Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 165199 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #620 dnia: 01 Kwiecień 2012, 09:51:52 »
Od paru dni, może trochę dłużej, chodzi mi po głowie pewien motyw. Mianowicie, mówię o miejscach w ekwipunku. Dla przypomnienia, wygląda to tak:

Otóż, moja propozycja/prośba opiera się na tym, by dodać dodatkowe miejsce w ekwipunku, na pasie, obok trójki, tylko z drugiej strony. Strasznie mnie drażni brak takiego miejsca, bo to po prostu wygląda nienaturalnie. Miałem okazję na własnej skórze przekonać się, że noszenie miecza na plecach jest po prostu niepraktyczne i niewygodne, dużo lepsze jest umiejscowienie go przy pasie, co zresztą czyniono na przestrzeni wieków.
Teraz mam na pasie tylko jedno takie miejsce i mam zgryz, bo nosząc dwie bronie, jedna siłą rzeczy idzie na plecy, a to czyni problem niemal nie do obejścia. Dlatego tutaj mam dwie propozycje.

1. Dodać po prostu nowe miejsce w ekwipunku na drugim biodrze.

2. Przemieścić czwarte miejsce na owe biodro. Tutaj też sugestia, że dużo wygodniejsze jest noszenie różnego rodzaju noży przy pasie, a nie w cholewie buta, bo w nagłej sytuacji wystarczy sięgnąć ręką i gotowe, możemy się bronić - w obecnej sytuacji trzeba się schylić i dopiero wyciągnąć broń, a to strata cennych sekund.

Mam nadzieję, że wszystko jest w miarę klarowne i zrozumiałe.

Dla wzrokowców:

« Ostatnia zmiana: 01 Kwiecień 2012, 09:59:16 wysłana przez Nif »

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #621 dnia: 01 Kwiecień 2012, 10:02:53 »
Popieram. Dlaczego miejsce na nóż znajduje się w bucie?  <huh> Od początku, gdy zacząłem grę, bardzo mnie to dziwiło.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #621 dnia: 01 Kwiecień 2012, 10:02:53 »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #622 dnia: 01 Kwiecień 2012, 10:09:45 »
W bucie jest bardzo dobre miejsce na ukrycie broni. Może się przydać w wielu sytuacjach, ale to nie zmienia faktu, że głupotą jest, że nie mamy dwóch miejsc przy pasie. Pamiętam, jak grałem na dwa miecze i cholernie debilnie wyglądało, kiedy jednocześnie wyciągałem miecz zza pleców i z miejsca przy pasie. ;f

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #623 dnia: 01 Kwiecień 2012, 10:31:11 »
W bucie jest bardzo dobre miejsce na ukrycie broni. Może się przydać w wielu sytuacjach, ale to nie zmienia faktu, że głupotą jest, że nie mamy dwóch miejsc przy pasie. Pamiętam, jak grałem na dwa miecze i cholernie debilnie wyglądało, kiedy jednocześnie wyciągałem miecz zza pleców i z miejsca przy pasie. ;f
Na ukrycie. Gdy musisz mieć tę broń schowaną.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #624 dnia: 01 Kwiecień 2012, 12:11:15 »
A jak ktoś ma kostur?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #625 dnia: 01 Kwiecień 2012, 12:18:08 »
A jak ktoś ma kostur?
W opisie ekwipunku jest napisane jakie bronie można nosić na danym slocie.


Od paru dni, może trochę dłużej, chodzi mi po głowie pewien motyw. Mianowicie, mówię o miejscach w ekwipunku. Dla przypomnienia, wygląda to tak:

Otóż, moja propozycja/prośba opiera się na tym, by dodać dodatkowe miejsce w ekwipunku, na pasie, obok trójki, tylko z drugiej strony. Strasznie mnie drażni brak takiego miejsca, bo to po prostu wygląda nienaturalnie. Miałem okazję na własnej skórze przekonać się, że noszenie miecza na plecach jest po prostu niepraktyczne i niewygodne, dużo lepsze jest umiejscowienie go przy pasie, co zresztą czyniono na przestrzeni wieków.
Teraz mam na pasie tylko jedno takie miejsce i mam zgryz, bo nosząc dwie bronie, jedna siłą rzeczy idzie na plecy, a to czyni problem niemal nie do obejścia. Dlatego tutaj mam dwie propozycje.

1. Dodać po prostu nowe miejsce w ekwipunku na drugim biodrze.

2. Przemieścić czwarte miejsce na owe biodro. Tutaj też sugestia, że dużo wygodniejsze jest noszenie różnego rodzaju noży przy pasie, a nie w cholewie buta, bo w nagłej sytuacji wystarczy sięgnąć ręką i gotowe, możemy się bronić - w obecnej sytuacji trzeba się schylić i dopiero wyciągnąć broń, a to strata cennych sekund.

Mam nadzieję, że wszystko jest w miarę klarowne i zrozumiałe.

Dla wzrokowców:


Zaliczyłem to już do poprawek. Uwzględnimy w ekwipunku wszystkie nowo dodane bronie oraz nowe miejsca.


- Dodać tematy z ulicami w działach głównych.
- Przemianować wartość nominalną waluty.

- Zmienić cenę kruszcu.
- Poprawić statystyki ekwipunku.
- Poprawić i zaktualizować statystyki broni i odzienia.
- Przebudować magię.
- Przebudować umiejętności.
- Poprawić statystyki przeciwników (bestiariusz).
- Dodać cennik za tkaniny, trofea i skóry.
- Dodać zawody (czeladzie), gdzie gracz będzie mógł zarobić pieniądze.
- szkoły walki wręcz
- wilkołaki jako rasę grywalną
- nowe rodzaje broni
- aktualizacje mapy
- wampir doskonałego

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #626 dnia: 29 Kwiecień 2012, 23:55:15 »
A co?! Pochwalę się. Awansowałem ostatnio w Gildii i przejrzałem moje nowe możliwości. M.in. Podstawy alchemii. Co to znaczy? To znaczy, że mogę się nauczyć ważenia dwóch najprostrzych mikstur i, co ważne, nauka każdej z nich kosztuje mnie po jednym brązowym talencie. I co zyskuję? Prawie nic. Tu więc adnotacja pierwsza:

1. Przydałoby się znaleźć jakieś zastosowanie dla mikstur

Jak? Oto moje propozycje:
 a) Częściej zadawać rany naszym postaciom (to w gestii MG), co zmusiłoby do kupowania mikstur leczniczych.
 b) Pilnować, aby magowie nie rzucali zaklęć jak karabin. Niech ich energia kończy się.
 c) Zwiększyć potencjał mikstur bojowych. Zapewne niejeden zabójca marzy o eliksirku niczym z intro Wieśka 2 ER. Chciałbym w przyszłości opracować takie cudo :)
 d) Zmniejszyć wartość pieniężną, aby zachęcić do zakupu.

Ale jest jeszcze adnotacja druga:

2. Nauka alchemii chłonie dużą ilość talencików, co czyni ją mało atrakcyjną dla magów, którzy już i tak mają wiele do nauczenia.

Rozwiązaniem jest przebudowa systemu alchemii.

Oto mój zamysł:

Główny trzon składałby się z trzech poziomów (brąz, srebro, złoto), zaś każdy dzieliłby się na trzy umiejętności:

Brąz:
Podstawy alchemii (wymaga BT) - znasz podstawowe określenia używane w alchemii, umiesz posługiwać się aparaturą
Warzenie mikstur (wymaga BT, Podstawy alchemii) - umiesz tworzyć proste napoje, których podstawą jest woda
Używanie ziół (wymaga BT, Podstawy alchemii, Zielarstwo) - znasz substancje znajdujące się w roślinach, umiesz to wykorzystać przy tworzeniu mikstur

Srebro:
Zaawansowana alchemia (wymaga ST, Podstawy alchemii)
Warzenie eliksirów (wymaga ST, Zaawansowana alchemia) - napoje na podstawie alkoholi
Używanie składników pochodzenia zwierzęcego (wymaga ST, Zaawansowana alchemia)

Złoto:
Mistrzostwo w alchemii (wymaga ZT, Zaawansowana alchemia)
Warzenie esencji (wymaga ZT, Mistrzostwo w alchemii) - na podstawie innych płynów, np. krwi
Używanie składników mineralnych (wymaga ZT, Mistrzostwo w alchemii)


Do tego mogą dojść takie umiejętności, jak tworzenie bomb, trucizn, smarowideł na broń.

Co do wykorzystywania składników:

Większość z nas grała w Wiedźmina, prawda? Kojarzycie system alchemii z tej gry? Każdy składnik ma zawarte w sobie substancje i to w oparciu o nie tworzy się mikstury. Gdyby to założenie wprowadzić do Marantu? Dało by to trochę główkowania, a o to chodzi w alchemii. Rośliny miały by w sobie wiele różnych substancji, co spowoduje, że trudno je łączyć, jednak to tylko poziom podstawowy. Zwierzątka zostawiały by składniki o rzadkich, wyjątkowych właściwościach. Zaś niektóre minerały były by również wyjątkowe, a reszta byłaby prostymi substancjami, które nie mają tego problemu, co rośliny.


Ufff... Sądzę, że dobrze przedstawiłem swój zamysł. Liczę na to, że się spodoba. Rzecz jasna to tylko podstawa i trzeba dopracować szczegóły, ale biorę to na siebie. Jakieś pytania? Wątpliwości? Sugestie?

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #627 dnia: 30 Kwiecień 2012, 08:56:01 »
Darcio, robienie bomb odpada bo ja już pracowałem nad czymś zwanym "Pirotechniką" :P Poza tym pomysł dobry. Przydałoby się żeby ktoś w końcu zaczął robić te trucizny itd.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #628 dnia: 30 Kwiecień 2012, 09:27:30 »
Założenie:
Cytuj
Jak? Oto moje propozycje:
 a) Częściej zadawać rany naszym postaciom (to w gestii MG), co zmusiłoby do kupowania mikstur leczniczych.
 b) Pilnować, aby magowie nie rzucali zaklęć jak karabin. Niech ich energia kończy się.
 c) Zwiększyć potencjał mikstur bojowych. Zapewne niejeden zabójca marzy o eliksirku niczym z intro Wieśka 2 ER. Chciałbym w przyszłości opracować takie cudo :)
 d) Zmniejszyć wartość pieniężną, aby zachęcić do zakupu.

...zacne. Nie raz już o to prosiłem, aby właśnie zacząć uszkadzać graczy na wyprawach. Ostatnio u mnie Mogul dostał po łapkach żarzącymi się drwami, a Aharo potrącił koń. Obaj pretendowali do leczenia, gdyby ktoś z nich miał miksturę, to byłoby super. Ale nikt nie miał ;| Bo gracze myślą, że są nieśmiertelni. Trzeba to zmienić ;f

Co do:
Cytuj
Brąz:
Podstawy alchemii (wymaga BT) - znasz podstawowe określenia używane w alchemii, umiesz posługiwać się aparaturą
Warzenie mikstur (wymaga BT, Podstawy alchemii) - umiesz tworzyć proste napoje, których podstawą jest woda
Używanie ziół (wymaga BT, Podstawy alchemii, Zielarstwo) - znasz substancje znajdujące się w roślinach, umiesz to wykorzystać przy tworzeniu mikstur

Srebro:
Zaawansowana alchemia (wymaga ST, Podstawy alchemii)
Warzenie eliksirów (wymaga ST, Zaawansowana alchemia) - napoje na podstawie alkoholi
Używanie składników pochodzenia zwierzęcego (wymaga ST, Zaawansowana alchemia)

Złoto:
Mistrzostwo w alchemii (wymaga ZT, Zaawansowana alchemia)
Warzenie esencji (wymaga ZT, Mistrzostwo w alchemii) - na podstawie innych płynów, np. krwi
Używanie składników mineralnych (wymaga ZT, Mistrzostwo w alchemii)

Zamysł nie jest zły. Dobrze, żeby powrzucać odpowiednie mikstury do jednego worka. Czyli talencik za obsługę aparatury, talencik za naukę alchemii bazującej na roślinach, talencik na naukę alchemii bazującej na zwierzętach, talencik na naukę alchemii bazującej na tym i na tym. Ale kluczowe jest to, żeby te mikstury zaczął ktoś kupować.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #629 dnia: 30 Kwiecień 2012, 10:45:44 »
a) Częściej zadawać rany naszym postaciom (to w gestii MG), co zmusiłoby do kupowania mikstur leczniczych.
Powiedziałbym aby zacząć wykorzystywać ataki przeciwników, a nie robić z nich manekiny do ćwiczeń. Uzyskasz nawet lepszy efekt, bo w końcu do czegoś przyda się obrona.


b) Pilnować, aby magowie nie rzucali zaklęć jak karabin. Niech ich energia kończy się.
Poprawione umiejętności są ograniczone. Na post, na wyprawę. Nie tylko w przypadku magów. Także skończy się rzucanie masy zaklęć.


c) Zwiększyć potencjał mikstur bojowych. Zapewne niejeden zabójca marzy o eliksirku niczym z intro Wieśka 2 ER. Chciałbym w przyszłości opracować takie cudo :)
Trudno coś takiego definiować. Najwyżej dawałby bonus na następny post po wypiciu.


d) Zmniejszyć wartość pieniężną, aby zachęcić do zakupu.
Mikstury muszą być drobie. Może nie wszystkie, ale w przypadku większości jest to logicznie uzasadnione.


2. Nauka alchemii chłonie dużą ilość talencików, co czyni ją mało atrakcyjną dla magów, którzy już i tak mają wiele do nauczenia.

Rozwiązaniem jest przebudowa systemu alchemii.

Oto mój zamysł:

Główny trzon składałby się z trzech poziomów (brąz, srebro, złoto), zaś każdy dzieliłby się na trzy umiejętności:

Brąz:
Podstawy alchemii (wymaga BT) - znasz podstawowe określenia używane w alchemii, umiesz posługiwać się aparaturą
Warzenie mikstur (wymaga BT, Podstawy alchemii) - umiesz tworzyć proste napoje, których podstawą jest woda
Używanie ziół (wymaga BT, Podstawy alchemii, Zielarstwo) - znasz substancje znajdujące się w roślinach, umiesz to wykorzystać przy tworzeniu mikstur

Srebro:
Zaawansowana alchemia (wymaga ST, Podstawy alchemii)
Warzenie eliksirów (wymaga ST, Zaawansowana alchemia) - napoje na podstawie alkoholi
Używanie składników pochodzenia zwierzęcego (wymaga ST, Zaawansowana alchemia)

Złoto:
Mistrzostwo w alchemii (wymaga ZT, Zaawansowana alchemia)
Warzenie esencji (wymaga ZT, Mistrzostwo w alchemii) - na podstawie innych płynów, np. krwi
Używanie składników mineralnych (wymaga ZT, Mistrzostwo w alchemii)


Do tego mogą dojść takie umiejętności, jak tworzenie bomb, trucizn, smarowideł na broń.

Co do wykorzystywania składników:

Większość z nas grała w Wiedźmina, prawda? Kojarzycie system alchemii z tej gry? Każdy składnik ma zawarte w sobie substancje i to w oparciu o nie tworzy się mikstury. Gdyby to założenie wprowadzić do Marantu? Dało by to trochę główkowania, a o to chodzi w alchemii. Rośliny miały by w sobie wiele różnych substancji, co spowoduje, że trudno je łączyć, jednak to tylko poziom podstawowy. Zwierzątka zostawiały by składniki o rzadkich, wyjątkowych właściwościach. Zaś niektóre minerały były by również wyjątkowe, a reszta byłaby prostymi substancjami, które nie mają tego problemu, co rośliny.


Ufff... Sądzę, że dobrze przedstawiłem swój zamysł. Liczę na to, że się spodoba. Rzecz jasna to tylko podstawa i trzeba dopracować szczegóły, ale biorę to na siebie. Jakieś pytania? Wątpliwości? Sugestie?
Wyjątkowo zły pomysł. Na tym polega szkolenie maga. Jeśli się nie nadajesz, zawsze możesz machać mieczem. Mikstur uczysz się osobno. Osobno poznajesz składniki. Twój pomysł jest daleki od prawdy.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #630 dnia: 05 Maj 2012, 18:22:41 »
Co z tym?

Cytuj
Do swojej propozycji odnośnie broni dorzuciłbym jeszcze jedno. Powrót do koncepcji strzał.
Dawniej było fajnie, kupowałeś łuk, to musiałeś kupić też kołczan i uważać, żeby ci się zawartość nie wyczerpała a teraz? Kupisz łuk i normalnie napierdzielasz jak Tezeusz w Immortals strzałami branymi z powietrza.
Wprowadzenie kołczanów urealniło by grę wg mnie, bo można by było wtedy stworzyć strzały:

- zwykłe - po prostu kawałek kija zaostrzonego na końcu
- ostre - strzały z metalowym grotem, zdolne przebijać pancerze
- srebrne - strzały ze srebrnymi grotami przydatne w walce np z wilkołakami
- zapalające - nasączone smołą strzały podpalające przeciwników
- ogłuszające - strzały jak sama nazwa wskazuje
- zatrute - zatruwające wrogów
- wybuchające -przenoszące ładunek wybuchowy zdolny np. urwać ramię przy bezpośrednim trafieniu
- rozpryskowe - przy uderzeniu grot rozpada się wzdłuż cienkiego nacięcia, czyniąc masakrę w ciele trafionego. Jeśli dobrze pamiętam w wiedźminie tak zabili jednego z szulerów w Wyzimie.

Nie jest to super odkrywczy podział bo prócz srebrnych i rozpryskowych całkowicie ściągnięty z Gothica, ale dałoby to łucznikom jakąś możliwość wyboru "broni". Kołczan byłby częścią pancerza jak przepaska na noże i mieściłby przypuszczalnie 40 strzał. 

Co do bełtów to byłoby analogiczne, prócz tych zapalających i ogłuszających, bo jednak bełt inaczej się zakłada niż strzałę i nie sposób go zapalić, a ogłuszacz nie zmieścił by się w łozie kuszy.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #631 dnia: 05 Maj 2012, 18:53:55 »
Jestem całkowicie za. Rozwinęłoby to jakkolwiek profesję łuczników. (Tropiciele u Zeyfara) Wreszcie mogliby być przygotowani na różne warunki, skupiając się głównia na sowjej ulubionej broni. Obecnie i tak, strzeli dwa razy i musi łapać za miecz.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #632 dnia: 05 Maj 2012, 19:20:20 »
Też jestem za i dodatkowo sugerowałbym te rodzaje strzał powiązać z umiejętnościami. Teraz sugerowane ataki w broniach dystansowych dla mnie są z deczka dziwne, a tak byłoby określone jakiś strzał możemy używać na danym poziome doświadczenia. Nie wiem dokładnie jakby to wyglądało, ale np.
 Zwykłe, ostre, srebrne- 50%
 Zapalające, ogłuszające, zatrute - 75%
 Wybuchające, Rozpryskowe - 100%
I jest to wytłumaczalne, bowiem nowicjusz jak będzie się bawił z taką wybuchającą, to mu nie zdąży wystrzelić, a wybuchnie.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #633 dnia: 05 Maj 2012, 19:32:33 »
Też jestem za i dodatkowo sugerowałbym te rodzaje strzał powiązać z umiejętnościami. Teraz sugerowane ataki w broniach dystansowych dla mnie są z deczka dziwne, a tak byłoby określone jakiś strzał możemy używać na danym poziome doświadczenia. Nie wiem dokładnie jakby to wyglądało, ale np.
 Zwykłe, ostre, srebrne- 50%
 Zapalające, ogłuszające, zatrute - 75%
 Wybuchające, Rozpryskowe - 100%
I jest to wytłumaczalne, bowiem nowicjusz jak będzie się bawił z taką wybuchającą, to mu nie zdąży wystrzelić, a wybuchnie.

Bardzo dobre. Pochwalam.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #634 dnia: 05 Maj 2012, 21:10:38 »
Skoro i tak ogarniam staty dorzuciłem wasze uwagi do poprawek. Jestem otwarty na wszelkie propozycje nowych rodzajów broni. Po zakończeniu aktualizacji statystyk nie wrócę do tego przez długi czas.
« Ostatnia zmiana: 10 Maj 2012, 17:23:23 wysłana przez Isentor »

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #635 dnia: 13 Maj 2012, 18:54:25 »
Zmiana nie dotyczy rzeczy systemowych, ale to chyba najodpowiedni dział. Można wprowadzić na stronie głównej tawerny specjalny typ newsów. Co tydzień lub powiedzmy co miesiąc osoba przeznaczona do tego pisałaby informacje na temat tego co się wydarzyło w grze i systemie

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #636 dnia: 13 Maj 2012, 19:47:48 »
Takie coś było i wcześniej, był specjalny temat od takich informacji kto i co zrobił, ale nikt tym sie za bardzo nie przejmował i jakoś ucichło. Na stronie główniej wikipedii marantu macie na dole właśnie ostatni wpis z takiego czegoś.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #637 dnia: 13 Maj 2012, 20:22:43 »
Myślę, że ktoś mógłby się tym zająć. Może jacyś nowy gracze by wpadli. Tylko kto były na tyle skrupulatny, by robić to systematycznie?

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #638 dnia: 13 Maj 2012, 20:27:50 »
Jeśli się zepnę, to może podołam. Też zależy od tego czy co tydzień czy miesiąc.
Jednak szczerze wolałbym jak to ktoś inny by robił.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #639 dnia: 13 Maj 2012, 20:28:42 »
Ja mógłbym ich po walce u Respeva odsyłać jeszcze na takie douczki :)

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #639 dnia: 13 Maj 2012, 20:28:42 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything