc odcinam 50 grzywien.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #909 dnia: 19 Wrzesień 2013, 14:18:09 »
Chciałbym otrzymać 1000g za Sambira. :)

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #910 dnia: 19 Wrzesień 2013, 14:38:09 »
Odcinasz 50g z kiechy gracza czy z sumy za poprawnego stwora?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #911 dnia: 19 Wrzesień 2013, 14:42:18 »
Edziu ale prawo nie dziala wstecz :/ Odcinam od tego 1000 za potwora.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #912 dnia: 19 Wrzesień 2013, 15:07:21 »
Smutam ;[

Offline Jiroslav

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 347
  • Reputacja: 537
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #913 dnia: 19 Wrzesień 2013, 16:14:41 »
To ja też się skuszę i spróbuje poprawić...


Opis

Błędne ogniki to złe stworzenia, które karmią się silnymi uczuciami – paniką, przerażeniem oraz śmiercią. Uwielbiają wciągać podróżnych w niebezpieczeństwa, a następnie chłonąć rodzące się w nich uczucia. Błędny ognik wygląda niczym kulka żółtego, czerwonego, zielonego, bądź błękitnego słabego światła. ÂŁatwo pomylić ze światłem latarni. Błędny ognik to kula niemal skondensowanych oparów, mająca około 30 centymetrów średnicy i ważącą około 1,5 kilograma. Ognik nie ma narządów mowy, wydaje widmowe dźwięki, wibrując. Błędne ogniki mówią wieloma językami.

Statystyki

Broń: ÂŚwietlista powłoka
Ostrość: 20
Wytrzymałość: 10

Bestia: Błędny ognik
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Technika walki

Błędne ogniki zwykle unikają walki. Wolą mącić w głowach poszukiwaczy przygód i straszyć ich, wciągając w niebezpieczne miejsca. Jeśli jednak już do niej dojdzie zazwyczaj wytwarzają wibrujące dźwięki zdolne przyciągnąć ich towarzyszy nawet z odległości kilku kilometrów. Grupa ogników atakuje przeciwnika całym ciałem parząc swoją elektryczną powłoką poprzez dotyk.

Ataki

*Nawoływanie-Przestraszony ognik potrafi wezwać na pomoc swoich kompanów z odległości do dziesięciu kilometrów.

*Atak powłoką- Ognika otacza elektryczna aura, którą wykorzystuje zarówno do ataku, jak i do obrony.  Jeśli wytrzymałość celu wynosi więcej niż 20 a mniej niż 25 punktów zostaje on ogłuszony na następny post i nie ma pierwszeństwa ataku.

Umiejęstności

*Skrzydła - Ognik może latać, dzięki czemu dotarcie w trudno dostępne miejsca nie stanowi dla niego problemu.

*Bagniste zwierze - Dobrze zna bagna i mokradła. Walcząc w środowisku mokradeł, bagien i blisko zbiorników wodnych otrzymuje bonus do pierwszego ruchu w walce.

*Leśne zwierze - Dobrze zna las. Walcząc w nim otrzymuje bonus do pierwszego ruchu w walce.

*Antytoksyczność - Ognik jest odporny na wszystkie choroby, na jad krwiopijcy oraz na truciznę dziurawca, trupikorzenia i czarnego bzu.

Słabe punkty

*Podatność na zastraszenie - Zwierzę jest podatne na wszelkie formy zastraszenia. W związku z tym możesz wybić mu z głowy walkę z Tobą.


Trofea

BRAK

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #914 dnia: 19 Wrzesień 2013, 19:16:04 »
Broń: ÂŚwietlista powłoka
Ostrość: 20
Wytrzymałość: 10
Wut? :o (-50)


*Nawoływanie-Przestraszony ognik potrafi wezwać na pomoc swoich kompanów z odległości do dziesięciu kilometrów.
Ilu? (-100)


*Atak powłoką- Ognika otacza elektryczna aura, którą wykorzystuje zarówno do ataku, jak i do obrony.  Jeśli wytrzymałość celu wynosi więcej niż 20 a mniej niż 25 punktów zostaje on ogłuszony na następny post i nie ma pierwszeństwa ataku.
A co jak wynosi mniej niż 20? Jak potężna jest obrona? (-150)


*Skrzydła - Ognik może latać, dzięki czemu dotarcie w trudno dostępne miejsca nie stanowi dla niego problemu.
Raczej lewitacja. (-200)


Trofea

BRAK
Dorzuciłbym coś.


Na razie masz do zarobienia 800 grzywien. Dorzuciłbym do umiejętności więcej rzeczy, bo ognik to tak naprawdę istota astralna, tylko, że widoczna dla ludzi, bo jest zwyczajnym kłębkiem energii magicznej.

Offline Ahmid

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 110
  • Reputacja: 116
  • Konto Kratosa :D
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #915 dnia: 19 Wrzesień 2013, 19:23:24 »

O potworze

Czarownik, który po swojej śmierci żyje nadal. Po części żywy, napawa się strachem i nieszczęściem. Spotkać go można jedynie w nocy pełni, kiedy to wychodząc z kryjówki napawa się i odżywia światłem księżyca. Jego ciało na pół zgniłe podtrzymuje przy życiu potężnymi emocjami ludzi. Porywa dzieci, straszy, wiedzie na śmierć, aby potem chełpić się i żywić rozpaczą, bólem, strachem czy w końcu samą śmiercią. Mistrz Iluzji. Potrafi wnikać w umysły aby tam władać nad zmysłami. Ofiara widzi się np. na bagnach pośrodku nocy, lub w zasypywanym ziemią dole, choć w prawdzie jest środek dnia, a ofiara jest u siebie w domu. Czarownik mami i zwodzi ofiarę, aby ta w swej wizji wpadła w grzęzawisko i utonęła. Podczas tego, czerpie moc z emocji ofiar. Co dziwnego, osoby u których wizja kończy się śmiercią, umierają naprawdę. Zdarzały się przypadki, że znajdowano w domach mieszkańców, w których płucach była woda z bagien, czy piasek. Podczas pełni niebywale silny. Może znikać, pojawiać się, rozpływać w blasku księżyca to znów w nim się tworzyć. Słaby, gdy pozbawimy go dopływu księżycowego blasku, lub poza pełnią. W dzień bezbronny leży w swej trumnie. Zabić go można najlepiej wystawiając na słońce lub całkowicie spalić.

Statystyki.


Broń: Ostre pazury
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 10

Bestia: Księżycowy czarownik
Kategoria: II
Wytrzymałość: 4

Technika walki

Używa czarów z zakresu Magii Iluzji, oraz atakuje szponami. Stara się nie wejść w pole widzenia swej ofiary. Skrywa się w mroku, mamiąc, wchodząc w umysł, przejmując władzę nad zmysłami. W przypadku walki z bliska, używa ostrych paznokci. Może również dmuchnąć pyłem, który ma właściwości usypiające

Ataki


Atak szponami – Atak ostrymi i długimi paznokciami, które są zarażone trupim jadem. Rany potrafią był głębokie do 2 cm.

Aura Księżyca
– Dzięki temu, czarownik potrafi używać magii Umysłu mamiąc w umysłach zwykłych ludzi.

Księżycowy Pył
– Czarownik posiada Księżycowy pył. Z bliskim spotkaniem z ofiarą, może go dmuchnąć doprowadzając do uśnięcia ofiary.

Umiejętności


+ Ciche poruszanie się - Księżycowy czarownik potrafi się cicho poruszać, dzięki czemu może zaskoczyć ofiarę. Tylko osoba z umiętnością "Intuicja" może go wykryć zawczasu.
+ Kamuflaż - Przeciwnik potrafi się ukryć, lecz każdy mocniejszy ruch go zdradza. Nie działa na osoby z wyostrzonymi zmysłami.
+ Wystraszenie - Dzięki swej obrzydliwości, potrafi wystraszyć przeciwnika. Wystraszenie działa przez 2 posty lub 10 min.
+ Odporność na magię Umysłu - Lata uczenia się magii, nauczyło go blokować mózg przed swoimi sztuczkami.
+ Długowieczność - Jako że żywi się tylko uczuciami, potrafi dożyć do kilkuset lat.
+ Zdolność do wkradania się w umysłu - Czarownik może wkraść się w umysł upatrzonej ofiary, mącąc mu aż wreszcie doprowadzając do szaleństwa.
+ Wielka moc podczas pełni. - Księżycowy czarownik czerpie moc z księżyca, co w praktyce przekłada się na to że w tym okresie jest najtrudniejszym, prawie niemożliwym do zabicia przeciwnikiem.


Słabe punkty

Wrażliwość na ogień - Czarownik nosi stare ciuchy, i jest zgniły dzięki czemu łatwo się pali.
Wrażliwość na światło słoneczne
Wrażliwość na dobre emocje - Księżycowy mag czerpię siłę od złych emocji. Gdy jest przy kimś kto jest szczęśliwy - traci siłę, przez co łatwiej go zabić.
Wrażliwość na srebro - Jako istota przeklęta, jak wilkołaki czy wampiry może zginąć od srebra. Uderzenia z takiego miecza, niwelują wszelkie ataki.


Trofea


    brak


//By Kratos
« Ostatnia zmiana: 19 Wrzesień 2013, 19:26:06 wysłana przez Evanlyn »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #916 dnia: 19 Wrzesień 2013, 19:25:20 »
Wy się na jakimś zwykłym fizycznym potworze rozgrzewajcie. A nie bierzcie się od razu za coś z magią związanego, bo jeszcze będziecie musieli dopłacić do interesu :P

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #917 dnia: 19 Wrzesień 2013, 19:31:03 »

O potworze

Czarownik, który po swojej śmierci żyje nadal. Po części żywy, napawa się strachem i nieszczęściem. Spotkać go można jedynie w nocy pełni, kiedy to wychodząc z kryjówki napawa się i odżywia światłem księżyca. Jego ciało na pół zgniłe podtrzymuje przy życiu potężnymi emocjami ludzi. Porywa dzieci, straszy, wiedzie na śmierć, aby potem chełpić się i żywić rozpaczą, bólem, strachem czy w końcu samą śmiercią. Mistrz Iluzji. Potrafi wnikać w umysły aby tam władać nad zmysłami. Ofiara widzi się np. na bagnach pośrodku nocy, lub w zasypywanym ziemią dole, choć w prawdzie jest środek dnia, a ofiara jest u siebie w domu. Czarownik mami i zwodzi ofiarę, aby ta w swej wizji wpadła w grzęzawisko i utonęła. Podczas tego, czerpie moc z emocji ofiar. Co dziwnego, osoby u których wizja kończy się śmiercią, umierają naprawdę. Zdarzały się przypadki, że znajdowano w domach mieszkańców, w których płucach była woda z bagien, czy piasek. Podczas pełni niebywale silny. Może znikać, pojawiać się, rozpływać w blasku księżyca to znów w nim się tworzyć. Słaby, gdy pozbawimy go dopływu księżycowego blasku, lub poza pełnią. W dzień bezbronny leży w swej trumnie. Zabić go można najlepiej wystawiając na słońce lub całkowicie spalić.

Statystyki.


Broń: Ostre pazury
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 10

Bestia: Księżycowy czarownik
Kategoria: II
Wytrzymałość: 4

Technika walki

Używa czarów z zakresu Magii Iluzji, oraz atakuje szponami. Stara się nie wejść w pole widzenia swej ofiary. Skrywa się w mroku, mamiąc, wchodząc w umysł, przejmując władzę nad zmysłami. W przypadku walki z bliska, używa ostrych paznokci. Może również dmuchnąć pyłem, który ma właściwości usypiające

Ataki


Atak szponami – Atak ostrymi i długimi paznokciami, które są zarażone trupim jadem. Rany potrafią był głębokie do 2 cm.

Aura Księżyca
– Dzięki temu, czarownik potrafi używać magii Umysłu mamiąc w umysłach zwykłych ludzi.

Księżycowy Pył
– Czarownik posiada Księżycowy pył. Z bliskim spotkaniem z ofiarą, może go dmuchnąć doprowadzając do uśnięcia ofiary.

Umiejętności


+ Ciche poruszanie się - Księżycowy czarownik potrafi się cicho poruszać, dzięki czemu może zaskoczyć ofiarę. Tylko osoba z umiętnością "Intuicja" może go wykryć zawczasu.
+ Kamuflaż - Przeciwnik potrafi się ukryć, lecz każdy mocniejszy ruch go zdradza. Nie działa na osoby z wyostrzonymi zmysłami.
+ Wystraszenie - Dzięki swej obrzydliwości, potrafi wystraszyć przeciwnika. Wystraszenie działa przez 2 posty lub 10 min.
+ Odporność na magię Umysłu - Lata uczenia się magii, nauczyło go blokować mózg przed swoimi sztuczkami.
+ Długowieczność - Jako że żywi się tylko uczuciami, potrafi dożyć do kilkuset lat.
+ Zdolność do wkradania się w umysłu - Czarownik może wkraść się w umysł upatrzonej ofiary, mącąc mu aż wreszcie doprowadzając do szaleństwa.
+ Wielka moc podczas pełni. - Księżycowy czarownik czerpie moc z księżyca, co w praktyce przekłada się na to że w tym okresie jest najtrudniejszym, prawie niemożliwym do zabicia przeciwnikiem.


Słabe punkty

Wrażliwość na ogień - Czarownik nosi stare ciuchy, i jest zgniły dzięki czemu łatwo się pali.
Wrażliwość na światło słoneczne
Wrażliwość na dobre emocje - Księżycowy mag czerpię siłę od złych emocji. Gdy jest przy kimś kto jest szczęśliwy - traci siłę, przez co łatwiej go zabić.
Wrażliwość na srebro - Jako istota przeklęta, jak wilkołaki czy wampiry może zginąć od srebra. Uderzenia z takiego miecza, niwelują wszelkie ataki.


Trofea


    brak


//By Kratos
-1100 grzywien za niepoprawienie umiejętności i słabych punktów. Gunses wam dobrze radzi. Jest masa potworów pokroju wilka.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #918 dnia: 19 Wrzesień 2013, 19:34:30 »
Co więcej, niektóre mają w sobie 'Up'. Są prawie skończone, ale coś w nich brakuje. Proponuję wstawić takiego potworka tutaj, Isu napisze co jest źle (odetnie trochę grzywien) i dopiero poprawiać :)




Opis
Cieniostwory są to wielkie drapieżniki występujące prawie na całym kontynencie. Ich wielkość dochodzi do około 2m wysokości i prawie 4m długości. Waga tych drapieżników dochodzi do 500kg. Taka ilość ciała pozwala mu na osiągnięcie prędkości do 80km/h na dystansie 100-150 metrów. Cieniostory posiadają bardzo masywne i silne ciało. Ich cechą charakterystyczną jest bardzo wytrzymały róg wyrastający z czaszki. Futro cieniostwora jest barwy szarej lub czarnej. Silne łapy zakończone są zestawem potężnych pazurów, którymi cieniostwory kopią swe nory. Pysk wyposażony jest w twarde i ostre zęby potrafiące przegryźć nawet stal. Warto wspomnieć również, że cieniostwory są z natury samotnikami. W pary łączą się tylko na przełomie Hiems i Veris gdy odbywają się gody tych zwierząt. Ciąża cieniostworów trwa około półtora roku, pod koniec Aestas samica wydaje na świat jedno lub dwa młode które przez trzy lata pozostają pod jej opieką.
 Statystyki
Broń:
zęby
 Ostrość: 30
 Wytrzymałość: 35
 
 Broń: pazur
 Ostrość: 25
 Wytrzymałość: 30
 
 Broń: róg
 Ostrość: 45
 Wytrzymałość: 50
 
 Bestia: cieniostwór
 Kategoria: III
 Wytrzymałość: 15

 Technika walki
Cieniostwory wychodzą na polowanie nocą lub w silnie zachmurzone dni. Czają się w krzakach aż ofiara zbliży się, by potem na nią wyskoczyć i zaatakować. Z mniejszymi przeciwnikami cieniostwór walczy za pomocą swych łap chcąc ich przewrócić a potem zadać śmiertelny cios paszczą. Z większymi przeciwnikami i innymi cieniostworami używa w walce swego rogu który skurecznie przebija ciało przeciwnika zostawiając głębokie rany.

 Ataki
  • Przewracanie – Cieniostwór jest w stanie uderzyć przeciwnika masywną łapą co powoduje, że przeciwnik zostanie odrzucony na odległość 5 metrów i zostanie ogłuszony na kolejny post z walką lub 10 minut w pozostałych sytuacjach.
  • Ugryzienie – Cieniostwór atakuje swymi zębami najczęściej w kończyny przeciwnika. Jeżeli wytrzymałość przeciwnika jest mniejsza niż 20 punktów, cieniostwór może odgryźć kończynę. Jeżeli wytrzymałość przeciwnika jest wieksza od 20 a mniejsza od 30 punktów to przeciwnik zostaje okaleczony ranami długości 30 cm i głębokości 5 cm. Dana kończyna jest niezdolna do użytku aż do wyleczenia.
  • Atak pazurami – Cieniostwór może zadać swymi pazurami rany o głębokości 8 cm o ile wytrzymałość przeciwnika jest mniejsza niż 25 punktów.
  • Atak rogiem - Cieniostwór może ugodzić rogiem. Jeżeli wytrzymałość przeciwnika jest mniejsza niż 10 punktów, to cieniostwór może przebić przeciwnika i zmasakrować ważne narządy w jego ciele. Jeżeli wytrzymałość przeciwnika jest większa niż 10 punktów a mniejsza niż 45 punktów to cieniostwór może zadać ranę kłutą stożkowa o głębokości 20 cm i średnicy 30 cm. Przed atakiem nie można wykonać bloku.
  • Szarża – Cieniostwór potrafi zaszarżować z prędkością 80km/h z nisko opuszczonym rogiem. Pęd masywnego cielska i ostrość rogu sprawia, że atak ten posiada 60 punktów. Przed atakiem nie możliwe jest wykonanie bloku.
Umiejętności
  • Cieniolubność - Najlepiej czuje się w zacienionych lub ciemnych miejscach. Walcząc w jaskiniach, grotach czy w ciemnościach otrzymuje pierwszeństwo ataku.
  • Leśne zwierze - Dobrze zna las. Walcząc w nim otrzymuje bonus do pierwszego ruchu w walce.
  • Zwierzęcy instynkt - Posiada wyczulone zmysły wzroku, słuchu i węchu. W związku z tym aby podejść do bestii niewykrytym trzeba użyć umiejętności cichy zabójca.
Słabe punkty
  • Podatność na światło - Zwierze jest wrażliwe na światło. Promienie mocnego światła są w stanie obezwładnić cieniostwora na 2 minuty lub następny post z walką.
Trofea
  • 16  pazurów cieniostwora,
  • 1 róg cieniostwora,
  • 4 kły cieniostwora,
  • 5m2 skóry cieniostwora,
  • 20 litrów krwi cieniostwora,
  • 50 kg mięsa cieniostwora.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #919 dnia: 19 Wrzesień 2013, 19:51:50 »
Taka ilość ciała pozwala mu na osiągnięcie prędkości do 80km/h na dystansie 100-150 metrów.
Raczej 30km/h.


Statystyki
Broń:
zęby
 Ostrość: 30
 Wytrzymałość: 35
 
 Broń: pazur
 Ostrość: 25
 Wytrzymałość: 30
 
 Broń: róg
 Ostrość: 45
 Wytrzymałość: 50
 
 Bestia: cieniostwór
 Kategoria: III
 Wytrzymałość: 15
Zęby 14/22, pazur 10/14, róg, 18/35, II kategoria, skóra 3.


   
  • Ugryzienie – Cieniostwór atakuje swymi zębami najczęściej w kończyny przeciwnika. Jeżeli wytrzymałość przeciwnika jest mniejsza niż 20 punktów, cieniostwór może odgryźć kończynę. Jeżeli wytrzymałość przeciwnika jest wieksza od 20 a mniejsza od 30 punktów to przeciwnik zostaje okaleczony ranami długości 30 cm i głębokości 5 cm. Dana kończyna jest niezdolna do użytku aż do wyleczenia.
    Bez sensu to zapisywać, bo wiadome, że jak może się przegryźć to i może odgryźć skoro jest tak duży.


       
    • Atak pazurami – Cieniostwór może zadać swymi pazurami rany o głębokości 8 cm o ile wytrzymałość przeciwnika jest mniejsza niż 25 punktów.
    Już jest taki atak to się wrzuca jako jeden i zapisuje wszystko.


       
    • Atak rogiem - Cieniostwór może ugodzić rogiem. Jeżeli wytrzymałość przeciwnika jest mniejsza niż 10 punktów, to cieniostwór może przebić przeciwnika i zmasakrować ważne narządy w jego ciele. Jeżeli wytrzymałość przeciwnika jest większa niż 10 punktów a mniejsza niż 45 punktów to cieniostwór może zadać ranę kłutą stożkowa o głębokości 20 cm i średnicy 30 cm. Przed atakiem nie można wykonać bloku.
      To samo co 2 powyżej.


         
      • Szarża – Cieniostwór potrafi zaszarżować z prędkością 80km/h z nisko opuszczonym rogiem. Pęd masywnego cielska i ostrość rogu sprawia, że atak ten posiada 60 punktów. Przed atakiem nie możliwe jest wykonanie bloku.
      Szarża spoko ale nie tak absurdalna.



      [/list] Umiejętności
      • Cieniolubność - Najlepiej czuje się w zacienionych lub ciemnych miejscach. Walcząc w jaskiniach, grotach czy w ciemnościach otrzymuje pierwszeństwo ataku.
      Pierwszy ruch w walce.


         
      • Podatność na światło - Zwierze jest wrażliwe na światło. Promienie mocnego światła są w stanie obezwładnić cieniostwora na 2 minuty lub następny post z walką.
      Zdefiniuj mocne światło.[/list]

      Forum Tawerny Gothic

      Odp: Propozycje zmian
      « Odpowiedź #919 dnia: 19 Wrzesień 2013, 19:51:50 »

       

      Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
      top