Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164950 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #160 dnia: 29 Grudzień 2011, 21:40:44 »
Gordiu zaczął, ale się wstydzi.

Jestem za wprowadzeniem niewolnictwa. W Atusel, w porcie, byłby sobie miły łądny sklepik, na zapleczu miły łądny hotelik i za odpowiednia opłatą, możnaby sobie kupić niewolnika.

Tak jak wspominał gordiu:

- zwykł mieszkaniec - nie może
- obywatel - 1 niewolnik
- szlachcic - 2 nieowolników
- im wyższa pozycja - tym +1 niewolników

Każdy z niewolników byłby taki sam, to znaczy, bez podziału na słaby, silny, normalny. Płeć nie miała by żadnej roli na rogrywkę (jedynie w sprawach "haremowych"), ale oczywiscie można by sobie było wybrać co chcemy. Jedyne różnice, byłby na poziomie rasowym: człwoiek, elf, mauren itd...

Cena: za jednego 2 tysiące. Wydaje mi się to najrozsądniejszą ceną.

Swojego niewolnika możemy uczyć z naszych talentów. Tylko jedno zastrzeżenie. możemy uczyć ich tylko w Valfden czy Atusel. Organizacje do których należymy odpadają, bo wyjdzie na to, że Drago wyuczy swoją niewolnicę magii. Ja zamieniłbym w Wampirzycę... Z drugiej strony... Hmm... Zreszta jak sami będziecie chcieli. Niemniej jednak sprawa piętrzącego się stosiku brązu i srebra w profilu byłaby załatwiona.

Ogarnięte? Ręce i nogi ma. Wprowadzamy?

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #161 dnia: 29 Grudzień 2011, 22:02:31 »
Jestem za.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #161 dnia: 29 Grudzień 2011, 22:02:31 »

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #162 dnia: 29 Grudzień 2011, 22:09:26 »
Ciekawy pomysł. Sam dopiero zaczynam moją przygodę z Marantem, ale conieco już ogarniam. Jestem jak najbardziej za.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #163 dnia: 29 Grudzień 2011, 22:11:07 »
Yyyy miski, ale to co zaproponowaliście już istnieje;] Moja propozycja tyczyła się wprowadzenia pracy dla niewolników, tak żeby na nas zarabiali ;]

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #164 dnia: 29 Grudzień 2011, 22:14:15 »
A co sądzicie o jeńcach wojennych. W czasie takich wypraw jak ta z Aragornem łapalibyśmy jeńców. Przywoziliśmy na Valfden, gdzie by pracowali na potrzeb państwa, gildii. Na przykład:
Podczas wyprawy wzięto 15 niewolników. Na potrzeby państwa oddano 11, a na potrzeby gidlii 4. Co wy na to?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #165 dnia: 29 Grudzień 2011, 22:16:31 »
Gordiu zaczął, ale się wstydzi.

Jestem za wprowadzeniem niewolnictwa. W Atusel, w porcie, byłby sobie miły łądny sklepik, na zapleczu miły łądny hotelik i za odpowiednia opłatą, możnaby sobie kupić niewolnika.

Tak jak wspominał gordiu:

- zwykł mieszkaniec - nie może
- obywatel - 1 niewolnik
- szlachcic - 2 nieowolników
- im wyższa pozycja - tym +1 niewolników

Każdy z niewolników byłby taki sam, to znaczy, bez podziału na słaby, silny, normalny. Płeć nie miała by żadnej roli na rogrywkę (jedynie w sprawach "haremowych"), ale oczywiscie można by sobie było wybrać co chcemy. Jedyne różnice, byłby na poziomie rasowym: człwoiek, elf, mauren itd...

Cena: za jednego 2 tysiące. Wydaje mi się to najrozsądniejszą ceną.

Swojego niewolnika możemy uczyć z naszych talentów. Tylko jedno zastrzeżenie. możemy uczyć ich tylko w Valfden czy Atusel. Organizacje do których należymy odpadają, bo wyjdzie na to, że Drago wyuczy swoją niewolnicę magii. Ja zamieniłbym w Wampirzycę... Z drugiej strony... Hmm... Zreszta jak sami będziecie chcieli. Niemniej jednak sprawa piętrzącego się stosiku brązu i srebra w profilu byłaby załatwiona.

Ogarnięte? Ręce i nogi ma. Wprowadzamy?

Takie coś obecnie istnieje. Jeśli ktoś ma niewolnika może szkolić go u publicznych nauczycieli. Niektórzy gracze mają wirtualne żony i nikt im tego nie zabrania. Do czego Ci to niewolnictwo za pieniądze potrzebne?

got2

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #166 dnia: 30 Grudzień 2011, 17:21:09 »
Przydałoby się więcej zadań dla początkujących i w ogóle.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #167 dnia: 30 Grudzień 2011, 17:28:02 »
Takie coś obecnie istnieje. Jeśli ktoś ma niewolnika może szkolić go u publicznych nauczycieli. Niektórzy gracze mają wirtualne żony i nikt im tego nie zabrania. Do czego Ci to niewolnictwo za pieniądze potrzebne?

Kasa państwa by się zwiększała? Jednak nigdzie nie ma sklepu, czy czegoś gdzie można sobie takiego kupić. Rozumiem że na wyprawie mogą ogłuszyć krasnoluda i zaciągnąć go do domu? Równie dobrze mógłbym zrobić tak i z dziesięcioma krasnalami.
Chodzi mi również o to, by takowego było można brać na wyprawy, czy wysyłać go na takowe.

Przydałoby się poprawić wiec zasady gry, bo są niedzisiejsze. Pamiętam je jeszcze z Marantu vol.1
http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Niewolnictwo

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #168 dnia: 30 Grudzień 2011, 17:39:29 »
Przydałoby się więcej zadań dla początkujących i w ogóle.
W organizacjach jest masa zadań.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #169 dnia: 30 Grudzień 2011, 17:49:14 »
Kasa państwa by się zwiększała? Jednak nigdzie nie ma sklepu, czy czegoś gdzie można sobie takiego kupić. Rozumiem że na wyprawie mogą ogłuszyć krasnoluda i zaciągnąć go do domu? Równie dobrze mógłbym zrobić tak i z dziesięcioma krasnalami.
Chodzi mi również o to, by takowego było można brać na wyprawy, czy wysyłać go na takowe.

Przydałoby się poprawić wiec zasady gry, bo są niedzisiejsze. Pamiętam je jeszcze z Marantu vol.1
http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Niewolnictwo
Chodzi mi o to, że wprowadzając takowe restrykcje w V3 cześć graczy musiałaby zapłacić za swoich wirtualnych NPC w domach. Za żony, niewolników, czy co tam sobie jeszcze zdążyli wymyślić przez ten czas.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #170 dnia: 30 Grudzień 2011, 17:54:55 »
Niestety muszę troszkę Gotowi w tej kwestii przyznać rację. Przydałoby się więcej questów. Bo jakby np. ktoś nie chciał być w gildii to w pewien sposób sobie drogę do gry blokuje.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #171 dnia: 30 Grudzień 2011, 17:57:58 »
Zadania przeważnie są unikatowe. W związku z tym trudno o ciągły napływ nowych zadań. MG mają też prywatne życie. Staramy się jak możemy. Zawsze można wysłać swój scenariusz. Niekoniecznie dla siebie. Ale dla innych graczy.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #172 dnia: 30 Grudzień 2011, 18:09:17 »
Chodzi mi o to, że wprowadzając takowe restrykcje w V3 cześć graczy musiałaby zapłacić za swoich wirtualnych NPC w domach. Za żony, niewolników, czy co tam sobie jeszcze zdążyli wymyślić przez ten czas.

Live is brutal :)

Jednak dałoby to jakieś normalne ramy zasad gry. Bo teraz to "hulaj dusza piekła nie ma" łapiemy krasnali hajda na wyprawę jako mięso armatnie.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #173 dnia: 30 Grudzień 2011, 18:12:12 »
W takim razie dodamy to przy następnej aktualizacji.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #174 dnia: 30 Grudzień 2011, 18:18:51 »
:)

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #175 dnia: 30 Grudzień 2011, 20:10:23 »
Zadania przeważnie są unikatowe. W związku z tym trudno o ciągły napływ nowych zadań. MG mają też prywatne życie. Staramy się jak możemy. Zawsze można wysłać swój scenariusz. Niekoniecznie dla siebie. Ale dla innych graczy.
I tu wkraczam ja i mój pomysł, o którym pisałem na OT. Tych NPCów z Atusel by się pozbyło i zamiast nich zrobiło tablicę ogłoszeń. Gracze, mający zbyt dużo czasu lub dobry pomysł wymyślali by zadanka, po zatwierdzeniu u Isqa wrzucali je na tablicę, gdzie inni gracze mogą zdecydować się na wykonanie takiego zadanka. Tadam.

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #176 dnia: 30 Grudzień 2011, 20:31:30 »
I tu wkraczam ja i mój pomysł, o którym pisałem na OT. Tych NPCów z Atusel by się pozbyło i zamiast nich zrobiło tablicę ogłoszeń. Gracze, mający zbyt dużo czasu lub dobry pomysł wymyślali by zadanka, po zatwierdzeniu u Isqa wrzucali je na tablicę, gdzie inni gracze mogą zdecydować się na wykonanie takiego zadanka. Tadam.
Ale odpowiedziałem Ci, że to i tak będzie zbiór zadań tylko, że bez NPC i z inną nazwą.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #177 dnia: 30 Grudzień 2011, 20:36:24 »
Więc równie dobrze można zmienić nazwę i trochę treści w środku...

Offline Izabell Ravlet

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 3708
  • Reputacja: 4247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Darlecio
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #178 dnia: 31 Grudzień 2011, 00:24:11 »
Ale odpowiedziałem Ci, że to i tak będzie zbiór zadań tylko, że bez NPC i z inną nazwą.
W OT nie zrozumiałem twojej wypowiedzi. Teraz też nie do końca rozumiem, co chcesz przekazać taką informacją.

Więc równie dobrze można zmienić nazwę i trochę treści w środku...
Można i tak

Offline Julian

  • Redakcja
  • ***
  • Wiadomości: 5679
  • Reputacja: 6657
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie tykaj stopy!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #179 dnia: 31 Grudzień 2011, 09:17:07 »
Chcesz stworzyć "Tablicę Ogłoszeń", a czym się to będzie różniło od tego, co teraz mamy? Niczym, bo to nadal będzie zbiór zadań.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #179 dnia: 31 Grudzień 2011, 09:17:07 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything