Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164935 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #860 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:15:59 »
Edzio - przodownik pracy. 300% dziennej normy.
Ok pańszczyzna odrobiona to teraz możesz pracować na swoje utrzymanie.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #861 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:16:37 »
Ok pańszczyzna odrobiona to teraz możesz pracować na swoje utrzymanie.
Lubię to!

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #861 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:16:37 »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #862 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:22:32 »
Ja jestem Baron :) To inni pracują dla mnie.

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #863 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:26:13 »
To musisz uwzględnić użycie białych rękawiczek w pracy. Oraz ich zmiane jak się wybrudzą i tak się zbierają posty co godzinę.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #864 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:35:33 »
Pisanie co godzinę czegoś innego jest trochę bezsensu, no bo bez przesady. To ma być zabawa, a nie obóz pracy. Nie przyjdziesz na wyznaczoną godzinę to nie dostaniesz miski ryżu. Nie bawmy się tak, bo to nie przejdzie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #865 dnia: 24 Sierpień 2013, 21:39:44 »
Bardziej chodzi o to, żeby się po prostu pojawił mniej więcej co godzinę i pisał o kontynuacji swojej pracy. Np. za pierwszą godzinę dostawałby 50 grzywien, za drugą 80, za trzecią 150, za czwartą 220 grzywien i rosłoby z każdą kolejną godziną ciągłej pracy coraz wyżej. Gdyby ktoś przerwał pracę i nie pojawił się z kolejnym postem, który musiałby być opublikowany godzinę plus minus pięć minut później musiałby zaczynać od początkowej stawki. Czyli teoretycznie Adaś mógłbyś napisać post na dobranoc i mieć wyjebane bo rano i tak dostaniesz minimalną stawkę za nic nie robienie. Ale ktoś kto się postara i będzie aktywny przez tyle godzin zarobi od ciebie o wiele, wiele więcej.

Offline Nessa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2744
  • Reputacja: 3261
  • Płeć: Kobieta
  • Nuda :(
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #866 dnia: 03 Wrzesień 2013, 22:09:09 »
Dałoby radę stworzyć osobny dział albo taki mini dział (podrzędny) na tematy dot. walk na arenie? Bo teraz jest i będzie ich całkiem sporo, że aż bałagan lekki jak człowiek chce sobie wyprawy tylko ogarnąć.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #867 dnia: 03 Wrzesień 2013, 22:09:57 »
Popieram

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #868 dnia: 03 Wrzesień 2013, 23:29:02 »
W Atusel mógłby taki dział powstać. Na samej górze podpiąłbym Zapisy, a niżej były by tematy z walkami.

Ale i tak jak zacznie się nauka, to wracam do zapisów od piątku do niedzieli.
« Ostatnia zmiana: 03 Wrzesień 2013, 23:33:00 wysłana przez Elrond »

Offline Nessa

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2744
  • Reputacja: 3261
  • Płeć: Kobieta
  • Nuda :(
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #869 dnia: 03 Wrzesień 2013, 23:43:40 »
W Atusel mógłby taki dział powstać. Na samej górze podpiąłbym Zapisy, a niżej były by tematy z walkami.
:)

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #870 dnia: 03 Wrzesień 2013, 23:59:03 »
Chyba wiem do czego można wykorzystać trofea. Do zbrój. Taki np. rogowy hełm.
Płatnerz uczy się wyrobu 'Wzmocnienie hełmu płytowego' i potrafi przymocować np. rogi barana do hełmu. Rogi barana mają własną odporność, więc pierwsze obrażenie przyjmą na siebie, pękną, ale dadzą trochę czasu i zabezpieczą przed natychmiastowym zniszczeniem hełmu. Dopiero drugi cios uderzy w sam hełm. Hm?

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #871 dnia: 04 Wrzesień 2013, 09:13:51 »
Jak pierdzielniesz młotem to nic se nie uchroni już raczej. Poz tym to chroni raczej w przypadkowych ciosach. Rogi nie byłby na całą powierzchnie hełmu tylko jakoś do góry, części boczne i sam środek czoła wciąż są podatne

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #872 dnia: 04 Wrzesień 2013, 09:24:57 »
Nie, działałoby na cały element zbroi. Takie rogi działałyby na cały hełm.
« Ostatnia zmiana: 04 Wrzesień 2013, 09:39:11 wysłana przez Gunses »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #873 dnia: 04 Wrzesień 2013, 13:01:51 »
Jak pierdzielniesz młotem to nic se nie uchroni już raczej. Poz tym to chroni raczej w przypadkowych ciosach. Rogi nie byłby na całą powierzchnie hełmu tylko jakoś do góry, części boczne i sam środek czoła wciąż są podatne

Ale to jest gra Zefciu, tutaj trzeba trochę przymrużyć oko na niektóre rzeczy. Jakby się uprzeć to dla łucznika żaden pancerz/zbroja to nie wyzwanie. Trafisz byle jakie zwierzę w oko i już;p To samo w przypadku płytówki. Masz skilla, trafiasz w otwór w przyłbicy i masz rycerza ustrzelonego;p

A druga sprawa jest taka. Poniższe panie, to kapłanki smoczego kultu, ubrane są w niepłytowe pancerze ze smoczej łuski no i co, już jej możesz naskoczyć próbując zranić ją mithrilowym mieczem;p


Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #874 dnia: 04 Wrzesień 2013, 13:44:21 »
No w rzeczywistości to nie ciężko byłoby je pochlastać czymkolwiek. W tym leży problem, że w większość gier zbroja ma być atrakcyjna, a nie praktyczna. To jest błąd i brak logiki

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #875 dnia: 04 Wrzesień 2013, 17:05:03 »
Logika logiką, cycki lepsze.

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #876 dnia: 04 Wrzesień 2013, 17:16:42 »
rogi na hełmach... te rogi na hełmach wikingów... te rogi miały charakter ozdobny, im większe rogi tym wyższa pozycja w osadzie. Hełmy nie były wytrzymalsze, były tak samo wytrzymałe lub mniej, w miejscach mocowań rogów.  Do walk wikingowie używali hełmów bez rogów.

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #877 dnia: 04 Wrzesień 2013, 17:26:42 »
Ale to jest gra Zefciu, tutaj trzeba trochę przymrużyć oko na niektóre rzeczy. Jakby się uprzeć to dla łucznika żaden pancerz/zbroja to nie wyzwanie. Trafisz byle jakie zwierzę w oko i już;p To samo w przypadku płytówki. Masz skilla, trafiasz w otwór w przyłbicy i masz rycerza ustrzelonego.
Tylko nie wiadomo w którą stronę iść, czy w "fantasy" czy "realizm"/.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #878 dnia: 04 Wrzesień 2013, 18:46:00 »
Co wam powiem to wam powiem, ale wam powiem. Zróbmy tak że rogi i kły będą ozdobami do zbrój itd. Znajdą się chętni. Wymyślmy jakieś miksturki które wymagają rogu tęczowego jednorożca np.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #879 dnia: 04 Wrzesień 2013, 18:56:31 »
rogi na hełmach... te rogi na hełmach wikingów... te rogi miały charakter ozdobny, im większe rogi tym wyższa pozycja w osadzie. Hełmy nie były wytrzymalsze, były tak samo wytrzymałe lub mniej, w miejscach mocowań rogów.  Do walk wikingowie używali hełmów bez rogów.
A ja nie widziałem nigdy i nie słyszałem, aby ktoś walczył mieczem ze szkła, a u nas takie są. Bądźmy więc marzycielami... ;)

Powiedzmy, że używamy rogów bawołu, które mają wytrzymałość 20pkt.

Płatnerz miałby powiedzmy dwa poziomy umiejętności - Wzmocnienie hełmu płytowego I i II.


Wzmocnienie hełmu płytowego I
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 10% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Wzmocnienie hełmu płytowego II
Opis: Płatnerz potrafi wzmacniać hełm płytowy porożem i rogami zwierząt.
Funkcja: Wytrzymałość hełmu wzrasta o 20% wartości wytrzymałości użytego trofeum.


Pierwszy poziom dodawałby 10% z 20 pkt wytrzymałości rogów bawoła, czyli 2 punkty wytrzymałości.
Drugi poziom dodawałby 20% z 20 punktów wytrzymałości rogów bawoła czyli 4 punkty wytrzymałości.


Co o tym myślicie?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #879 dnia: 04 Wrzesień 2013, 18:56:31 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything