Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 165035 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #560 dnia: 12 Marzec 2012, 15:38:11 »
I co Koza, stworzyć nowy topic, gdzie jest umiejscowiony kod na strój?

Ale z drugiej strony... czy ktoś jeszcze tego używa?

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #561 dnia: 12 Marzec 2012, 15:58:53 »
I co Koza, stworzyć nowy topic, gdzie jest umiejscowiony kod na strój?

Ale z drugiej strony... czy ktoś jeszcze tego używa?
Raczej nikt.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #561 dnia: 12 Marzec 2012, 15:58:53 »

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #562 dnia: 12 Marzec 2012, 17:04:21 »
Myślę, że jest to spowodowane trudnością w obsłudze Hero Machine początkującym graczom. I kto z graczy ma teraz postać stworzoną w HM.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #563 dnia: 12 Marzec 2012, 17:08:00 »
Myślę, że jest to spowodowane trudnością w obsłudze Hero Machine początkującym graczom. I kto z graczy ma teraz postać stworzoną w HM.

A ja myślę, że jest to raczej spowodowane tym, że zrobione tam portrety są beznadziejne. O wiele lepiej prezentują się odpowiednio dobrane "normalne" obrazki.

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #564 dnia: 12 Marzec 2012, 17:21:38 »
A ja myślę, że jest to raczej spowodowane tym, że zrobione tam portrety są beznadziejne. O wiele lepiej prezentują się odpowiednio dobrane "normalne" obrazki.
Dokładnie. Od razu nie spodobało mi się heromachine. Za dużo roboty, zbyt marny efekt nawet przy największych staraniach.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #565 dnia: 12 Marzec 2012, 22:09:43 »
Wypada ogarnąć ceny wszelkich skór, materiałów, etc, bo teraz oszacowanie ceny takiego czegoś:
1xNazwa odzienia: Pancerz mistrzów
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój z kaftanem skórzanym
Wytrzymałość: 11
Opis: Prestiżowy tytuł Mistrza przysługuje bardzo wąskiej grupie Kruków, których zasługi dla organizacji są bardzo duże, a konto udanych i (co najważniejsze) bezproblemowych akcji wzbudza podziw nawet najstarszych. W ramach wdzięczności za służbę każdy z nowo mianowanych Mistrzów otrzymuje unikatowy pancerz wykonany z najlepszego jedwabiu i niezwykle wytrzymałej skóry hydry. Ubiór ten nie dość, że doskonale wygląda to jeszcze zapewnia świetną ochronę w czasie walk, które na tym poziomie doświadczenia należą do rzadkości. Pancerz wykonany został z 150 kawałków jedwabnego płótna i 50 kawałków skóry hydry.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

jest niemożliwe. Proponuję to zrobić wspólnymi siłami.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #566 dnia: 13 Marzec 2012, 11:55:25 »
Podpinam się pod prośbę Sado i proszę o wyznaczenie ceny trofeów.

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #567 dnia: 13 Marzec 2012, 16:56:34 »
Jakoś moja propozycja została zignorowana przez władze, więc piszę raz jeszcze.

Od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy nie warto by było zrobić w każdej dzielnicy tematu "Ulice". Tak, aby gracze mieli gdzie pisać, podczas spacerów, czy wracając wspólnie z karczmy. Bo w chwili obecnej trzeba kombinować z pisaniem np. w tematach z domami. Niby niewiele, a myślę, że takie tematy byłyby całkiem miłym akcentem.

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #568 dnia: 13 Marzec 2012, 17:01:47 »
Jakoś moja propozycja została zignorowana przez władze, więc piszę raz jeszcze.
A ja przypomnę, że to popieram. W 100 %. Miasta powinny być urozmaicone o nowe lokacje. Takimi właśnie byłyby w mojej opinii ulice. Gracz miałby większe pole do popisu.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #569 dnia: 13 Marzec 2012, 18:38:40 »
I znowu zostanie zignorowany :/

Cytuj
Od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy nie warto by było zrobić w każdej dzielnicy tematu "Ulice". Tak, aby gracze mieli gdzie pisać, podczas spacerów, czy wracając wspólnie z karczmy. Bo w chwili obecnej trzeba kombinować z pisaniem np. w tematach z domami. Niby niewiele, a myślę, że takie tematy byłyby całkiem miłym akcentem.

Jestem za!

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #570 dnia: 13 Marzec 2012, 21:40:54 »
Zaczynam się zastanawiać nad sensem tych wymagań broni np. 50%, 75% itd. Wiadomo, że skill wymagany aby wykonywać dane ataki, ale jak to się ma do broni? Bo wychodzi na to, że można mieć i mithrilowy miecz na 50%, co nam więc to daje? Zawyża cenę u sprzedawcy tylko?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #571 dnia: 13 Marzec 2012, 22:08:26 »
Dokładnie. Powinno się rozgraniczyć materiały i te procenty. Wyglądałoby to znacznie lepiej.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #572 dnia: 13 Marzec 2012, 22:19:58 »
Dałbym jeśli już ceny droższe ze względu na obrabiany materiał i umiejętności potrzebne do jego obróbki. Wtedy to by było bardziej logiczne i może trochę bardziej ekonomiczne. Bo nie dość że podlicza się robociznę to jeszcze dodatkowe 500 sztuk złota tylko za to że jest dopisane na 75%...

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #573 dnia: 13 Marzec 2012, 22:39:38 »
Możnaby w ogóle wprowadzić kowalstwo. Gracz mógłby kupować materiały, uczyć się kowalstwa i tworzyć własną broń.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #574 dnia: 16 Marzec 2012, 23:14:46 »
O ekonomii:

Cytuj
Co do podatków. Tytuł szlachecki daje graczom prawo do urzędowania na znacznych terenach ziemskich (ja swego czasu posiadałem prawie 1/6 wyspy). Czy za tym majątkiem (który nota bene jest w obecnym systemie nic nie warty) nie mogłyby stać jakieś profity w postaci podatków? Przypuszczalnie 200 sztuk złota na gminę, z czego państwo otrzymywałoby 3/4 więc gracz dostawałby 50 sztuk złota miesięcznie za gminę.
No chyba, że możnaby było postawić na swoim terenie jakiś zakład produkujący coś. Np. Płacę 2000 za pasiekę, która przynosi mi miesięcznie 100 sztuk złota dochodu (przez okres wegetacji czyli 2 miesiące w roku marantowym), jakaś stocznia, czy kuźnia byłyby dużo droższe, ale przynosiłyby też jakiś większy dochód.

Moja propozycja stąd, że obecnie w marancie można grać tylko wojownikiem (niezależnie czy to normalny tank, złodziej, myśliwy czy mag), wszystko opiera się na walce. A gdyby była możliwość, to na bank jakiś gracz zdecydowałby się grać sklepikarzem, albo rzemieślnikiem.
A szlachta, której w marancie pełno mogłaby wreszcie coś robić ze swoją ziemią. Bo póki co, to największy szpan jest z tego, że masz ładną koronę pod avkiem

23:09:21
i jeszcze to: Będziesz miał radę miasta, to wybierzcie z niej burmistrza. Taki gracz będzie chciał zakupić jakąś działalność (jedną na gminę) to przyjdzie do ratusza z kasą i ogólnie. Burmistrz da mu papier, że koszt inwestycji tyle, opłata taka, podatek taki, dochód taki. Gracz będzie mógł odbierać dochód ze skarbca miejskiego od do danego miesiąca.
I wtedy w interesie gracza będzie, żeby w określonym czasie stawić się z papierkiem w skarbcu, gdzie inny radny będzie mu wypłacał kasę na podstawie danego papierka. Wiadomo, że trochę zachodu z tym jest, ale ja widzę plusy.
- gracz się bogaci w jakiś sposób
- następuje rozwój gospodarki, a więc i gry
- rada będzie mogła działać, a nie tylko być
- zacznie się ruch w ratuszu, skarbcu etc.
- tytuły i ziemia wreszcie się na coś przydadzą;]
żeby w dziale Tereny Valfden utworzyć dodatkową kategorię o nazwie jakiejś tam. I wtedy każdy gracz, który otrzymywałby ziemię zakładałby coś w rodzaju domostwa, tylko, że tam zamiast statystyk wpisywałoby się tytuł, posiadane ziemię no i zakupione budynki.

Właśnie Isu, przecież dawniej działały czeladzie drwali, górników etc. Może by takie coś wprowadził? Ktoś ma czas to wyrusza na poszukiwania wraz z ekipą, i cały tydzień ich nie ma. Potem otrzymywaliby zapłatę.
Rozwój gracza w zawodzie mógłby też być podpisany pod rozwój.

Zaczynamy jako ÂŻółtodziób, więc zarabiamy na tydzień 200 sztuk złota.
Jednak po 3 "wyprawach" mamy już wprawę i zużywając brązowy talent nabywamy sprawność: Poszukiwacza złóż, co da nam dodatkowe 50 sztuk dochodu.
Po kolejnych pięciu wyprawach możemy zainwestować srebrny talent i stać się Mistrzem poszukiwaczy złóż. Co da nam dodatkowe 50 sztuk złota.

Oczywiście wszystkie wartości są z dupy wzięte i służą tylko jako przykład.

Wprowadzimy czeladzie plus rozwiązanie Gordiana z wyprawami po drewno i minerały. Gracz bez umiejętności będzie wydobywał małe ilości więc bardzo mało zarobi. Ale zawsze coś w zamian za poświęcony czas.

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #575 dnia: 17 Marzec 2012, 11:17:08 »
Popieram w 100%. Ekonomia jest bardzo ważna. Lubię walkę, ale czasem możnaby nawet od niej odpocząć. Inny sposób zarobku urozmaiciłby rozgrywkę. No i może uniknęlibyśmy takich "niespodzianek", jakie zostawia nam na wyprawach Hejgen.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #576 dnia: 17 Marzec 2012, 13:27:54 »
Popieram w stu procentach pomysł Aragorna.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #577 dnia: 17 Marzec 2012, 17:01:38 »
To są wasze pomysły zebrane do kupy. :)

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #578 dnia: 17 Marzec 2012, 19:10:27 »
Jesteśmy zajebiści :)

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #579 dnia: 19 Marzec 2012, 17:32:22 »
Mi tam nadal świeci w głowie projekt poszerzenia marantu, o coś co przedstawiłem w Pokoju GMów jako Marant 3: Noc Kruka. Jakiś GM, mógłby to tu zapodać jeszcze raz?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #579 dnia: 19 Marzec 2012, 17:32:22 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything