Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164924 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #500 dnia: 21 Luty 2012, 20:06:39 »
Siedzimy na niej już tyle lat, że żaden król Muchomor nam nie wyskoczy jak Filip z konopi.

Niedługo usuniemy mgłę i będzie nas chciał zniszczyć zły nekromanta Meaneb.

got2

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #501 dnia: 21 Luty 2012, 20:08:44 »
To może że na sąsiedniej wyspie będzie takie państwo.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #501 dnia: 21 Luty 2012, 20:08:44 »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #502 dnia: 21 Luty 2012, 20:12:01 »

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #503 dnia: 21 Luty 2012, 20:12:46 »
Jeśli się nie mylę to jedyną sąsiednią wyspą jest opactwo raanarów (dobrze napisane?). A oni odpadają :P

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #504 dnia: 21 Luty 2012, 20:14:50 »
Bo nie żyją! Olaboga! Zawsze mógłby... Do kuwy nędzy, czemu miałby nas ktoś atakować?! Może my zaatakujemy?!

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #505 dnia: 21 Luty 2012, 20:19:16 »
Edziu to jest w ogóle poroniony pomysł. Jak chce się iść na wojnę to się gada z Arusiem aby rozpętał ją w wymiarze i tam się bawimy. A nie że naszą pikną wysepkę będziemy niszczyć.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #506 dnia: 21 Luty 2012, 20:26:39 »
Gwoli poronionych pomysłów, to robię teraz trollfejsa.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #507 dnia: 21 Luty 2012, 20:27:09 »
Jeśli się nie mylę to jedyną sąsiednią wyspą jest opactwo raanarów (dobrze napisane?). A oni odpadają :P

Odpada całkowicie, bo wyspa będzie jedną z lokacji dodanych w tym albo późniejszym update. Mamy nadzieję, że się wyrobimy do tego update'u :D

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #508 dnia: 21 Luty 2012, 20:33:40 »
Ty nic tam od roku nie robisz...  <facepalm>

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #509 dnia: 21 Luty 2012, 21:04:55 »
To, że nie ma tam tematów nie oznacza, że ich w ogóle nie ma. Teraz najważniejsze są opisy ras nad którymi pracuję razem z Nifem.
I nie od roku tylko od dwóch miesięcy i to nie jest tak jak w Twoim przypadku, bo tutaj trzeba opracować od nowa Raanar i Taurenów. I to nie jest takie proste jak się wydaje, żeby miało ręce i nogi.
« Ostatnia zmiana: 21 Luty 2012, 21:08:28 wysłana przez Devristus »

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #510 dnia: 21 Luty 2012, 21:07:47 »
Skoro Meaneb powraca, to zróbcie grywalną rasę nieumarłych ;f

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #511 dnia: 21 Luty 2012, 21:14:21 »
Może i jest to jakiś sposób? Bandyci mieliby teraz zwykłe miedziaki ;] Ale i przelicznik musiałby być inny. Szklanka wody musiałaby kosztować teraz np. 6 miedziaków, jakiś tam miecz 30 srebrników itp,


Pewnie ktoś się przyczepi, że woda jest za free...
Nie. Masz podane jednakowe ceny w najniższej walucie tak jak dotychczas. Płacisz po prostu innym nominałem.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #512 dnia: 21 Luty 2012, 21:15:34 »
Skoro Meaneb powraca, to zróbcie grywalną rasę nieumarłych ;f
Wampiry?

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #513 dnia: 21 Luty 2012, 21:17:59 »
Z tym to było takie z typu pomysły na siłę. ;P



Isek, co myślisz o wcześniejszym pomyśle Gunsesa dot. broni 2h dla orków?

got2

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #514 dnia: 21 Luty 2012, 21:19:31 »
Do tego Meaneba w szczególności do sił mogą zaliczać się:(przykłady)
-szkielety
-zjawy
-zombie
-wampiry
-wilkołaki
-barghesty
-upiory

A skoro uderzą na Valfden to można by zrobić aby każda organizacja w osobnych wyprawach walczyła z tym nekromanta.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #515 dnia: 21 Luty 2012, 21:22:38 »
Napisze to samo co napisałem już dawniej. Bronie i tak wykupywane są przez graczy i dopasowywane do nich. Człowiek kupuje sobie oburęczny miecz dla swojej postury i swoich rozmiarów. Ork czyni to samo. Sytuacja nie ulega zmianie. Jeśli chcecie kombinować i skoro opieramy się na umiejętnościach to tak. dodajemy orkowi umiejętność rasową opisująca możliwość przenoszenia większych przedmiotów, posługiwanie się wielkimi mieczami. Przy broni do wymagań, będzie się wrzucać tą umiejętność co od razu ograniczy możliwość jej uniesienie i posługiwania się nią przez pozostałych.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #516 dnia: 21 Luty 2012, 21:29:22 »
A dracon ma chyba podobną siłę co?

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #517 dnia: 21 Luty 2012, 21:34:39 »
Właśnie. Jak z tym jest. Patrzac na wampiry, orki, drakonki i bestie jak stoi poziom z sila. Kto najsilniejszy a kto potem?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #518 dnia: 21 Luty 2012, 21:45:49 »
Patrząc na umiejętności bestia. Dobrze wiecie, że te opisy są stare i sprecyzowane tak pi razy drzwi.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #519 dnia: 21 Luty 2012, 21:52:48 »
nie chodziło mi o skille. jednak o samą siłę. Np. unoszenie ciężarów.

To wyszła z tego propozycja. Może pora na sprecyzowanie takich kwestii, tak by gracz wiedział co może, a czego nie. Czyli dopisanie plusów i minusów przy wszystkich stworach. Chyba, że prace nad tym już trwają.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #519 dnia: 21 Luty 2012, 21:52:48 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything