Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164998 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #480 dnia: 20 Luty 2012, 20:20:11 »
To po co, za przeproszeniem, dupę zawracasz?

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #481 dnia: 20 Luty 2012, 21:22:52 »
Ale po co wprowadzać taki wymóg. Jak ktoś chce może pisać, że obok straganu stoi wóz, na którym przewieziemy zakupione przedmioty. I czemu nikt nie może przenosić w sakwie 1000 SZ? W Marancie nie ma złodziei, którzy mogli by Ci zabrać pieniądze.

To po co, za przeproszeniem, dupę zawracasz?
Elrodzie, spokojnie. Nie denerwuj się. On tak ma.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #481 dnia: 20 Luty 2012, 21:22:52 »

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #482 dnia: 20 Luty 2012, 21:46:28 »
Jeśli w scenariuszu wyprawy jest, to można Cię okraść :)

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #483 dnia: 20 Luty 2012, 21:47:49 »
Jeśli w scenariuszu wyprawy jest, to można Cię okraść :)
To tak, ale jeżeli taka Patty idzie sobie z tysiączkiem po zbroje, to nikt jej nic nie zrobi.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #484 dnia: 20 Luty 2012, 22:46:19 »
To tak, ale jeżeli taka Patty idzie sobie z tysiączkiem po zbroje, to nikt jej nic nie zrobi.
Jak ja mam 30 zł w drobnych, to mi już to ciążku. Wyobraź sobie 1000 monet po 5 zł... Ciężkie. I duże. I głupio wygląda...

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #485 dnia: 20 Luty 2012, 23:05:04 »
Czemu głupio? Wchodzisz odziany w średniowieczny strój, wyciągasz z torby ogromną sakwę pięciozłotówek i rzucasz na blat. "O tamte magiczne widziadło! Znaczy teleweze..."

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #486 dnia: 20 Luty 2012, 23:18:31 »
..... ta,

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #487 dnia: 20 Luty 2012, 23:25:17 »
Wy wiecie, że średniowieczne pieniądze nie były tak duże jak wam się wydaje? Te które były w użyciu, były drobniutkie i wielkości paznokcia. Fantastyka z "Władcą Pierścieni" czy Wiedźminem na czele zrobiło taki mit o dużych, złotych, fajnych monetach. Chociaż fakt, mogło być ciężko jeśli o wagę chodzi.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #488 dnia: 21 Luty 2012, 00:53:23 »
Zrobię tak jak robiono to dawniej. Drobna waluta bita z byle jakiego minerału = większej wartości nominalnej waluty bitej np. ze złota. Co daje nam prosty przelicznik. 100 miedzianych monet możemy zastąpić 1 srebrną monetą. 1000 miedzianych monet możemy zastąpić 1 złotą monetą. Alegorycznie 10 srebrnych monet możemy zastąpić 1 złotą monetą.

p.s.
Nazwy monet będą inne. Podałem dla przykładu.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #489 dnia: 21 Luty 2012, 14:08:17 »
Może i jest to jakiś sposób? Bandyci mieliby teraz zwykłe miedziaki ;] Ale i przelicznik musiałby być inny. Szklanka wody musiałaby kosztować teraz np. 6 miedziaków, jakiś tam miecz 30 srebrników itp,


Pewnie ktoś się przyczepi, że woda jest za free...

got2

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #490 dnia: 21 Luty 2012, 19:23:20 »
Nie wiem czy było takie coś, ale czy można by wprowadzić takie coś że magia dla niektórych ras jest specjalnością lub coś w tym stylu ?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #491 dnia: 21 Luty 2012, 19:24:13 »
Wytłumacz?

got2

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #492 dnia: 21 Luty 2012, 19:28:19 »
No powiedzmy dla orków magia ognia jest czymś naturalnym więc dla nich magia ognia jest prostsza niż inne.
Dla krasnoludów ziemia z wiadomych powodów. Np.

Ork - dla nich magia ognia i wszelakie klątwy były i są czymś jasnym więc nauka tej magii będzie dla nich łatwiejsza.

Oto mi chodziło. No i?

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #493 dnia: 21 Luty 2012, 19:32:45 »
No powiedzmy dla orków magia ognia jest czymś naturalnym więc dla nich magia ognia jest prostsza niż inne.
Dla krasnoludów ziemia z wiadomych powodów. Np.

Ork - dla nich magia ognia i wszelakie klątwy były i są czymś jasnym więc nauka tej magii będzie dla nich łatwiejsza.

Oto mi chodziło. No i?

dupne

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #494 dnia: 21 Luty 2012, 19:34:17 »
To nie przejdzie. Przeczytaj opisy poszczególnych ras, niektóre w ogóle nie mogą się parać magią, inne (ludzie, elfy) mają bonusy do tego, tzn. Potencjał Magiczny. Więc już jest tak podzielone, tylko, że względem innych ras.


dupne
Ty, GM, nie zrażaj graczy do dawania pomysłów. Nie wszystkie są dobre, ale może jakiś nas do czegoś zainspiruje ;f

got2

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #495 dnia: 21 Luty 2012, 19:47:13 »
//Nie żebym spamował.

Jak widzę na wyspie jest tylko jedno państwo. A gdyby tak powstało drugie przeciwne Valfden. Jak dla mnie przybrałoby bardziej interesujący akcent. Poza tym zmiana pieniędzy, powstanie floty i inne pomysły weszły by szybciej.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #496 dnia: 21 Luty 2012, 19:49:56 »
//Nie żebym spamował.

Jak widzę na wyspie jest tylko jedno państwo. A gdyby tak powstało drugie przeciwne Valfden. Jak dla mnie przybrałoby bardziej interesujący akcent. Poza tym zmiana pieniędzy, powstanie floty i inne pomysły weszły by szybciej.

Brak podparcia fabularnego. Taa, nagle pojawia się zły "król" i namawia obywateli do opuszczenia miast, niespodziewanie budując nową stolicę. Noł łej.

got2

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #497 dnia: 21 Luty 2012, 19:55:54 »
Próbując bronic pomysłu.
Nie sugeruję że pojawi się nagle jakiś grzyb i zrobi atak.
Po prostu może by się okazało że wyspa nie została całkowicie zbadana i tamto państwo zabrał kilka prowincji.
Mogły by być tak: (ja podsuwam plan, a wy sobie zmieniacie i poprawiacie ew.)

(nazwa państwa)
Nowe królestwo które zaczęła swe podboje. Mimo iż nikt nie wiedział o jej istnieniu, państwo zdołało się rozrosnąć i stworzyć dobą armię. Mimo to jednak ceny tutaj są okazałe, a szlaków i granic pilnuje armia czyniąc kraj świetnie bronionym.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #498 dnia: 21 Luty 2012, 19:58:39 »
Próbując bronic pomysłu.
Nie sugeruję że pojawi się nagle jakiś grzyb i zrobi atak.
Po prostu może by się okazało że wyspa nie została całkowicie zbadana i tamto państwo zabrał kilka prowincji.
Mogły by być tak: (ja podsuwam plan, a wy sobie zmieniacie i poprawiacie ew.)

(nazwa państwa)
Nowe królestwo które zaczęła swe podboje. Mimo iż nikt nie wiedział o jej istnieniu, państwo zdołało się rozrosnąć i stworzyć dobą armię. Mimo to jednak ceny tutaj są okazałe, a szlaków i granic pilnuje armia czyniąc kraj świetnie bronionym.

A teraz pomyśl tak logicznie. Z Karpat zaczynają nam wyłazić potomkowie sarmatów, którzy chcą walczyć o niepodległość, sugerując, że polskie ziemie należą do nich.

got2

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #499 dnia: 21 Luty 2012, 20:00:46 »
A teraz pomyśl tak logicznie. Z Karpat zaczynają nam wyłazić potomkowie sarmatów, którzy chcą walczyć o niepodległość, sugerując, że polskie ziemie należą do nich.

Chodziło mi oto że wyspa nie został całkowicie zbadana

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #499 dnia: 21 Luty 2012, 20:00:46 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top